Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γενικές εξετάσεις => Γ΄ Λυκείου => Εξετάσεις 2005-2006 => Μήνυμα ξεκίνησε από: Sergio στις 10 Μαΐου 2006, 10:44:35 ΜΜ

Τίτλος: Γενικές Εξετάσεις 2006
Αποστολή από: Sergio στις 10 Μαΐου 2006, 10:44:35 ΜΜ
Συνάδελφοι,

καθώς η διδακτική χρονιά πλησιάζει και τυπικά στο τέλος της και πριν αφοσιωθούμε όλοι στη διαδικασία των εξετάσεων και της βαθμολόγησης, να σας ενημερώσω ότι θα λειτουργήσει και φέτος χώρος ανταλλαγής απόψεων σε σχέση με τα θέματα και τη βαθμολόγησή τους στο Στέκι.

Μετά την αναβάθμιση του χώρου μας σε portal, δίνεται πλέον η δυνατότητα για καλύτερη οργάνωση της συζήτησης.

Για το σκοπό αυτό έχει ήδη δημιουργηθεί νέος χώρος δημόσιας συζήτησης με όνομα Γενικές Εξετάσεις 2006 με τη μορφή θυγατρικού πίνακα στην Περιοχή για μέλη.  Ο χώρος έχει οργανωθεί σε 5 περιοχές, μία για γενική συζήτηση και άλλες τέσσερεις, μία ανά θέμα.

Η συμμετοχή στη συζήτηση κατά τη διάρκεια της βαθμολόγησης των γραπτών είναι σίγουρο ότι θα βοηθήσει στη διαμόρφωση μίας κοινής στάσης σε σχέση με τις επιδόσεις των μαθητών μας και φέτος.

Καλή δύναμη σε όλους και καλή επιτυχία στους μαθητές μας.
Τίτλος: Απ: Γενικές Εξετάσεις 2006
Αποστολή από: Chris88 στις 30 Μαΐου 2006, 01:29:42 ΜΜ
Γεια...

Είμαι μαθητης της Γ Λυκείου και έδωσα σήμερα εξετάσεις...

Θέλω να κάνω δύο έρωτήσεις...

1) Πόσες μονάδες θα μου κόψουν αν στο προγραμμα, αντι του >= έβαλα το σύμβολο του αλγορίθμου, και

2) Πόσες μονάδες θα μου κόψουν αν στο 4ο θέμα στο γ ερώτημα έβαλα μικρότερο του 30 αντι για μικρότερο ή ίσο.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων...
Chris

Τίτλος: Απ: Γενικές Εξετάσεις 2006
Αποστολή από: prapasl στις 30 Μαΐου 2006, 03:55:06 ΜΜ
Για το 1 τίποτα ενώ για το 2 θα σου κόψουν μία μονάδα με αυστηρή βαθμολόγηση.
Τίτλος: Απ: Γενικές Εξετάσεις 2006
Αποστολή από: johnv στις 30 Μαΐου 2006, 05:00:52 ΜΜ
Πόσες μονάδες μπορεί να πιάσει η παρακάτω λύση για το θέμα 3 ;;;

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΘΕΜΑ3
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
    ΑΚΕΡΑΙΕΣ : ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ[1500], ι,ΕΠΙΤΗΡΗΤΕΣ[1500], μ
ΑΡΧΗ
    ι <-- 1
   μ <-- 1500
   ΟΣΟ μ>0 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
       ΔΙΑΒΑΣΕ ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ[ι]
       μ < -- μ - ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ[ι]
       ι < -- ι + 1
   ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
   ΓΙΑ κ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ ι -1
       ΕΠΙΤΗΡΗΤΕΣ[κ] < -- πληθος(ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ[κ])
       ΓΡΑΨΕ ΕΠΙΤΗΡΗΤΕΣ[Κ]
   ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΘΕΜΑ3

ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ Πλήθος( υ) : ΑΚΕΡΑΙΑ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
    ΑΚΕΡΑΙΕΣ : υ, α
ΑΡΧΗ
    ΑΝ υ <=15 ΤΟΤΕ
        α <-- 1
    ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ υ <= ΤΟΤΕ
        α <-- 2
    ΑΛΛΙΩΣ
        α <-- 3
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    πλήθος <-- α
ΤΕΛΟΣ_ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗΣ
Τίτλος: Απ: Γενικές Εξετάσεις 2006
Αποστολή από: Sergio στις 30 Μαΐου 2006, 05:42:56 ΜΜ
Συνάδελφοι,

παρακαλώ τα σχόλια - προβληματισμούς σας για τα φετινά θέματα στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο Γενικές Εξετάσεις 2006 (https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?board=19.0) για καλύτερη οργάνωση.

