Το Στέκι των Πληροφορικών

Επαγγελματικό Λύκειο => Γενικά => Δίκτυα Υπολογιστών ΙΙ => Μήνυμα ξεκίνησε από: joanna στις 04 Νοε 2008, 12:12:50 ΜΜ

Τίτλος: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: joanna στις 04 Νοε 2008, 12:12:50 ΜΜ
Τις ερωτήσεις-ασκήσεις του Κεφαλαίου 7.1 τις έχω ανεβάσει στο θέμα για το Κεφάλαιο 6. Οπότε όποιος θέλει μπαίνει εκεί για να τις κατεβάσει.
Ανεβάζω και τις ερωτήσεις-ασκήσεις του Κεφαλαίου 7.2. Εννοείται κλασικά περιμένω διορθώσεις και παρατηρήσεις.
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: coletsos στις 05 Νοε 2008, 07:26:38 ΜΜ
Ανεβάζω μία συνοπτική παρουσίαση της θεωρίας των κεφαλαίων 7.1-7.5 (σύντομα και συνέχεια)

//ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ//
ανέβασα και το 7.6.1

ανεβάζω και εγώ κάποιες ερωτήσεις στα κεφάλαια 7.3 και 7.4 μοιάζουν με τις Ιωάννας απλά είναι πιό συμπυκνωμένες νομίζω.
//ΤΕΛΟΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗΣ//
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: joanna στις 06 Νοε 2008, 01:48:48 ΜΜ
Πολύ καλό αυτό. Έτσι όπως τα έχει το βιβλίο κατεβατό, καλό είναι να οργανώνουμε το μάθημα σε bullets.
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: joanna στις 09 Νοε 2008, 11:52:47 ΜΜ
Θα κάνω την ίδια ερώτηση που κάνω και στον Προγραμματισμό, ίσως πάλι σε λάθος θέμα: Ξέρει κανείς πώς θα είναι τα θέματα των Δικτύων στις πανελλαδικές; Κλειστού, ανοιχτού τύπου; Θα μπουν ασκήσεις; Στα παλιά θέματα πάντως έμπαινε σκέτη θεωρία, οπότε να θεωρήσουμε ότι τα θέματα θα μπούνε στο ίδιο στυλ. Έχει κανένας καμία πληροφορία από τους σχολικούς συμβούλους ή το υπουργείο;
Ελπίζω μόνο να μη μάθουμε πως θα μπουν τα θέματα την ημέρα των πανελλαδικών!
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: klarabel στις 10 Νοε 2008, 02:56:59 ΜΜ
Μια ερώτηση και απο μένα. Τι κάνετε στις εργαστηριακές ώρες; Εγώ μη γνωρίζοντας τι άλλο να κάνω, κάνω mini επαναλήψεις, ερωτήσεις από τα προηγούμενα κ.λ.π.
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: taxata στις 10 Νοε 2008, 07:22:34 ΜΜ
Παράθεση από: klarabel στις 10 Νοε 2008, 02:56:59 ΜΜ
Μια ερώτηση και απο μένα. Τι κάνετε στις εργαστηριακές ώρες; Εγώ μη γνωρίζοντας τι άλλο να κάνω, κάνω mini επαναλήψεις, ερωτήσεις από τα προηγούμενα κ.λ.π.
Αγαπητή/(τε ?) klarabel το ερώτημα αυτό που θέτεις το έθεσα και εγώ στον εαυτό μου αλλά και σε άλλους πριν από 5 χρόνια, όταν άρχισα να κάνω το μάθημα των δικτύων στα ΤΕΕ, τι πρέπει να κάνω στα παιδιά την ώρα του εργαστηρίου ? Μέχρι και τα χείλη των υπευθύνων δεν είχαν απάντηση. Θα περίμενα πάντως να δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα τόσα χρόνια στο εργαστηριακό κομμάτι των δικτύων με επίκαιρο έντυπο υλικό από πλευράς Υπουργείου αφού εξάλλου μιλάμε για Τεχνική - Επαγγελματική εκπαίδευση αλλά μάταια έτσι λοιπόν αυτοσχεδίασα. Σου περιγράφω κάποια topic θεμάτων με τα οποία ασχολούμαστε με τους μαθητές στο εργαστήριο με εξοπλισμό που συγκέντρωσα σιγά σιγά (εργαλεία, καλώδια, Lan tester, Switch Layer 2-3, Access Point, Router ISDN - ADSL, Οπτικές Ίνες κ.λ.π) πίστεψέ με δεν ήταν εύκολο. Έτσι μπορούμε να δούμε πρακτικά θέματα : δομημένης καλωδίωσης, τερματικού εξοπλισμού και διασύνδεσης, ρυθμίσεις και εντολές διαχείρισης δικτύου, στήσιμο δικτύων: ενσύρματου και ασύρματου, δημιουργία και διαχείριση λογαριασμών, DHCP, DNS, ip numbering και subnets, ανίχνευση και αντιμετώπιση προβλμάτων στο δίκτυο και διαχείρισή τους, ρυθμίσεις συσκευών δικτύων: Port Forward, Bridging, θέματα ασφάλειας : Firewalls, Port Blocking, remote management, στήσιμο και διαχείριση FTP & Web Server  με Apachie και IIS, λογισμικό διαχείρισης δικτύου (demo βέβαια . ;) ) και διάφορα άλλα... Αυτά γίνονται σε διάρκεια δύο ετών και με εμβάθυνση όσο "τραβάει το τμήμα" και αρκετό κόπο και κατανόηση από τα παιδιά αφού το έντυπο υλικό είναι συνήθως από το διαδίκτυο και στα αγγλικά. Παρά τις δυσκολίες το μάθημα προκαλεί ενθουσιασμό στα παιδιά που βλέπουν στην πράξη δικτυακά θέματα. Ελπίζω να βοήθησα λίγο. Περιμένω και άλλες απόψεις επί του θέματος ...
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: taxata στις 10 Νοε 2008, 07:26:33 ΜΜ
Παράθεση από: joanna στις 09 Νοε 2008, 11:52:47 ΜΜ
Θα κάνω την ίδια ερώτηση που κάνω και στον Προγραμματισμό, ίσως πάλι σε λάθος θέμα: Ξέρει κανείς πώς θα είναι τα θέματα των Δικτύων στις πανελλαδικές; Κλειστού, ανοιχτού τύπου; Θα μπουν ασκήσεις; Στα παλιά θέματα πάντως έμπαινε σκέτη θεωρία, οπότε να θεωρήσουμε ότι τα θέματα θα μπούνε στο ίδιο στυλ. Έχει κανένας καμία πληροφορία από τους σχολικούς συμβούλους ή το υπουργείο;
Ελπίζω μόνο να μη μάθουμε πως θα μπουν τα θέματα την ημέρα των πανελλαδικών!
Αγαπητή joanna δεν υπάρχει καμία επίσημη θέση από τους σχ. συμβούλους ακόμα όπου σε πρόσφατη συνάντηση θέσαμε τα ερωτήματα αυτά και για τα δύο μαθήματα, μόνο προσωπικές απόψεις.
Τίτλος: Κεφάλαιο 7 - ΑΣΚΗΣΗ Δ11
Αποστολή από: arispaliouras στις 10 Νοε 2008, 10:23:02 ΜΜ
Γεια σας,

σας στέλνω μια άσκηση να μου πείτε τη γνώμη σας!

Ευχαριστώ.
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: joanna στις 11 Νοε 2008, 01:04:40 ΜΜ
Συγχαρητήρια taxata, αυτό που κάνεις στο σχολείο είναι πολύ καλό, πολύ φιλότιμο από την πλευρά σου και πιστεύω ότι βοηθάει πολύ τα παιδιά να κατανοήσουν τη θεωρία, αλλά να αποκτήσουν και τεχνικές γνώσεις που θα τους χρειαστούν στη δουλειά τους.
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: joanna στις 11 Νοε 2008, 01:14:35 ΜΜ
Άρη, αυτή η άσκηση υποθέτω έχει σχέση με τις σελίδες 272-274 του βιβλίου;
Είναι άσκηση για το εργαστήριο ή για το μάθημα;
Εμένα εντάξει μου φαίνεται, και μέσα στα πλαίσια του βιβλίου.
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: arispaliouras στις 11 Νοε 2008, 10:14:20 ΜΜ
Προσπαθώ να κάνω μερικές ασκήσεις/δραστηριότητες που να συνδυάζουν πολλά θέματα!
Ευχαριστώ!
Τίτλος: Κεφάλαιο 7 - ΑΣΚΗΣΗ Δ15
Αποστολή από: arispaliouras στις 11 Νοε 2008, 10:40:02 ΜΜ
Ανεβάζω άλλη μια άσκηση!
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7 - ΑΣΚΗΣΗ Δ15
Αποστολή από: coletsos στις 12 Νοε 2008, 09:50:56 ΜΜ
Παράθεση από: arispaliouras στις 11 Νοε 2008, 10:40:02 ΜΜ
Ανεβάζω άλλη μια άσκηση!

