Επίλυση άσκησης με πίνακα ενώ δεν αναφέρει πίνακα

Ξεκίνησε από tsak, 02 Απρ 2009, 01:20:30 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

ntzios kostas

Νομίζω ότι φέτος θα μπορούν να βλέπουν οι μαθητές τα γραπτά τους, αλλά απαγορεύεται ο βαθμολογητής να σημειώνει κάτι πάνω τους, οπότε φίλε Μιχάλη δεν θα έβγαζες πάλι άκρη.


Το θέμα αποδοτικότητας πρέπει να αναφέρεται στους μαθητές μας, αλλά σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να κόβουμε μονάδες αν νομίζουμε ότι ο αλγόριθμος δεν είναι ο αποδοτικότερος. Τότε θα υπάρξει μεγάλο πρόβλημα. Το ότι έχει το σχολικό τον αλγόριθμο της φυσαλίδας, αυτό αρκεί για να μας πείσει. 

Χρόνια Πολλά σε όλους σας.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

Καρκαμάνης Γεώργιος

ΠαράθεσηΝομίζω ότι φέτος θα μπορούν να βλέπουν οι μαθητές τα γραπτά τους, αλλά απαγορεύεται ο βαθμολογητής να σημειώνει κάτι πάνω τους, οπότε φίλε Μιχάλη δεν θα έβγαζες πάλι άκρη.
Ναι  φέτος μπορούν να δούνε το γραπτό οι μαθητές χωρίς βέβαια να έχουν το δικαίωμα να προβούν σε οποιαδήποτε άλλη ενέργεια.

ΠαράθεσηΌταν πέρυσι που έδινα είδα το τρίτο θέμα (με τα 30 αυτοκίνητα), καθαρά από περιέργεια, αποφάσισα να το λύσω με πίνακες ακριβώς για να δω αν και πόσες μονάδες θα κοπούν.Αποτέλεσμα: Ο ένας διορθωτής 98 και ο άλλος 96. Είχα χάσει σίγουρα 2/100 από το πρώτο Σ-Λ, όμως κατά τα άλλα το γραπτό μου ήταν άψογο απ όσο μπορώ να κρίνω (η θεωρία copy paste από το βιβλίο, ευανάγνωστος κώδικας με αναλυτικές εξηγήσεις, σχόλια, κτλ). Κατέληξα λοιπόν στο συμπέρασμα πως για τη διαφορά στη βαθμολογία το πιθανότερο είναι να ευθύνεται η χρήση πινάκων στο θέμα 3. Ο πρώτος διορθωτής δεν έκοψε τίποτα ενώ ο άλλος την τιμώρησε με 2/100 (φυσικά δεν είμαι σίγουρος 100%

Η τιμωρία δεν νομίζω να επήρθε από την χρήση των πινάκων. Σε πολλούς μαθητές που έδωσα να λύσουν το 3ο θέμα που αναφέρεις,ι πολλοί εξ' αυτών χρησιμοποίησαν πίνακα και έκαναν κάποια λάθη στο πέρασμα των παραμέτρων. Μήπως το ίδιο λάθος έκανες και εσύ Μιχάλη;


Michael

Παράθεση από: ntzios kostas στις 25 Απρ 2009, 12:00:42 ΠΜ
Νομίζω ότι φέτος θα μπορούν να βλέπουν οι μαθητές τα γραπτά τους, αλλά απαγορεύεται ο βαθμολογητής να σημειώνει κάτι πάνω τους, οπότε φίλε Μιχάλη δεν θα έβγαζες πάλι άκρη.

Μπορεί ναι, μπορεί και όχι. Από τη μία, αν έβλεπες με ψύχραιμο μάτι το γραπτό σου θα μπορούσες να δεις λάθη που δεν τα νόμιζες για λάθη τη στιγμή που τα έγραφες και δεν θα σου έφταιγε πλέον ο "παράξενος" διορθωτής. Αν απο την άλλη δεν συνέβαινε αυτό, θα έψαχνες να βρεις άλλα "ύποπτα" σημεία του γραπτού, δηλαδή σημεία που μπορεί κάποιοι να τα θεωρούν σωστά (ενώ δεν είναι), και άλλοι μπορεί να μην τα θεωρούν σωστά (ενώ είναι).
Θέλω να πω δηλαδή πως ένα έμπειρο μάτι μπορεί να διακρίνει τέτοιες λεπτομέρειες σε ένα διορθωμένο γραπτό, ακόμη κι αν δεν υπάρχουν πάνω του σημάδια του βαθμολογητή. Ξέρει το βαθμό του κι αυτό είναι το μεγαλύτερο hint. Έστω πχ ένας μαθητής με 99/100 στα Μαθηματικά Γενικής και απορεί για το χαμένο 1/100. Σε ένα κατά τα άλλα άψογο γραπτό, ο καθηγητής του μπορεί να δει ότι χρησιμοποίησε τον τύπο της εφαπτόμενης ευθείας, ή ακόμη και τον κανόνα De L Hospital, πράγματα που "τυπικά" εντάσσονται στην ύλη των Μαθηματικών Κατεύθυνσης. Σε αυτήν την περίπτωση, προφανώς και ο μαθητής δεν μπορεί να κάνει κάτι, μπορεί όμως ο καθηγητής να στείλει τους μελλοντικούς μαθητές του καλύτερα πληροφορημένους.

Παρεμπιπτόντως, δεν έκανα λάθος στο πέρασμα των παραμέτρων. Αν συνέβαινε κάτι τέτοιο θα ήμουν ο πρώτος που θα με μηδένιζα. Εξάλλου, περισσότερο με το 96 συμφωνώ, παρά με το 98.

evry


  Υπάρχουν 2 πιθανότητες: να είδε ο διορθωτής κάποιο λάθος στο πέρασμα παραμέτρων ή να μην είδε. Στην πρώτη περίπτωση πίστεψέ με θα σου έκοβε παραπάνω από 2 μονάδες. Στη 2η δεν θα σου έκοβε τίποτα. Επίσης δεν κατάλαβα για ποιο λόγο θα έκοβε κάποιος από έναν μαθητή που χρησιμοποιεί πίνακες. Αν διάβαζε δύο πίνακες με 1000000 αυτοκίνητα να το καταλάβω, αλλά εδώ μιλάμε μόλις για 30, άρα δεν έχεις λόγο να κόψεις ακόμα και αν σκέφτεσαι έτσι. Από τη στιγμή που η επιτροπή έδωσε συγκεκριμένο αριθμό επαναλήψεων μπορείς να χρησιμοποιήσεις πίνακες.
   Επειδή η άσκηση δεν λέει ρητά ότι έχουμε πίνακες, δε σημαίνει ότι δε μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε. Μπορεί κάτι να σου ξέφυγε και να μην το θυμάσαι.

Παράθεση από: ntzios kostas στις 25 Απρ 2009, 12:00:42 ΠΜ
Νομίζω ότι φέτος θα μπορούν να βλέπουν οι μαθητές τα γραπτά τους, αλλά απαγορεύεται ο βαθμολογητής να σημειώνει κάτι πάνω τους, οπότε φίλε Μιχάλη δεν θα έβγαζες πάλι άκρη.
Κατάλαβα, πάνε τα πράσινα που ήταν η χαρά του βαθμολογητή (ελπίζω τουλάχιστον τώρα τα αυτοκόλλητα να κολλάνε καλά ;) )
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr