Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου

Ξεκίνησε από skoud, 02 Οκτ 2010, 11:50:30 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

dtsilog

Να με συγχωρείτε για το off topic. Βγήκαν οι προσλήψεις αναπληρωτών κλάδου ΠΕ09.

"Από το Υπουργείο Παιδείας Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι για το σχολικό έτος 2010-11 προσλαμβάνονται 22 εκπαιδευτικοί ως αναπληρωτές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του κλάδου ΠΕ09-Οικονομολόγων για τα σχολεία Γενικής Παιδείας."

http://www.minedu.gov.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=1606%3A21-10-10----09---&catid=80%3Adeltia-typou&Itemid=806&lang=el

Ποια είναι σχολεία Γενικής Παιδείας; Τα έχει ακούσει κανείς γιατί εγώ πρώτη φορά τα ακούω.
Πολύ νωρίς είδες τα Όχι να γίνονται Ίσως... ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ και ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ έννοιες που ΧΑΘΗΚΑΝ! (*ΔΕΝ)

skoud

Παράθεση από: alex1alex στις 21 Οκτ 2010, 07:47:03 ΜΜ
τι διαβουλευση και βλακειες αυτοι προχωρανε τρεχοντας...δεν ξερω τι συμφωνιες τρεχουν απο πισω....

http://www.skai.gr/news/greece/article/154558/apo-toy-hronoy-sto-neo-lykeio-/


ετοιμαστείτε  απο του χρονου σταδιακα θα μειώνονται οι ωρες μας στο λυκειο

Σχετικό σχόλιο της ΠΕΚΑΠ: http://pekap.blogspot.com/2010/10/blog-post_1055.html
Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...

jfk1976

Η ΕΠΕ έχει καταθέσει ένα υπόμνημα στο ΥΠΔΒΜΘ για την Πληροφορική σε όλες τις βαθμίδες..
http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=428

Παράθεση από: dtsilog στις 20 Οκτ 2010, 07:49:16 ΜΜ
Καλή κίνηση αν και οι ερωτήσεις στη Βουλή ξέρουμε τι κατάληξη έχουν. Συνάδελφε pgrontas μπορεί να λείπει απλά ένα "τ"  ::). Αναμένω να δω πότε θα συνταχθεί ένα έγγραφο που θα αναφέρεται στο σύνολο της διδασκαλίας Πληροφορικής σε όλα τα σχολεία Δευτεροβάθμιας (κ Πρωτοβάθμιας πλέον). Αναμένω να δω πότε θα λειτουργήσουμε ως ενιαίος και αδιάσπαστος κλάδος Πληροφορικής. Πιστεύω πως αυτό θα γίνει σύντομα.

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: alex1alex στις 20 Οκτ 2010, 12:07:46 ΜΜ
Σημερα εδωσα και εγω το κειμενο σε ολους συναδελφους και αντι για αλληλεγυη αντιμετωπισα ειρωνικα σχολεια...κυριως απο φιλολογους για την δηθεν οχι καλη συνταξη του κειμενου ! Φυσικο βεβαια αφου οι συγκεκριμενοι ωφελουνται απο το νεο σχεδιο μιας και τα φιλολογικα ειναι η επιστημη του μελλοντος και ειναι απαραιτητη προυποθεση και την καινοτομια και την ανταγωνιστικοτητα !!!
Αρε Ελλαδαρα !!!

Εγώ και ένας συνάδελφος μου, που δουλεύουμε σε φροντιστήριο, δώσαμε και εμείς την ανακοίνωση της ΠΕΚΑΠ στους μαθητές μας (παρόλο βέβαια που δεν μπορούμε να γίνουμε μέλη της). Το δυσάρεστο στην υπόθεση ειναι ότι από τα 7-8 σχολεία απο τα οποία έχουμε μαθητές (Ηλιούπολη, Αργυρούπολη, Γλυφάδα), μόλις στο 1 έγινε αναφορά από κάποιον καθηγητή για το τι μέλει γεννέσται.... Πολλοί συνάδελφοι δυστυχώς ακόμα δεν είναι ενημερωμένοι!!! Η απλά αδιαφορούν!




