Επαγγελματικό Λύκειο > Γενικά

Eισαγωγή στις αρχές της Eπιστήμης των H/Y

<< < (2/3) > >>

mariosxenos:
Καλημερα σε όλους ....
το μαθημα και στην Β και στην Γ ειναι θεωρητικο.....χωρις να δικαιολογει εργαστηριο!
Εγω εχω τα εξης δεδομενα:
a) μαθημα σε ταξη με διαθεσιμο projector
b) μαθητες που οχι μονο δεν ενδιαφερονται αλλα δεν θελουν να ακουσουν τιποτα για προγραμματισμό και αλγοριθμους (οι περισσότεροι ειναι ειδικοτητα γεωπόνου και πλοιάρχου)
Στην Γ ταξη τα πραγματα ειναι τραγικα αφου και το 1ο κεφαλαιο και το 2ο κεφαλαιο απαιτουν χρηση ΗΥ (παραβλέποντας το αρνητικο κλιμα)
Στην Β τάξη τα πραγματα ειναι παρομοια αφου τα 3 πρωτα κεφαλαια ειναι αδιαφορη για αυτους θεωρια

ειμαι σε δυσκολη θεση και στις δυο ταξεις....
καμια ιδεα;


taxata:
@mariosxenos, @linap
Δηλαδή ενδιαφέρονται περισσότερο στη Γεωμετρία, Φυσική, Χημεία, Θρησκευτικά που είναι μονόωρα και αυτά ?

linap:
Δεν ξέρω αν ενδιαφέρονται περισσότερο στα άλλα μονόωρα, ξέρω εγώ τι υλικό έχω για να παλαίψω.

Τον προτζέκτορα τον βγάζω τελείως από την εξίσωση, πιστεύω ότι μόνο κοιμίζει το κοινό, είτε ενήλικες είτε εφήβους.
Άποψή μου, το ξαναλέω, βάλτε τους όμως μία παρουσίαση και μετά ρωτήστε τους τι είδαν.
Νομίζω ότι δεν έχει φτάσει ούτε το μισό της πληροφορίας στο κεφάλι τους.

Έτσι, όπως προανέφερα, σε γενικές γραμμές στη Β' Λυκείου αν είμαστε τυχεροί φτάνουμε στους πίνακες,
στη Γ' Λυκείου φτάνουμε στις συναρτήσεις.
Την πρώτη χρονιά που διδάχθηκε το μάθημα στη Β' , έπαιζε μέχρι Φεβρουάριο το σενάριο της τράπεζας θεμάτων.
Εκεί μπορώ να πω ότι υπήρχε μεγαλύτερο ενδιαφέρον.
Από εκεί και πέρα, για τη Γ' που είναι και λίγο πιο ώριμα τα παιδιά και διδάσκονται python, έχω δει ότι οι επιμελείς μαθητές μαθαίνουν απέξω τον κώδικα
για να γράψουν σε διαγωνίσματα / εξετάσεις. Τόσα χρόνια τρεις μόνο μαθητές είχαν και αλγοριθμική σκέψη και ενδιαφέρονταν να γράφουν προγράμματα
και να προβληματίζονται, τουλάχιστον τόσοι έτυχαν σε μένα.
Αν οι υπόλοιποι διδάσκοντες έχουν τάξεις 25 ατόμων που διψάνε για μάθηση και ρουφάνε τη γνώση,
τότε, οκ, είμαι κακή καθηγήτρια, θα ζήσω με αυτό.

Τουλάχιστον όμως έχω προσπαθήσει.. :)

bugman:
Όπως έμαθαν και τα άλλα μαθήματα θα μάθουν και αυτό! Αν δεν υπάρχει διάλογος με τους μαθητές τότε όλοι κοιμούνται. Αν ξέρουν ότι κάθε πέντε λεπτά παίρνεις ένα feedback, με ερώτηση τυχαία, και εφόσον ενημερώσεις ότι η εικόνα τους στο μάθημα μετράει..θα δεις πόσο ενδιαφέρον θα δείξουν. Το συμφέρον τους κοιτάνε. Κοιμάται αυτός που δεν έχει να χάσει. Σκέφτεται ότι με ένα διάβασμα στο τέλος καθάρισε!

mariosxenos:
@taxata οχι δεν ενδιαφερονται ουτε για τα αλλα μαθήματα... θελουν το απολυτηριο και τιποτε αλλο. Αν τους ρωτήσεις γιατι πιστευουν οτι θα παρουν απολυτηριο λενε το κλασικο : "γιατι στο επαλ ετσι το παιρνουν" και "θελετε να μας εχετε εδω και του χρονου;"
Αλλα python (ή οποιαδηποτε αλλη γλωσσα) στον πινακα δεν γινεται ειδικα με τετοιο κοινο...
Και οσο και αν προσπαθω να αναδειξω την αξια του προγραμματισμου (αλλα και της πληροφορικης) τα παιδια δεν βρισκουν καμια χρησιμοτητα της πληροφορικής στους τομεις που επέλεξαν ή νομιζουν οτι θα επιλεξουν ("τι με νοιαζει εμενα ο προγραμματισμός έγω θα παω στα καραβια", "εγω θα γινω σεφ κυριε τι τους θελω τους ΗΥ;", "εγω θα ασχολουμαι με ανθοκομια τι τα θελω αυτα;")

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση