Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

vistrian

Τα μαθήματα στην Β'Λυκείου βγαίνουν 36 ώρες αντι για 35. Πόση Προχειρότητα.


Μαθηματα Γενικής Παιδείας 31 ωρες + μαθήματα της Ομάδας Προσανατολισμού 5 = 36

Μα πόσο βλάκες είναι!!!! ;D ;D ;D ;D ;D


. Στη Β΄ Τάξη Γενικού Λυκείου εφαρμόζεται πρόγραμμα μαθημάτων
που περιλαμβάνει μαθήματα γενικής παιδείας τριάντα (30) συνολικά
διδακτικών ωρών εβδομαδιαίως και δύο (2) Ομάδες Μαθημάτων
Προσανατολισμού, Ανθρωπιστικών και Θετικών Σπουδών, πέντε (5) συνολικά
διδακτικών ωρών εβδομαδιαίως έκαστη ομάδα, όπου οι μαθητές καλούνται να
επιλέξουν.
Τα μαθήματα του κοινού εκπαιδευτικού προγράμματος και
γενικής παιδείας είναι τα εξής :
α) Ελληνική Γλώσσα, έξι (6) διδακτικών ωρών, με διακριτά διδακτέα
αντικείμενα – κλάδους την Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, τη Νέα
Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία,
β) Μαθηματικά, πέντε (5) ωρών, με διακριτά διδακτέα αντικείμενα –
κλάδους την Άλγεβρα και τη Γεωμετρία,
γ) Φυσικές Επιστήμες, έξι (6) ωρών, με διακριτά διδακτέα αντικείμενα –
κλάδους τη Φυσική, τη Χημεία και τη Βιολογία,
δ) Θρησκευτικά, δύο (2) ωρών,
ε) Ιστορία, δύο (2) ωρών,
στ) Ξένη Γλώσσα, δύο (2) ωρών, (Αγγλικά ή δεύτερη ξένη γλώσσα
Γαλλικά ή Γερμανικά)
ζ) Φυσική Αγωγή, μιας (1) ώρας,4
η) Πολιτική Παιδεία, τριών (3) ωρών, με διδακτέα αντικείμενα-κλάδους
Οικονομία, Πολιτικοί Θεσμοί & Αρχές Δικαίου και Κοινωνιολογία και
θ) Ερευνητική Εργασία (συνθετική εργασία ή project), δύο (2) ωρών,
ι) Φιλοσοφία, δύο (2) ωρών.
Τα μαθήματα της Ομάδας Προσανατολισμού των Ανθρωπιστικών
Σπουδών είναι :
α)Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, τριών (3) ωρών και
β)Λατινικά, δύο (2) ωρών.
Τα μαθήματα της Ομάδας Προσανατολισμού των Θετικών
Σπουδών είναι :
α)Φυσική, τριών (3) ωρών και
β)Μαθηματικά, δύο (2) ωρών.
VR in Computing

Keep Growing

ftsak, συμφωνώ.

Ο σκοπός είναι κοινός αλλά δεν αγιάζει τα μέσα.

Αν παραμείνει η ΑΕΠΠ ή κάτι αντίστοιχο θα είναι όλοι ωφελημένοι, αλλά εμάς μας ενδιαφέρει κυρίως το κομμάτι που αφορά στη Δημόσια Δωρεάν Εκπαίδευση.

Ο αγώνας  πρέπει να είναι τέτοιος ώστε να φέρει περισσότερους συνάδελφους στο Δημόσιο Σχολείο και να μη διώξει αυτούς που δουλεύουν στα φροντιστήρια.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: ftsak στις 11 Αυγ 2013, 02:51:17 ΜΜ
Δεν είναι δυνατόν να υπαγορεύουν το αναλυτικό πρόγραμμα του σχολείου τα φροντιστήρια.
Αντιλαμβάνομαι το πρόβλημα που έχουν οι συνάδελφοι εκεί, αλλά δεν μπορεί να σχεδιάζεται το σχολείο με βάση τη Γ λυκείου ή με γνώμονα πως θα αυξήσουν οι φροντιστές τις ώρες τους ή τα ιδιαίτερά τους.

Καλό θα ήταν οι φροντιστές να μείνουν διακριτικά έξω από αυτόν τον αγώνα γιατί όποιο επιχείρημα φαίνεται στο ελάχιστο να στηρίζει την παραπαιδεία μπορεί να γυρίσει μπούμερανγκ εναντίον μας. Ας είμαστε προσεκτικοί.