Μην ανοίγετε νέα θέματα.  Έχει δημιουργηθεί η κατάλληλη δομή πινάκων για πιό οργανωμένη συζήτηση φέτος.
Τίτλος: Απ: Γενικές Εξετάσεις 2006
Αποστολή από: Chris88 στις 30 Μαΐου 2006, 10:03:19 ΜΜ
Και κάτι ακόμη ...

Εχει σημασία αν κάποιος έκανε την αναζήτηση του ονόματος της πόλης στο 4ο Θέμα χωρίς σειριακή αναζήτηση?

Κόβουν μονάδες?
Τίτλος: Απ: Γενικές Εξετάσεις 2006
Αποστολή από: EleniK στις 31 Μαΐου 2006, 12:34:49 ΠΜ
Τι εννοείς χωρίς σειριακή αναζήτηση? Δηλαδή πώς το έκανες? Μήπως εννοείς χωρίς τη χρήση της Για αλλά με Όσο . Τότε είναι σωστό.
Τίτλος: Απ: Γενικές Εξετάσεις 2006
Αποστολή από: Επισκέπτης στις 31 Μαΐου 2006, 09:25:34 ΠΜ
Εννοεί το ανάποδο. Με την Για και όχι με την Όσο. Φυσικά και είναι σωστό.

Γνωρίζει κανείς που υπάρχουν τα θέματα σε μορφή doc ;
Τίτλος: Απ: Γενικές Εξετάσεις 2006
Αποστολή από: andreas_p στις 31 Μαΐου 2006, 09:57:08 ΠΜ
Σχόλια για τα θέματα ΤΡ 30/05/2006.

1. Μέτρια (σε βαθμό δυσκολίας)  έως   "λίγο"  απαιτητικά (Θ3, Θ4).

2.  Ένα κομμάτι π.χ. Θ4 (δ) επιπλέον με αυξημένη δυσκολία  έπρεπε να υπήρχε για να ξεχωρίσει ο  μαθητής  17-18  από τον  19-20.

3. Η διατύπωση στα :  Θ1Γ , Θ3β και Θ4γ έπρεπε να ήταν πιο  προσεγμένη.

4.  Για το  Θ2 1α   :   πάρα πολύ απλό το Δ.Ρ.  Γιατί ;

5.  Πολύ ωραίο το  Θ4β.  Αλλά για το βαθμό δυσκολίας έπρεπε να  είχε τοποθετηθεί στο Θέμα 3.  Στο Θέμα 4  κάτι πιο απαιτητικό.

[ Μήπως πρέπει να αρχίσουμε την πίεση για την εισαγωγή της ΑΕΠΠ  Επίπεδο 1 στη Β' Λυκείου στη θέση της Τεχνολογίας Επικ. (άθλιο ... βιβλίο)  Στη Γ' να διδάσκεται  ΑΕΠΠ  Επίπεδο 2]

6.  Πολύ ωραίο το Θ3 και συνδυαστικό (με το Κεφ. 10) .  Για πρώτη φορά ζητείται επίλυση με άγνωστο αριθμό επαναλήψεων.
Τίτλος: Απ: Γενικές Εξετάσεις 2006
Αποστολή από: Sergio στις 31 Μαΐου 2006, 10:55:27 ΠΜ
Συνάδελφοι και ... άλλοι φίλοι :)

η δημόσια συζήτηση σχετικά με τα φετινά θέματα των γενικών εξετάσεων είναι προσβάσιμη σε όλου, μέλη και μη μέλη, με τη μορφή θυγατρικού πίνακα με όνομα Γενικές Εξετάσεις 2006 (Συζήτηση) (https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?board=19.0)

Η συζήτηση έχει ήδη ... ανάψει  :)

Περιμένουμε τις απόψεις όλων
Τίτλος: Απ: Γενικές Εξετάσεις 2006
Αποστολή από: xaidi στις 06 Ιουν 2006, 10:09:29 ΠΜ
Στο ίδιο ακριβώς σφάλμα έπεσαν και αρκετά από τα δικά μου παιδιά. Και κυρίως ισχυροί και διαβασμένοι μαθητές.
Από τη μία πλευρά σκέφτομαι πως η χρήση της λέξης συνάρτηση σε μάθημα προγραμματισμού δεν μπορεί να σε οδηγεί στη σκέψη για δημιουργία μαθηματικής συνάρτησης αλλά μετά από τον αριθμό των μαθητών μου που παρερμήνευσαν την έννοια δεν ξέρω… σίγουρα δεν το περίμενα. Ίσως όμως επειδή αναφερόμαστε σε μαθητές με πολύ άγχος έπρεπε να υπάρχει και η λέξη υποπρόγραμμα.