ΓΕΛ: Back to the Past

Ξεκίνησε από veni, 13 Μαΐου 2015, 12:22:20 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

seibei

Φίλε αστακέ θα πω τι που μου ηρθε συνειρμικά καθώς διάβαζα τα σχόλιά σου:
Η περίφημη "αναβάθμιση της Πληροφορικής" από τον Αρβανιτόπουλο!

Παραθέτω αστακό σε ελεύθερη μετάφραση-ερμηνεία:

"Δεν είσαστε για το Νέο Τρανό 2ετές Λύκειο εσείς.
Αλλά μην αγχώνεστε, δεν θα σας απολύσουμε ούτε θα σας μετατάξουμε όπως θα έκανε ο Κούλης.
Με τις πιστοποιήσεις θα βρείτε επιτέλους την θέση που σας αρμόζει.
Θα γίνετε support στα Γυμνάσια και στα Δημοτικά. Λίγο το έχετε αυτό τέτοιες εποχές;"

Εγώ, να με συγχωρέσεις, στενόμυαλα ίσως αλλά καλοπροαίρετα και ακομμάτιστα, αυτά κατάλαβα...     



seibei

Παράθεση από: astakos1010 στις 01 Οκτ 2016, 02:14:42 ΠΜ
Αυτός ο συντεχνιασμός μας έφαγε και μάλιστα επειδή από μεριάς ΠΕΚΑΠ αυτός ο συντεχνιασμός θριάμβευσε επί εποχής κυρ Αντρέα, γι' αυτό μας βλέπουν σήμερα με μισό μάτι και κάποιοι αγωνιζόμαστε από μέσα να το αλλάξουμε αυτό.

Αυτά και δε θα κάνω κανένα άλλο σχόλιο. Ευχαριστώ για την υπομονή σας, αλλά κάποια πράγματα έπρεπε να ειπωθούν στο Στεκι και ειδικά σε αυτό το thread.
Σε παρακαλώ κάνε ένα ακόμα σχόλιο και πες μου, αυτοί που μας βλέπουν με μισό μάτι (και καλά κάνουν εδω που τα λέμε τέτοιοι που είμαστε),
την ΕΕΧ πως την βλέπουν; Έχεις άποψη;

Katsadouros_Dhm

Συνάδελφε astakos1010:
Συνήθως γράφω πολύ προσεκτικά για να μη γίνονται παρερμηνείες. Σε παρακαλώ να διαβάζεις και συ προσεκτικά.
Δε είπα ούτε εσένα ούτε κανέναν άλλον κομματικό όργανο, απλώς αναφέρθηκα στον εαυτό μου.
Το να μην είναι κάποιος μέσα σε κόμματα δε σημαίνει ότι είναι απολιτίκ. Άλλο να έχει κάποιος πολιτική άποψη και άλλο να είναι κομματικοποιημένος.

Αλλά εδώ δε νομίζω να ενδιαφέρουν τους συναδέλφους εδώ μέσα οι πολιτικές απόψεις του καθενός.
Αυτό που νομίζω ενδιαφέρει είναι η Παιδεία και η Πληροφορική και το τι θα πρέπει να γίνει για το καλύτερο των μαθητών.
Όλα αυτά θα έπρεπε να αποφασίζονται μετά από μελέτες με καθαρά επιστημονικά και παιδαγωγικά κριτήρια ανεξάρτητα με το ποιος είναι ή δεν είναι στην Κυβέρνηση και στο Υπουργείο.

informatics

Η συζήτηση πήρε άγρια τροπή. Επιτρέψτε μου μια χειμαρρώδη γραφή, παρότι αρχάριος και νέος σε αυτην εδω την διαδικτυακη κοινοτητα.
Παρότι είμαι βαθιά πολιτικ, θα γράψω ως απολιτικ

Αδιαφορώ για το 4ωρο και θεωρώ (άλλο ένα) μεγάλο λάθος την ανάδειξη της απώλειάς τους και την επιμονή στην επαναφορά του. Αν αποφάσιζα εγώ θα το είχα καταργήσει χρόνια. όποιος θέλει να κάνει project με χρήση τεχνολογίας να κάνει. Προσωπικά θεωρώ μικρής σημασίας και το 3ωρο, αν υπάρχει διευθυντής στο σχολείο, όπως φροντίζει για την ύπαρξη λαμπτήρων και σφουγγαριών και μελανιού για τους πίνακες πρέπει να φροντίσει και για το εργαστήριο.
Είναι μεγάλος φόρτος η προετοιμασία για το εργαστήριο, αλλά δεν θα λύσει το εργασιακό ζήτημα.