Ο στόχος είναι να υπάρχει δημόσιο σχολείο χωρίς φροντιστήριο για όλους τους μαθητές. Αν είναι να αγωνιζόμαστε μόνο για ένα πανελλαδικό μάθημα ώστε να κρατήσουμε τα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερά μας τότε καλύτερα να φύγει η πληροφορική από το λύκειο και το λέω και το πιστεύω.

Αν θεωρείς κλάδο σου μόνο αυτούς που είναι διορισμένοι στο δημόσιο σχολείο και όχι αυτούς που δουλεύουν στα ιδιωτικά σχολεία ή στα φροντιστήρια τότε πάλεψε μόνος σου....Αυτοί που δουλεύουν στα φροντιστήρια είναι εν δυνάμει μελλοντικοί σου συνάδελφοι...Λες και το ΑΕΠΠ καθορίζει την παραπαιδεία...Να σε δω μετά, που στο εύχομαι να μην χρειαστεί, που θα αναζητήσεις δουλειά...Κρατάω αυτό που έγραψες σε bold...

novaro

Παράθεση από: ftsak στις 11 Αυγ 2013, 02:51:17 ΜΜ
Ο στόχος είναι να υπάρχει δημόσιο σχολείο χωρίς φροντιστήριο για όλους τους μαθητές. Αν είναι να αγωνιζόμαστε μόνο για ένα πανελλαδικό μάθημα ώστε να κρατήσουμε τα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερά μας τότε καλύτερα να φύγει η πληροφορική από το λύκειο και το λέω και το πιστεύω.

Θα φας κράξιμο τώρα περίμενε και θα δεις  8)

tdrivas

οι προβοκατορες που διασπούν τον κλάδο, που θεωρούν ότι για την παραπαιδεία φταίει το ΑΕΠΠ, που δεν νοιάζονται για ολόκληρες οικογένειες που ζούνε από αυτό και αρκούνται σε λαϊκισμούς, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΘΕΣΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ..
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

vistrian

Παράθεση από: janag79 στις 11 Αυγ 2013, 03:07:30 ΜΜ
Αν θεωρείς κλάδο σου μόνο αυτούς που είναι διορισμένοι στο δημόσιο σχολείο και όχι αυτούς που δουλεύουν στα ιδιωτικά σχολεία ή στα φροντιστήρια τότε πάλεψε μόνος σου....Αυτοί που δουλεύουν στα φροντιστήρια είναι εν δυνάμει μελλοντικοί σου συνάδελφοι...Λες και το ΑΕΠΠ καθορίζει την παραπαιδεία...Να σε δω μετά, που στο εύχομαι να μην χρειαστεί, που θα αναζητήσεις δουλειά...Κρατάω αυτό που έγραψες σε bold...
+100000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

ΠαράθεσηΔεν είναι δυνατόν να υπαγορεύουν το αναλυτικό πρόγραμμα του σχολείου τα φροντιστήρια.
Αντιλαμβάνομαι το πρόβλημα που έχουν οι συνάδελφοι εκεί, αλλά δεν μπορεί να σχεδιάζεται το σχολείο με βάση τη Γ λυκείου ή με γνώμονα πως θα αυξήσουν οι φροντιστές τις ώρες τους ή τα ιδιαίτερά τους.

Καλό θα ήταν οι φροντιστές να μείνουν διακριτικά έξω από αυτόν τον αγώνα γιατί όποιο επιχείρημα φαίνεται στο ελάχιστο να στηρίζει την παραπαιδεία μπορεί να γυρίσει μπούμερανγκ εναντίον μας. Ας είμαστε προσεκτικοί.

Ο στόχος είναι να υπάρχει δημόσιο σχολείο χωρίς φροντιστήριο για όλους τους μαθητές. Αν είναι να αγωνιζόμαστε μόνο για ένα πανελλαδικό μάθημα ώστε να κρατήσουμε τα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερά μας τότε καλύτερα να φύγει η πληροφορική από το λύκειο και το λέω και το πιστεύω.