πολύ ωραία η 15. πράγματι συνδυαστική και δημιουργική. Θα τη δώσω σίγουρα!
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: arispaliouras στις 12 Νοε 2008, 10:07:14 ΜΜ
Καλησπέρα

ανεβάζω άλλες 3 ασκήσεις που έχω φτιάξει.
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: joanna στις 13 Νοε 2008, 10:18:39 ΠΜ
Άρη, πολύ καλές οι ασκήσεις σου. Αυτές τις λύνετε στο εργαστήριο θεωρητικά ή κάνετε κάποια πρακτική εξάσκηση με κάποιο πρόγραμμα στον υπολογιστή; Εγώ, αν και δεν είμαι σε σχολείο, πιστεύω ότι θα μπορούσε να γίνει κάποια δουλειά και πρακτική εξάσκηση στο εργαστήριο με δωρεάν προγράμματα που υπάρχουν στο διαδίκτυο, όπως:
- το Wireshark, www.wireshark.org, όπου μπορούν τα παιδιά να δουν τα πακέτα που ανταλάσσονται
- το Active Ports, http://www.tucows.com/preview/213738, που δείχνει ποιες πόρτες και μεταξύ ποιων IP ανταλλάσσονται δεδομένα
- το VisualRoute http://visualroute.visualware.com/, που δείχνει visually από ποια υποδίκτυα περνάει ένα πακέτο για να φτάσει στον προορισμό του
- υπάρχουν επίσης προγράμματα για packet sniffing http://sectools.org/sniffers.html
- αλλά γενικά άμα ψάξει κανείς μπορεί να βρει πολλά ενδιαφέροντα προγράμματα και μάλιστα δωρεάν

Δεν πιστεύω βέβαια ότι θα πρέπει τα παιδιά να μάθουν να χειρίζονται αυτά τα προγράμματα, αρά αρκεί να δουν κάποια πράγματα, ίσως απλά κάποια αποτελέσματα σε αυτά. Ωστόσο, αυτά τα προγράμματα που αναφέρω είναι και αρκετά απλά και κατανοητά στη χρήση τους για τα παιδιά. Επίσης, μιας και στο εργαστήριο έχετε LAN μπορείτε να κάνετε αρκετά ενδιαφέροντα πράγματα πιστεύω...
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: arispaliouras στις 13 Νοε 2008, 02:11:13 ΜΜ
δεν τις κάνουμε στο εργαστήριο!
Θα προσπαθήσουμε να χρησιμοποιήσουμε και τα παραπάνω προγράμματα για καλύτερη εμπέδωση της ύλης!
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: joanna στις 14 Νοε 2008, 10:39:20 ΠΜ
Ανεβάζω τις ερωτήσεις-ασκήσεις του κεφαλαίου 7.3.
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: taxata στις 14 Νοε 2008, 03:35:27 ΜΜ
Μπράβο συνάδελφοι πήρε νέα πνοή το μάθημα των δικτύων φέτος :) καλή δύναμη για την συνέχεια ...
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: klarabel στις 17 Νοε 2008, 07:14:08 ΜΜ
Μπράβο στην Ιωάννα και στον Άρη. Οι ερωτήσεις της Ιωάννας βοηθούν πολύ να θυμούνται τα παιδιά την θεωρία και να δίνουν βάση σε ορισμένα σημεία. Οι ασκήσεις και των δύο σας πολύ καλές για εμπέδωση και καλύτερη κατανόηση ορισμένων σημείων. Οσο για μας, μας γλυτώνετε από αρκετό κόπο παιδιά! Και εμάς τους πρωτάρηδες στο μάθημα μας βοηθάτε κιόλας.

Ευχαριστώ και τον taxata για το θέμα του τι κάνουμε στα εργαστήρια. Εϊναι όμως απαράδεκτο να αφήνετε το θέμα αυτό στην κρίση του καθενός από εμάς. :-\

Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: joanna στις 18 Νοε 2008, 10:35:15 ΠΜ
Έτοιμες και οι ερωτήσεις από το 7.4.
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: joanna στις 18 Νοε 2008, 12:33:27 ΜΜ
Ξέχασα το πιο σημαντικό διδακτικό εργαλείο για το εργαστήριο των δικτύων: οπωσδήποτε να κατεβάσετε το βιντεάκι από το site http://www.warriorsofthe.net/

Είναι απίστευτο και θα ξετρελαθούν τα παιδιά  :D
Δείχνει πως λειτουργεί το Internet!! Με αρκετά ενδιαφερον τρόπο....
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: marianad στις 18 Νοε 2008, 02:05:32 ΜΜ
Παράθεση από: joanna στις 14 Νοε 2008, 10:39:20 ΠΜ
Ανεβάζω τις ερωτήσεις-ασκήσεις του κεφαλαίου 7.3.

joanna πραγματικά η δουλεία σου είναι καταπληκτική και βοηθάει πολύ τα παιδιά. Ευχαριστούμε πολύ!
Μια μικρή παρατήρηση: στην 4η άσκηση του κεφαλαίου 7.3 δεν αναφέρεις από ποιά εφαρμογή εξυπηρετούνται οι υπολογιστές. Είναι μεν η ίδια, αλλά πως θα συμπληρώσουν το TCP port αν δεν ξέρουν ποια;
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: joanna στις 19 Νοε 2008, 12:11:00 ΜΜ
Ανεβάζω πάλι το 7.3 με κάποιες διορθώσεις.
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: antant στις 19 Νοε 2008, 12:55:17 ΜΜ
Αααα πολύ ωραίο το video, το είδαμε στην τάξη, φανταστική δουλεια!!!
Να στε καλά και για το υλικό που ανεβάζετε!
Φτιάχνω την ύλη σε PowerPoint να μπορούμε να την προβάλλουμε στην τάξη, αλλά δώστε μου λίγο περιθώριο για αλλαγές και επιτόπου διορθώσεις και θα τα κάνω διαθέσιμα.
Καλή συνέχεια
ΑντΑντ  :D
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: christine στις 19 Νοε 2008, 05:08:18 ΜΜ
Συγχαρητήρια και από εμένα για αυτή την πολύ καλή δουλειά που γίνεται στο forum. Βοηθάτε πολύ με τις ασκήσεις και τις ερωτήσεις που ανεβάζετε, ειδικά τους νέους αλλά και τους παλιούς.
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: klarabel στις 20 Νοε 2008, 09:32:20 ΜΜ
Μετά το πρώτο διαγώνισμα έφαγα μια απογοήτευση...
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: joanna στις 26 Νοε 2008, 12:02:39 ΠΜ
Έτοιμο και το 7.5. Οι ασκήσεις είναι σαν αυτές του βιβλίου με αλλαγμένα νούμερα (clopy-paste).
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: Αρης στις 30 Νοε 2008, 06:20:32 ΜΜ
Ιωάννα, σχετικά με την 1η άσκηση στο κεφάλαιο 7.3 έχω μαι παρατήρηση-ερώτηση.

Ζητάς:
Παράθεση
γ) Να βρείτε επίσης μέχρι ποιο TCP segment έχουν φτάσει τα τμήματα επιτυχώς στον παραλήπτη και ποια δεδομένα είναι σε θέση να λάβει ο προορισμός.

Σαν απάντηση περιμένεις τον Αριθμό Επιβεβαίωσης;
Αν ναι, τότε υπάρχει το εξής θέμα: Ο αριθμός επιβεβαίωσης, όπως αναφέρεται στο βιβλίο, επιβεβαιώνει αριθμό bytes και όχι αριθμό TCP segments.
Αν όχι, τότε εγώ έχω χάσει κάτι...  :-X Ποια είναι η απάντηση;
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: P.Tsiotakis στις 30 Νοε 2008, 09:10:20 ΜΜ
φίλοι, μήπως να φτιάξουμε και μεις εκπαιδευτικά βιντεάκια;

Έτσι, θα χρησιμοποιούμε τα λογισμικά χωρίς να πρέπει να προετοιμάζουμε το εργαστήριο κάθε φορά για την επίδειξη και πιθανότητες πάντα να στραβώνει κάτι.. Όχι και η καλύτερη μέθοδος πάντα, αλλά κάποιες φορές βοηθάει...