Αυτό που έχει σημασία είναι το μάθημα.
όλες οι χώρες ενισχύουν το μάθημα της Πληροφορικής με εμφανή στροφή στην υπολογιστική σκέψη και στον προγραμματισμό από το Δημοτικό. Αυτό θέλω και γω για το παιδί μου. Ένα μάθημα με συνέχεια και σπείρα από την Γ-Δ Δημοτικού μέχρι και την Α Λυκείου με συγκεκριμένο πλαίσιο και ύλη.
Ένα μάθημα που στην κατάληξη του θα πιστοποιεί το ίδιο και από μόνο του (το απολυτήριο 4ετούς γυμνασίου) χωρίς εξετάσεις από το διόφαντο ότι έχει αποκτηθεί. (λεω να μην το αναλυσω αλλο αυτο)
Ένα τέτοιο μάθημα 2ωρο είναι αρκετό.
Ένα μάθημα που στις 2 τελευταίες τάξεις του λυκείου θα έχει τι λογική και τη μορφή και τις ώρες των άλλων θετικών μαθημάτων, με την φυσική ίσως να ξεχωρίζει. Αν εκείνα είναι μαθήματα γενικής παιδείας θα είναι και η Πληροφορική, αν είναι κατεύθυνσης θα είναι και η Πληροφορική, αν είναι 1ωρα θα είναι και η Πληροφορική, αν είναι 5ωρα θα είναι και η Πληροφορική, αν δεν υπάρχουν εξεταζόμενα δεν θα είναι ούτε η Πληροφορική κ.ο.κ.

Όσες ώρες δίνει το πλαίσιο αυτό στην Πληροφορική τις δίνει. Θα δώσει 1, 2, 3, 5, οργανικές σε κάθε σχολείο είναι άλλο ζήτημα. Δεν αποτελεί μέρος του προβλήματος το εργασιακό ζήτημα, είναι πολύ σημαντικό αλλά τώρα μιλάμε για την εκπαίδευση, ούτε θα θέλω παραπάνω ώρες από αυτές που δικαιούται η επιστήμη.
Ναι μπορεί εκεί να είναι 0.4 ή 0.5 ή 0.6, σοβαρό και στιβαρό, συμφωνώ και επαυξάνω.

Σε αυτό το πλαίσιο περιμένω να δω τι θα νομοθετηθεί, τι θα αποφασιστεί, και όχι με το μπαμπούλα του ετεροπροσδιορισμού (αυτό που αποκαλέστηκε Κούλης), αλλά με ΦΕΚ.

Όμως έχω και μερικά απολιτικ ερωτήματα γιατί η ιστορία εχει αποτυπωθεί και ενώ συμπληρώνουμε το παζλ της, ε, δε θα το ξαναγράψουμε με άλλο νόημα...:


