Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ

Ξεκίνησε από astef, 22 Ιαν 2010, 09:06:16 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Wizard

Λοιπόν, βγήκε η εγκύκλιος των αποσπάσεων: http://www.ypepth.gr/docs/egkyklios_apospasewn_2010_100416.zip

Πρώτη φορά θεσμοθετούνται αποσπάσεις στα ολοήμερα δημοτικά και αναφέρεται:
"Μετά την ολοκλήρωση των μεταθέσεων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης έχει διαπιστωθεί ότι ικανός αριθμός εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης «πλεονάζει» στις περιοχές που υπηρετούν και δεν καλύπτουν πραγματικές διδακτικές ανάγκες και των οποίων οι αιτήσεις των μεταθέσεων, κατά τη διαδικασία των μεταθέσεων δεν ικανοποιήθηκαν.
Οι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων, οι οποίοι πλεονάζουν και χρειάζεται να καλύψουν τα διδακτικά κενά, τα οποία δημιουργούνται με την εφαρμογή του Ολοήμερου Σχολείου σε περιοχές στις οποίες θα λειτουργήσει, στο πλαίσιο του Ενιαίου Ημερήσιου Δημοτικού Σχολείου, θα κληθούν να καλύψουν τις θέσεις αυτές με απόσπαση, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις και κατά τη διαδικασία της παρούσας εγκυκλίου.
Ειδικότερα:
            Οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ7, ΠΕ08, ΠΕ11, ΠΕ16, ΠΕ19-20 και ΠΕ32 δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης καλούνται να υποβάλουν αίτηση απόσπασης για τις περιοχές που περιλαμβάνονται στον πίνακα (Πίνακας Α΄), στις οποίες θα λειτουργήσουν τα Ολοήμερα Σχολεία  κατά την Α΄ φάση εφαρμογής."

spin

Τον εν λόγω " Πίνακα Α' " που τον βρίσκουμε;

Antigonh

Κατόπιν δεύτερης και τρίτης ανάγνωσης του "Πολυνομοσχεδίου" αλλά και από όσα είδα και άκουσα αυτές τις μέρες, στον Τύπο στο Διαδίκτυο και στα ΜΜΕ γενικά,  αναγκάζομαι να αναθεωρήσω την άποψη "πολύ κακό για το τίποτα" που είχα διατυπώσει τις προάλλες για το εν λόγω νομοσχέδιο.

Τελικά μάλλον υπάρχει θέμα, ή και θέματα τα οποία μπορεί να σπρώξουν τη Δημόσια Παιδεία πολύ πολύ πίσω.

Ίσως δεν ήθελα να δεχτώ ότι τα πράγματα μπορούν να γίνουν πολύ πολύ χειρότερα απ' ότι ήδη είναι.  :(

Wizard

Να επισημάνω επίσης ότι φέτος όντως υπάρχει θέμα με το πλήθος των εξεταστικών κέντρων για τις Πανελλήνιες, καθώς θα υπάρξουν μειώσεις, επομένως κάποιοι συνάδελφοι που είχαν αναλάβει το vbi του λυκείου τους, πιθανώς να μη μετάσχουν σε λυκειακή επιτροπή.

Wizard

Χαμός από γραμματειακή δουλειά!!!! Ορίστε από το σχέδιο νόμου:
"Σε κάθε σχολική μονάδα με ευθύνη του διευθυντή της καταγράφονται, εισάγονται στο ηλεκτρονικό σύστημα και, όποτε επέλθει μεταβολή, επικαιροποιούνται στοιχεία όπως τα τμήματα που λειτουργούν, ο αριθμός των μαθητών κατά τάξη, τμήμα, κατεύθυνση ή άλλη ενότητα, οι θέσεις εκπαιδευτικών, το ονοματεπώνυμο και το υποχρεωτικό ωράριο των εκπαιδευτικών που τις κατέχουν, ο αριθμός των εκπαιδευτικών που ανήκουν στη σχολική μονάδα και ο αριθμός των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε αυτήν,  το ωρολόγιο πρόγραμμα, η ομάδα σχολείων στην οποία ανήκει η σχολική μονάδα, η τυχόν δεύτερη ειδικότητα των εκπαιδευτικών, η δυνατότητα διδασκαλίας μαθημάτων με δεύτερη ανάθεση και οι κενές θέσεις που προβλέπεται ότι θα προκύψουν μέχρι τις 31 Αυγούστου του έτους πραγματοποίησης των μεταθέσεων λόγω αυτοδίκαιης αποχώρησης εκπαιδευτικών από την υπηρεσία."

