Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου

Ξεκίνησε από skoud, 02 Οκτ 2010, 11:50:30 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

infoman

Φυσικά  και εγώ έτσι το κατάλαβα. Για αυτό θέλουν να μας βγάλουν από την μέση τους περισσεύουν τα λεφτά..   

akpa

Παράθεση από: pthomop στις 17 Οκτ 2010, 04:03:32 ΜΜ
Kαταργουν την ΠΛΗΝΕΤ διοτι την υποστηριξη θα την αναλαβουν εταιρειες.

Ένα άλλο θέμα, άλλη μια εξωφρενική απόφαση του υπουργείου, στην οποία συνάδελφοι πρέπει να δώσουμε ιδιαίτερη βαρύτητα και να προβούμε σε άμεση καταγγελία. Έλεος δηλαδή, μια ελπίδα είχαμε με όλη αυτή την προσπάθεια των ΚΕΠΛΗΝΕΤ για εισαγωγή  thinclients στην εκπαίδευση έτσι ώστε να εκμεταλευτούμε παλιούς υπολογιστές, και να γλιτώσει κάποια φράγκα το έρημο το κράτος , και πάνε τώρα να την καταργήσουν και να τα δώσουν όλα εργολαβίες στους διεθνείς οίκους software.
Απαράδεκτη κατάσταση.  >:(
people are motivated by profit.

Keep Growing

Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

ntzios kostas

Ηλία του σίγουρο είναι ότι μάθαμε πώς σε λένε. :) :) :)

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=12109

Μπράβο...
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

Γιάννης Αναγνωστάκης

http://www.esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=9719:sinenteiksi-tipou-tha-paraxorisei-i-ip-paideias-stous-ekpaideitikous-sintaktes&Itemid=1796

Έχει αύριο συνέντευξη τύπου η κα Υπουργός

Επειδή το θέμα θα πάει έτσι και αλλιώς στις αλλαγές στο Λύκειο, μήπως μπορούμε να στείλουμε κάποια ερώτηση για αυτα που μας απασχολούν?

iliasthes

Παράθεση από: ntzios kostas στις 17 Οκτ 2010, 09:28:23 ΜΜ
Ηλία του σίγουρο είναι ότι μάθαμε πώς σε λένε. :) :) :)

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=12109

Μπράβο...

Ευχαριστώ κι εγώ έμαθα για το γεγονός. Δεν ήξερα οτι δημοσιεύτηκε, χαχα.

iliasthes

Παράθεση από: janag79 στις 17 Οκτ 2010, 10:00:52 ΜΜ
http://www.esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=9719:sinenteiksi-tipou-tha-paraxorisei-i-ip-paideias-stous-ekpaideitikous-sintaktes&Itemid=1796

Έχει αύριο συνέντευξη τύπου η κα Υπουργός

Επειδή το θέμα θα πάει έτσι και αλλιώς στις αλλαγές στο Λύκειο, μήπως μπορούμε να στείλουμε κάποια ερώτηση για αυτα που μας απασχολούν?


Μήπως θα έπρεπε να στείλουμε mail σε συντάκτες εφημερίδων που γράφουν για εκπαιδευτικά θέματα θέτοντας κάποια ερωτήματα, μήπως κάποιος θέσει κάποιο από αυτά; H ΠΕΚΑΠ έχει κάποια επαφή με κάποιους συντάκτες να επιδιώξει κάτι τέτοιο;

lp

Και μια δική μου πρόταση. Να αναρτήσουμε σε κάθε ιστοσελίδα σχολείου που διαχειριζόμαστε ένα κοινό κείμενο. π.χ.

Η σελίδα μας υπάρχει γιατί κάποιοι συνάδελφοι πληροφορικής αφιέρωσαν αφιλόκερδος το χρόνο και το μεράκι τους για αυτήν. Από του χρόνου δεν θα υπάρχει τίποτα γιατί καταργείτε η διδασκαλία της επιστήμης μας από τα Λύκεια.

Ή κάποιο καλύτερο τέλος πάντων με λέξεις κλειδιά ώστε να ανέβουμε και στο google ψηλά!
Επίσης μπορούμε να βάλουμε και συνδέσεις προς αντίστοιχες δημοσιεύσεις στις ενώσεις μας.

Λέων Προκόπης
2ο ΓΕΛ Ναυπλίου

Keep Growing

" Ηλία του σίγουρο είναι ότι μάθαμε πώς σε λένε. :) :) :)  "

...εγώ αυτό το ήξερα, αυτό που δε γνώριζα είναι η ποιότητα του συναδέλφου.

Με κουράσανε οι ανούσιοι διαξιφισμοί,
...θετική ανθρώπινη ενέργεια, ...επιτέλους.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Νίκος Αδαμόπουλος

Μάλιστα: συλλογή υπογραφών από δυο φορείς.  :D

Έστω Α το πλήθος των υπογραφών του ενός φορέα και Β το πλήθος των υπογραφών του άλλου. Κάποιοι θα έχουν υπογράψει και στους 2. Έστω Τ το πλήθος αυτών. Ποιο θα είναι το σύνολο Σ των διαφορετικών υπογραφών;

α) Με μια γρήγορη  ματιά θα έλεγε κάποιος ότι μαζεύτηκαν Σ=Α+Β υπογραφές.

β) Βέβαια, το πραγματικό πλήθος των διαφορετικών υπογραφών θα είναι: Σ=Α+Β-Τ.

γ) Όμως όταν οι υπογραφές δοθούν εκεί που προορίζονται να δοθούν, τότε:

1. Επειδή δεν θα καθίσουν να υπολογίσουν το Τ , πολύ απλά θα θεωρήσουν αυτό που τους βολεύει καλύτερα, δηλαδή ότι Τ=min(A, B), επομένως Σ=max(A, B). Με άλλα λόγια αυτός που θα μαζέψει τις λιγότερες υπογραφές θα έχει μαζέψει άχρηστες υπογραφές. Όμως επειδή το  Α+Β-Τ >= max(Α, Β), αλλά και επειδή πιστεύω ότι το Τ τελικά θα είναι αρκετά μικρό, τελικά το Σ που θα εκλάβει το υπουργείο θα είναι αρκετά μικρότερο από το πραγματικό Σ!

2. Το υπουργείο θα δει ότι υπάρχει διάσπαση και άρα θα σκεφτούν ότι το διαίρει και βασίλευε λειτουργεί μια χαρά! Εγώ, λοιπόν, προτείνω καλύτερα να μη δοθούν καθόλου οι υπογραφές!  :D

Νίκος Αδαμόπουλος


ntzios kostas

Σήμερα είχα μία εποικοδομητική πιστεύω επικοινωνία με τον Κ. Γιώργο Βαρελά σχετικά με το σχέδιο που πρότεινε. Αρχικά του έστειλα ένα email σχετικά με το ποιος είναι ο λόγος που δεν βάζει την πληροφορική στο σχέδιό του και από εκεί και πέρα η συζήτηση άναψε. Δεν γράφω τα δικά μου email, αλλά τις απαντήσεις του, που πιστεύω ότι σε ορισμένα σημεία πρέπει να δώσουμε λίγο βάση. Βέβαια τα αναρτώ με δική του άδεια.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ 1
Συνάδελφε έχεις δίκιο. Είμαι Χημικός Μηχανικός ΠΕ1208 και Φυσικός (Φυσικές Επιστήμες και σε προπτυχιακό και σε μεταπτυχιακό επίπεδο). Όπως παρατηρείς όλες οι Φυσικές επιστήμες υποβαθμίζονται και η Πληροφορική εξοβελίζεται.Αρχικά είχα βάλει την Πληροφορική στην 1η ομάδα με τα Μαθηματικά (όπωςείναι και στο Ι.Β. και μάλιστα ή 6ωρο ή 3ωρο). Μετά ενοποίησα τις έξι ομάδες σε τέσσερις και άφησα την Πληροφορική έξω (δεν μπορούσα να βρω γενικό τίτλο). Σημασία έχει ότι δε θα λάβουν υπόψη τους ούτε τη δική μου πρόταση. Το Λύκειο θα γίνει παιδική χαρά. Τα μαθήματά μας τους δυσκολεύουν. Άρα πρέπει να φύγουν από τη μέση (άμεσα ή έμμεσα). Θα διαλέγουν: Μαθηματικά Γενικής, Περιβάλλον, Ιστορία εύκολη, Μουσική, Αγγλικά και Οικονομία (6ωρη), διότι δε θα συνδέσουν τα μαθήματα που διδάσκονται οι μαθητές - υποψήφιοι με αυτά που θα εξετασθούν στις Πανελλήνιες. Φιλικά Γιώργος Βαρελάς

