Μετάφραση προγράμματος απο C# (Windows) σε Python (Ubuntu)

Ξεκίνησε από jimX, 14 Οκτ 2010, 02:12:55 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

jimX

Γειά σας! Μπορεί κάποιος να μου πει πώς θα μεταφράσω ένα πρόγραμμα απο C# (Windows) σε Python (Ubuntu)?

evry

What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

joyjohnnickname

Σ.Παπαλουκάς (Μηχανικός Η/Υ και Πληροφορικής): "Βασικά, με τα μωρά,
πριν φτάσουν τα 2 τους χρόνια, δεν μπορείς να κάνεις και πολλά,
γιατί δεν είναι interactive..." (!)


Gnirut

Εδώ ο κόσμος χάνεται βαρκούλες αρμενίζουν...

alkisg

Παράθεση από: Gnirut στις 18 Οκτ 2010, 11:15:24 ΠΜ
Εδώ ο κόσμος χάνεται βαρκούλες αρμενίζουν...
ΟΚ, έχουμε σοβαρά θέματα που μας απασχολούν, αλλά δεν θα απαγορεύσουμε και τις υπόλοιπες συζητήσεις...
Μπορεί για παράδειγμα ο jimX να μην είναι καν εκπαιδευτικός.

Gnirut

Δεν διαφωνώ, απλώς υπενθυμίζω ότι εντός ολίγου που το 40% των πληροφορικάριων δεν θα συμπληρώνουν ωράριο θα υπάρχει πολύς χρόνος να το ψάξουμε πιο διεξοδικά το θέμα της μετατροπής της C# σε Python.

Circle

Αγαπητοί συνάδελφοι, ο JimX είναι μαθητής Γ Γυμνασίου και προγραμματίζει μόνος του διαβάζοντας, ρωτώντας, ψάχνοντας.   :)

Όταν ξαναμπεί, ας μας πει τι κάνει το πρόγραμμά του και αν κατάφερε να το μετατρέψει σε python και αν λειτούργησε ή τι άλλες αλλαγές έκανε.

Επίσης JimX, μήπως χρειάζεσαι παραπάνω βοήθεια;

alkisg

...και πολύ καλά κάνει, το user interface των sch-scripts προγραμματίστηκε εξολοκλήρου από μαθητή Λυκείου!


pgrontas

Συγχαρητήρια στον μαθητή, Άλκη...
Είδες όμως τι καταφέρνουν όσοι πατάνε πλήκτρα :)
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

Gnirut

Ένα light εργαλείο είναι αυτό. Δεν το έχω ψάξει πολύ το θέμα γιατί δεν καταλαβαίνω why on earth  κάποιος να θέλει να κάνει κάτι τέτοιο. Το ανάποδο έχει κάποιο νόημα. Εαν είναι για να χρησιμοποιήσει σε ubuntu κάποιο user interface γιατι να μην χρησιμοποιήσει mono.
http://www.developerfusion.com/tools/convert/csharp-to-python/

Sorry εαν δεν βοήθησα πολύ αλλά τον τελευταίο καιρό είμαι εκπαιδευτικός και το έχω παρατήσει το πολύ coding. Από ό,τι βλέπω όμως θα πρέπει να αρχίσω να "ζεσταίνομαι" πάλι γιατί τα πράγματα αλλάζουν άρδην...

Μήπως πρέπει τέλος πάντων αυτό το στέκι να σπάσει σε
1) Ενα κομμάτι που θα αφορά συνδικαλιστικά θέματα των κλάδων ΠΕ19-20 καθαρά και μόνο.
2) Ένα κομμάτι που θα αφορά την "Γλώσσα" και την ψευδογλώσσα (έχουμε καταφέρει επί τόσα χρόνια να μην υπάρχει κάποιο formal syntax της γλώσσας αλλά να πρέπει όποιος θέλει να βγάλει άκρη να διαβάζει τα posts του στεκιού-μετά θέλουμε να μας πάρουν στα σοβαρά)
3) Ένα κομμάτι που θα αφορά τα άλλα γυμνασιακά και λυκειακά μαθήματα πληροφορικής
4) Ένα κομμάτι που θα είναι κάτι σαν προγραμματιστικό helpdesk μαθητών και καθηγητών.