Προσπαθώ να το αναλύσω στο  https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=1670.0
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: meteo_xampos στις 23 Δεκ 2008, 03:55:43 ΜΜ
Καλησπέρα σας συνάδελφοι. Στέλνω και εγώ για το κεφάλαιο 7.6 ασκήσεις όπως και αυτές
που έστειλε η Ιωάννα. Γενικά, το κεφάλαιο αυτό δεν μπορεί να βγάλει και πολλές ασκήσεις.
Για πείτε μου πώς σας φαίνονται και τι άλλο θα μπορούσαμε να προσθέσουμε.
Περιμένω παρατηρήσεις.
Χαράλαμπος.
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: marianad στις 23 Δεκ 2008, 04:32:55 ΜΜ
Πολύ καλή δουλεία Χαράλαμπε! Και εγώ κάτι παρόμοιο φτιάχνω αυτή τη στιγμή! Απλά σκεφτόμουν το κομμάτι με την μάσκα υποδικτύου που ζητάς στην άσκηση 2 να το βάλω σαν ασκησούλα, να δίνω διευθύνσεις ΙΡ και μάσκες και να ζητάω την διεύθυνση υποδικτύου ή το αντίθετο, με κάμποσα παραδείγματα. Το ίδιο είναι στην ουσία...απλά για να μπολικέψουν λίγο, αφού όπως είπες δεν έχει και πολλά πράγματα.
Α! Στην πρώτη ερώτηση πολλαπλής επιλογής: η MAC διεύθυνση δεν είναι ίδια με την φυσική και την διεύθυνση υλικού :-\Έκτός και αν κάτι μου έχει κάτσει στραβά εδώ και χρόνια ???!
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: meteo_xampos στις 23 Δεκ 2008, 08:38:22 ΜΜ
Ναι. Είναι δυο οι σωστές απαντήσεις. Και στην 7 στις πολλαπλής επιλογής είναι πάλι 2 σωστές απαντήσεις.
Θα πρέπει να το επισημάνω στην εκφώνηση.Οι ασκήσεις που έχω βάλει είναι οι τρεις copy-paste από το βιβλίο.
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Καλή συνέχεια και καλές γιορτές να χουμε!!! 
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: joanna στις 24 Δεκ 2008, 09:33:15 ΠΜ
Άρη, η απάντηση είναι ότι ότι έχουν φτάσει 2000 οκτάδες και περιμένουμε από τις 2000 μέχρι τις 2000+500=2500 οκτάδες.

Συγνώμη που άργησα τόσο να ανεβάσω τις νέες ασκήσεις! Με έφαγαν οι δουλειές!

Ανεβάζω λοιπόν ό,τι έφτιαξα τον καιρό που απουσίαζα από το forum.

Καλά Χριστούγεννα και Καλή Πρωτοχρονιά σε όλους!!!
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: Glyko Xamogelo στις 24 Δεκ 2008, 12:34:58 ΜΜ
Καλημέρα συνάδερφοι και εγώ θύμα των κακογραμμένων βιβλίων περνάω ώρες ψάχνοντας στα βιβλία που κάναμε στο Πανεπιστήμιο και στο Internet ,έχει μαι πρόταση στο κεφάλαιο 7 (7.1 Επίπεδο δικτύου) στην 2η παράγραφο που μιλάει για το επικοινωνιακό υποδίκτυο λέει επι λεξη
"Με τον τρόπο αυτό γίνεται λογικός διαχωρισμός μεταξύ των καθαρά επικοινωνιακών θεμάτων, τα οποία είναι αρμοδιότητα του επικοινωνιακού υποδικτύου και των εφαρμογών, που είναι αρμοδιότητα των τελικών υπολογιστών."
Δεν κατάλαβα ακριβώς τι θέλει να πεί και για ποιό λόγο το αναφέρει αυτό εδώ. :-\.
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: joanna στις 24 Δεκ 2008, 12:47:32 ΜΜ
Αυτό που θέλει να πει το βιβλίο είναι ότι το επικοινωνιακό υποδίκτυο αναλαμβάνει ουσιαστικά τη δρομολόγηση των πακέτων, στο επίπεδο του διτκύου και αφήνει τις εφαρμογές για τους τελικούς υπολογιστές. Αυτό σημαίνει ότι για παράδειγμα για SMTP, ο υπολογιστής αποστολής και προορισμού (π.χ. ένας mail server) θα έχουν τις κατάλληλες εφαρμογές για αποστολή και λήψη e-mail, αλλά το ζήτημα της δρομολόγησης θα το αναλάμβουν οι ενδιάμεσοι κόμβοι, οι οποίοι φυσικά δε θα ρωτήσουν "τι μεταφέρουν" ή "για ποια εφαρμογή" ή "για ποιο πρωτόκολλο στο επίπεδο εφαρμογής", αλλά απλά θα δρομολογήσουν τα IP πακέτα.
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: Glyko Xamogelo στις 24 Δεκ 2008, 12:51:52 ΜΜ
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!! :) :) :)
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: Glyko Xamogelo στις 26 Δεκ 2008, 02:25:19 ΜΜ
Άλλη μία απορία... :-[

1."Οι υπηρεσίες που προσφέρει το επίπεδο δικτύου στο επίπεδο μεταφοράς...."
Δεν μπορώ να καταλάβω τι εννοεί...δεν έχω ξανακάνει δίκτυα...κάποιο link ή κάποια ενότητα
υπάρχει στο βιβλίο να διαβάσω που θα με βοηθήσει να καταλάβω πως συνδέονται μεταξύ τους τα επίπεδα του OSI ώστε να καταλάβω και
αυτό το κομμάτι του βιβλίου? :-\

2."Ο συνδυασμός των επιπέδων σύνδεσης δεδομένων και φυσικού στο επίπεδο πρόσβασης δικτύου επιβάλλεται απο τη βασική αρχή της τεχνολογίας TCP/IP για την υλοποίηση ενός πρωτοκόλλου χωρίς σύνδεση"
Δεν καταλαβαίνω ακριβώς τι εννοεί...
Ευχαριστώ εκ των προτέρων..
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: joanna στις 30 Δεκ 2008, 12:58:55 ΜΜ
Λίγο δύσκολο να εξηγήσεις σε ένα post τα επίπεδα osi.
Ωστόσο το καλύτερο βιβλίο που μπορείς να μελετήσεις για να λύσεις όλες σου τις απορίες είναι το κλασικό βιβλίο του Tanenbaum, Δίκτυα Υπολογιστών.
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: Glyko Xamogelo στις 30 Δεκ 2008, 01:53:14 ΜΜ
Καλημέρα και χρόνια πολλά!![censored]έχω και συμβουλεύομαι το ΔΙΚΤΥΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ του [censored]
είναι λίγο παλιό ...και τα σχολικά των ΕΠΑΛ Μετάδοση Δεδομένων και Δίκτυα Υπολογιστών 1 και 2 αλλά χαμός εκεί με μπερδεύουν πολύ... :'(
Ευχαριστώ εκ των προτέρων...Καλή Χρονιά να έχεις!!!
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: alkisg στις 30 Δεκ 2008, 05:24:22 ΜΜ
Παράθεση από: joanna στις 30 Δεκ 2008, 12:58:55 ΜΜ
Επειδή η τιμή του είναι λίγο τσουχτερή, αν το θέλεις το έχω στα αγγλικά σε pdf.

Συναδέλφισσες απαγορεύονται τέτοιες συζητήσεις, παρακαλώ επεξεργαστείτε / διαγράψτε τα παραπάνω μηνύματα.

Καλή χρονιά σε όλους.
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: joanna στις 31 Δεκ 2008, 01:10:41 ΜΜ
Όποιος είναι administrator πιστεύω έχει τη δυνατότητα να αφαιρεί συζητήσεις και posts. Το αφήνουμε λοιπόν σε αυτόν!!
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: alkisg στις 31 Δεκ 2008, 05:44:16 ΜΜ
Παράθεση από: joanna στις 31 Δεκ 2008, 01:10:41 ΜΜ
Όποιος είναι administrator πιστεύω έχει τη δυνατότητα να αφαιρεί συζητήσεις και posts. Το αφήνουμε λοιπόν σε αυτόν!!

