Μια ερώτηση σε μια άσκηση...

Ξεκίνησε από rodotheos, 01 Μαΐου 2009, 01:30:09 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

rodotheos

Για ρίξτε μια ματιά στην παρακάτω άσκηση που βρήκα σε ένα διαγώνισμα και πείτε μου...
στο iv μπορεί ο μαθητής να έχει αρνητική βαθμολόγηση ναι ή όχι;
ΠαράθεσηΘΕΜΑ 4ο
Να κατασκευαστεί αλγόριθμος ή πρόγραμμα το οποίο θα κάνει τα ακόλουθα:
i.   Θα διαβάζει τα ονόματα 30 μαθητών και θα τα αποθηκεύει σε κατάλληλο μονοδιάστατο πίνακα.
                           (Μονάδες 1)
ii.   Θα διαβάζει τις απαντήσεις όλων των μαθητών σε 20 ερωτήσεις Σωστού-Λάθους και θα τις καταχωρεί σε κατάλληλο δισδιάστατο πίνακα.                   (Μονάδες 2)
iii.   Θα διαβάζει έναν πίνακα Γ ο οποίος περιέχει τις σωστές απαντήσεις των ερωτήσεων.
                              (Μονάδες 1)
iv.   Με την βοήθεια του πίνακα Γ θα κατασκευάζει έναν μονοδιάστατο πίνακα Δ ο οποίος θα περιέχει τον βαθμό κάθε μαθητή αν γνωρίζουμε ότι κάθε Σωστή απάντηση παίρνει 5 μόρια και κάθε Λάθος αφαιρεί από τον μαθητή 2 μόρια.
                              (Μονάδες 6)
v.   Να υπολογίζει τον μέσο όρο της τάξης και να εμφανίζει το όνομα του μαθητή του οποίου ο βαθμός είναι πιο κοντά στο μέσο όρο της τάξης
                              (Μονάδες 6)
                           
vi.   Να εμφανίζει μήνυμα για το αν υπάρχει ή όχι μαθητής ή μαθητές που να έπιασε το άριστα (100) καθώς και το όνομά  ή τα ονόματά τους.
(Μονάδες 4)      

Δηλαδή αν ένας μαθητής δεν έχει καμία απάντηση σωστή θα πάρει -40 ή 0;

Ευχαριστώ.

evry


  Προφανώς υπάρχει πρόβλημα με το συγκεκριμένο σύστημα βαθμολόγησης, και δε νομίζω ότι αν κάποιος βγάλει αρνητική βαθμολογία είναι σωστό να του βάλεις 0, διότι έτσι ένας μαθητής που απάντησε σωστά σε 2 ερωτήσεις θα πάρει τον ίδιο βαθμό με έναν άλλον που δεν απάντησε σωστά σε καμία ερώτηση.
   Αν ήθελε κάτι τέτοιο, δηλαδή να βάζεις 0 σε όποιον έχει αρνητικό σύνολο βαθμολογίας θα το έλεγε ρητά. Οπότε υποθέτω ότι όποιος έβαλε αυτή την άσκηση δεν σκέφτηκε ότι μπορεί να υπάρξει πρόβλημα με την αρνητική βαθμολογία. 
    Με άλλα λόγια αν ένας μαθητής δεν έχει καμιά σωστή απάντηση σύμφωνα με την εκφώνηση θα πάρει -40 και όχι 0, όσο περιέργο και αν φαίνεται
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

P.Tsiotakis

Μα και στον ΑΣΕΠ υπάρχει αρνητική βαθμολόγηση

Καρκαμάνης Γεώργιος

Νομίζω, μια βελτίωση της εκφώνησης θα ήταν η καλύτερη λύση και ας διατηρηθεί  και η αρνητική βαθμολογία