ΚΕΦΑΛΑΙΑ Ή ΜΙΚΡΑ

Ξεκίνησε από xaidi, 11 Οκτ 2004, 02:03:43 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

xaidi

κατά τη δημιουργία αλγορίθμου σε ψευδογλώσσα και αν κάποιος μαθητής γράψει διάβασε αντί Διάβασε
εκτύπωσε αντί Εκτύπωσε Αν.......αλλιώς ...τέλος_αν είναι λάθος; Η ψευδογλώσσα είναι πιο "χαλαρή" από την γλώσσα! συγνώμη κιόλας αλλά έχω πάθει μια σύγχυση με αυτό. Υπάρχει κανόνας;
επίσης τι συμβολισμό χρησιμοποιούμε για την αλλαγή γραμμής όταν η εντολή συνεχίζεται στην επόμενη σειρά;
ευχαριστώ
Ευχαριστώ,

P.Tsiotakis

#1
Δεν είναι λάθος το εκτύπωσε αντί Εκτύπωσε αλλά καλό είναι τα παιδιά να γράφουν "σωστά"

Για την αλλαγή γραμμής υπάρχει το & αλλά αυτό αναφέρεται στη ΓΛΩΣΣΑ στο κεφάλαιο 7 (όταν αλλάζω γραμμή στη δεύτερη γραμμή χρησιμοποιώ το & ως πρώτο χαρακτήρα - σελίδα 157) αλλά στον αλγόριθμο (κεφάλαια 2-3) δεν λέει κάτι τέτοιο. Δες και το τραγελαφικό στην σελίδα 37 που οι φωστήρες του βιβλίου βάλανε - για να αλλάξουνε γραμμή. Δικαιολογημένοι αφού δεν τους έβγαινε η σελιδοποίηση !!!! Η σελίδα 37 πρέπει να έχει 37 λάθη


Τέλος πάντων, εγώ στα παιδιά λέω να χρησιμοποιούν το & και στον αλγόριθμο αλλά και να αποφεύγουν την χρήση 2 γραμμών !!!

Με εκτίμηση,

Laertis

Αχ βρε xaidi ...
κι αν γράψει ΔΙΑΒΑΣΕ αντι Διάβασε ή διάβασε αντί δΙΑΒΑΣΕ ; Δεν χρειάζεται να διυλίζουμε τον κώνωπα ...
Εξάλλου στο τέλος στις Πανελλαδικές δίνεται οδηγία στο τέλος των θεμάτων για τη συγγραφή με μικρά ή κεφαλαία. Είτε κεφαλαία είτε μικρά, σε αλγόριθμο ή Γλώσσα, είναι σωστά.
Φίλε Παναγιώτη, όντως η σελίδα 37 είναι αμαρτωλή, αλλά τα λάθη έγιναν 36 απο 37, αφού ανέφερες το ένα  :D
Καλή αρχή συνάδελφοι  8)

Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

xaidi

#3
Συμφωνώ μαζί σας και εγώ.  :)η ερώτηση μου δεν ήταν αν γραφούν όλα κεφαλαία ή όλα μικρά αλλά για το πρώτο γράμμα αγαπητέ Laerti,  διότι τα κεφαλαία παραπέμπουν σε γλώσσα.
όσο για την αλλαγή γραμμής και εγώ λέω στα παιδιά να προσπαθούν -στον αλγόριθμο- να χρησιμοποιούν μια σειρά.
το θέμα δημιουργήθηκε όταν ένας συνάδελφος και καθηγητής τους στο σχολείο τους διόρθωνε διαγώνισμα "κόβοντας" μονάδες για τέτοια «λάθη» (πχ το αλλιώς_αν πρέπει να αρχίζει με κεφαλαίο και στην απλή δομή επιλογής η εντολή πρέπει να είναι πιο μέσα κλπ) :o
έτσι νομίζω πως κάποιοι άλλοι διυλίζουν το κώνωπα όντας διορισμένοι κα σε σχολειά μαθαίνοντας στα παιδιά όλες τις λογικές πύλες (πχ X-OR) και όλη την άλγεβρα Bool  ???και χωρίς να παραδίδουν θεωρία γιατί λένε ειρωνικά στα παιδιά ότι τα κάνατε στο φροντιστήριο. :furious3:
Ήθελα απλά να επικυρώσω τις απόψεις μου με την γνώμη σας που τη σέβομαι.
Και έλεος μη χτυπάτε τους καθηγητές των φροντιστηρίων  :whip:γιατί μοχθούν το ίδιο και ένας κακός καθηγητής φροντιστηρίου απολύεται ενώ ένας κακός καθηγητής σχολείου παραμένει. :juggle:
Συγνώμη για όλα αυτά αλλά έχοντας τόσα χρόνια στην ιδιωτική εκπαίδευση πέρασαν καθηγητές που συνεργαζόταν για το καλό όλων και βρισκόμασταν ώστε να βρούμε μια κοινή πορεία και πέρασαν και κάποιοι που με το άκουσμα φροντιστήριο έβγαζαν σπυριά.
Γνώμη μου είναι ότι οι μαθητές πρέπει να παίρνουν από παντού, να ακούν και να διαβάζουν χωρίς να διαχωρίζουν το καλό και το κακό, και τους παροτρύνω πάντα να προσέχουν στο σχολείο και να ρωτούν ΠΑΝΤΟΥ. ::)
Όταν η εκπαίδευση φτάσει σε σημείο να μην χρειάζεται «φροντιστήριο», τότε ίσως εγώ να πάω σπίτι μου, έστω και έτσι. Αλλά να χάνονται τόσα μαθήματα και πολύτιμος χρόνος όταν κάποιοι συνάδελφοί μας είναι ανεύθυνοι το θεωρώ έγκλημα.
Παράδειγμα φέτος και στην κατεύθυνση των Ηλεκτρονικών του ΤΕΕ τους έκαναν σύσταση να μην πάει κανείς φροντιστήριο για τους μικροϋπολογιστές (που γνωρίζετε όλοι την δυσκολία αυτού του μαθήματος και ως πανελλαδικά εξεταζόμενου) διότι θα κάνουν στο σχολείο το απόγευμα. Εγώ τέτοια μαθήματα ακόμη δεν είδα και ο Οκτώβρης περπατά ...........τα σχόλια δικά σας! :)
Θα μπορούσα να πω κι άλλα αλλά νομίζω πως το θέμα ξεκίνησε αλλιώς και αλλού καταλήγει.

