Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου

Ξεκίνησε από skoud, 02 Οκτ 2010, 11:50:30 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

dipa57

Δημήτρης Παπακωνσταντίνου
1110010100 1110110111 1110111100 1110101110 1111000100 1111000001 1110110111 1111000010

iliasthes

Το λινκ είναι σωστό, είχα ξεχάσει να αλλάξω τα δικαιώματα. Δοκίμασε πάλι.

dipa57

Παράθεση από: iliasthes στις 17 Οκτ 2010, 10:51:24 ΠΜ
Το λινκ είναι σωστό, είχα ξεχάσει να αλλάξω τα δικαιώματα. Δοκίμασε πάλι.

Ευχαριστώ
Δημήτρης Παπακωνσταντίνου
1110010100 1110110111 1110111100 1110101110 1111000100 1111000001 1110110111 1111000010

ntzios kostas

Ηλία πολύ καλό κείμενο.
Νομίζω ότι ένα μέρος του από την 6η παράγραφο και μετά, εκεί δηλαδή που μιλάς για τους Η/Υ, πρέπει να μπει στα κείμενα που ετοίμασε ο Παναγιώτης και για τις τρεις τάξεις. Τι λέτε;
(Γυμνάσιο)
http://pgymnasium.wikispaces.com/ 

(Λύκειο)

http://plyceum.wikispaces.com/

(Δημοτικό)

http://pprimarysch.wikispaces.com/
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

dtsilog

#349
Δυστυχώς μιλάμε όλοι εδώ και μέρες για το πρόβλημα της Πληροφορικής στα Γενικά Λύκεια και αναρωτιέμαι. Λίγο πριν προτού ανακοινωθεί η επίμαχη πρόταση όλα όσα αφορούσαν την Πληροφορική στη μέση εκπαίδευση πήγαιναν ρολόι; Ξαφνικά όλα ήταν τέλεια, ήρθε ο κίνδυνος απομάκρυνσης της Πληροφορικής από τα Γενικά Λύκεια και τότε μόνο διαπιστώσαμε ότι υπάρχει πρόβλημα; Όλα μας τα αιτήματα που θέλουμε να διεκδικήσουνε οι οργανώσεις που μας εκπροσωπούν, περιορίζονται γύρω από αυτό και μόνο αποκλειστικά;

Πολλοί μιλάμε για διάσπαση μεταξύ των διαφόρων κλάδων εκπαίδευσης και κανείς δε βλέπει τη διάσπαση στον ίδιο μας τον κλάδο Πληροφορικής; Όλοι κάνουμε προτάσεις και οφείλω να πω πολύ σωστές και πολλοί συνάδελφοι ενεργούν με αυτό που λείπει σήμερα από την κοινωνία μας, το φιλότιμο και γι αυτό χαίρομαι. Από την άλλη όμως έχουμε ξεχάσει τελείως τους συναδέλφους μας που εργάζονται στα Επαγγελματικά Λύκεια ή μου φαίνεται;

Είναι δυνατόν να προσπαθούμε να συνταχθεί μια ολοκληρωμένη πρόταση που αφορά τα προβλήματα της Πληροφορικής στη Δευτεροβάθμια εκπ/ση (και προσφάτως στην Πρωτοβάθμια) και να αφήνουμε απ' έξω την επαγγελματική εκπαίδευση που τόσα έχει να προσφέρει; Όλοι κοπτόμαστε για το τι σημαίνει Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο και αντίθετα για την καταστρατήγηση του ρόλου της Πληροφορικής στα ΕΠΑΛ δε γίνεται ούτε κουβέντα ούτε μια πρόταση.

Είμαι σε Επαγγελματικό Λύκειο, κατανοώ την αδικία που πάει να συντελεστεί στα Γενικά Λύκεια και είμαι έτοιμος να στηρίξω έναν αγώνα προς αυτή την κατεύθυνση. Δεν πρέπει όμως σε αυτόν τον αγώνα να συμμετέχει το σύνολο των συναδέλφων Πληροφορικής; Δεν πρέπει να συμπεριληφθούν χρόνια αιτήματα της πρώην Τεχνικής και νυν Επαγγελματικής εκπαίδευσης που αφορούν τη Διαδασκαλία της Πληροφορικής στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Απλά επαναλαβάνω μια σκέψη που έχω διατυπώσει ξανά εδώ. Η ουσία είναι πως ότι σπείρουμε αυτό είναι που θα θερίσουμε. Να φροντίσουμε λοιπόν να σπείρουμε προσεκτικά, οργανωμένα και ενωτικά.
Πολύ νωρίς είδες τα Όχι να γίνονται Ίσως... ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ και ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ έννοιες που ΧΑΘΗΚΑΝ! (*ΔΕΝ)

iliasthes

Κώστα, όπως έχω πει (επειδή τις επόμενες ώρες δεν θα είμαι στο Στέκι), μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όποιο κομμάτι θέλετε και όπως επιθυμείτε. Ποτέ και για τίποτα δεν αναγνωρίζω "πνευματικά δικαιώματα" στον εαυτό μου. Αφού και ο Παναγιώτης έχει "ανοιχτό" το κείμενο του, κάνε τις αλλαγές που θέλεις.

iliasthes

Δημήτρη (αν δεν κάνω λάθος), έχεις δίκιο. Κι εγώ ποτέ δεν έχω δουλέψει σε ΓΕΛ, μόνο σε ΕΠΑΛ και Γυμνάσια και στα ΕΠΑΛ υπάρχουν πολλά ίσως περισσότερα προβλήματα.