black_21

Ο σχολικός σύμβουλος πληροφορικής στη Φθιώτιδα σε συζήτηση με συναδέλφους σχετικά με την μη ύπαρξη του μαθήματος πληροφορικής στο Λύκειο ανέφερε ότι "εδώ έρχονται απολύσεις και εσείς συζητάτε για το μάθημα της πληροφορικής στο νέο λύκειο". Μου το μετέφεραν, το μεταφέρω αναγνωρίζοντας ότι πληροφορία χωρίς διασταύρωση δεν είναι σωστό να μεταφέρεται αλλά θεωρώ ότι πρέπει να μάθουμε τι συμβαίνει.

busy_bee

Παράθεση από: black_21 στις 22 Οκτ 2010, 04:13:53 ΜΜ
Ο σχολικός σύμβουλος πληροφορικής στη Φθιώτιδα σε συζήτηση με συναδέλφους σχετικά με την μη ύπαρξη του μαθήματος πληροφορικής στο Λύκειο ανέφερε ότι "εδώ έρχονται απολύσεις και εσείς συζητάτε για το μάθημα της πληροφορικής στο νέο λύκειο". Μου το μετέφεραν, το μεταφέρω αναγνωρίζοντας ότι πληροφορία χωρίς διασταύρωση δεν είναι σωστό να μεταφέρεται αλλά θεωρώ ότι πρέπει να μάθουμε τι συμβαίνει.
Θεωρώ βάσιμη την πληροφορία αφού αν βάσει του συντάγματος ένας δημόσιος υπάλληλος χάσει την οργανική του θέση και θεωρηθεί ότι δεν καλύπτει βασικές ανάγκες της υπηρεσίας που βρίσκεται απολύεται. Ποιός μας διασφαλίζει πλέον την μονιμότητά μας, αφού η οργανικές θέσεις στα Λύκεια όπως φαίνεται θα καταργηθούν; Κατά την αποψή μου κανείς!!! Αν λάβουμε δε υπόψιν μας και την έλλειψη συντονισμένων κινήσεων σε πρακτικό επίπεδο από πλευράς μας, τα πράγματα είναι ακόμα πιο άσχημα.

black_21

Επειδή κανείς δεν μπορεί να παίζει με τη ζωή κανενός, προτείνω να σταματήσουμε να χαριεντιζόμαστε με τους τύπους και τους παρατρεχάμενους τους και να αντιδράσουμε δυναμικά. Ας οργανώσουμε επίσκεψη - διαμαρτυρία στο υπουργείο απαιτώντας ακρόαση από την ηγεσία με θέμα σαφείς απαντήσεις για το μέλλον της πληροφορικής στο νέο λύκειο. Δεν μπορώ να καταλάβω τι περιμένουμε... να πεθάνει ο ασθενής και μετά να κλαίμε τον μακαρίτη;

skoud

Παράθεση από: black_21 στις 22 Οκτ 2010, 05:56:06 ΜΜ
Επειδή κανείς δεν μπορεί να παίζει με τη ζωή κανενός, προτείνω να σταματήσουμε να χαριεντιζόμαστε με τους τύπους και τους παρατρεχάμενους τους και να αντιδράσουμε δυναμικά. Ας οργανώσουμε επίσκεψη - διαμαρτυρία στο υπουργείο απαιτώντας ακρόαση από την ηγεσία με θέμα σαφείς απαντήσεις για το μέλλον της πληροφορικής στο νέο λύκειο. Δεν μπορώ να καταλάβω τι περιμένουμε... να πεθάνει ο ασθενής και μετά να κλαίμε τον μακαρίτη;
Παράθεση από: janag79 στις 22 Οκτ 2010, 02:29:57 ΜΜ
Εγώ και ένας συνάδελφος μου, που δουλεύουμε σε φροντιστήριο, δώσαμε και εμείς την ανακοίνωση της ΠΕΚΑΠ στους μαθητές μας (παρόλο βέβαια που δεν μπορούμε να γίνουμε μέλη της). Το δυσάρεστο στην υπόθεση ειναι ότι από τα 7-8 σχολεία απο τα οποία έχουμε μαθητές (Ηλιούπολη, Αργυρούπολη, Γλυφάδα), μόλις στο 1 έγινε αναφορά από κάποιον καθηγητή για το τι μέλει γεννέσται.... Πολλοί συνάδελφοι δυστυχώς ακόμα δεν είναι ενημερωμένοι!!! Η απλά αδιαφορούν!

