Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου

Ξεκίνησε από skoud, 02 Οκτ 2010, 11:50:30 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Gnirut

Παράθεση από: pgrontas στις 18 Οκτ 2010, 01:17:16 ΜΜ
Να πούμε δηλαδή ότι η πληροφορική φεύγει από το λύκειο για χάρη ενός πειραματισμού...

Αυτό που γράφεις είναι το ζουμί.
Και αν ο πειραματισμός αποτύχει τι μέλλει γενέσθαι για τους μεταταχθέντες εκεί πληροφορικάριους;

Η τυχόν αποτυχία του πειραματισμού θα φανεί στα επόμενα χρόνια τα οποία θα είναι χρόνια hardcore μνημονίου και όχι τα soft που διανύουμε σήμερα, με ό,τι συνεπάγεται αυτό.

peter13

http://www.esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=9733:metatithentai-gia-meta-tis-ekloges-oi-protaseis-gia-to-neo-likeio-%E2%80%93-kamia-sizitisi-epi-diarroon-ksekatharise-i-ippaideias&Itemid=1796
Φοβήθηκε το πολιτικό κόστος και στην ουσία ακύρωσε τον εαυτό της που έλεγε ότι θα παρουσιάσει το σχέδιο τον Οκτώβριο...
Ίσψς κάτι μπορεί να γίνει και τώρα αλλά με ΕΝΟΤΗΤΑ!

Keep Growing

Αν αυτό δεν είναι σημάδι καταιγίδας, τότε τι είναι;
Και αν τελικά είναι σημάδι δεν πρέπει έστω και την ύστατη στιγμή να πάρει θέση (προληπτικά) η ΟΛΜΕ;
Διότι όπως πολύ σωστά υποστηρίζουμε πολλοί από μας το θέμα δεν αγγίζει μόνο του καθηγητές χ, ψ, ζ, ειδικότητας
άλλα ολόκληρο τον εκπαιδευτικό κόσμο.
...
Στη χώρα μου την αγαπημένη, όταν ψηφιστεί ένας νόμος, γίνεται νόμος του κράτους και επειδή ζούμε σε δημοκρατικό πολίτευμα είμαστε υποχρεωμένοι να τον εφαρμόσουμε (sic).
Αυτό το τελευταίο είναι και το ιδανικότερο άλλοθι του αποχαυνωμένου - υπνωτισμένου - αποπροσανατολισμένου πολίτη αυτής της χώρας, ώστε να αγωνίζεται προσπαθώντας ταυτόχρονα να μη του φύγει κανένας πόντος απ' το καλσόν του ή να μην αγωνίζεται καθόλου.
Άρα λοιπόν, τι πρέπει να γίνει για να στερηθεί ο φιλήσυχος πολίτης αυτής της χώρας το άλλοθί του;
Εδώ έχουμε την εμπλοκή του συνδικαλισμού ως εργαλείο αντίδρασης - αντίστασης ώστε να μη γίνει ο νόμος πραγματικότητα.
Είναι το μόνο εργαλείο οργάνωσης και συντονισμού αντίδρασης που έχουμε.
Δεν μπορώ εγώ από μόνος μου όσο οργισμένος και να είμαι και όσα δίκια και να έχω, να βγω στους δρόμους και να μαζέψω όλους τους οργισμένους εκπαιδευτικούς και μη, της πατρίδας μου. Το ελάχιστο που θα μπορούσε να μου συμβεί, αν επιδίωκα κάτι τέτοιο, είναι να χαρακτηριστώ γραφικός.
Ποια είναι όμως τα κίνητρα των συνδικαλιστών για να θέσουν το εργαλείο του συνδικαλισμού σε λειτουργία;
Αν τα κίνητρα είναι αγαθά και έχουν σκοπό να "προγραμματίσουν" το εργαλείο να δουλεύει προς όφελος του αντικειμένου του οποίου η ποιότητα διακυβεύεται, τότε έχει καλώς. Το εργαλείο θα δουλέψει σωστά και τα αποτελέσματα θα είναι καλά.
Αν όμως τα κίνητρα είναι ιδιοτελή και έχουν σκοπό να εξυπηρετήσουν σκοπούς άλλους από τους αντικειμενικούς, τότε έχει κακώς. Το εργαλείο πάλι θα δουλέψει καλά και αποτελεσματικά, αλλά όχι προς όφελος του αντικειμένου.
Ποιοι είναι όμως οι συνδικαλιστές των οποίων τα κίνητρα θα θέσουν σε λειτουργία το εργαλείο του συνδικαλισμού;
Προφανώς είναι εκπαιδευτικοί (στην περίπτωση της εκπαίδευσης). Άρα λοιπόν πρέπει να γνωρίζουν καλά και το αντικείμενο του οποίου η ποιότητα διακυβεύεται.
Πως προκύπτουν οι συνδικαλιστές-διαχειριστές του εργαλείου; Αυτό είναι εύκολο, ύστερα από εκλογική διαδικασία. Τι πιο δημοκρατικό!
Ποιοι είναι όμως αυτοί που ψηφίζουν τους συνδικαλιστές - διαχειριστές των οποίων τα κίνητρα θα θέσουν σε λειτουργία το εργαλείο του συνδικαλισμού;
Μα φυσικά ο φιλήσυχος - δημοκρατικός - κομματικοποιημένος - αποχαυνωμένος - υπνωτισμένος - αποπροσανατολισμένος πολίτης (εκπαιδευτικός στην περίπτωσή μας). Όχι όλοι μας βέβαια. Δεν  έχουν όλοι την ευθύνη της εκλογής των συνδικαλιστών - διαχειριστών, διότι σε μια δημοκρατική διαδικασία, διαχειριστής εκλέγεται αυτός που προτιμάται από την πλειοψηφία.
Βέβαια   ο φιλήσυχος - δημοκρατικός - κομματικοποιημένος - αποχαυνωμένος - υπνωτισμένος - αποπροσανατολισμένος πολίτης (εκπαιδευτικός στην περίπτωσή μας), όταν  δεν ψηφίζει, αγωνίζεται για την ποιότητα του αντικειμένου ...
Συμπερασματικά, είναι σίγουρο ότι ο φιλήσυχος - δημοκρατικός - κομματικοποιημένος - αποχαυνωμένος - υπνωτισμένος - αποπροσανατολισμένος πολίτης (εκπαιδευτικός στην περίπτωσή μας), οδηγεί με αφέλεια το όχημά του, με ιλιγγιώδη ταχύτητα, σε μετωπική σύγκρουση με τον τοίχο την νομιμότητας, που ο ίδιος έχει συμβάλει στην κατασκευή του. Το κακό είναι ότι παίρνει μαζί του και όλους τους εργάτες οι οποίοι προσπαθούν να επιδιορθώσουν τον τοίχο, από προηγούμενη σύγκρουση.   