ΟΚ joanna απλά για επόμενη φορά να ξέρεις ότι αν και είμαστε καμιά 10ριά administrators, το φόρουμ δουλεύει με γνώμονα την καλή θέληση όλων μας και όχι την αστυνόμευση. Οι περισσότεροι έχουμε ελάχιστο ελεύθερο χρόνο να προσφέρουμε (κι εσύ προσφέρεις πολλά και σ' ευχαριστούμε), ας μην τον αναλώνουμε σε τέτοια.

Glyko Xamogelo: δεν υπάρχει πρόβλημα με τις αναφορές σε ονόματα συγγραφέων ή σε βιβλία, η αναφορά σε "διακίνηση" ήταν το πρόβλημα...

Και πάλι καλή χρονιά.
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: meet-sos στις 22 Ιαν 2009, 12:19:38 ΜΜ
Καλησπέρα κι απο μένα . Είμαι απο τους νέους γενικά... Μόλις αποφοίτησα απο ΤΕΙ πληροφορικής κ απασχολούμαι
προς το παρόν με απογευματινά μαθήματα σε φροντιστήρια . Ως Νέος βέβαια στο Κουρμπέτι λογικό να έχω αρκετά κενά και δυσκολίες προς το παρόν .
Θα μπορούσατε να δώσετε κάποιες ενδεικτικές απαντήσεις σε ορισμένα απο τα θέματα κ τις ερωτήσεις που ανεβάσατε για το Εβδομο Κεφάλαιο ούτως
ώστε να διευκολυνθεί κάπως το έργο , η μελέτη κ η παράδοση προς τους μαθητές , για όλους εμάς τους Νέους Ψαρωμένους Καθηγητές ;
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: adam στις 27 Ιαν 2009, 06:50:52 ΜΜ
Αγαπητέ meet-so
Κατ'αρχάς καλώς όρισες στο Στέκι. Όταν λες για απαντήσεις εννοείς για ΟΛΑ τα ερωτήματα- θέματα ή για κάποια συγκεκριμένα; Πάντως μπορείς να βγάλεις τις απαντήσεις είτε από το βιβλίο του σχολείου είτε καλύτερα ακόμα από καμιά σημείωση ή βιβλίο του ΤΕΙ. Μάλλον θα είναι πιο αξίοπιστα αυτά τα βιβλία... :o
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: meet-sos στις 29 Ιαν 2009, 12:05:53 ΜΜ
Παράθεση από: adam στις 27 Ιαν 2009, 06:50:52 ΜΜ
Αγαπητέ meet-so
Κατ'αρχάς καλώς όρισες στο Στέκι. Όταν λες για απαντήσεις εννοείς για ΟΛΑ τα ερωτήματα- θέματα ή για κάποια συγκεκριμένα; Πάντως μπορείς να βγάλεις τις απαντήσεις είτε από το βιβλίο του σχολείου είτε καλύτερα ακόμα από καμιά σημείωση ή βιβλίο του ΤΕΙ. Μάλλον θα είναι πιο αξίοπιστα αυτά τα βιβλία... :o

όχι απλά εννοώ μερικές ΣΩΣΤΟ-ΛΑΘΟΣ κ πολλαπλής επιλογής
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: ian στις 06 Φεβ 2009, 01:44:03 ΜΜ
Αγαπητοί συνάδελφοι, αισθάνομαι την υποχρέωση να εκφράσω την απεριόριστη ευγνωμοσύνη μου δε όλους όσοι με αγάπη και αφοσίωση στο αντικείμενο μας δουλεύουν και μοιράζονται τον κόπο τους για την καλύτερη απόδοση του μαθήματος. Είμαι σχεδόν 25 χρόνια στο χώρο και είναι η πρώτη φορά που διδάσκω μάθημα σε δημόσιο σχολείο (ΠΔΣ Δίκτυα ΙΙ). Οι ασκήσεις και σημειώσεις σας, μου είναι εντελώς απαραίτητες και σας βεβαιώνω ότι έχουν ορατό αντίκτυπο στα παιδιά. Δυστυχώς, λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων δεν μου επιτρέπεται να κάνω και εγώ το ίδιο.
Σας ευχαριστώ όλους και ελπίζω να συνεχίσετε την καταπληκτική δουλειά σας.
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: kriti στις 09 Φεβ 2009, 11:40:26 ΜΜ
Γεια σας.
Γιατι δε μπορψ να δω κανενα απο τα αρχεια που εχετε επισηνάψει για το κεφαλαιο 7;Το word μου αναφερει ελεξτε τα δικαιωματα και δεν είναι εγκυρη η διαδρομη.
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: joanna στις 10 Φεβ 2009, 02:25:36 ΜΜ
Λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων ξενυχτάω τα βράδια για να γράφω τις σημειώσεις και πλέον καθυστερώ πολύ να γράψω καινούριες. Όσο για τις απαντήσεις, θα προσπαθήσω να τις γράψω όταν θα έχω χρόνο. Επίσης, υπάρχουν κάποια λάθη στις σημειώσεις τα οποία έχω διορθώσει. Κάποια στιγμή θα ανεβάσω και τις διορθώσεις.
Λοιπόν, ανεβάζω ό,τι νέο έχω φτιάξει μέχρι στιγμής!
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: taxata στις 11 Φεβ 2009, 12:14:51 ΜΜ
Οι Ασκήσεις σου Joanna βοηθούν πολύ τους μαθητές να προσέχουν σημεία της ύλης που διαφορετικά θα τα περνούσαν στα ψιλά. Για μιά ακόμα φορά ευχαριστούμε.
Θα πρέπει πάντως να κάνουμε ένα Index λαθών και σημείων με ασάφειες στο βιβλίο που δεν είναι και λίγα (πχ εκείνο το most(least) significant bit σελ 248 βγάζει μάτι μάλλον θέλει να πει το λιγότερο σημαντικό σημείο της 1ης οκτάδας και όχι το λιγότερο σημαντικό της MAC που είναι το δεξιό Bit και όχι το αριστερό τι νομίζετε ???)
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: Αρης στις 12 Φεβ 2009, 08:16:48 ΜΜ
Παράθεση από: joanna στις 10 Φεβ 2009, 02:25:36 ΜΜ
Λοιπόν, ανεβάζω ό,τι νέο έχω φτιάξει μέχρι στιγμής!

Παράθεση404 - Το συνημμένο δεν βρέθηκε
>:(

Μήπως μπορεί κάποιος/α να τα ανεβάσει ξανά;
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: alkisg στις 12 Φεβ 2009, 09:11:58 ΜΜ
Παράθεση από: Άρης στις 12 Φεβ 2009, 08:16:48 ΜΜ
Παράθεση404 - Το συνημμένο δεν βρέθηκε
>:(

Μήπως μπορεί κάποιος/α να τα ανεβάσει ξανά;

Σόρρυ συνάδελφοι απλά δεν είχα προλάβει να ανεβάσω τα συνημμένα από την Κυριακή που έγινε η αναβάθμιση μέχρι σήμερα.
Θα πρέπει να είναι εντάξει κι αυτά τώρα.
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: adam στις 12 Φεβ 2009, 09:14:03 ΜΜ
Εγώ προσπάθησα να τα επισυνάψω σε μήνυμά μου αλλά έβγαλε το παρακάτω μήνυμα:
"Συνέβη ένα σφάλμα!
Ο κατάλογος για αποστολή συνημμένων δεν είναι εγγράψιμος. Το συνημμένο σας ή το πορτραίτο σας δεν μπορεί να αποθηκευτεί."
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: alkisg στις 12 Φεβ 2009, 10:06:30 ΜΜ
Αχχχ... ναι, θέλει αλλαγή δικαιωμάτων και μετά το σημερινό restore δεν τα (ξανα)έκανα.
Ενός κακού μύρια έπονται. ΟΚ και αυτό.
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: Αρης στις 12 Φεβ 2009, 10:22:49 ΜΜ
Ευχαριστώ πολύ τον συνάδελφο - τεχνικό - καθαρίστρια για το γρήγο ξεκαθάρισμα του προβλήματος  :D
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: kristi στις 23 Φεβ 2009, 09:54:22 ΜΜ
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ!! ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΒΟΗΘΕΙΑ! ΕΧΩ ΑΠΟΡΙΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΣΤΟ IP , ΣΕΛ 292 ΑΣΚΣΗΣΕΙΣ 22, 23
. ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ
Α). ΚΑΙ ΣΤΙΣ 2 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΤΟ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΟ ΠΑΚΕΤΟ ΕΧΕΙ ΜΕΓΕΘΟΣ 1500 ΟΚΤΑΔΕΣ, Η ΕΠΙΚΕΦΑΛΙΔΑ ΟΜΩΣ ΠΟΣΗ ΕΙΝΑΙ;
Β). ΑΦΟΥ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΟ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΠΕΔΙΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ 100;ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΟΜΜΑΤΙ ΑΛΛΟΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΟΥ ΠΑΚΕΤΟΥ;ΚΑΙ ΑΝ ΙΣΧΥΕΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΕΙ FRAGMENT;
Γ) ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΑΠΑΝΤΗΣΑΤΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΥΟ ΑΣΚΗΣΕΙΣ;ΚΑΙ ΠΩΣ;
ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΘΑ ΤΟ ΕΚΤΙΜΗΣΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΠΕΛΑΓΩΣΕΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΝΩ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ!!
ΕΙΔΑ ΠΩΣ ΚΑΙ Η ΙΩΑΝΝΑ , Η ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΣΤΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΤΗΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ!! ΙΩΑΝΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΓΝΩΜΗ!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!

Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: adam στις 24 Φεβ 2009, 12:30:25 ΠΜ
Παράθεση από: kristi στις 23 Φεβ 2009, 09:54:22 ΜΜ
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ!! ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΒΟΗΘΕΙΑ! ΕΧΩ ΑΠΟΡΙΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΣΤΟ IP , ΣΕΛ 292 ΑΣΚΣΗΣΕΙΣ 22, 23
. ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ
Α). ΚΑΙ ΣΤΙΣ 2 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΤΟ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΟ ΠΑΚΕΤΟ ΕΧΕΙ ΜΕΓΕΘΟΣ 1500 ΟΚΤΑΔΕΣ, Η ΕΠΙΚΕΦΑΛΙΔΑ ΟΜΩΣ ΠΟΣΗ ΕΙΝΑΙ;
Β). ΑΦΟΥ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΟ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΠΕΔΙΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ 100;ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΟΜΜΑΤΙ ΑΛΛΟΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΟΥ ΠΑΚΕΤΟΥ;ΚΑΙ ΑΝ ΙΣΧΥΕΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΕΙ FRAGMENT;
Γ) ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΑΠΑΝΤΗΣΑΤΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΥΟ ΑΣΚΗΣΕΙΣ;ΚΑΙ ΠΩΣ;
ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΘΑ ΤΟ ΕΚΤΙΜΗΣΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΠΕΛΑΓΩΣΕΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΝΩ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ!!
ΕΙΔΑ ΠΩΣ ΚΑΙ Η ΙΩΑΝΝΑ , Η ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΣΤΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΤΗΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ!! ΙΩΑΝΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΓΝΩΜΗ!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!
Καλησπέρα kristi
Να παραθέσω την παρακάτω λογική (ελπίζω να σε βοηθήσει):
α)Για ποιο λόγο σε ενδιαφέρει κατ'αρχάς το μέγεθος επικεφαλίδας;
β)Στη σελίδα 243 αναφέρει πως ένα fragment, από τη στιγμή που διασπάται από ένα μεγαλύτερο αυτοδύναμο πακέτο, είναι κι αυτό πλέον αυτοδύναμο πακέτο. Από αυτό καταλαβαίνεις πως η άσκηση θεωρεί δεδομένο (?) πως μιλάει για κάποιο fragment το οποίο πλέον είναι από μόνο του αυτοδύναμο πακέτο.
γ)Στην άσκηση 22 το πακέτο των 1500 οκτάδων (το fragment ουσιαστικά) δεν θα διασπαστεί σε μικρότερα κομμάτια γιατί διέρχεται από δίκτυα τα οποία υποστηρίζουν μεγέθη 1500 οκτάδες (δίκτυο αποστολής και προορισμού) και 2000 οκτάδες αντίστοιχα (ενδιάμεσο δίκτυο)
Στην άσκηση 23 θα γίνει διάσπαση του πακέτου γιατί δεν μπορεί να διέλθει μέσω των δικτύων. Ενώ τα δίκτυα αποστολής και προορισμού υποστηρίζουν μέγεθος 1500 οκτάδες, το ενδιάμεσο δίκτυο υποστηρίζει 625 οκτάδες. Λόγω του ότι DF=0 σημαίνει πως μπορεί να σπάσει και θα γίνει ως εξής:
1ο κομμάτι μέγεθος 625 οκτάδες και τιμές πεδίων: Αναγνώριση=100, MF=1, DF=0 και Δείκτης Εντοπισμού Τμήματος=0
2ο κομμάτι μέγεθος 625 οκτάδες και τιμές πεδίων: Αναγνώριση=100, MF=1, DF=0 και Δείκτης Εντοπισμού Τμήματος=625
3ο κομμάτι μέγεθος 250 οκτάδες και τιμές πεδίων: Αναγνώριση=100, MF=0, DF=0 και Δείκτης Εντοπισμού Τμήματος=1250
Ουσιαστικά παίρνεις το πακέτο και το σπας σε κομμάτια που μπορούν να χωρέσουν στο δίκτυο.
Ελπίζω να βοήθησα
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: kristi στις 24 Φεβ 2009, 02:42:21 ΜΜ
Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ADAM ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ. ΘΕΛΩ ΜΟΝΟ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ 23. ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ 243 ΛΕΕΙ ΠΩΣ Ο ΔΕΙΚΤΗΣ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΜΕΤΡΙΕΤΑΙ ΣΕ ΟΚΤΑΔΕΣ ΟΚΤΑΔΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ 245 ΔΙΑΙΡΕΙ ΤΑ BYTES ΜΕ ΤΟ 8. ΔΗΛ ΛΕΕΙ Π.Χ ΓΙΑ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΟΜΜΑΤΙ: 600 BYTES / 8 =75. ΕΜΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΔΕ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ
1ο ΚΟΜΜΑΤΙ: ΔΕΙΚΤΗΣ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΥ :0
2ο ΚΟΜΜΑΤΙ: ΔΕΙΚΤΗΣ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ 625 ΒΥΤΕΣ / 8= (78,125 ;)
3ο ΚΟΜΜΑΤΙ: ΔΕΙΚΤΗΣ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ 1250 ΒΥΤΕΣ / 8=( 156,25 ;)

Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: adam στις 24 Φεβ 2009, 09:50:24 ΜΜ
Παράθεση από: kristi στις 24 Φεβ 2009, 02:42:21 ΜΜ
Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ADAM ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ. ΘΕΛΩ ΜΟΝΟ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ 23. ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ 243 ΛΕΕΙ ΠΩΣ Ο ΔΕΙΚΤΗΣ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΜΕΤΡΙΕΤΑΙ ΣΕ ΟΚΤΑΔΕΣ ΟΚΤΑΔΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ 245 ΔΙΑΙΡΕΙ ΤΑ BYTES ΜΕ ΤΟ 8. ΔΗΛ ΛΕΕΙ Π.Χ ΓΙΑ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΟΜΜΑΤΙ: 600 BYTES / 8 =75. ΕΜΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΔΕ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ
1ο ΚΟΜΜΑΤΙ: ΔΕΙΚΤΗΣ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΥ :0
2ο ΚΟΜΜΑΤΙ: ΔΕΙΚΤΗΣ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ 625 ΒΥΤΕΣ / 8= (78,125 ;)
3ο ΚΟΜΜΑΤΙ: ΔΕΙΚΤΗΣ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ 1250 ΒΥΤΕΣ / 8=( 156,25 ;)
Στην περίπτωση αυτή έχεις απόλυτο δίκιο κι ομολογουμένως η εκφώνηση των ασκήσεων είναι λάθος (αυτοί οι αριθμοί 78,125 και 156,25 κάπως δεν μου κάθονται καλά!)  :-\. Σε αντίστοιχα θέματα θα πρέπει να δίνουμε στα παιδιά τη διευκρίνησηγια το μήκος της επικεφαλίδας και το μέγεθος των δεδομένων καθαρά. Ευχαριστώ για την επισήμανση.
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: Rena στις 25 Φεβ 2009, 04:25:01 ΜΜ
Γεια σας συνάδελφοι,

Θα ήθελα να να πω τη γνώμη μου για την άσκηση 23 του βιβλίου στη σελίδα 292. Η άσκηση αναφέρει ότι "Το μονοπάτι προς τον προορισμό γίνεται διαμέσου δικτύου που υποστηρίζει πακέτα με μέγιστο μέγεθος 625 οκτάδες." Το μέγεθος, λοιπόν, 625 οκτάδες είναι το μέγιστο. Θεωρώ ότι δεν είναι υποχρεωτικό να σπάσουμε τα πακέτα χρησιμοποιώντας το μέγιστο επιτρεπτό μέγεθος. Μπορούμε να σπάσουμε τα πακέτα χρησιμοποιώντας ένα μέγεθος που να διαιρείται με το 8. Δηλαδή:

1ο ΚΟΜΜΑΤΙ: ΜΕΓΕΘΟΣ 600  bytes     ΔΕΙΚΤΗΣ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΥ :0
2ο ΚΟΜΜΑΤΙ: ΜΕΓΕΘΟΣ 600  bytes     ΔΕΙΚΤΗΣ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΥ: (600/8) 75
3ο ΚΟΜΜΑΤΙ: ΜΕΘΕΘΟΣ 280  bytes    ΔΕΙΚΤΗΣ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΥ: (1200/8) 150

Στα μεγέθη αυτά δεν έλαβα υπόψιν την επικεφαλίδα των 20 bytes. Υποθέτω οτι στο αρχικό μέγεθος των 1500 bytes συμπεριλαμβάνεται και η επικεφαλίδα. Εδώ συμφωνώ ότι πρόκειται για παράλειψη στην εκφώνηση της άσκησης.

Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: kristi στις 25 Φεβ 2009, 11:27:50 ΜΜ
ΡΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ 23 , ΣΕΛ 292 ΔΗΛΑΔΗ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΣΑΝ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ ΣΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΟ ΠΑΚΕΤΟ ΜΕΓΕΘΟΥΣ 1500 , Η ΕΠΙΚΕΦΑΛΙΔΑ ΕΙΝΑ 20; ΕΠΕΙΔΗ ΟΤΑΝ ΜΕΤΑ ΣΠΑΣ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΣΕ 600, 600, 280 ΤΟ ΑΘΡΟΙΣΜΑ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΙ 1480 ΚΑΙ ΟΧΙ 1500. ΟΠΟΤΕ ΔΗΛΑΔΗ ΜΕΤΑ ΤΟ 1ο ΘΑ ΕΧΕΙ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΜΗΚΟΣ 600+20=620, ΤΟ 2ο 600+20=620 ΚΑΙ ΤΟ 3ο 280+20=300 ;

ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΘΑ ΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΑΝ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΜΙΑ ΑΣΚΗΣΗ (ΠΑΡΑΠΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΟΣ ΣΤΗ ΣΕΛ 245) ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΓΙΑ ΑΡΧΙΚΟ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΟ ΠΑΚΕΤΟ ΜΗΚΟΣ ΕΠΙΚΕΦΑΛΙΔΑΣ 30 BYTES ΚΑΙ ΜΕΓΕΘΟΣ 1400 ΚΑΙ  ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΠΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΠΑΚΕΤΑ ΣΥΝΟΛΙΚΟΥ ΜΗΚΟΥΣ 630,  ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΚΥΨΟΥΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΜΗΚΟΣ ΕΠΙΚΕΦΑΛΙΔΑΣ Χ; BYTES , ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ ΣΕ  ΠΟΣΕΣ ΛΕΞΕΙΣ;
ΕΧΩ ΔΥΟ ΣΚΕΨΕΙΣ (ΔΕ ΞΕΡΩ ΒΕΒΑΙΑ ΑΝ ΙΣΧΥΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΓΡΑΨΩ)
1Η ΣΚΕΨΗ: ΤΑ 4 BYTES ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΝ ΣΕ 1 ΛΕΞΗ ΟΠΟΤΕ ΤΑ 30 BYTES ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΝ ΣΕ 30/4=7,5 ΛΕΞΕΙΣ;
2Η ΣΚΕΨΗ : ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΤΙΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΔΙΟ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ Η ΕΚΦΩΝΗΣΗ Η ΝΑ ΤΟ ΔΩΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΣΤΗΝ ΛΥΣΗ ΤΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ; Π.Χ ΠΕΔΙΟ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ= 10 BYTES  ΟΠΟΤΕ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΜΗΚΟΣ ΕΠΙΚΕΦΑΛΙΔΑΣ 30+10=40 BYTES ΔΗΛ 10 ΛΕΞΕΙΣ; ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΓΑΙ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΟ;ΜΑΛΛΟΝ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΞΑΝΑΣΚΕΦΤΟΜΑΙ...ΘΑ ΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΔΕΝ ΠΑΡΑΘΕΤΕΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΜΕ ΠΕΔΙΟ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ.
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: kristi στις 26 Φεβ 2009, 12:17:19 ΠΜ
ΑΠΟΡΙΕΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ 7,6 ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΕΒΑΣΕΙ Η JOANNA.

Α. ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ 17, ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ γ; ΚΑΙ ΑΝ ΜΑΣ ΡΩΤΟΥΣΕ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΑ ΚΛΑΣΗ ΑΝΗΚΕΙ ΘΑ ΛΕΓΑΜΕ ΣΤΗΝ C;

Β. ΣΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ 3 ΚΑΙ 4 ΤΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ;ΔΕΝ ΕΧΩ ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΛΥΝΕΤΑΙ!!!

Γ. ΣΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ 10 Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ 255.255.255.0;

Δ. ΣΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ 8 ΣΤΟ γ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ;

ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΤΡΕΛΑΝΑ ΣΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΝΕΑ ΣΤΟ ΚΟΥΡΜΠΕΤΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΥΣΩ ΤΙΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 'ΣΤΕΚΙ' ΜΑΣ..ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΣΕ ΠΑΝΙΚΟΣ ΘΕΩΡΩ ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!! :) 
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: Rena στις 26 Φεβ 2009, 05:35:57 ΜΜ
Γεια σου Kristi,

Στην άσκηση 23 πιστεύω ότι δίνεις πολύ μεγάλη σημασία στην επικεφαλίδα του πακέτου ενώ η άσκηση δε σου ζητάει το συνολικό μήκος του κάθε πακέτου. Μόνο για το συνολικό μήκος χρειάζεται να ξέρεις οπωσδήποτε και το μήκος της επικεφαλίδας. Η άσκηση ζητάει: α) Αναγνώριση η οποία είναι 100 για όλα τα κομμάτια του πακέτου. β) DF το οποίο είναι 0 για όλα τα κομμάτια του πακέτου. γ) MF το οποίο είναι 1, 1 και 0 για το τελευταίο κομμάτι. δ) Δείκτης Εντοπισμού τμήματος. Ο Δείκτης Εντοπισμού Τμήματος υπολογίζεται με βάση το μήκος των δεδομένων χωρίς την επικεφαλίδα. Δηλαδή για το πρώτο κομμάτι είναι 0 για το δεύτερο κομμάτι είναι 75 (600/8) και για το τρίτο κομμάτι είναι 150 (1200/8). Ο Δείκτης Εντοπισμού τμήματος δεν επηρεάζεται από το μήκος δεδομένων του τρίτου κομματιού (είτε αυτό έχει τη τιμή 280, είτε τη τιμή 300).
(Παρακαλώ να με διορθώσει όποιος συνάδελφος έχει αντίθετη άποψη.)
Άν η άσκηση μας ζητούσε και το Συνολικό μήκος των κομματιών τότε έπρεπε να μας αναφέρει ρητά και το μήκος της επικεφαλίδας του αυτοδύναμου πακέτου και μάλιστα να μας κάνει και τη διευκρίνηση "Θεωρείστε ότι η επικεφαλίδα των αυτοδύναμων πακέτων που προκύπτουν αποτελείται μόνο από το σταθερό τμήμα της." όπως ακριβώς γίνεται στην άσκηση 16 του βιβλίου.
Παρόλ΄αυτά θεωρώ ότι έπρεπε η άσκηση να αναφέρει και το μήκος επικεφαλίδας για να μη μπερδεύονται οι μαθητές αλλά ούτε και οι καθηγητές. Εγώ τουλάχιστον στους μαθητές μου είπα ότι αν μπει τέτοια άσκηση στις Πανελλήνιες θεωρώ οτι θα είναι πλήρης με όλες τις διευκρινήσεις της όπως είναι η 16. Αν όχι, τότε να μη τα χάσουν να σκεφτούν και να παρουσιάσουν την άσκηση όπως παραπάνω.

