ΕΠΑΛ ή ΓΕΛ για Πληροφορική

Ξεκίνησε από Konstantinos Mathioudakis, 28 Μαρ 2021, 02:51:47 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Konstantinos Mathioudakis

Καλημέρα,
Είμαι μαθητής Α' ΓΕΛ και θα ήθελα να σπουδάσω πληροφορική. Τους τελευταίους μήνες σκέφτομαι να κάνω μεταγραφή σε επαγγελματικό λύκειο. Εψαξα μερικά άρθρα στο διαδίκτυο με την ελπίδα ότι θα κάνουν την επιλογή μου ακόμη πιο εύκολη αλλά έγινε το ακριβώς αντίθετο. Κάποια άρθρα υποστήριζαν την επιλογή για να κάνω μεταγραφή σε επαγγελματικό λύκειο ενώ κάποια άλλα προσπαθούν να "με αποτρέψουν" από το να κάνω την επιλογή. Είμαι σε δίλημμα τώρα που με ώθησε να ρωτήσω εδώ. Θα ήθελα λεπτομέρειες σχετικά με το θέμα και τη γνώμη σας. Δεν θέλω να κάνω μία επιλογή που θα τη μετανιώνω αργότερα. Εκτιμάω πολύ τη βοήθειά σας.
Κωνσταντίνος

evry

Ο καθένας μπορεί να λέει ότι θέλει από την δική του οπτική.
Τα άρθρα που διάβασες τι επιχειρήματα χρησιμοποιούσαν για να στηρίξουν την μια ή την άλλη πλευρά?
Επίσης σε ποια σχολή πληροφορικής θέλεις να περάσεις και τι βάση είχε από ΕΠΑΛ και τι βάση είχε από ΓΕΛ?
Επίσης στο ΓΕΛ με τα μαθηματικά πως τα πας;
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

George Eco

Γεια σου Κώστα, πριν σου μιλήσω κι εγώ, θέλω να ξέρεις πως ΔΕ θέλω να επηρεάσει η ανάρτησή μου την απόφασή σου.
Αντιθέτως, θέλω ΕΣΥ να ερευνήσεις, μόνος σου ή και μαζί με τους γονείς σου, το τι είναι καλύτερο για εσένα.
Αυτά που θα σου γράψω είναι ξεκάθαρα, μια απόπειρα να διευκολύνω λίγο την όλη σου έρευνα:

ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ:
Τομέας Οικονομίας και Πληροφορικής