Προσωπικά συμφωνώ με τον black_21, αλλά μέχρι στιγμής τα πράγματα είναι όπως λέει ο janag79.
Πρέπει να κάνουμε μια προσπάθεια το θέμα να πάρει ακόμα μεγαλύτερη δημοσιότητα. Μη ξεχνάτε ότι το κυριότερο μέλημα όλων των τελευταίων κυβερερνήσεων είναι η επικοινωνιακή πολιτική. Έχουμε κάνει και εμείς πολλά βήματα σε αυτή την κατεύθυνση, σε σχέση με παλαιότερα, αλλά χρειάζεται και άλλη προσπάθεια, απ' όλους μας!
Το θέμα δεν είναι να πάρουμε απαντήσεις, αλλά να αλλάξουμε τις κατ' αρχήν αποφάσεις!
Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...

dim

Λοιπόν άργησα :D αλλά το χω!!!
Το κρατώ μη μου φύγει!!! >:(
Μην πάμε στις κάλπες.. !!!
Την ημέρα των εκλογών έξω από την ..... μην ονομάσω... γιατί δεν μπορώ να βρίσω στο forum ξεκινάει από Β τελειώνει σε η.
Για διαστάσεις και για να ακουστούμε!!
Το γκάλοπ θα μετράνε απ' έξω τι ψηφήσανε και εμείς το δικό μας γκάλοπ!!!

poursali

αν και το θέμα δεν πρέπει να μετατραπεί σε συζήτηση γύρω από την συνείδησή μας ως ψηφοφόροι πρέπει να σημειώσω ότι τους κάνουμε πολύ μεγάλη χάρη αν δεν πάμε να ψηφίσουμε.
αφήνουμε με λίγα λόγια την τύχη μας στα χέρια (κυρίως) εκείνων που αποκομίζουν έμμεση ή άμεσα όφελος από τις εκλογές.

η αποχή είναι λάθος.
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

Keep Growing

Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

dim

Παράθεση από: poursali στις 22 Οκτ 2010, 09:13:12 ΜΜ
1. αν και το θέμα δεν πρέπει να μετατραπεί σε συζήτηση γύρω από την συνείδησή μας ως ψηφοφόροι ........
2. η αποχή είναι λάθος.
Συμφωνώ και με το 1. και με το 2.
Την λύση την έχω.

Εκτός απο τον αγαπητό συνάδελφο με την διατριβή του πάνω στον καρπό του φυτού της κατηγορίας των Papariae που είναι πάντα επίκαιρο έχω να προτείνω και τον καρπό take five and ten!!!!
http://tamtamradio.blogspot.com/2009/11/take-five.html

ntzios kostas

To είπα και σε προηγούμενο post. Στις εκλογές πρέπει να προσέξουμε όλοι τι θα ψηφίσουμε. Πρέπει η ψήφος μας να είναι οπωσδήποτε και ψήφος διαμαρτυρίας. 
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

pmak

#434
Παράθεση από: cockneys στις 21 Οκτ 2010, 11:58:35 ΠΜ
Συνάδελφοι έμαθα κάτι αλλά θα ήθελα να το επιβεβαιώσω αν ξέρει κάποιος, μήπως κάνω λάθος.
  Αληθεύει ότι ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ είναι καθηγητής πληροφορικής ΠΕ19? Γιατί αν αληθεύει τότε γιατί δεν κάνει κάτι και η ΟΛΜΕ?
πάντως οι μετατάξεις δεν γίνονται εκεί που δε γίνονται διορισμοί (Α Αθήνας- Β Αθήνας) ;)   Που πήρε οργανική;