_pali_

Παράθεση από: Wizard στις 27 Απρ 2010, 09:06:08 ΠΜ
Χαμός από γραμματειακή δουλειά!!!! Ορίστε από το σχέδιο νόμου:
"Σε κάθε σχολική μονάδα με ευθύνη του διευθυντή της καταγράφονται, ...
Τι θα γίενι το Σεπτέμβριο στο σύλλογο συνάδελφοι?
Αν είμαστε στο σύλλογο της dim και της κάθε dim τι κάνουμε.
Το παιχνίδι "Χοντραίνει" πολύ. 

za√‘ag

Αντιγράφω ένα ωραίο σχόλιο κάποιου στο Facebook σχετικά με το νέο νομοσχέδιο στο γκρουπ της Αννούλας (ναι... αυτής ... στη χώρα των γραμμάτων)...

"Πάρα πολύ σωστό το νομοσχέδιο. Δεν καταλαβαίνω τις αντιδράσεις. Επιτέλους να μπει φραγμός στο να διορίζονται εκπαιδευτικοί στα σχολεία. Χορτάσαμε εκπαιδευτικούς. Αντίθετα έχουμε μεγάλη ανάγκη από ανέργους. Γιατί έτσι θα πέφτουν και οι μισθοί εκείνων των βολεμένων που έχουν δουλειά και θα υπάρχει ισότητα και ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ όπως πολύ σωστά λέει και το νομοσχέδιο.
Επίσης πού ακούστηκε ρε παιδιά μόνο 30 μαθητές ανά τμήμα; Εμένα ο μπαμπάς μου πήγαινε σχολείο στο χωριό και ήταν 45 παιδιά στην τάξη και τους έκαναν μάθημα τα μεγαλύτερα. Δεν μπορεί να εφαρμοστεί κάτι τέτοιο; Τα πρωτάκια θα μπορούν να διδάσκονται από τα τριτάκια. Θα έρθει πολύ φτηνότερα. Αν αυτό γίνει με ηλεκτρονική διαβούλευση και με χρήση ΤΠΕ, μπορεί να λειτουργήσει σχολείο με ένα δάσκαλο, άντε δύο.
Προτείνω επίσης τους ωρομίσθιους να τους βάλουμε στην εγκυκλοπαίδεια στο λήμμα "απατεώνας". Για να μάθουν άλλη φορά να μην έχουν το θράσος να δουλεύουν δωρεάν, αλλά να πληρώνουν και κάτι στο ΥΠΕΠΘ.
Επιτέλους χρειάζεται λίγη τόλμη σε αυτόν τον τόπο. Μπράβο στην Υπουργό. "

---- !!! -----
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

skoud

Άρθρο 11, παράγραφος 9, σελίδα 20-21, "πολυνομοσχεδίου":
«Για την επιλογή στις θέσεις σχολικών συμβούλων απαιτείται η κατοχή πιστοποιητικού καθοδηγητικής επάρκειας και για την επιλογή διευθυντών εκπαίδευσης, προϊσταμένων γραφείων, προϊσταμένων Κ.Ε.Δ.Δ.Υ. και διευθυντών σχολικών μονάδων απαιτείται η κατοχή πιστοποιητικού διοικητικής επάρκειας. Τα ανωτέρω πιστοποιητικά χορηγούνται  ύστερα από παρακολούθηση αντίστοιχου ειδικού προγράμματος στο Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης. Για την επιλογή σε όλες τις θέσεις που αναφέρονται σε αυτήν την παράγραφο απαιτείται επίσης η κατοχή πιστοποιητικού γνώσεων και δεξιοτήτων στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) επιπέδου 1.»

Αυτό με λίγα λόγια σημαίνει ότι κανείς συνάδελφος ΠΕ19-ΠΕ20 δεν μπορεί να διεκδικήσει θέση στελέχους, ούτε καν σχολικού συμβούλου Πληροφορικής(!) αφού δεν έχουμε πιστοποιητικό ΤΠΕ....
Ετοιμάζεται ανακοίνωση από την ΠΕΚΑΠ* και θα το διορθώσουν, υποθέτω..., αλλά θαυμάστε την προχειρότητα ή την ασχετοσύνη των συντακτών του πολυνομοσχεδίου...