Τώρα όσον αφορά το δεύτερο σκέλος της ερώτησης σου, θεωρώ τραβηγμένο το σενάριο να παρουσιαστεί άσκηση στις Πανελλήνιες δίνοντας μήκος επικεφαλίδας 30 bytes (το οποίο δεν είναι πολλαπλάσιο των 32 bits) και να ζητηθεί από τους μαθητές να συμπληρώσουν αυτοί το πεδίο Συμπλήρωσης ώστε να γίνει πολλαπλάσιο των 32 bits. Αλλά και να ζητηθεί κάτι τέτοιο πιστεύω η δεύτερη σκέψη/λύση που παρουσιάζεις είναι η σωστή.
Ελπίζω να βοήθησα.
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: kristi στις 26 Φεβ 2009, 07:12:56 ΜΜ
Καλησπέρα Ρένα, σ' ευχαριστώ πολύ που απάντησες. Έτσι όπως παρουσιάζεται ο δείκτης εντοπισμού στο παράδειγμα σελ. 245, μου φαίνεται πολύ καλή η παρατήρησή σου πως ο δείκτης εντοπισμού τμήματος δεν επηρεάζεται από το μήκος δεδομένων του τρίτου κομματιού.
Και εγώ θέλω να πιστεύω πωσ δε θα βάλουν άσκηση που να μην υπάρχει παρόμοια στο βιβλίο. (έτσι τουλάχιστον έχει ειπωθεί).
Όποιος έχει κοιτάξει τισ ασκήσεισ του φυλλαδίου 7.6 θα ήθελα να μου έλεγε την άποψή του.
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: gedeon στις 02 Μαρ 2009, 11:08:31 ΜΜ
Παράθεση από: kristi στις 26 Φεβ 2009, 12:17:19 ΠΜ
ΑΠΟΡΙΕΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ 7,6 ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΕΒΑΣΕΙ Η JOANNA.

Α. ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ 17, ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ γ; ΚΑΙ ΑΝ ΜΑΣ ΡΩΤΟΥΣΕ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΑ ΚΛΑΣΗ ΑΝΗΚΕΙ ΘΑ ΛΕΓΑΜΕ ΣΤΗΝ C;
 
Σωστά το γ) (κανονικά είναι 127.10.14),    Ναι στη κλάση C

Β. ΣΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ 3 ΚΑΙ 4 ΤΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ;ΔΕΝ ΕΧΩ ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΛΥΝΕΤΑΙ!!!

  Απάντηση άσκηση 3 ----> 220
                άσκηση 4 ----> 255 (σε μπερδεύει το 240, είναι σταθερό)

Γ. ΣΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ 10 Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ 255.255.255.0;
   
        Σωστά

Δ. ΣΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ 8 ΣΤΟ γ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ;

        Ουσιαστικά 192.168.12.165/255.255.255.0 -->24

ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΤΡΕΛΑΝΑ ΣΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΝΕΑ ΣΤΟ ΚΟΥΡΜΠΕΤΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΥΣΩ ΤΙΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 'ΣΤΕΚΙ' ΜΑΣ..ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΣΕ ΠΑΝΙΚΟΣ ΘΕΩΡΩ ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!! :)

Καλή συνέχεια

Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: meteo_xampos στις 03 Μαρ 2009, 09:16:42 ΜΜ
Καλησπέρα σας. Ανεβάζω ερωτήσεις, Σωστά-Λάθη και μερικές πολλαπλής επιλογής από το 7.11.
Τα πιο πολλά εκεί πέρα είναι αυτονόητα πλέον και για τα παιδιά τα ίδια, οπότε δεν βρήκα
πολλές Σωστές-Λάθος προτάσεις, ούτε ερωτήσεις αντιστοίχισης, πόσο δε μάλλον,ασκήσεις...
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: kristi στις 04 Μαρ 2009, 02:26:14 ΜΜ
Χαίρεται,
gedeon όσον αφορά στην άσκηση 4 του φυλλαδίου 7,6 νομίζω πωσ η απάντηση είναι 212 . Το σκεπτικό μου είναι το εξής: η μάσκα 255.255.240.0 γράφεται 11111111.11111111.11110000.00000000 οπότε τα πρώτα 20 bits χρησιμοποιούνται για τον προσδιορισμό του δικτύου  και τα υπόλοιπα 12 για το τμήμα του υπολογιστή. Άρα 212 αριθμός υπολογιστών!!
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: gedeon στις 04 Μαρ 2009, 06:46:53 ΜΜ
Παράθεση από: kristi στις 04 Μαρ 2009, 02:26:14 ΜΜ
Χαίρεται,
gedeon όσον αφορά στην άσκηση 4 του φυλλαδίου 7,6 νομίζω πωσ η απάντηση είναι 212 . Το σκεπτικό μου είναι το εξής: η μάσκα 255.255.240.0 γράφεται 11111111.11111111.11110000.00000000 οπότε τα πρώτα 20 bits χρησιμοποιούνται για τον προσδιορισμό του δικτύου  και τα υπόλοιπα 12 για το τμήμα του υπολογιστή. Άρα 212 αριθμός υπολογιστών!!

Ναι, ναί έχεις δίκιο...
μάλιστα υπάρχει ένας πρακτικός τρόπος --> αφαιρείς το 240 απο το 256(συνολ. θέσεις οκτάδας) μένει 16 δηλ.24 και πολ/ζεις με 28(είναι η τελευταία οκτάδα) που φυσικά βγάζει 212
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: joanna στις 21 Μαρ 2009, 02:28:36 ΜΜ
Συμφωνώ με τις απαντήσεις που δόθηκαν στις ασκήσεις των φυλλαδιών. Βρήκα λίγο χρόνο και για νέες ασκήσεις τις οποίες ανεβάζω.
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: joanna στις 21 Μαρ 2009, 02:44:38 ΜΜ
Συγχαρητήρια στους συναδέλφους που έχουν φτιάξει google groups και sites για το μάθημα! Είναι θετικό το γεγονός ότι υπάρχουν τόσοι συνάδελφοι με μεράκι για το σχολείο!  :)
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: aleremain στις 21 Μαρ 2009, 06:21:22 ΜΜ
Μπράβο παιδιά βοηθάνε όλα τα θέματα  :)
Τίτλος: Απ: ΞšΞ΅Ο†Ξ¬Ξ»Ξ±ΞΉΞΏ 7
Αποστολή από: mario_30 στις 05 Απρ 2009, 09:19:43 ΜΜ
Paidia eiste aksioi sygxaritiriwn me tosi douleia p kanete. Synexiste etsi.
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: mario_30 στις 09 Απρ 2009, 05:28:42 ΜΜ
paidia mpravo gia tin prospatheia sas !!! sinexiste etsi.
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: stef0s στις 28 Απρ 2009, 05:39:22 ΜΜ
Παιδια μπραβο, παρα πολυ καλη δουλεια, με εχετε βοηθησει πολυ... Ειμαι καινουργιος στην παρεα σας , και ευτηχως που βρηκα αυτο το site.. Ο καθηγητης που εχουμε στο σχολειο ειναι πολυ Μ****ς και δεν ασχολειται καθολου με αποτελεσμα να εχω αρκετα κενα... Συνεχιστε την καλη δουλεια!
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: adam στις 29 Απρ 2009, 12:25:37 ΠΜ
Παράθεση από: stef0s στις 28 Απρ 2009, 05:39:22 ΜΜ
Παιδια μπραβο, παρα πολυ καλη δουλεια, με εχετε βοηθησει πολυ... Ειμαι καινουργιος στην παρεα σας , και ευτηχως που βρηκα αυτο το site.. Ο καθηγητης που εχουμε στο σχολειο ειναι πολυ Μ****ς και δεν ασχολειται καθολου με αποτελεσμα να εχω αρκετα κενα... Συνεχιστε την καλη δουλεια!
Αγαπητέ stef0
Δυστυχώς αυτός σου λαχε μ'αυτόν πρέπει να πορευτείς!
Κατέβασε ό,τι υλικό υπάρχει σε αυτό το forum,προσπάθησε να οργανώσεις κάπως το διάβασμα κι όποιες απορίες έχεις πες τες φωναχτά! Κάποιος θα σ'ακούσει. Καλή τύχη ;)
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: stef0s στις 29 Απρ 2009, 12:53:53 ΜΜ
Σ'ευχαριστω πολυ adam...
Παιδια μια ερωτηση σχετικα με τα λεγομενα του βιβλιου...
Λεει: Οτι το UDP δεν εξασφαλιζει οτι τα τμηματα θα παραδοθουν στο προορισμο τους με την σειρα που σταλθηκαν απο τον αποστολεα.(Αυτο σε αντιθεσει με το TCP).
1. Αφου το UDP δεν διασπα τα δεδομεα σε τμηματα πως ειναι δυνατον να υπαρξουν τμηματα??
2. Ουτε το TCP εξασφλιζει οτι θα παραδοθουν με την σειρα τα τμηματα, αλλα εξασφαλιζει την σωστη επανασυνδεσει τους οταν φτασουν στον προορισμο τους...
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 29 Απρ 2009, 01:36:41 ΜΜ
Παράθεση από: stef0s στις 29 Απρ 2009, 12:53:53 ΜΜ
Παιδια μια ερωτηση σχετικα με τα λεγομενα του βιβλιου...
Λεει: Οτι το UDP δεν εξασφαλιζει οτι τα τμηματα θα παραδοθουν στο προορισμο τους με την σειρα που σταλθηκαν απο τον αποστολεα.(Αυτο σε αντιθεσει με το TCP).
1. Αφου το UDP δεν διασπα τα δεδομεα σε τμηματα πως ειναι δυνατον να υπαρξουν τμηματα??
2. Ουτε το TCP εξασφλιζει οτι θα παραδοθουν με την σειρα τα τμηματα, αλλα εξασφαλιζει την σωστη επανασυνδεσει τους οταν φτασουν στον προορισμο τους...

