Ένα επαναληπτικό διαγώνισμα

Ξεκίνησε από odysseas, 11 Απρ 2011, 05:27:47 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

odysseas

Ευχαριστούμε πάρα πολύ τους συναδέλφους για τα σχόλιά τους! Ίσως είναι προφανές αλλά πρέπει να γραφτεί: ήταν αρκετά απαιτητική όλη αυτή η προσπάθεια που έγινε εδώ και τα σχόλια αυτά έχουν μεγάλη σημασία γι' αυτούς που συμμετείχαν.

Παράθεση από: dimitra στις 21 Απρ 2011, 08:27:56 ΜΜ
Αλήθεια, οι μαθητές της Χίου πώς τα πήγαν;
Παράθεση από: johngreek στις 28 Απρ 2011, 08:34:33 ΜΜ
Είμαι πολύ περίεργος να μάθω πως τα πήγαν οι μαθητές σας που το έγραψαν , σε συνεχόμενο τρίωρο βέβαια

Οι βαθμοί ανακοινώθηκαν μόλις την παρασκευή πριν κλείσουν τα σχολεία και, απ' όσο γνωρίζω, δεν υπήρξε χρόνος για υπολογισμό συγκεντρωτικών αποτελεσμάτων. Όταν είναι διαθέσιμα θα τα ανακοινώσουμε κι εδώ. Η εκτίμηση είναι οτι οι επιδόσεις ήταν χαμηλότερες των πανελληνίων, αλλά αυτό είναι αναμενόμενο γιατί τα θέματα ήταν πράγματι αρκετά απαιτητικά.

Παράθεση από: vtsakan στις 15 Απρ 2011, 09:54:45 ΜΜ
Α4. Έξυπνη παραλλαγή. Εγώ συνηθίζω να διδάσκω και την "περιορισμένη" παραλλαγή. Δηλαδή να γίνει ταξινόμηση σε κομματι πίνακα, και όχι σε ολόκληρο.

Αυτό ήταν στα υποψήφια, αλλά τελικά δεν συμπεριλήφθηκε. :) Μια άλλη παραλλαγή που έχει ενδιαφέρον είναι η σάρωση του πίνακα (η εσωτερική ΓΙΑ) να μη γίνεται αντίστροφα αλλά "κανονικά", με αυξανόμενο μετρητή. Αυτό θα είχε σαν αποτέλεσμα η εξωτερική ΓΙΑ να χρειάζεται αρνητικό βήμα.

Παράθεση από: johngreek στις 28 Απρ 2011, 08:34:33 ΜΜ
Το τρίτο και το τέταρτο θέμα μου φάνηκαν αρκετά ζόρικα για μαθητές .

Θα συμφωνήσω στο οτι δεν είναι εύκολα, αλλά μόνο στο μέτρο που δεν είναι τυποποιημένα, επομένως απαιτούν από τους μαθητές περισσότερη επεξεργασία για να φτάσουν στις λύσεις. Αλγοριθμικά πάντως δεν απαιτούν κάτι συνταρακτικό. Επίσης, υπάρχει κάποια κλιμάκωση, δηλαδή και στα δύο αυτά θέματα ακόμα και πιο αδύναμοι μαθητές μπορούν να αποκομίσουν αρκετές μονάδες.

odysseas

Επανέρχομαι με την κατανομή των βαθμολογιών (σε 85 γραπτά, εθελοντική συμμετοχή):

0-5:    15,29%
5-10:   32,94%
10-12:   7,06%
12-15:   25,88%
15-18:   17,65%
18-20:   1,18%

Επισυνάπτω γράφημα που συγκρίνει την κατανομή αυτή με την αντίστοιχη των πανελλαδικών τα 4 τελευταία χρόνια.

Η πιο σημαντική παρατήρηση είναι οτι δεν υπάρχουν καθόλου βαθμοί από 18 εως 20, ενώ "φούσκωσε" η κατηγορία 12-15. Αυτό δεν αποτελεί μεγάλη έκπληξη, δεδομένου του γεγονότος οτι τα θέματα ήταν απαιτητικά. Πρακτικά σημαίνει οτι δεν υπήρχαν εύκολες μονάδες στο διαγώνισμα. Απο κει και πέρα είναι μάλλον θέμα προσωπικής κρίσης αν αυτό αποτελεί  πρόβλημα σε ένα επαναληπτικό διαγώνισμα.

Προσωπικά θα ήμουν απόλυτα ικανοποιημένος με θέματα ταυτόσημου πνεύματος και ελαφρώς καλύτερης κλιμάκωσης.

fof

Το διαγώνισμα αυτό ήταν πολύ καλό!! Συγχαρητήρια...

Περιμένω κι εγώ θέματα ταυτόσημου θέματος

Stefevan

Για άλλη μία φορά θέλω να σχολιάσω το 4ο... είναι υπέροχο, σε βάζει σε σκέψεις, σε αναγκάζει να φτιάξεις σχήμα και να το αναλύσεις!!  :D

COACH

Συγχαρητήρια και από εμένα για το διαγώνισμα...Μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε αυτούσιο με αναγραφόμενη την προέλευσή του?Δεν έχω καταλάβει τι σημαίνει η άδεια?
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΩΜΟΥ

Stefevan

COACH θα βρεις την απάντηση εδώ http://creativecommons.org/licenses/ , στο τέλος της σελίδας

odysseas

Παράθεση από: COACH στις 18 Μαΐου 2011, 06:07:07 ΜΜ
Συγχαρητήρια και από εμένα για το διαγώνισμα...Μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε αυτούσιο με αναγραφόμενη την προέλευσή του?Δεν έχω καταλάβει τι σημαίνει η άδεια?

Ναι Δημήτρη, αντιγράφω από την "επίσημη" περιγραφή:

Παράθεση
Είναι ελεύθερη:

  • για Διανομή: για αναπαραγωγή, διανομή, παρουσίαση στο κοινό του Έργου
  • για διασκευή —για να τροποποιήσετε το έργο
Υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

  • Αναφορά Δημιουργού — Θα πρέπει να κάνετε την αναφορά στο έργο με τον τρόπο που έχει οριστεί από το δημιουργό ή το χορηγούντο την άδεια (χωρίς όμως να εννοείται με οποιονδήποτε τρόπο ότι εγκρίνουν εσάς ή τη χρήση του έργου από εσάς).
  • Παρόμοια Διανομή — Εάν αλλοιώσετε, τροποποιήσετε ή δημιουργήσετε περαιτέρω βασισμένοι στο έργο θα μπορείτε να διανέμετε το έργο που θα προκύψει μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.

Οπότε μπορείς να το χρησιμοποιήσεις αυτούσιο ή κατά τμήμητα και να το τροποιήσεις όπως θες, αρκεί να αναφερθείς στην προέλευσή του. Αν αποφασίσεις να αναδιανείμεις παράγωγο έργο θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις παρόμοια άδεια. Άλλος περιορισμός δεν υπάρχει.