ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Eri

#1170
Συναδελφοι ειναι αυτονοητο οτι καταλαβαινουν ΟΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ τον παραλογισμο που υπαρχει στο Νεο Λυκειο.
Ακομη κ αυτοι που γραφουν κατω απο σχολια συναδελφων κ κατακρινουν την επιμονη μας να επανελθει το μαθημα, ξερουν οτι εχουν αδικο εξ ολοκληρου.
Ο πατερας μου, απο το 2010 συνταξιουχος εκπαιδευτικος χημικος στην ειδικοτητα, ενεργος ουσιαστικα ακομη με καποια (επιλεγμενα) μαθηματα ιδιαιτερα, ακομη νομιζει πως καποιο λαθος εχω κανει οταν του λεω πως, ΟΛΑ τα παιδια συμφωνα με το Νεο Λυκειο του Αρβανιτοπουλου, θα δινουν Χημεια για σχολες θετικο-τεχνολογικης κατευθυνσης.

Το θεμα ειναι στα χερια μας, φυσικα και η Πεκαπ ΠΡΕΠΕΙ να κινητοποιηθει... καθε μερα που περνα ειναι χαμενος χρονος.

polyan

Έμαθα ότι ο κ.Γκλαβάς είναι αυτός που είναι πολύ αρνητικός γενικά στην πληροφορική

P.Tsiotakis

δυστυχώς ο άνθρωπος που έχει επιφορτιστεί με τη σχεδίαση της εκπαιδευτικής πολιτικής στην Ελλάδα και θα καθορίσει το μέλλον της είναι ο πιο ακατάλληλος για αυτή τη θέση....

petrosp13

70 χρόνων φιλόλογος περιμένατε να έχει blog, FB, Instagram και γνώσεις php, HTML και CSS;

Κι επίσης, πώς ξέρουμε ότι η λεγόμενη "αρνητική του προδιάθεση για την Πληροφορική" είναι δική του και δεν ωθείται από συγκεκριμένα συμφέροντα;
Από όσα διαβάζω για τα Έργα και Ημέραι του κυρίου στο ΙΕΠ, μόνο παιδαγωγικά και αξιοκρατικά κριτήρια δεν έχει
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής


G.S.

Αυτά τα άρθρα του esos που ανέβασε ο Παναγιώτης να τα θεωρήσουμε ως ταφόπλακα ή κρύβεται κάτι σαν φώς στο τούνελ?
Σιαφάκας Γιώργος
ΠΕ19

P.Tsiotakis

Είναι απλό: τα σημαντικά θέματα για την ώρα είναι οι επαπειλούμενες, τα δυσπρόσιτα και η σεξουαλική αγωγή. Όχι το Λύκειο και οι νέοι επιστήμονες που θα βγούν

Eri

Γινεται καποια κινηση απο τα αρμοδια οργανα μας;
Τους ενοχλουμε καθολου ως Πεκαπ, συντονισμενα και ορθολογικα με πλανο, και οχι ως μοναδες με mail και μυνηματα;;
Περιμεναμε πως κ πως την αλλαγη του Υπουργου Παιδειας, εγινε αυτο, και μετα τι καναν τα αρμοδια οργανα μας;;
Ποιες κινησεις εχουν γινει;
Περιμενουμε τον απο μηχανης Θεο να μας σωσει;;
Ο Λοβερδος δε φαινεται να θελει να συγκρουστει με κανεναν, αλλα κ μεις μηπως καθομαστε με σταυρωμενα τα χερια;
Ο Κωτσακης ως προεδρος της Πεκαπ, τι κινησεις εχει κανει;

andrika

Τι το ψαχνουμε ακομα;;;;  Ειναι ολοφανερο πια

NiColas1957

Ολοφάνερες είναι οι προθέσεις τους, αλλά ολοφάνερος είναι και ο παραλογισμός τους.
Άρα καλά θα κάνουμε να το ψάχνουμε μέχρι να επικρατήσει η λογική.