Μήπως εννοεί ότι αφού το UDP τα παίρνει ήδη διασπασμένα και τα μεταδίδει, άρα στον παραλήπτη θα πρέπει πάλι να γίνει η επανασύνδεση από το παραπάνω επίπεδο...
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: adam στις 30 Απρ 2009, 12:02:57 ΠΜ
Θα συμφωνήσω με τον συνάδελφο Αδαμόπουλο.
Τα δεδομένα που λαμβάνει το UDP είναι τέτοιου μεγέθους που δεν απαιτείται να σπάσουν σε μικρότερα κομμάτια. Προσθέτοντας και την επικεφαλίδα στην αρχή των δεδομένων προκύπτει ένα τμήμα (segment) έτοιμο για προώθηση. Μη σε μπερδεύει το γεγονός ότι τμήματα ονομάζει το βιβλίο οτιδήποτε προκύπτει σαν σπασμένο κομμάτι. Τμήμα (segment) είναι όποια ποσότητα δεδομένων είναι έτοιμη προς προώθηση από το επίπεδο μεταφοράς προς το επίπεδο δικτύου. Από κει και πέρα ετοιμάζεται για δρομολόγηση, από το ΙΡ, προς τον λήπτη και μετονομάζεται σε αυτοδύναμο πακέτο (datagram).
Όσο για την επανασύνθεση του μηνύματος, το TCP αναλαμβάνει στο επίπεδο μεταφοράς να το "κολλήσει" και να το παραδώσει ολοκληρωμένο στο επίπεδο εφαρμογής ενώ το UDP δεν εκτελεί τέτοια λειτουργία και τη δουλειά της σωστής σύνδεσης των δεδομένων την κάνει το επίπεδο εφαρμογής (το αντίστοιχο πρόγραμμα του χρήστη).
Σου είναι πιο ξεκάθαρο ή έχεις επιπλεόν ερωτήματα;
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: stef0s στις 30 Απρ 2009, 08:47:57 ΠΜ
Ειμαι πλήρως καλυμενος.
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: stef0s στις 02 Μαΐου 2009, 01:07:48 ΜΜ
Καλημέρα παιδιά.. Έχουμε τίποτα που να μας δίνει λίγο το κεφάλαιο 8 περιληπτικά??
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: Mariosxania στις 03 Μαΐου 2009, 05:19:51 ΜΜ
Και εγώ θα ήθελα κάτι τέτοιο για το 8 γιατί είναι πολύ δύσκολο να το καταλάβεις το πιο δύσκολο από όλα κατά την γνώμη μου....
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: aleremain στις 03 Μαΐου 2009, 06:50:42 ΜΜ
Παράθεση από: Mariosxania στις 03 Μαΐου 2009, 05:19:51 ΜΜ
Και εγώ θα ήθελα κάτι τέτοιο για το 8 γιατί είναι πολύ δύσκολο να το καταλάβεις το πιο δύσκολο από όλα κατά την γνώμη μου....

παίζει το 8 να είναι το πιο εύκολο, το πιο δύσκολο πιστεύω είναι το 7...πολύ πράμα.. :(
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: Mariosxania στις 03 Μαΐου 2009, 07:44:35 ΜΜ
Εγώ μιλάω σε επίπεδο συσκολίας και κατανόησης.Σίγουρα το 7 έχει μεγαλύτερο μέγεθος αλλά η κατανοήση του είναι πολύ εύκολη.Το 8.3 ειδικά είναι αρκετά περίπλοκο.Και λάθος να είμαι πάντως το 8 δν είναι πιο εύκολο από το 6 με καμία παναγία το 6 είναι υπόθεση μισής ώρας....
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: evry στις 03 Μαΐου 2009, 08:49:03 ΜΜ
 
Επειδή έχω 2-3 χρόνια να κάνω σε ΤΕΕ, θυμάμαι ότι τα κεφάλαια 7-8 ήταν τα αγαπημένα μου. Και τα δύο πιστεύω ότι μπορεί να τα κατανοήσει ο μαθητής. Με τα επόμενα ήταν το πρόβλημα. Πάντως μεταξύ 7 και 8 ψηφίζω μακράν 7. Πιστεύω ότι είναι πιο εύκολο στην κατανόηση. Στο 8 κάποια πράγματα είναι δύσκολο να τα εξηγήσεις.
   Τα επόμενα κεφάλαια δεν είναι πιο δύσκολα? όχι μόνο από πλευράς κατανόησης από τον μαθητή αλλά και διδασκαλίας από τον καθηγητή?
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: Mariosxania στις 03 Μαΐου 2009, 10:27:39 ΜΜ
Εχει αλλάξει το βιβλίο δεν είναι αυτό της μετάδοσης....
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 03 Μαΐου 2009, 10:29:47 ΜΜ
Παράθεση από: evry στις 03 Μαΐου 2009, 08:49:03 ΜΜ
Επειδή έχω 2-3 χρόνια να κάνω σε ΤΕΕ, θυμάμαι ότι τα κεφάλαια 7-8 ήταν τα αγαπημένα μου.

Δεν ισχύει το παλιό βιβλίο...!
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: evry στις 04 Μαΐου 2009, 11:25:04 ΠΜ

  Ωχ, ναι ε? το καινούργιο είναι καλύτερο από το παλιό ή τα ίδια?
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: Mariosxania στις 04 Μαΐου 2009, 11:54:59 ΠΜ
Βασικά δεν έχω δεί το παλιό αλλά από ότι λένε είναι καλύτερο.Γενικά πάντως σε σχέση με του προγραμματισμού που έχουμε είναι τέλειο...
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 04 Μαΐου 2009, 05:05:39 ΜΜ
Παράθεση από: Mariosxania στις 04 Μαΐου 2009, 11:54:59 ΠΜ
Βασικά δεν έχω δεί το παλιό ....

Εγώ δεν έχω δει το νέο... (πέρα από ένα ξεφύλλισμα)...

Πάντως αν το νέο είναι χειρότερο τότε γιατί το άλλαξαν το παλιό. Έτσι κι αλλιώς και το νέο χρονολογικά το ίδιο παλιό με το παλιό είναι... :o Και μάλιστα είχε γραφτεί για τον τομέα των Ηλεκτρονικών...

Μήπως λοιπόν είναι καλύτερο;
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: Mariosxania στις 04 Μαΐου 2009, 10:03:21 ΜΜ
Λάθος διατύπωση μου από βιασύνη.Ενοούσα ότι το καινούργιο λένε ότι είναι καλύτερο από το παλιό
Τίτλος: Απ: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: Mariosxania στις 21 Μαΐου 2009, 06:29:56 ΠΜ
Λοιπόννα ρωτήσω κάτι.Ποια είναι η απάντηση στο 7.9 στην 16 ερώτηση που ρωτάει ποιος ο ρόλος του πίνακα δρομολόγησης?Ευχαριστώ πολύ...