Διαγώνισμα Εφ Όλης - Μαρ 2024 - Γυφτάκης

Ξεκίνησε από ioannis.giftakis, 02 Μαρ 2024, 02:42:56 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

ioannis.giftakis

Με κάποια έμφαση στην νέα ύλη.
Εκπαιδευτική Πληροφορική και Ρομποτική
https://giftakis.gr

peteglamgr


epsilonXi


ioannis.giftakis

Παράθεση από: epsilonXi στις 03 Μαρ 2024, 10:39:00 ΜΜΤο Β1 μήπως πρέπει να το ξαναδείς;
Διορθώθηκε. Αν έχετε παρατηρήσει κάτι επιπλέον μου λέτε.

Επίσης διορθώθηκαν και κάποια άλλα σημεία.
Εκπαιδευτική Πληροφορική και Ρομποτική
https://giftakis.gr

ioannis.giftakis

Εκπαιδευτική Πληροφορική και Ρομποτική
https://giftakis.gr

peteglamgr

Ευχαριστούμε πολύ για τα διαγωνίσματα συνάδελφε!

nikolasmer

Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

petrou


epsilonXi

δύο παρατηρήσεις...

στο Α5:
μήπως αντί για «μήκος» ουράς να κάνεις μια πιο περιφραστική διατύπωση;
αμα σού πουν ότι όλες έχουν μήκος 10; 
τι ορίστηκε ως «μήκος»;

και μετά στο Γ2:
φαντάζομαι ότι θες σε κάθε γύρο να παίζει τις 25 επόμενες ερωτήσεις, κι αν είναι έτσι, θέλει κι αυτό αναδιατύπωση

ioannis.giftakis

Καλημέρα.

Α5:
Δεκτό. 

ΘΕΜΑ Γ:
Στο Γ2 ξεκινάει με το: «για κάθε γύρο να...»  

Thanks
Εκπαιδευτική Πληροφορική και Ρομποτική
https://giftakis.gr

epsilonXi

Παράθεση από: ioannis.giftakis στις 25 Μαρ 2024, 10:12:41 ΠΜΘΕΜΑ Γ:
Στο Γ2 ξεκινάει με το: «για κάθε γύρο να...» 

Thanks
μωρε ναι, ξεκινάει έτσι... 
αλλά έχει σημασία και από κάτω τί λέει

ioannis.giftakis

Παράθεση από: ioannis.giftakis στις 23 Μαρ 2024, 09:27:01 ΠΜΑκόμα ένα:
Ανέβηκε ξανά με κάποιες διορθώσεις και τις συνοδευόμενες λύσεις.
Καλή επιτυχία!
Εκπαιδευτική Πληροφορική και Ρομποτική
https://giftakis.gr

ioannis.giftakis

#12
Επαναληπτικά Διαγωνίσματα Εφ' όλης της Ύλης (1 έως 10) - Πληροφορική Γ' Λυκείου

ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ ΕΦ ΟΛΗΣ.png

🔗 https://swiy.co/diagonismata-efolis-1-eos-10
🔗 https://giftakis.gr/syggrafeas/diagonismata-efolis

Μπορείτε να τα κατεβάσετε δωρεάν ή να δώσετε συμβολικά (buy me a coffee ☕️) κάποιο ποσό αν το επιθυμείτε.

  • Έτοιμα Διαγωνίσματα με Μονάδες προς χρήση
  • Διάρθρωση έτσι ώστε να μπορεί να αποκοπεί ΘΕΜΑ Α,Β,Γ ή Δ και να μπει σε άλλο Διαγώνισμα
  • Περιέχονται καλογραμμένες λύσεις
  • Διαβαθμισμένη δυσκολία θεμάτων
  • Κάλυψη όλης της ύλης
  • Έμφαση στην νέα ύλη (στοίβα, ουρά, δένδρα, γράφοι, λίστες, αντικειμενοστραφής προγραμματισμός, εκσφαλμάτωση κ.ά.)
  • Ενδιαφέροντα θέματα για την κινητοποίηση του ενδιαφέροντος των μαθητών
  • Γραμμένα στο στυλ των Πανελληνίων
  • Συνεχής ενημέρωση με νέα Διαγωνίσματα
Εκπαιδευτική Πληροφορική και Ρομποτική
https://giftakis.gr

tony

Ευχαριστουμε πολυ! Στο διαγωνισμα 4 δεν υπαρχουν οι εκφωνησεις!

ioannis.giftakis

Παράθεση από: tony στις 28 Απρ 2024, 05:06:16 ΜΜΕυχαριστουμε πολυ! Στο διαγωνισμα 4 δεν υπαρχουν οι εκφωνησεις!
fixed! Ευχαριστώ!
Εκπαιδευτική Πληροφορική και Ρομποτική
https://giftakis.gr

ΓΑΖΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ

Στο διαγώνισμα 1 στις λυσεις, το β4 δεν ειναι μεχρισ_οτου αλλά οσο

ioannis.giftakis

Καλημέρα, γίνεται και με τα 2 αλλά επειδή το βήμα (Κ ← ...) δεν είναι το τελευταίο που γίνεται τότε μετατρέπεται σε ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ γιατί στην εξτρά φορά.
Εκπαιδευτική Πληροφορική και Ρομποτική
https://giftakis.gr

ioannis.giftakis

🆕 ΝΕΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ 🆕

Επαναληπτικά Διαγωνίσματα Εφ' όλης της Ύλης (11 έως 20) -
Πληροφορική Γ' Λυκείου

🔗 https://swiy.co/diagonismata-efolis-11-eos-20
🔗 https://giftakis.gr/syggrafeas/diagonismata-efolis


📍 Αν σας άρεσε το content των 1 έως 10 τότε μπορείτε να αγοράσετε τα 11 έως 20.