  • είναι συντεχνιία οι πληροφορικοί και έδρασαν έτσι επί λοβέρδου; Ο Λοβέρδος έκατσε λίγους μήνες στο Υπουργείο και συνεπώς δε μπορεί να κριθεί για τη θητεία του του αυτή.ενδιαφέρον, καθώς έτσι το παρουσίασαν κάποιοι άλλοι. έτσι ήθελαν να το παρουσιάσουν γιατί βόλευε. και οι πληροφορικοί μπήκαν σε θέση άμυνας! Επειδή, ο Λοβέρδος επανέφερε το μόνο μάθημα που καταργήθηκε από τις σχετικές σχολές. Βεβαίως, γνωρίζουμε στη βουλή τις μέρες της ψήφισης τι έγινε και απο ποιους, ποιους έβριζαν τους βουλευτές μέσα στο καφενείο της βουλής. Αυτοί δεν είναι συντεχνία; αυτοί εργαζόντουσαν για το καλό της εκπαίδευσης; Αυτοί θα χαρακτηρίσουν κάποιον άλλον συντεχνία; αυτοί που κατήγγειλαν τον λοβέρδο για την κατάργηση της λογοτεχνίας από εξεταζόμενο (την οποία δεν επανέφεραν;), αυτοί πως χαρακτηρίζονται;
  • Ο τρόπος που αποφάσισε ο Αρβανιτόπουλος (ΑΛ) την κατάργηση της πληροφορικής ήταν εκπαιδευτικός και επιστημονικός;
  • ο σύμβουλος Μπαλτά για θέματα δευτεροβάθμιας Φ. Αλικαρίδης, που το εσος έγραψε από δελτίο τυπου του υπουργείου ότι είναι καθηγητής Ιατρικής αθηνών, αντί να γράψει καθηγητής χημείας στην ιατρική αθηνών λειτούργησε επιστημονικά και εκπαιδευτικά;ο Γ μπουγελέκας, που θα έπαιρνε σύνταξη από το Υπουργείο, λειτούργησε εκπαιδευτικά και επιστημονικά;
  • Η προσθήκη της ιστορίας κοινωνικών επιστημών είναι τεχνοκρατική ενέργεια; η μεταφορά όλων των σχολών στο πεδίο της θετικής (που ολοκληρώθηκε στις 31/8/2016) χαρακτηρίζεται ως μελετημένη μη συντεχνιακή ενέργεια; Το ότι η Κ Τριμη έλεγε τέλος οι κερκόπορτες με την εύκολη ψευτογλώσσα και οι διπλοί δρόμοι στην τριτοβάθμια και έκανε/κάνει  τα αντίθετα χωρίς την εισήγηση της ΑΔΙΠ είναι μη συντεχνιακή ενεργεια;
  • οπότε και η προσθήκη των ωρών σε κοινωνιολογία και ιστορία κατεύθυνσης στην ΟΠ Οικονομίας και Πληροφορικής (!!!!!!!) είναι μη συντεχνιακή ενέργεια. Τόσο όσο η γιγάντωση των ωρών βιολογίας στο δημόσιο σχολείο και η διατήρηση των ωρών των θρησκευτικών.
  • ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΑ: η τοποθέτηση της Ιστορίας στην ομάδα Α στο γυμνάσιο είναι τεχνοκρατική εισήγηση; Το ότι οι 2 σύμβουλοι του Φίλη έχουν τελειώσει Ιστορικό και ΦυσικοΜαθηματικό έχει σχέση με τις τεχνοκρατικές αποφάσεις που λαμβάνονται;
  • Το ότι στο δημοτικό δεν έχουν ανακοινωθεί οδηγίες για το μάθημα της πληροφορικης γιατί κάποιοι τεχνοκράτες πιέζουν το μάθημα να ανατεθεί στους μη πληροφρικούς είναι άλλη μια μη συντεχνιακή και τεχνοκρατική επιστημονική εισήγηση;
  • το ότι το υπουργείο (πως λέγεται ο δντης επαλ εκπ;) ΧΤΕΣ εξίσωσε τα εξεταζόμενα μαθήματα δικτύων στο επαλ (τομείς ηλεκτρονικών και πληροφορικής) με σκοπό τελικά (κοινό μυστικό) να συνενώσει τελικά τους τομείς και να περισώσει τους ηλεκτρονικους, υποκρύπτει κάποιον εκπαιδευτικό σχεδιασμό;

μετά την ιστορική αναδρομή (του χτες από τις κυβερνήσεις του φιλελευθερισμού αλλά και του σήμερα από την αμίμητη περίοδο Ιαν-Σεπ 2015) θα σε πάω λίγο στο αύριο αγαπητέ συνομιλητή: Ο Λιάκος πρότεινε κατεύθυνση/πεδίο με μαθηματικά και πληροφορική. Στο υπουργείο αυτοί τη στιγμή τα μαθηματικά λόμπι ανοίγουν σαμπάνιες για την θαραλλέα και σωστή αυτή εισήγηση ή κάνουν άλλες εκπαιδευτικές και τεχνοκρατικές ενέργειες; Ο Γαβρόγλου πρότεινε ενίσχυση της πληροφορικής επιστήμης με ενιαίο πρόγραμμα σπουδών σε όλη την εκπαίδευση και πιστοποίηση. Υπέγραψε κάποιο τέτοιο χαρτί ο Φίλης για την Πληροφορική όπως έχει γίνει ήδη για τις Ξένες γλώσσες; Μπορείς να βάλεις κάποιον σύνδεσμο να το βρω;
Με τεχνοκρατικές εισηγήσεις προχώρησε το πιστοποιητικό ξένων γλωσσών και το ενιαίο πρόγραμμα σπουδών σε ΦΕΚ;

Θα πάρει τη θέση της η πληροφορικη (όχι οι πληροφορικοι, η επιστήμη) στο δημόσιο σχολείο; είσαι σίγουρος ότι θα γίνει μέχρι το 2019; (άσε το 2023)
στη μνημονιακή ελλάδα όλα είναι ευμετάβλητα, όσοι είναι στο μνημονιακό κυβερνών κόμμα θα έπρεπε να το έχουν αντιληφθεί.
όσοι ζουν στην συντεχνιακή αυτή χώρα που τα λόμπι αποφασίζουν θα έπρεπε να κρατούν χαμηλά τον πήχυ
και ΝΑΙ να κάνουν προσπάθεια με τεκμηρίωση και τεχνοκρατικές εισηγήσεις (μπράβο σου για αυτό), αλλά με μετριοπάθεια.

έχεις πολύ μεγάλο δίκιο να ασκείς κριτική σε παρελθοντικές κινήσεις και στο λάθος τρόπο όλων μας να σκεφτόμαστε και να λειτουργούμε συντεχνιακά
ωστόσο να θυμάσαι ότι δεν έχει αλλάξει παντελώς τίποτα σε αυτόν τον τομέα. Με χαρά να αναφωνήσω mea culpa. αν αποδειχτεί το αντίθετο

fof

Συνάδελφε   @informatics    , συμφωνώ απόλυτα και παραδέχομαι λέξη προς λέξη το κείμενο σου. Έτσι ακριβώς έχουν τα πράγματα όπως  γλαφυρά και σωστά τα περιγράφεις .
Να προσθέσω όμως και το εξής , δεν είμαστε άμοιροι ευθυνών, ούτε τα θύματα σε αυτή την υπόθεση, μια υπόθεση που κρατάει χρόνια όπου βολοδέρνουμε ανάμεσα  σε 'μεγαλόπνοα σχεδία' και 'μεγάλες εικόνες' . Δεν μπαίνω στην διαδικασία να απαριθμήσω  τις ευθύνες μας γιατί είναι εξίσου πολλές και τις γνωρίζουμε καλά, αναρωτιέμαι όμως  πως είναι δυνατόν να εδραιωθεί η επιστήμη της Πληροφορικής στη συνείδηση των μαθητών, του κόσμου, της εκπαίδευσης, όταν απουσιάζει από την δικιά μας. Είμαστε χαμένοι, στο διάστημα, έχουμε μπλέξει τα μπούτια μας, δεν ξέρουμε γιατί αντιδρούμε ,τι θέλουμε και τι ζητάμε ακριβώς;;
Για τον Κο @astakos1010, θέλω να πω πως δεν χωράνε πειραματισμοί στον χώρο αυτόν! Οι μεγάλες εικόνες είναι εγκληματικές όταν γίνονται έτσι όπως γινονται!

Φ.Τ

pgrontas

#560
Συνάδελφε Informatics,
Συγχαρητήρια για την άποψή σου,  η οποία ήταν ακρως ενημερωτική και με την οποία συμφωνώ 99%. Εξαιρώ ίσως  το κομμάτι για την βιολογία,  η οποία κατ εμένα καλώς έχει ενισχυθεί τόσο (μάλιστα τη θεωρώ μάθημα πρότυπο στο οποίο πρέπει να βασίσουμε την πληροφορική).
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

demodosm

 >:D :'( :D

Σχολικοί Σύμβουλοι Πληροφορικής:
Το ΙΕΠ δεν ενέκρινε πρόταση για την ύλη με την αιτιολογία "πολύ υπέρ της Πληροφορικής"
Οι Σχολικοί Σύμβουλοι Πληροφορικής ζητούν από το ΙΕΠ να του κοινοποιήσει την πρόταση της Επιτροπής και επώνυμα τις απόψεις και την τεκμηρίωση που έχουν διατυπώσει οι Πανεπιστημιακοί Δάσκαλοι,

tdrivas

Παράθεση από: demodosm στις 01 Οκτ 2016, 05:16:34 ΜΜ
>:D :'( :D

Σχολικοί Σύμβουλοι Πληροφορικής:
Το ΙΕΠ δεν ενέκρινε πρόταση για την ύλη με την αιτιολογία "πολύ υπέρ της Πληροφορικής"
Οι Σχολικοί Σύμβουλοι Πληροφορικής ζητούν από το ΙΕΠ να του κοινοποιήσει την πρόταση της Επιτροπής και επώνυμα τις απόψεις και την τεκμηρίωση που έχουν διατυπώσει οι Πανεπιστημιακοί Δάσκαλοι,