Πες μας τι πίνεις και δεν μας δίνεις. :o >:( Δλδ όλοι οι άλλοι συνάδελφοι που δεν είναι στο δημόσιο τι να κάνουν; Μου θυμίζεις ένα παράγοντα ποδοσφαίρου που έλεγε "Ο ολυμπιακος και το αιγάλεω να κερδίζουν και όλοι οι άλλοι να πάνε να γ@@@@ "

Ήμαρτον. Και αυτοί οικογένειες έχουν. Δλδ εσύ δεν πήγαινες φροντιστήριο;
VR in Computing


tdrivas

Nikolaos D. Skikos
Επειδή είδα ορισμένα μηνύματα, το Σάββατο ανέφερα ότι: «Στη χθεσινές συναντήσεις μας στο Υπουργείο ήταν προφανές το κομφούζιο με τα σχέδια νόμου, το οποίο οδήγησε να αναρτηθούν αργά το βράδυ ως είχαν και οι όποιες αλλαγές να γίνουν με τη διαβούλευση.»
Συγκεκριμένα σε όποιον απευθυνθήκαμε έλεγε άλλα για το ΓΕΛ. Οπότε πιστεύω ότι με τη διαβούλευση έχουμε πιθανότητες να επιτευχθούν οι στόχοι μας.
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

control_data

Τα οργισμένα σχόλια οφείλονται στα νεύρα όλων μας. Κάποιοι χάνουμε τη δουλειά μας, κάποιοι μπαίνουμε στην απόλυτη αβεβαιότητα της μετάταξης. Και πάνω απ'όλα είμαστε οι αυτόπτες μάρτυρες της μεγαλύτερης τραγικότητας του νομοσχεδίου: της άχρηστης παλιοπαρέας που το κατασκεύασε.

Πρόσεξα οτι η απάντηση του ftsak δόθηκε σε συνάδελφο που κατηγόρησε τους δημοσίους οτι φταίνε αυτοί για την κατάντια του μαθήματος επειδή δεν έκαναν έξτρα ώρες. Το οποίο είναι λογικό να εξοργίσει έναν σκληρά εργαζόμενο εκπαιδευτικό. Αν η πρόταση αναμορφωθεί ως "αν φανεί οτι ο αγώνας γίνεται για τα φροντιστήρια θα έχει εξαιρετικά άσχημη δημόσια εικόνα" τότε θα συμφωνήσω.

Θέλω όμως να τονίσω οτι όσοι ασχολήθηκαν με το μάθημα φροντιστηριακά το έκαναν καθώς έκριναν οτι η εισαγωγή της πληροφορικής πριν 15 χρόνια ήταν επιβεβλημένη και η σταθερότητά της εγγυημένη για το μέλλον μιας παιδείας που σεβόταν τον εαυτό της. Όχι η αρπαχτή. Όποιος ήθελε αρπαχτή με την πληροφορική, δεν είχε παρα να πάει σε μια αναπτυξιακή εταιρεία στην εποχή της αστακομακαρονάδας.

Κλείνω λέγοντας οτι ακόμα και αν η κινητήρια δύναμη είναι το άγχος του εργασιακού αύριο, ο στόχος είναι ένας: η ενίσχυση της Πληροφορικής με τη μορφή προγραμματισμού στις τάξεις του λυκείου και κυρίως η διατήρησή της ως εξεταστέο μάθημα για σχολές που το απαιτούν. Δεν είναι δυνατόν να εισάγονται μαθητές σε σχολές σχετικές με πληροφορική χωρίς να έχουν εξεταστεί στην πληροφορική αλλά στη χημεία.

Γιάννης Αναγνωστάκης

Στη προσπάθεια μου να μαζέψω όλο το υλικό που έχει φτιαχτεί για το σκοπό μας φτιάχνω αυτη την ώρα

το http://savegreekinformatics.blogspot.gr/

Θα μαζέψω όλες τις δημοσιεύσεις , προτάσεις, άρθρα που κυκλοφορούν, υλικό που φτιάξαμε για αυτό το σκοπό, για να σώσουμε την επιστήμη μας στο Λύκειο ΕΙΤΕ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ

Να έχουμε ένα κοινό σημείο αναφοράς απο θέμα υλικού..

Προφανώς έχει αρκετή δουλειά ακόμα και τωρα ασχολούμαι οσο μπορώ παραπάνω (με μικρές ταχύτητες σε ένα χωριο κοντά στη Ιεράπετρα)

Αναμένω τις προτάσεις σας και τη συμβολή σας

tdrivas

Nikolaos D. Skikos
Αυτό που πρέπει να σημειώσουμε είναι ότι η πρόταση της ΠΕΚΑΠ την Τετάρτη ήταν αδύνατο να υιοθετηθεί, την Πέμπτη ήταν πολύ δύσκολο και την Παρασκευή θεωρείτο εφικτή. Συνεχίζουμε λοιπόν αποφασιστικά ώστε να γίνει πράξη.