Υ.Γ.
JimX συγχαρητήρια για την αγάπη σου για την πληροφορική! Δυστυχώς μας πέτυχες μια περίοδο που όλοι έχουμε τα νεύρα μας. Καταλαβαίνεις...

sstergou

Εν μέρει αυτό που λες γίνεται ήδη. Υπάρχουν συγκεκριμένοι πίνακες για όλα αυτά τα θέματα. Δεν βρίσκω λόγο να έχουμε ξεχωριστά forums από την στιγμή που τους περισσότερους μας ενδιαφέρουν όλα.

alkisg

Παράθεση από: Gnirut στις 20 Οκτ 2010, 11:13:50 ΠΜ
Μήπως πρέπει τέλος πάντων αυτό το στέκι να σπάσει σε
1) Ενα κομμάτι που θα αφορά συνδικαλιστικά θέματα των κλάδων ΠΕ19-20 καθαρά και μόνο.
2) Ένα κομμάτι που θα αφορά την "Γλώσσα" και την ψευδογλώσσα (έχουμε καταφέρει επί τόσα χρόνια να μην υπάρχει κάποιο formal syntax της γλώσσας αλλά να πρέπει όποιος θέλει να βγάλει άκρη να διαβάζει τα posts του στεκιού-μετά θέλουμε να μας πάρουν στα σοβαρά)
3) Ένα κομμάτι που θα αφορά τα άλλα γυμνασιακά και λυκειακά μαθήματα πληροφορικής
4) Ένα κομμάτι που θα είναι κάτι σαν προγραμματιστικό helpdesk μαθητών και καθηγητών.

Γι' αυτό το λόγο το στέκι έχει χωριστεί στους πίνακες για τις κατηγορίες που αναφέρεις αλλά και σε πολλές ακόμα που δεν ανάφερες.

Εννοείς να υπάρχουν διαφορετικά φόρουμ σε ξεχωριστές σελίδες και όσοι καθηγητές ενδιαφέρονται για όλα τα παραπάνω να έχουν πολλούς λογαριασμούς και να επισκέπτονται πολλές σελίδες καθημερινά;
Ε, όποιος θέλει ανοίγει κι άλλα φόρουμ, δεν υπάρχει κάποιος περιορισμός σε αυτό. Νομίζω μάλιστα ότι ήδη υπάρχουν κι άλλα αντίστοιχα φόρουμ / σελίδες / mailing lists κτλ, όποιος θέλει τα επισκέπτεται.

Δεν μπορώ να φανταστώ κάποιον βολικότερο τρόπο από τον υπάρχοντα, με τον οποίο το στέκι θα έσπαγε σε πολλά κομμάτια και τα μέλη αυτόματα θα "διαμοιραζόταν" ανάλογα με τα ενδιαφέροντά τους, αν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη πρόταση/μεθοδολογία στην οποία μπορούμε κάπως να βοηθήσουμε, καταθέστε την...

Gnirut

Όπως αποδεικνύει και το παρόν thread υπάρχει κίνδυνος "μπλεξίματος". Π.χ. ο μαθητής δεν έφταιγε σε τίποτα.

ΟΚ για τα άλλα. Αλλά το "συνδικαλιστικό" κομμάτι του στεκιού πρέπει να γίνει πλεόν ξεχωριστό forum (και ίσως εκτός ΠΣΔ αν και αυτό δεν είναι απαραίτητο).

Gnirut

Τώρα παρατήρησα ότι o evry είχε ήδη στειλει το link του devloperfusion. Sorry για την επανάληψη!

alkisg

#14
Παράθεση από: Gnirut στις 20 Οκτ 2010, 11:47:53 ΠΜ
Όπως αποδεικνύει και το παρόν thread υπάρχει κίνδυνος "μπλεξίματος". Π.χ. ο μαθητής δεν έφταιγε σε τίποτα.
Φυσικά και δεν έφταιγε, στον πίνακα «Γενική συζήτηση» επιτρέπονται τέτοιες συζητήσεις, είτε από μαθητές είτε από καθηγητές είτε από οποιοδήποτε μέλος.
Υπήρξε κάποιο μπλέξιμο που δεν κατάλαβα;

Παράθεση από: Gnirut στις 20 Οκτ 2010, 11:47:53 ΠΜ
ΟΚ για τα άλλα. Αλλά το "συνδικαλιστικό" κομμάτι του στεκιού πρέπει να γίνει πλεόν ξεχωριστό forum (και ίσως εκτός ΠΣΔ αν και αυτό δεν είναι απαραίτητο).
Νομίζω ότι όλες οι ενώσεις έχουν είτε φόρουμ είτε mailing lists, οπότε αυτό που προτείνεις υπάρχει ήδη, αρκεί να γραφείς σε όποια mailing list σε ενδιαφέρει.
Κατά τα άλλα, αν κάποιο μέλος ή κάποια ένωση θέλει να χρησιμοποιεί το φόρουμ για συνδικαλιστικές συζητήσεις, εφόσον εκφράζονται με κόσμιο τρόπο και άπτονται των ενδιαφερόντων των Πληροφορικών, εννοείται ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα από πλευράς του φόρουμ. Είναι καθαρά προσωπική απόφαση των μελών και των ενώσεων το αν θα γράφουν εδώ ή αλλού. Ίσα ίσα που αν χρησιμοποιηθεί σωστά, μπορεί να αποτελέσει και ένα κοινό βήμα διαλόγου μεταξύ των διαφόρων ενώσεων.

Υ.Γ. αν χρειάζεται, μπορούμε να κάνουμε έναν καινούργιο πίνακα «Κλαδικά ζητήματα», ώστε να έχουν το δικό τους χώρο.