Συγκεκριμενα για την πρωτοβαθμια.
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

tdrivas

Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

nikosx

Η παραπάνω ομαδοποιηση των μαθημάτων είναι λογική αλλά έχω την εντύπωση (το έχουμε ξαναδεί το έργο) ότι θα υπάρξουν αντιδράσεις από διάφορους κλάδους και τελικά ίσως δούμε ξανά περίεργα πράγματα όπως η φανταστική ιδέα του παντρεμένος της οικονομίας και της πληροφορικής (που όλοι ξέρουμε πώς έγινε και γιατί). Προσοχή λοιπόν.
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

pthomop

http://www.peristerinews.gr/%CE%BD-%CE%B6%CE%BF%CF%8D%CF%84%CF%83%CE%BF%CF%82-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%AC-%CE%B5%CE%BD%CF%8C%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CF%8E%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%BF%CF%85-%CE%B8%CE%B5%CE%BF%CF%8D-%CE%BF/

Εξ οικείων τα βέλη φίλε astakos. Θα πρέπει να επισημανθεί ότι στην Γ Αθήνας είμαστε 20 στην διάθεση του ΠΥΣΔΕ χωρίς καμία ώρα διδασκαλίας κάτι που δεν έχει συμβεί ποτέ στο παρελθόν.

Rathaniel

Παράθεση από: nikosx στις 02 Οκτ 2016, 11:50:09 ΠΜ
Η παραπάνω ομαδοποιηση των μαθημάτων είναι λογική αλλά έχω την εντύπωση (το έχουμε ξαναδεί το έργο) ότι θα υπάρξουν αντιδράσεις από διάφορους κλάδους και τελικά ίσως δούμε ξανά περίεργα πράγματα όπως η φανταστική ιδέα του παντρεμένος της οικονομίας και της πληροφορικής (που όλοι ξέρουμε πώς έγινε και γιατί). Προσοχή λοιπόν.
Η ομαδοποίηση μαθημάτων ειναι ένα "ελληνικο IB" με επιλογές ελεύεθερες μαθητών. Οτι προτείνουν οι σοφοί ειναι εντελώς ανεδαφικό λόγω γεωγραφικής ιδιαιτερότητας της χώρας και προφανώς λόγω κακής εκπαιδευτικής κουλτούρας (στην επαρχία ας πούμε βάζουν 20 στο παιδί του δικηγόρου,κλπ).
Βοήθεια μας....
Χρηστίδης Αλέξανδρος,
Μηχανικός Επ/κών και Πλη/κών Συστημάτων,
Msc Στα Προηγμένα Συστήματα Πληροφορικής

demodosm

Παράθεση από: astakos1010 στις 30 Σεπ 2016, 05:58:15 ΜΜ
Επομένως ναι ίσως το 0.6 να γίνει και 0.4 για να διατηρήσω την ορολογία αναποφευκα, αλλά σοβαρό 0.4 όχι επιλογής και τρεχα γυρευε! 

Ειλικρινά ντρέπομαι που Συνάδελφος λέει να μειωθεί και άλλο το ωράριο από 0.6 σε 0.4 (50% επι πλέον μείωση).
Βέβαια πρώτα από όλα το κοματικό συμφέρον !!!!

Καλά έκαναν και μας εξαφάνισαν. Τέτοιοι που είμαστε τέτοια θέλουμε.

Και βέβαια δεν φαντάζομαι οτι θα υπάρξει συνάδελφος που θα δεχθεί να αναλάβει άλλη εξωδιδακτική εργασία εκτός το αεργαστήριο.
Ας τα αναλάβουν οι άλλοι επιστήμονες του σχολείου που έχουν και πλήρες ωράριο και όχι οι επιστήμονες του 0,6.
Θα είμαστε πολυ μαλ...ες αν υποκύψουμε σε παρακάλια και πιέσης.
Πλήρη εφαρμογή  των εντολών του υπουργείου....