11eos20.png

  • Έτοιμα Διαγωνίσματα με Μονάδες προς χρήση
  • Διάρθρωση έτσι ώστε να μπορεί να αποκοπεί ΘΕΜΑ Α,Β,Γ ή Δ και να μπει σε άλλο Διαγώνισμα
  • Περιέχονται καλογραμμένες λύσεις
  • Διαβαθμισμένη δυσκολία θεμάτων
  • Κάλυψη όλης της ύλης
  • Έμφαση στην νέα ύλη (στοίβα, ουρά, δένδρα, γράφοι, λίστες, αντικειμενοστραφής προγραμματισμός, εκσφαλμάτωση κ.ά.)
  • Ενδιαφέροντα θέματα για την κινητοποίηση του ενδιαφέροντος των μαθητών
  • Γραμμένα στο στυλ των Πανελληνίων
  • Συνεχής ενημέρωση με διορθώσεις και επιπλέον υλικό
Εκπαιδευτική Πληροφορική και Ρομποτική
https://giftakis.gr

ΓΑΖΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ

Παράθεση από: ioannis.giftakis στις 08 Μαΐου 2024, 08:18:33 ΠΜΚαλημέρα, γίνεται και με τα 2 αλλά επειδή το βήμα (Κ ← ...) δεν είναι το τελευταίο που γίνεται τότε μετατρέπεται σε ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ γιατί στην εξτρά φορά.
Σίγουρα γίνεται και με τα δύο αλλά το διάγραμμα ροής δεν ειναι το ίδιο. Στη μετατροπή ΟΣΟ σε ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ δεν μας ενδιαφέρει η θέση που έχει το βήμα. Το βήμα μας ενδιαφέρει στη μετατροπή από ΟΣΟ σε ΓΙΑ. Αφού η συνθήκη είναι στην αρχή, δεν ειναι το διάγραμμα ροής του  ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ αλλά του ΟΣΟ.  (τη λύση δηλ. με το ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ αν τη ζητουσαν να την κάνουμε διαγραμμα , δε θα κάναμε το διάγραμμα της εκφώνησης).

lala

Συγχαρητήρια για την εξαιρετική δουλεία!
Μια ερώτηση μόνο στο διαγώνισμα 03 στο θέμα Α δίνεται σαν Σωστή η πρόταση "Η εντολή επανάληψης ΓΙΑ Χ από 1 μέχρι 100 με_βήμα Χ θα προκαλέσει λάθος κατά την εκτέλεση" ενώ δεν βλέπω το λόγο που η συγκεκριμένη εντολή θα προκαλούσε λάθος κατά την εκτέλεση.

andreas_p

Τρέχει με βήμα Χ=1 ( η αρχική τιμή του Χ )

ioannis.giftakis

Παράθεση από: andreas_p στις 13 Μαΐου 2024, 05:25:58 ΜΜΤρέχει με βήμα Χ=1 ( η αρχική τιμή του Χ )

glossomatheia-error-gia.png python-error-gia.png
Εκπαιδευτική Πληροφορική και Ρομποτική
https://giftakis.gr

lala


MP

Καλημέρα, πολύ ωραία δουλειά και ευχαριστούμε που την μοιράζεστε μαζί μας!

Έχω μια ερώτηση για το Β1 του διαγωνίσματος 3.
Μήπως θα έπρεπε η μεταβλητή ΠΛ να αρχικοποιείται με 1 έτσι ώστε να έχουν νόημα οι λύσεις του ερωτήματος; 

Αναφέρομαι στο κενό (4) στη συνθήκη ΑΝ ΠΛ MOD 2 = 0 ΤΟΤΕ έχουμε άρτιο πλήθος.

Ευχαριστώ.

Λάμπρος Παπαδόπουλος

Η πρόταση:
"Η εντολή επανάληψης ΓΙΑ Χ από 1 μέχρι 100 με_βήμα Χ θα προκαλέσει λάθος κατά την εκτέλεση"

είναι παράδειγμα κακής χρήσης της "Για..." και παράδειγμα πρότασης  που θα πρέπει να αποφεύγουμε στα διαγωνίσματά μας γιατί δεν είναι απόλυτα ξεκάθαρο το τι συμβαίνει σε αυτή την περίπτωση.

Το τι θα συμβεί είναι θέμα υλοποίησης του κάθε διερμηνευτή.

Ποιο κοντά στον τρόπο λειτουργίας της "Για..." (στον βαθμό που περιγράφεται στο σχολικό βιβλίο)  είναι ο "Διερμηνευτής της ΓΛΩΣΣΑΣ" στον οποίο η εντολή δεν προκαλεί σφάλμα κατά την εκτέλεση.

Στην "Γλωσσομάθεια" πρώτα ελέγχεται η τιμή του βήματος και μετά αποδίδεται η αρχική τιμή στον μετρητή επαναλήψεων. Το σφάλμα δεν θα εμφανιστεί αν πριν την "Για..." υπάρχει η εντολή  x <-- 1 που μοιάζει να είναι άχρηστη αφού είναι η αρχική τιμή της x.

Στην Python η εντολή "for x in range(...):" έχει πολύ μικρή σχέση με την εντολή "Για..." στην ΓΛΩΣΣΑ.