ΑΠΑΝΤΗΣΗ 2
Δες την προηγούμενη πρότασή μου. Είναι καταχωρισμένη και στο site της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών. Σαφώς είναι μέσα και η Πληροφορική.Το σημαντικότερο, που δεν το έχεις αξιολογήσει, είναι ότι όλες οι ΦυσικέςΕπιστήμες υποβαθμίζονται τραγικά. Δε θα υπάρξει σύνδεση των Γενικώνεξετάσεων για τα ανώτατα ιδρύματα με τα μαθήματα που θα παρακολουθήσει ο μαθητής. Θέλουν πλήρη αποσύνδεση του Λυκείου από τις εξετάσεις. Έτσι θα διαλέξει τα πιο εύκολα μαθήματα, διότι θα μετράει και ο συνολικός βαθμός  και της Β΄ και της Γ¨ Λυκείου (όχι των μαθημάτων που δίνει πανελλαδικά). Περιμένω πρότασή σου ή και πρόταση του κλάδου σου, για να μπορέσουμε να βρούμε σημεία κοινά. Η Ένωση Χημικών έχει πρόταση. Η Ένωση Φυσικών έχει γενική πρόταση. Ομοίως η ΠΕΒ. Εσείς έχετε όμως κάποια πρόταση; Προσωπικά έκανα δύο προτάσεις. Στη δεύτερη σαφώς μπορεί να περιληφθεί και η Πληροφορική.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ 3
Κώστα θα έπρεπε να είχατε ήδη πρόταση. Μπορείς να αναρτήσεις ό,τι θέλεις. Απλώς δεν εκπροσωπώ κάποια επιστημονική ένωση (και ας συμμετέχω σε όλες).  Παράλληλα είμαι γραμμένος στη Μαθηματική εταιρεία και στο ΤΕΕ. Δώστε πρόταση στις ενώσεις για να βρούμε κοινό τόπο. Ήδη γίνεται μια προσπάθεια στις  Φυσικές Επιστήμες (να βγάλουμε κοινή πρόταση, ανεξάρτητα από την πρόταση της κάθε ένωσης). Πληροφοριακά εσείς θα μπορέσετε να δουλέψετε στα ολοήμερα (φαίνεται ότι για εκεί σάς θέλει η υπουργός). Εμείς ούτε εκεί θα μπορέσουμε να δουλέψουμε.  Αυτό σημαίνει απόλυση.


Μετά από τις απαντήσεις του Κ. Βαρελά, γνώμη μου είναι ότι πρέπει να επικοινωνήσουμε και με τις άλλες ειδικότητες άμεσα. Στόχος της κυβέρνησης σίγουρα έιναι να φαγωθούν οι ειδικότητες μεταξύ τους. Δεν πρέπει να τους κάνουμε την χάρη.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

Gnirut

Εαν κρίνουμε από τα αποτελέσματα της όποιας διαβούλευσης έγινε πάνω σε προταθέντα από την παρούσα κυβέρνηση νομοσχέδια μάλλον θα πρέπει να είμαστε πλέον σίγουροι ότι η πληροφορική σε λίγο θα αποτελεί παρελθόν για τα λύκεια.

Ο στόχος προφανής. Μετάταξη (αλλά ίσως και απομάκρυνση;) ενός αριθμού εκπαιδευτικών. Εκτός βέβαια εαν πιστέψουμε τα ουτοπικά περί ψηφιακής τάξης.