demodosm

Ν. Ζούτσος: Παιδιά ενός κατώτερου θεού οι καθηγητές πληροφορικής
"Επιπλέον πολλοί συνάδελφοι Πληροφορικής ανά την Ελλάδα απογοητευμένοι με το γεγονός ότι σε σχολεία με πάνω από 250 (ή ακόμα και 280!) μαθητές δεν καταφέρνουν να συμπληρώσουν πλήρες ωράριο, στυλώνουν τα πόδια στο σύλλογο διδασκόντων επικαλούμενοι την ανάληψη της ευθύνης του εργαστηρίου Πληροφορικής ως μοναδική τους απασχόληση χωρίς να υπάρχει τρίωρη μείωση ωραρίου, ενώ χρησιμοποιώντας το αδιάσειστο επιχείρημα ότι καλύπτουν  ωράριο σε 3 και πλέον σχολεία, ο Σύλλογος τους απονέμει το ηθικό πλεονέκτημα της απόγνωσης! Ως εκ τούτου θα πρέπει πλέον να υπάρχει και άλλος συνάδελφος που θα έχει τη δυνατότητα να ενημερώνει το απαιτητικό ενιαίο πληροφοριακό σύστημα MySchool. Θα πρέπει να προβλεφθεί στην πράξη γραμματειακή στήριξη και από άλλους συναδέλφους. Σε πολλά σχολεία της Ελλάδας, όλοι οι σύλλογοι διδασκόντων γνωρίζουν καλά ότι το σχολείο έχει ίσως τη δυνατότητα να λειτουργήσει κάποιες ημέρες χωρίς την παρουσία του Διευθυντή, αλλά δε λειτουργεί πάνω από μέρα χωρίς την παρουσία του Πληροφορικού..."

Αγαπητέ συνάδελφε κ. Ζούτσο ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια και για την υποστήριξη.

Αλλά :
1. Δεν τα "στυλώνουμε"  εφαρμόζουμε τις εντολές και οδηγίες του υπουργού μας και συνπλέοντα ιδεολογικά μαζί σου
2. "Θα πρέπει να προβλεφθεί στην πράξη γραμματειακή στήριξη και από άλλους συναδέλφους".  Αν καταλαβατε είχαμε βρεί
     τους .... βάρβαρους τώρα "τι θα κάνουμε χωρις βαρβάρους" που θα πρέπει να χάσουμε την βολεψή μας.

Και το αδιέξοδο και ο τρόμος ότι θα αναλάβουνε τις δουλείες του Πληροφορικού :

"Το πρόβλημα αυτό φροντίζει έγκαιρα να αντιμετωπίσει ο Δ/ντής Δ.Ε. Ξάνθης,   ο οποίος σε διευκρίνιση της παρ. 14 Αρθ. 66  Ν. 4386/2016 (ΦΕΚ 83/2016) η οποία τροποποιεί το αρθ.14 Ν.4186/2013 (ΦΕΚ 193τ.α) και αναφέρεται στους εκπαιδευτικούς οι οποίοι έχουν οριστεί υπεύθυνοι εργαστηρίων Πληροφορικής και Φυσικών Επιστημών, διευκρινίζει ότι στον σχετικό νόμο δεν αναφέρεται ότι η ανάληψη της ευθύνης του εργαστηρίου είναι και η «μοναδική» εξωδιδακτική απασχόληση του εκπαιδευτικού, αλλά αναφέρει ότι είναι «αποκλειστική εξωδιδακτική» απασχόληση δηλ αποκλείει τη συμμετοχή ή ανάληψη της εργασίας αυτής από άλλες ειδικότητες πέραν αυτών που προβλεπόταν για τους Υπευθύνους Εργαστηρίων. Κατά συνέπεια ο σύλλογος των διδασκόντων έχει την δυνατότητα, αν κρίνει ότι υπάρχει ανάγκη, να αναθέσει επιπλέον εξωδιδακτικές εργασίες και στους παραπάνω εκπαιδευτικούς."

Μην έχετε ψευδαισθήσεις  θα καταργήσουν και την τελευταία εγκύκλιο γιατι που θα βρουν άλλους μαλ..

Στο χέρι μας είναι να αντισταθούμε και να μην αναλάβουμε τίποτα άλλο.

Εδω που φτάσαμε.....

Katsadouros_Dhm

Αν στο νέο σύστημα που λένε όλα τα site ότι θα ισχύσει, αλλοιωθεί ή χαθεί η αξιοπιστία και το αδιάβλητο ως προς την εισαγωγή των μαθητών στα ΑΕΙ-ΤΕΙ τότε θα μιλάμε για το χειρότερο έγκλημα κατά των μαθητών. Δε θα έχει μείνει πια τίποτα όρθιο. Αυτό δε θα πρέπει να το επιτρέψουμε πρώτα από όλους εμείς οι εκπαιδευτικοί.