Spyridon

Απο Esos

Α. ΛΟΒΕΡΔΟΣ: Οι εκπαιδευτικοί να διδάσκουν μαθήματα και πέραν τους γνωστικού τους αντικειμένου

Κάτι παίζει εδώ πέρα συνάδελφοι!Λέτε να μας πάρει και εμάς η μπάλα;; Αν γίνει κάτι σαν και αυτό που είχε ακουστεί παλιά, π.χ οι πληροφορικοί να κάνουν μαθηματικά στο γυμνάσιο, ξεχάστε την για πάντα την ΑΕΠΠ!!

http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/a-loberdos-oi-ekpaideytikoi-na-didaskoyn-mauhmata-kai-peran-toys-gnvstikoy-toys-antikeimenoy-o-dialogos-me-toys-dieyuyntes-ekpaideyshs


petrosp13

Η μόνη ερώτηση στην βουλή στην οποία δεν απάντησε ο φλύαρος Ανδρέας αφορά εμάς ή είναι ιδέα μου;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Gnirut

Παράθεση από: Spyridon στις 01 Αυγ 2014, 09:52:58 ΜΜ
Απο Esos

Α. ΛΟΒΕΡΔΟΣ: Οι εκπαιδευτικοί να διδάσκουν μαθήματα και πέραν τους γνωστικού τους αντικειμένου

Κάτι παίζει εδώ πέρα συνάδελφοι!Λέτε να μας πάρει και εμάς η μπάλα;; Αν γίνει κάτι σαν και αυτό που είχε ακουστεί παλιά, π.χ οι πληροφορικοί να κάνουν μαθηματικά στο γυμνάσιο, ξεχάστε την για πάντα την ΑΕΠΠ!!

http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/a-loberdos-oi-ekpaideytikoi-na-didaskoyn-mauhmata-kai-peran-toys-gnvstikoy-toys-antikeimenoy-o-dialogos-me-toys-dieyuyntes-ekpaideyshs

Είναι προς το συμφέρον όλων των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας να "αμβλυνθούν" τα όρια του τι μάθημα κάνει η κάθε ειδικότητα. Δεν είναι κακό αυτό.

Μεγαλύτερο κακό είναι το να "κάθεσαι" με μειωμένο ωράριο και να είσαι στον αέρα, να τρέχεις να συμπληρώνεις ώρες σε τρία σχολεία (αν συμπληρώνεις) ή να καταλήξεις να αλλάζεις μελανοταινίες σε κανένα χρεοκοπημένο δήμο.

Το σχολείο των "ειδικοτήτων" έχει περάσει ανεπιστρεπτί λόγω των οικονομικών δυσκολιών της χώρας. Και αυτό δεν θα ισχύσει μόνον για εμάς αλλά και για όλες τις ειδικότητες. Το "κόλλημα" άλλωστε των "ειδικοτήτων" σε τόσο μεγάλη έκταση υπάρχει μόνον στη χώρα μας.

Δεν μπορεί και δεν χρειάζεται π.χ. ένας μαθηματικός να έχει μειωμένο ωράριο ή να τρέχει να συμπληρώσει ώρες σε πολλαπλά σχολεία. Μπορεί να διδάξει, αν το θέλει, π.χ και φυσική τουλάχιστον μέχρι και Β' Λυκείου, αφού περάσει βέβαια κατάλληλα σεμινάρια πιστοποίησης.

Το ίδιο μπορεί να ισχύσει φυσικά και για εμάς. Όποιος θέλει να μπορεί να συμπληρώσει το ωράριο του με μαθηματικά, φυσική, τεχνολογία κ.α. Φυσικά βασική προυπόθεση θα πρέπει να είναι η παρακολούθηση κάποιων σεμιναρίων-επιμορφώσεων σχετικές με τη διδασκαλία του κάθε μαθήματος.