* μαζί με το θέμα της μη μοριοδότησής μας με 2 μόρια λόγω της μη κατοχής του πιστοποιητικού (άρθρο 14)
Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: skoud στις 27 Απρ 2010, 10:20:47 ΜΜ
Για την επιλογή σε όλες τις θέσεις που αναφέρονται σε αυτήν την παράγραφο απαιτείται επίσης η κατοχή πιστοποιητικού γνώσεων και δεξιοτήτων στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) επιπέδου 1.»

Επίσης, συγκρατούμε ότι όποιος θα είναι διευθυντής δεν θα μπορεί να λέει ότι δεν ξέρει τίποτα από υπολογιστές, ... δεν θα γίνεται π.χ. να μην μπορεί να διαχειρίζεται το email, κλπ ....

poursali

αυτο απο ποτε θα τεθει σε ισχυ? και ποιος θα προλαβει μεχρι τοτε να εχει αποφοιτησει απο τετοια σχολη? μεχρι τωρα υπηρχαν τετοια "πιστοποιητικα" οποτε οσοι εχουν ειναι σε προνομιουχο θεση?
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

orchid

Παράθεση από: skoud στις 27 Απρ 2010, 10:20:47 ΜΜ
Για την επιλογή σε όλες τις θέσεις που αναφέρονται σε αυτήν την παράγραφο απαιτείται επίσης η κατοχή πιστοποιητικού γνώσεων και δεξιοτήτων στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) επιπέδου 1.»


Μα για τους ΠΕ19-20 δεν είναι απαραίτητη η πιστοποίηση επιπέδου 1. Αυτό έχω καταλάβει τουλάχιστον, αφού
εδώ αναφέρει ότι " ΠΕ19/20 για τους οποίους η πιστοποίηση Α' επιπέδου δεν αποτελεί προϋπόθεση για τη συμμετοχή τους στα επιμορφωτικά προγράμματα Β' Επιπέδου"
Άννα Βεσυροπούλου - ΠΕ19

Νίκος Αδαμόπουλος

... όμως ο νόμος είναι νόμος! Αν ο νόμος δεν αναφέρει ρητά ότι για τους ΠΕ19-20 δεν απαιτείται η πιστοποίηση αυτή, αλλά και ότι οι ΠΕ19/20 εξ ορισμού θα έχουν αυτά τα δύο μόρια, τότε απλά δεν θα μπορούν να επιλέγονται ως διευθυντές ή/και θα έχουν λιγότερα μόρια!

Ασχέτως, βέβαια, αν σε εμάς δεν έδιναν το δικαίωμα για πιστοποίηση αφού όντως ήταν περιττό! Βέβαια σε συναδέλφους άλλων ειδικοτήτων (όχι ΠΕ19/20) που όμως ήταν στο Μητρώο Επιμορφωτών (Επιπέδου 1), άρα πάλι ήταν περιττό, παρόλα αυτά τους έδιναν δικαίωμα για να πάνε να πιστοποιηθούν, οπότε και τα μόρια έχουν τώρα και τα 300 ευρώ της πιστοποίησης τα τσέπωσαν!

Keep Growing

Μας δουλεύουν σταυροβελονιά οι απαράδεκτοι του υπουργείου μας.

http://www.alfavita.gr/ank_b/ank1_5_10_958.php
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Keep Growing

" .... η αίσθηση ευθύνης και ο ιστορικά δικαιωμένος ρόλος του εκπαιδευτικού :o  μπορούν και μέσα στην κρίση να αλλάξουν τα δεδομένα. Τα χρόνια της κρίσης να είναι τα χρόνια επένδυσης στη γνώση. Μια επανάσταση του αυτονόητου με πρωταγωνιστή τον «εκπαιδευτικό της τάξης» είναι αυτό που θέλουμε όλοι. Μαθητές, εκπαιδευτικοί, γονείς, η κοινωνία."

...και μετά, όλοι μαζί, πήγαμε στην παραλία.


http://www.newstime.gr/?i=nt.el.article&id=42724
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Loukritia

Λεφτά υπάρχουν.... και είναι τα δικά σας!
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils ... - Louis Hector Berlioz