Τέλος, θα ήθελα να ρωτήσω αν η ΠΕΚΑΠ ήρθε σε επαφή με τους συνδικαλιστές διαχειριστές ...
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

veni

Παιδιά ΚΑΝΤΕ ΗΣΥΧΙΑ έρχονται εκλογές ...  :D

ΤΟ είπε και η υπουργός.
http://www.esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=9733:metatithentai-gia-meta-tis-ekloges-oi-protaseis-gia-to-neo-likeio-%E2%80%93-kamia-sizitisi-epi-diarroon-ksekatharise-i-ippaideias&Itemid=1796

Μετά τις εκλογές θα σας μνημονεύσουμε (κυριολεκτικά και μεταφορικά).

Γεια σου Ψωροκώσταινα με τα ωραία σου.
Βενιέρης Γεώργιος
Καθηγητής Πληροφορικής
Πιλοτικό (R.I.P.)  Γυμνάσιο

geokra

Καλά τι δούλεμα μας κάνουν και τα πρόβατα από κάτω κοιτάμε σαν χάνοι.
Δεν βρέθηκε ένας δημοσιογράφος να τη ρωτήσει τα πραγματικά αίτια αυτής της αναβολής ανακοίνωσης του Νέου Λυκ.;δηλ. ο προγραμματισμός συμπίπτει (Ω!!! τι σύμπτωση!!!!) με τις εκλογές;
δύο τινά συμβάινουν:1)οι αποφάσεις έχουν παρθεί (που σημαίνει κακά μαντάτα για μας) και για να μην υπάρξουν αντιδράσεις πριν τις εκλογές και επηρεαστεί το αποτέλεσμα, τουμπεκί ψιλοκομμένο μέχρι την επομένη.
2) οι αποφάσεις δεν έχουν παρθεί οριστικά και θα οριστικοποιηθούν ανάλογα με το αποτέλεσμα των εκολογών δηλ. καλό αποτέλεσμα, προχωράμε και δεν μασάμε από αντιδράσεις. κακό αποτέλεσμα, μαζευόμαστε λίγο γιατί η δυσαρέσκεια μεγαλώνει επικίνδυνα.

τι να πω ρε παιδιά, έτσι κάνουν πολιτική εδώ στο Ελλάντα ε;ανάλογα με το αποτέλεσμα, ανάλογα με το αποτέλεσμα.....αυτός είναι σχεδιασμός.
Και επαναλαμβάνω, δεν είχε ένας δημοσιογράφος το θάρρος να τη ρωτήσει και να καταπιεί το απύθμενο θράσσος της και την κοροϊδία;

DrPhil

Η κα. Διαμαντοπούλου μετά την επιστροφή της από την SilocValley δήλωσε τα ακόλουθα.

----------
Παράλληλα, η Υπουργός με αφορμή ερώτηση δημοσιογράφου για τις αλλαγές στο Λύκειο, τόνισε ότι «καμία συζήτηση δεν έχει νόημα, επί διαρροών επιτροπών, ανωνύμων και φημών. Η συζήτηση για τα μαθήματα  του Λυκείου θα ξεκινήσει όταν το Υπουργείο καταθέσει επίσημα το κείμενο διαβούλευσης. Μέχρι τότε, οποιαδήποτε τέτοια συζήτηση είναι και άγονη και δημιουργεί προβλήματα, χωρίς να υπάρχει κανένας λόγος».
----------

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=12188

Αλλά επειδή όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά ας γίνουν όλες οι κινήσεις.

dtsilog

Τελικά όλοι αναρωτιόμασταν οι 258 συνάδελφοι Πληροφορικής που προσλήφθηκαν αν ήταν αναπληρωτές ή μόνιμοι και για που προορίζονται.

Τα ονόματα ειναι εδώ: http://www.minedu.gov.gr/publications/docs/plhroforikhs_101004.xls

και ο λόγος εδώ: http://www.alfavita.gr/artro.php?id=12180

Είναι αναπληρωτές πρωτοβάθμιας  με 24ωρο κανονικό υποχρεωτικό, όσο για τη μισθοδοσία δεν την κατάλαβα καλά. Ο θαυμαστός κόσμος του Νέου σχολείου.
Πολύ νωρίς είδες τα Όχι να γίνονται Ίσως... ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ και ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ έννοιες που ΧΑΘΗΚΑΝ! (*ΔΕΝ)

Keep Growing

#382
Πάει η μονιμότητα.
Συμβάσεις ορισμένου χρόνου πλέον, μάγκες.
Από εδώ και πέρα αυτή θα είναι η συνταγή.
Και επειδή το εργασιακό περιβάλλον θα θυμίζει μεσαίωνα, θα είναι και προνομιούχοι.
...
Στη Γαλλία βλέπετε τι γίνεται.
Εδώ ...άκρα του τάφου σιωπή οι συνδικαλισταράδες μας.
Ε ρε και να πετύχω κανέναν, ...αλλά που, έχουν προσωπική φρουρά τα λαμόγια.  >:( 

ΥΓ. Βέβαια έχουμε ξεφύγει λίγο από το Σχέδιο Προγράμματος, αλλά δε βαριέσαι, πρόγραμμα είναι και  αυτό.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

eland

Αφού λοιπόν περιμένει τις εκλογές, ας της δώσουμε τουλάχιστον με την (μη) ψήφο μας "επιχειρήματα" να σκεφτεί λίγο πιο λογικά  >:D

Ωστόσο... για ποιες "ανώνυμες  διαρροές" μιλάει, όταν η ίδια έχει πει ότι "η Πληροφορική δεν είναι πλέον ένα μάθημα ... αλλά γίνεται εργαλείο για όλα τα μαθήματα..."

Keep Growing

...το παίζει ο "κανένας" της Οδύσσειας. Εκεί βέβαια ο Οδυσσέας τη σκαπούλαρε.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

dtsilog

Έστειλα εδώ και κάτι ώρες στο Alfavita 2 λόγια και το link με το επίμαχο βίντεο της συνέντευξης εξηγώντας ότι δεν πρόκειται για διαρροή, αλλά η απάντηση που πήρα ήταν σιγή ιχθύος...
Πολύ νωρίς είδες τα Όχι να γίνονται Ίσως... ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ και ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ έννοιες που ΧΑΘΗΚΑΝ! (*ΔΕΝ)

Σπύρος Δουκάκης

Η ανακοίνωση των ενώσεων... ή σωστότερα το κοινό δελτίο τύπου...

dtsilog

To Τεχνολογικό Λύκειο θα είναι η συνέχεια του ΤΕΛ..ΤΕΕ...ΕΠΑΛ., υπάρχουν ήδη προβλήματα στο υπάρχον σχολείο για τα οποία δεν είδα κάτι στην ανακοίνωση.

Να πω ότι περίμενα περισσότερα αλήθεια θα πω. Να πω ότι περίμενα απάντηση για τη μετατροπή των Γυμνασίων σε κέντρα πιστοποίησης ΗΥ και για την εισαγωγή της Πληροφορικής στα δημοτικά με τον πιο πρόχειρο τρόπο που υπήρξε ποτέ...

Ωστόσο να πω μπράβο που καθήσατε και συζητήσατε όλοι μαζί... αλλά συνάδελφοι δε φτάνει αυτό είναι πολύ λίγο..
Πολύ νωρίς είδες τα Όχι να γίνονται Ίσως... ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ και ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ έννοιες που ΧΑΘΗΚΑΝ! (*ΔΕΝ)

sarantop

Είναι και οι εκλογές ΠΥΣΔΕ- ΚΥΣΔΕ. Ένας ακόμα λόγος "να περιμένουμε λίγο". Ψηφίζοντας αιρετούς θα πρέπει να είμαστε προσεχτικοί ποιους σταυρώνουμε. Όλοι στις συνελεύσεις πρέπει να κάνουμε γνωστό τι μαγειρεύεται (πολύ μάστερ σεφ έκφραση). Μαγειρεύεται αυτό που  λέγεται στην Αμερική σε συνέντευξη αλλά όχι εδώ   στην Ελλάδα δηλαδή ότι τέρμα η πληροφορική στο Λύκειο.

Σπύρος Δουκάκης

Ταυτόχρονα η επισυναπτόμενη κοινή ανακοίνωση των ενώσεων ΕΠΥ, e-TEE και ΕΜηΠΕΕ δημοσιεύτηκε σήμερα.