Φυσικά όποιος θέλει μπορεί να περιμένει να προστεθούν 2-3 ώρες πληροφορική, αλγοριθμική ή ό,τι άλλο θα θέλαμε στο πρόγραμμα της κάθε τάξης αλλά επειδή αυτό είναι μάλλον απίθανο καλό θα ήταν να διασφαλίσουμε τις δύσκολες αυτές ώρες την παραμονή όσο το δυνατόν περισσότερων από εμάς στην εκπαίδευση...

evry

#1183
Η ουσία δυστυχώς είναι μια. Ο κάθε ένας πια σκέφτεται τι είναι καλό για τον εαυτό του και όχι για το κοινωνικό σύνολο, ούτε φυσικά για τους μαθητές που είναι ο τελευταίος τροχός της αμάξης, ούτε για τους συναδέλφους μας που δεν έχουν οργανική ή δεν είναι μόνιμοι.
Πολλοί συνάδελφοί μας είναι στη διάθεση. Για αυτούς είναι καλό αυτό?
Επίσης μην ξεχνάμε και τους αναπληρωτές συναδέλφούς μας που κάθε χρόνο είναι όλο και πιο δύσκολα για αυτούς. Για αυτούς είναι καλό?

Διαμαρτυρία αναπληρωτών για τη διδασκαλία μαθημάτων πέραν του αντικειμένου τους

Οπότε νομίζω ότι η φράση
Είναι προς το συμφέρον όλων των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας να "αμβλυνθούν" τα όρια του τι μάθημα κάνει η κάθε ειδικότητα.

μάλλον θα πρέπει να διορθωθεί στο πιο ορθό:
Είναι προς το συμφέρον όλων των μόνιμων εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας με οργανική να "αμβλυνθούν" τα όρια του τι μάθημα κάνει η κάθε ειδικότητα.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Gnirut

"Πολλοί συνάδελφοί μας είναι στη διάθεση. Για αυτούς είναι καλό αυτό? "
Γιατί δεν είναι καλό αυτό δηλαδή; Και γιατί είναι καλό μόνον για τους "μόνιμους";

Σε λίγα χρόνια οι περισσότεροι από εμας θα είναι σε "διάθεση" εαν με κάποιο τρόπο δεν αυξηθούν οι ώρες διδασκαλίας μας. Εντάξει όλοι θέλουμε να αυξηθούν οι ώρες της πληροφορικής αλλά δυστυχώς δεν κάνει lobbying μόνον ο κλάδος ο δικός μας αλλά και όλοι οι κλάδοι, πολλοί εκ των οποίων είναι "ισχυρότεροι" και "παλαιότεροι" από τον δικό μας.

Τι φταίνε λοιπόν τα παιδιά να καθορίζεται το πρόγραμμά τους με βάση τις "ώρες" που θα πρέπει να συμπληρώνει η κάθε "ειδικότητα" καθηγητή;

Ένα σύγχρονο πρόγραμμα διδασκαλίας πρέπει να ειναι ευμετάβλητο ανάλογα με τις τρέχουσες ανάγκες της κάθε εποχής. Εαν κάθε φορά "πρέπει" σώνει και καλά ο πληροφορικός να συμπληρώνει ωράριο μόνο με μαθήματα πληροφορικής, ο μαθηματικός να συμπληρώνει ωράριο μόνο με μαθήματικά, ο φιλόλογος με αρχαία και πάει λέγοντας για ποια σύγχρονα προγράμματα διδασκαλίας και για ποιον μαθητή θα μιλάμε;

Η μόνη λύση λοιπόν είναι η ευελιξία στο θέμα του γνωστικού αντικειμένου που αναφέρει ο υπουργός. Η αγκύλωση που υπάρχει με αυτό το θέμα είναι καθαρά Ελληνικό φαινόμενο και είναι κατάλοιπο των "φροντιστηριακών ριζών" πάνω στις οποίες έχει δομηθεί το Ελληνικό σχολείο όλα αυτά τα χρόνια.

Αυτό λοιπόν που λέει ο κ. Λοβέρδος είναι προς την σωστή κατέυθυνση και θα πρέπει κάποια στιγμή να γίνει. Θα συναντήσει τεράστιες αντιδράσεις αλλά αξίζει τον κόπο. Βασικό προαπαιτούμενο όμως να υλοποιηθεί δίκαια για όλες τις ειδικότητες και όχι προς όφελος ή βάρος μερικών από αυτων.