(για όσους δεν έχουν fb)
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

petrosp13

Παράθεση από: ftsak στις 11 Αυγ 2013, 02:51:17 ΜΜ
Δεν είναι δυνατόν να υπαγορεύουν το αναλυτικό πρόγραμμα του σχολείου τα φροντιστήρια.
Αντιλαμβάνομαι το πρόβλημα που έχουν οι συνάδελφοι εκεί, αλλά δεν μπορεί να σχεδιάζεται το σχολείο με βάση τη Γ λυκείου ή με γνώμονα πως θα αυξήσουν οι φροντιστές τις ώρες τους ή τα ιδιαίτερά τους.

Καλό θα ήταν οι φροντιστές να μείνουν διακριτικά έξω από αυτόν τον αγώνα γιατί όποιο επιχείρημα φαίνεται στο ελάχιστο να στηρίζει την παραπαιδεία μπορεί να γυρίσει μπούμερανγκ εναντίον μας. Ας είμαστε προσεκτικοί.

Ο στόχος είναι να υπάρχει δημόσιο σχολείο χωρίς φροντιστήριο για όλους τους μαθητές. Αν είναι να αγωνιζόμαστε μόνο για ένα πανελλαδικό μάθημα ώστε να κρατήσουμε τα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερά μας τότε καλύτερα να φύγει η πληροφορική από το λύκειο και το λέω και το πιστεύω.


Είπε κάποιος που για να φτάσει στην απόλυτη ανεργία που θα φτάσουν οι της "παραπαιδείας" ΑΥΤΟΜΑΤΑ θα πρέπει να περάσει από τα στάδια:
1. Γυμνάσιο
2. Μετάταξη στην πρωτοβάθμια
3. Μετάταξη σε άλλη θέση στο δημόσιο

Λυπάμαι που αναγκάζομαι να μιλήσω έτσι, ειλικρινά
Συμφωνώ απόλυτα με την πρώτη πρόταση σου, ότι τα φροντιστήρια δεν πρέπει να ορίζουν την παιδεία. 101% συμφωνώ
Σκέψου όμως
Δεν ζητάω να κάνω πυρηνική φυσική
Δεν ζητάω να κάνω αστρονομία
Δεν ζητάω να κάνω ιστορία επιστημών

Ζητάω να κάνω ένα μάθημα:
1. Που διδάσκεται ήδη ΚΙ ΕΧΕΙ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑ 13 χρόνων
2. Που θεωρείται το κύριο κομμάτι της επιστήμης του μέλλοντος
3. Που βοηθάει να δοθούν σωστά οι βάσεις στις 54 σχολές Πληροφορικής και άλλες πολλές

Αυτό δεν είναι ούτε παρέμβαση της παραπαιδείας ούτε απλά ο δικός μου αγώνας για να επιβιώσω
ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ

Θεωρώ ότι ήταν μια άστοχη δήλωση και ότι κάποιο άλλο νόημα ήθελες να βγάλεις αλλά δεν βγήκε
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

control_data


dtsilog

Όπως είπε και ο Παναγιώτης παράπανω, μιλάμε για το Δημόσιο Σχολείο, αυτό είναι που πρέπει να προστατέψουμε πάση θυσία. Είναι αυτό που θα μεγαλώσει τις επόμενες γενιές. Βεβαίως είμαστε κλάδος Πληροφορικής και πρέπει να μαχόμαστε για το αντικείμενο μας. Δε θα με πείραζε οι μαθητές να είχαν τη δυνατότητα να πάρουν τη γνώση του Προγραμματισμού, και ας μη το έδιναν Πανελλήνιες, αυτό είναι όμως προσωπική άποψη.

Αν ανατρέξει κανείς σε συζητήσεις πριν 2-3 χρόνια, πολλές από αυτές σβήστηκαν ενώ είχαν παραμείνει μόνο για ανάγνωση αρκετό καιρό, θα διαπιστώσει πως όλα αυτά που φοβόμασταν και συζητούσαμε τότε, σήμερα γίνονται. Και δεν πλήττουν μόνο τον κλάδο της Πληροφορικής.

Μας διαφεύγει κάτι πολύ σημαντικό. Δυστυχώς ή ευτυχώς δεν είμαστε απλά εργαζόμενοι που κινδυνεύουν να χάσουν τη δουλειά τους. Ως Λειτουργοί της Δημόσιας Εκπαίδευσης ταυτιζόμαστε, θέλοντας και μη, με την έννοια του Δημόσιου Σχολείου. Ότι συμβεί σήμερα στους Εκπαιδευτικούς, θα έχει αντίκτυπο αύριο στους εκατοντάδες χιλιάδες μαθητές της χώρας μας, Στην ίδια τη Δημόσια Δωρεάν Εκπαίδευση που υπάρχει τόσα χρόνια. Δεν μπορούμε να μιλάμε συνεχώς με μοναδικό κριτήριο τις ώρες (χωρίς να σημαίνει ότι δεν πρέπει να το αναφέρουμε).