gthal

Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

prapasl

Ας ανεβάσει κάποιος από την ΠΕΚΑΠ/ΕΠΕ/ΕΠΥ ένα σχόλιο στο blog του κ. Πανάρετου στο http://panaretos.blogspot.com/ για τις θέσεις μας, στο άρθρο της συνέντευξής του στη ΝΕΤ (όπου μεταξύ άλλων μιλάει και για την Ιστορία).
Λεωνίδας Πράπας
Καθηγητής ΠΕ19, MSc Πληροφορικής

veni

Μία έρευνα που ίσως μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και έχει γίνει στην Αμερική από την Ένωση Καθηγητών Επιστήμης Υπολογιστών και αφορά την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση μαζί (το ονομάζουν Κ-12).

http://csta.acm.org/runningonempty/index.html

και η έρευνα   http://csta.acm.org/runningonempty/fullreport.pdf

από την οποία σας παραθέτω τα συμπεράσματα

Conclusion
Computer science education in K–12 is vital, but without
specific intervention at all levels of government to make it
stand on its own within the K-12 education landscape it will
continue to fade from our schools. This will hurt not only
the field of computing but also all the fields that depend on
innovations that originate in computing. If we are to remain
competitive in the global, high-tech marketplace of the 21st
Century, we must revitalize computer science education in
K–12 and make it part of the core curriculum for all students.



Βενιέρης Γεώργιος
Καθηγητής Πληροφορικής
Πιλοτικό (R.I.P.)  Γυμνάσιο

infoman

Γράψτε στο Internet όχι με μακροσκελή κείμενα και αναμεταδώστε ότι καλή πληροφορία βλέπετε...     

peter13

Ο μαθητής που ενδιαφέρεται για το Πολυτεχνείο ή στη Φυσικομαθηματική σχολή ή γενικότερα σε Τεχνολογικό Ίδρυμα ενδεικτικά μπορεί να επιλέξει:
Α.
1. Μαθηματικά υψηλού επιπέδου (6 ώρες)
2. Φυσική υψηλού επιπέδου (6 ώρες)
3. Χημεία υψηλού επιπέδου (6 ώρες) 
4. (Αρχαία Ιστορία ή Νεότερη Ιστορία) βασικού επιπέδου ή Αρχαία ελληνική γραμματεία ή Λατινικά (3 ώρες).
5. Οικονομία ή Κοινωνιολογία ή Πολιτικές Επιστήμες βασικού επιπέδου ή Ψυχολογία ή Φιλοσοφία ή Θρησκευτικά (3 ώρες).
6. Οποιαδήποτε ξένη γλώσσα βασικού επιπέδου ή Εικαστικά ή Θέατρο και Κινηματογράφο ή Μουσική (3 ώρες).

Β.
1. Μαθηματικά υψηλού επιπέδου (6 ώρες)
2. (Φυσική ή Χημεία ή Βιολογία) υψηλού επιπέδου (6 ώρες)
3. Οικονομία υψηλού επιπέδου (6 ώρες)
4. Αρχαία Ιστορία ή Νεότερη Ιστορία) βασικού επιπέδου ή Αρχαία ελληνική γραμματεία ή Λατινικά (3 ώρες).
5. Οποιαδήποτε ξένη γλώσσα βασικού επιπέδου ή Εικαστικά ή Θέατρο και Κινηματογράφο ή Μουσική (3 ώρες).
6. Οποιοδήποτε άλλο 3ωρο μάθημα εκτός από [τα Μαθηματικά, τη Φυσική (ή τη Χημεία ή τη Βιολογία αντίστοιχα) και την Οικονομία] βασικού επιπέδου. 

Σημείωση:
Οι συνδυασμοί είναι περισσότεροι από ότι στις Θεωρητικές και στις Οικονομικές σχολές, διότι είναι τέσσερα τα μαθήματα υψηλού επιπέδου στην πρώτη ομάδα μαθημάτων (αντί τρία στις επόμενες δύο ομάδες). Βεβαίως αυξάνονται οι συνδυασμοί για τον υποψήφιο που θα επιλέξει τρία (ή έστω δύο) μαθήματα από την τέταρτη ομάδα λόγω των έξι μαθημάτων υψηλού επιπέδου.

akpa

Παράθεση από: ntzios kostas στις 17 Οκτ 2010, 11:41:37 ΠΜ
Ηλία πολύ καλό κείμενο.
Νομίζω ότι ένα μέρος του από την 6η παράγραφο και μετά, εκεί δηλαδή που μιλάς για τους Η/Υ, πρέπει να μπει στα κείμενα που ετοίμασε ο Παναγιώτης και για τις τρεις τάξεις. Τι λέτε;
(Γυμνάσιο)
http://pgymnasium.wikispaces.com/ 

(Λύκειο)

http://plyceum.wikispaces.com/

(Δημοτικό)

http://pprimarysch.wikispaces.com/

μπορεί να φτιαχτεί και ένα για την τεχνική εκπαίδευση;
π.χ. http://pepal.wikispaces.com/

Μπορούμε επίσης να διαφημίσουμε το wiki λιγο παραπάνω στο στεκι;
να μην μείνει σε επίπεδο μηνύματος σε μια συζήτηση, να το μάθει ο κόσμος.
people are motivated by profit.

infoman

 :o :o :o

Ερώτηση γιατί καταργούνν τους πληνέτ????

pthomop

Kαταργουν την ΠΛΗΝΕΤ διοτι την υποστηριξη θα την αναλαβουν εταιρειες.