Ευχαριστώ
Ευχαριστώ,

P.Tsiotakis

xaidi,

Η πρόσθετη διδακτική στήριξη ξεκίνησε επίσημα απο χτες, είναι θέμα χρόνου να ξεκινήσουν τα μαθήματα στο σχολείο.

Είναι απαράδεκτο να υπάρχουν καθηγητές που διδάσκουν x-or και εκτενώς άλγεβρα boole επειδή αυτό ξέρουν ή επειδή αυτό θεωρούν το πιο σημαντικό πράμγα του μαθήματος

Είναι απαράδεκτο να υπάρχουν καθηγητές που κόβουν μονάδες για κεφαλαία-μικρά, όλοι ξέρουμε τους λόγους που συμβαίνουν τα παραπάνω

Γι' αυτό προσπαθούμε όλοι να προάγουμε το μάθημα και να ομογενοποιήσουμε τη διδασκαλία του...

Με εκτίμηση,

Laertis

Αχ βρε xaidi  ;)
sorry αλλα δεν ήθελα να σε θίξω ούτε να πω ότι δεν κάνεις καλά τη δουλειά σου ... αλλά πρέπει να έχεις μεγάλο παράπονο για να βγάλεις στη φόρα όλα αυτα . Και καλά έκανεσ δηλαδή ...
Τέλος πάντων,  το μόνο που ήθελα να πω με το μήνυμά μου - πού ίσως σε έθιξε με το ύφος του - είναι ότι όλοι όσοι ασχολούνται ή ασχολήθηκαν με προγραμματισμό ξέρουν ότι είναι ανοησίες να θεωρείς λάθος το αρχικό κεφαλαίο ή μικρό κάθε εντολής . Στον υπολογιστή αν γράψεις το πρώτο γράμμα μικρό ή κεφαλαίο τι θα γίνει ; Καμία διαφορά ... οπότε άσε με να θεωρώ - όχι εσένα - όσους βαθμολογούν και κόβουν σε τέτοιες περιπτώσεις, κάτι περισσότερο απο άσχετους . :furious3:
Thanks a lot
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

xaidi

Τα Νέα (01.11.2004).........η μείωση των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων από 9 σε 6 για την Γ΄Λυκείου έχει_ παραδόξως_ οδηγήσει στην αύξηση των μαθητών που φοιτούν σε φροντιστήριο κατά 1%. Το υπουργείο Παιδείας υποστήριζε ότι με αυτές τις κινήσεις θα καταπολεμούσε αποτελεσματικά την προσφυγή στα φροντιστήρια. Ωστόσο ο θεσμός της Πρόσθετης Ενισχυτικής Διδασκαλίας, το λεγόμενο «σχολικό φροντιστήριο» δεν έχει ξεκινήσει ακόμη να λειτουργεί. «Στην ενισχυτική διδασκαλία υπάρχει πάντα η πιθανότητα να πέσεις στους ίδιους καθηγητές», τονίζει ο μαθητής της Β’ Λυκείου, Νίκος Καργιώτης. «Αυτό σημαίνει ίδιοι καθηγητές, άρα ίδιες απόψεις. Εάν δεν καταλαβαίνεις τον καθηγητή σου στις διδακτικές ώρες του σχολείου, δεν μπορεί να τον καταλάβεις ούτε και στην ενισχυτική. Η ενισχυτική διδασκαλία δεν καλύπτει αρκετές ώρες. Άλλωστε εάν ένας δάσκαλος δεν είναι καλός στο σχολείο, θα τον έχεις και στην ενισχυτική».
Ευχαριστώ,

P.Tsiotakis

Είναι λάθος να γενικεύουμε. Δεν είναι όλοι οι καθηγητές στα δημόσια σχολεία παράξενοι ούτε όλοι οι φροντιστές μάχιμοι εκπαιδευτικοί.

Εγώ πιστεύω πολύ στο θεσμό της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης, ξεκίνησα 2 τμήματα από 1 Σεπτέμβρη χωρίς να πληρώνομαι και δεν χάνω μάθημα ακόμη κι αν πρέπει να κάνω και μέσα στις γιορτές των Χριστουγέννων/Πάσχα, όπως έκανα πέρσι

Ο μαθητής Νίκος καργιώτης μπορεί να μιλήσει μόνο για το σχολείο του

Οι δε ώρες της ενισχυτικής δηλαδή της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης είναι μέχρι και 4 !! Ποιος από σας θέλει παραπάνω ώρες τη βδομάδα με έναν τμήμα των 5 ατόμων ?

Με εκτίμηση,


xaidi

Δεν αμφισβητώ τον κόπο και τη δουλειά κανενός που του αξίζει, ειδικά και στα δημόσια σχολειά! Ίσως όμως πολλοί αμφισβητούν εμάς του υπολοίπους των φροντιστηρίων!
Συμφωνώ μαζί σου Παναγιώτη, απλά έβαλα το αρθράκι για να τονίσω το ίδιο πράγμα, ότι κακοί καθηγητές υπάρχουν παντού! Και όπως ανέφερα παραπάνω με λάθος τρόπο προσπαθεί το υπουργείο να μειώσει τα φροντιστήρια (γιατί άραγε?) και ότι σε πολλές περιπτώσεις τα παιδιά γράφουν καλά επειδή ακριβώς πληρώνουν φροντιστήρια! ....και για να σου πω και την αλήθεια και εγώ στο φροντιστήριο έχω ορίζει 3 ώρες την εβδομάδα επιπλέον για όποιον χρειάζεται στήριξη χωρίς να πληρώνομαι (2 ώρες την εβδομάδα είναι λίγες για το μάθημα, αλλά ακολουθούμε το υπουργείο για τις ώρες).
Αλλά αν μου επιτρέψεις θα αντέστρεφα την παρατήρησή σου συμφωνώντας μαζί σου ..κάπως έτσι ...Δεν είναι όλοι οι καθηγητές στα δημόσια σχολεία μάχιμοι εκπαιδευτικοί ούτε όλοι οι φροντιστές παράξενοι .
Ευχαριστώ,

veni

Επανέρχομαι στο Θέμα και θέλω τη γνώμη σας.
Στη σελίδα 150 του βιβλίου γράφει ...

ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
 τύπος-1: Λίστα-μεταβλητών-1
 τύπος-2: Λίστα-μεταβλητών-1
 .
 .
 τύπος-ν: Λίστα-μεταβλητών-ν

Οι απορίες που έχω είναι προφανείς!
1. γιατί οι τύποι είναι γραμμένοι με μικρά γράμματα ;
    Θα κόψει κάποιος (κομπλεξικός κατά τη γνώμη μου) συνάδελφος-διορθωτής μόρια από αυτό άν το κάνει μαθητής;
2. ν- τύποι ??? ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΕΙ Ο ΠΟΙΗΤΗΣ ;

Βενιέρης Γεώργιος (πότε θα είμαστε όλοι καθαροί; ΠΟΤΕ)
Βενιέρης Γεώργιος
Καθηγητής Πληροφορικής
Πιλοτικό (R.I.P.)  Γυμνάσιο

Επισκέπτης

Μπορούμε να ορίσουμε δυο ή τρεις φορές ακέραιες μεταβλητές στο τμήμα δηλώσεων. Μόνο αυτό μπορεί να θέλει να πει ο ποιητής (εκτός κι αν ο ποιητής δεν ξέρει τι του γίνεται)

το τύπος-ν δεν έχει σημασία που είναι με μικρά...

Τα προγράμματα γράφονται με κεφαλαία, πόσο απλό είναι αυτό και πόσο μεγάλη συζήτηση κάνουμε για ένα τόσο χαζό θέμα

Όλα αυτα φυσικά αποτελούν υποκειμενική άποψη


ΔΗΜΗΤΗΣ ΣΛΑΒΟΥΔΗΣ

ΚΑΛΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ, ΟΠΟΙΟΣ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ
ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΜΙΚΡΩΝ - ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ....
ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΑ ΠΡΟΓΡ. ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΙΑ ΝΑ
ΦΑΙΝΕΤΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΑΦΟΥ ΔΕ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΛΛΟΥ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΜΕΤΑΒΛΗΤΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ.
ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΑΝΑΓΚΑΖΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΛΕΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ "ΓΡΑΨΤΕ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ..." ΜΗ ΤΥΧΟΝ ΠΕΣΟΥΝ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΣΧΕΤΟ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΤΗ...ΕΛΕΟΣ