Όλοι παρατηρούμε ότι με το νέο σχέδιο στην ουσία μετατρέπεται το Γενικό Λύκειο σε Ειδικό Λύκειο, ενώ ταυτόχρονα ισοπεδώνεται η Δημόσια Επαγγελματική Εκπαίδευση. Δεν τηρήθηκε τίποτα από τις προτάσεις του 2011, για σφαιρική γνώση περισσοτέρων αντικειμένων στο Γενικό, και ενίσχυση των εξειδικευμένων γνώσεων ειδικότητας στο Επαγγελματικό Λύκειο. Αντ' αυτού φαίνεται πως έχουμε ενίσχυση των ιδιωτικών πρωτοβουλιών που σχετίζονται με τη Δημόσια Εκπαίδευση.

Στο Γενικό με τις Πανελλαδικές Τράπεζες Θεμάτων για προαγωγικές εξετάσεις, από την Α΄ μόλις τάξη, είναι βέβαιο πως θα γιγαντωθούν ακόμα περισσότερο τα φροντιστήρια. Στο Επαγγελματικό πετάνε (κυριολεκτικά) το 4ο έτος σπουδών στον ΟΑΕΔ, και το μετατρέπουν σε 9μηνη σύμβαση εργασίας αμοιβόμενης με 150€/μήνα. Κανονική δεξαμενή τροφοδοσίας φθηνού εργατικού δυναμικού από την ηλικία των 18... Χώρια τις καταργούμενες ειδικότητες των απολυμένων συναδέλφων, τους 3 τομείς που ήταν από τους λίγους με επαγγελματικά δικαιώματα και με επαγγελματικές άδειες.

Βεβαίως θα αγωνιστούμε για το αντικείμενο μας και θα παλέψουμε, αλλά σε ένα σχολείο όπως περιγράφεται παραπάνω, ακόμα και παντού να υπήρχε η Πληροφορική, δε ξέρω κατά πόσο θα επιτελούσε το ρόλο της...

Είναι βέβαια απορίας άξιο πως, ενώ διαλύεται η Δημόσια Εκπαίδευση, δεν έχουμε δει μέχρι τώρα καμία ανακοίνωση διαμαρτυρίας Μαθηματικών, Φιλολόγων, Φυσικο-Χημικών... από καμιά ένωση τους. Πράγμα που δείχνει πως λειτουργεί και το υπουργείο εδώ και 30 χρόνια. ΑΝ έχει ευχαριστημένους τους καθηγητές των παραπάνω ειδικοτήτων, θεωρεί βέβαιο ότι μπορεί να περάσει οποιαδήποτε "μεταρρύθμιση" στο Δημόσιο Σχολείο. Εδώ έχουν τεράστια ευθύνη όλα αυτά τα χρόνια οι παραπάνω συνάδελφοι, και αν δε ξυπνήσουν όλοι τους δε ξέρω πως μπορούμε να αντιδράσουμε όλοι μας, όχι πλέον ως Πληροφορικοί, αλλά σαν Εκπαιδευτικοί.

Να μην κουράσω παραπάνω, είναι πολύ θετικό ότι σαν κλάδος Πληροφορικής σίγουρα έχουμε κάνει πολλά βήματα, σίγουρα έχουμε ξυπνήσει περισσότερο. Εύχομαι καλή δύναμη σε όλους. Παλιότερα είχα αναφέρει (δε σβήστηκε αυτό) ότι "οι τοίχοι έχουν αυτιά και τα αυτιά μας τοίχους". Τελικά φαίνεται ότι έχουμε αρχίσει να σπάμε αυτούς τους τοίχους.
Πολύ νωρίς είδες τα Όχι να γίνονται Ίσως... ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ και ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ έννοιες που ΧΑΘΗΚΑΝ! (*ΔΕΝ)

badim

Συνάδελφοι το "Τεχνολογία και Διαχείριση Φυσικών Πόρων " του μαθήματος επιλογής της Α' λυκείου ποιοι το έχουν ανάθεση; γιατί αν δείτε προστέθηκε μπροστά η λέξη "Τεχνολογία" που δεν υπήρχε στα προσχέδια που είχαν διαρρεύσει.