Ο κόσμος, όσο ενδιαφέρεται, είναι μαζί μας. Φαντάζει άλλωστε διαστροφική και παράλογη η πρόταση του υπουργείου που μέχρι σήμερα είχε συνηθήσει να ακούει για την χρησιμότητα της πληροφορικής στο σχολείο και για την σημασία που έχει αυτή για την ανάπτυξη της χώρας.

Μήπως πρέπει να προσπαθήσουμε να φέρουμε και την ΟΛΜΕ προ των ευθυνών της σύντομα και σίγουρα πριν τις εκλογές; Ως γνωστόν μετά την απομάκρυνση από το ταμείο ουδέν λάθος αναγνωρίζεται.

Stefania

Παράθεση από: ntzios kostas στις 17 Οκτ 2010, 11:57:41 ΜΜ

Μετά από τις απαντήσεις του Κ. Βαρελά, γνώμη μου είναι ότι πρέπει να επικοινωνήσουμε και με τις άλλες ειδικότητες άμεσα. Στόχος της κυβέρνησης σίγουρα έιναι να φαγωθούν οι ειδικότητες μεταξύ τους. Δεν πρέπει να τους κάνουμε την χάρη.

Συμφωνώ. Επίσης ας γίνει μια επικοινωνία με την ΟΛΜΕ και με τον πρόεδρο της κύριο Πεππε (ΠΕ04) ή τον αντιπρόεδρο κύριο Γκινη (ΠΕ04). Ας συζητηθεί ότι σε ενδεχόμενη απομάκρυνση του μαθήματος της πληροφορικής (ή κάποιου άλλου) τι κάνει αυτός ο κλάδος; Φεύγει από την ΟΛΜΕ; Ιδρύει κάτι αλλο;

pgrontas

#374
Παράθεση από: Gnirut στις 18 Οκτ 2010, 02:23:04 ΠΜ
Ο στόχος προφανής. Μετάταξη (αλλά ίσως και απομάκρυνση;) ενός αριθμού εκπαιδευτικών. Εκτός βέβαια εαν πιστέψουμε τα ουτοπικά περί ψηφιακής τάξης.
Συμφωνώ για όσα λες σχετικά με την μετάταξη. Σήμερα στο σχολείο μάλιστα ήρθε κάποιο νυν μέλος του ΠΥΣΔΕ της περιοχής μου και μελλοντικός υποψήφιος και είπε ότι από του χρόνου ακούγεται ότι όσοι περισσεύουν, δεν θα διατεθούν αλλά θα μεταταχθούν στα δημοτικά.
Φυσικά αν φύγει η πληροφορική από το λύκειο, θα περισσεύουν πολλοί...

Το θέμα όμως είναι ότι πάλι δεν βγαίνουν τα νούμερα γιατί:
Πρώτον υπάρχουν πολυ περισσότερα δημοτικά από λύκεια.
Δεύτερον, αν κρίνω από την Αθήνα σε κάθε δημοτικό (από τα 800 πιλοτικά) απασχολούνται πλήρως 2 πληροφορικοί.
Στα λύκεια υπήρχε ανάγκη για έναμισι (και πολλά λέω). Άρα οι υπάρχοντες δεν επαρκούν.
Και όλα αυτά για ένα πρόγραμμα (εννοώ την διδασκαλία ΤΠΕ από την πρώτη δημοτικού) του οποίου η αποτελεσματικότητα αμφισβητείται, (σε τόσο μικρές ηλικίες, άλλο θέμα από τετάρτη δημοτικού). Αυτό πρέπει να το τονίσουμε. Να πούμε δηλαδή ότι η πληροφορική φεύγει από το λύκειο για χάρη ενός πειραματισμού...

Παράθεση
Μήπως πρέπει να προσπαθήσουμε να φέρουμε και την ΟΛΜΕ προ των ευθυνών της σύντομα και σίγουρα πριν τις εκλογές; Ως γνωστόν μετά την απομάκρυνση από το ταμείο ουδέν λάθος αναγνωρίζεται.
Θα είναι η πρώτη φορά που μέλη της ΟΛΜΕ θα πάνε στην ΔΟΕ υποχρεωτικά...
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson