ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

pgrontas

Είμαι και εγώ από αυτούς που απογοητεύτηκαν από την στάση της ΠΕΚΑΠ, ιδιαίτερα μάλιστα επειδή στις τελευταίες εκλογές υπήρξε μια ελπιδοφόρα ανανέωση.

Αυτό που με ενόχλησε κυρίως ήταν ότι δεν υπήρξε πλήρης εκμετάλλευση όλων των προτάσεων. Για παράδειγμα, η πρόταση της αντιμετάθεσης της Πληροφορικής με Φιλοσοφία στην Β και Γ Λυκείου θεωρώ ότι ήταν ρεαλιστική και υλοποιήσιμη και μας έδινε προοπτική για το  μέλλον (σίγουρα μας κέρδιζε ένα χρόνο).

Επίσης αυτό που με ενοχλεί προσωπικά σε μέγιστο βαθμό, είναι ότι ως κλάδος αποδεχόμαστε την μετακίνηση συναδέλφων με πτυχία, μεταπτυχιακά  ή/και διδακτορικά στην πρωτοβάθμια και επιτρέπουμε στον θεολόγο/μαθηματικό/φυσικό κτλ με σεμινάριο να διδάσκει στην δευτεροβάθμια, απλά και μόνο επειδή ο πρώτος έτυχε να είναι στην διάθεση ΠΥΣΔΕ ή 'υπεράριθμος'. Φυσικά στην ΠΕΚΑΠ δεν ακούστηκε τίποτα γι'αυτό, τίποτα δηλ. σε αναλογία με το τι είχε ακουστεί παλαιότερα όταν είχε προταθεί η μετάταξη για όσους δεν έχουν βασικό πτυχίο. Δυστυχώς αριθμητικά και κυρίως επιστημονικά αποδυναμωθήκαμε.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

gkatsion

Παράθεση από: pgrontas στις 14 Σεπ 2013, 09:13:02 ΜΜ
Είμαι και εγώ από αυτούς που απογοητεύτηκαν από την στάση της ΠΕΚΑΠ, ιδιαίτερα μάλιστα επειδή στις τελευταίες εκλογές υπήρξε μια ελπιδοφόρα ανανέωση.

Αυτό που με ενόχλησε κυρίως ήταν ότι δεν υπήρξε πλήρης εκμετάλλευση όλων των προτάσεων. Για παράδειγμα, η πρόταση της αντιμετάθεσης της Πληροφορικής με Φιλοσοφία στην Β και Γ Λυκείου θεωρώ ότι ήταν ρεαλιστική και υλοποιήσιμη και μας έδινε προοπτική για το  μέλλον (σίγουρα μας κέρδιζε ένα χρόνο).

Επίσης αυτό που με ενοχλεί προσωπικά σε μέγιστο βαθμό, είναι ότι ως κλάδος αποδεχόμαστε την μετακίνηση συναδέλφων με πτυχία, μεταπτυχιακά  ή/και διδακτορικά στην πρωτοβάθμια και επιτρέπουμε στον θεολόγο/μαθηματικό/φυσικό κτλ με σεμινάριο να διδάσκει στην δευτεροβάθμια, απλά και μόνο επειδή ο πρώτος έτυχε να είναι στην διάθεση ΠΥΣΔΕ ή 'υπεράριθμος'. Φυσικά στην ΠΕΚΑΠ δεν ακούστηκε τίποτα γι'αυτό, τίποτα δηλ. σε αναλογία με το τι είχε ακουστεί παλαιότερα όταν είχε προταθεί η μετάταξη για όσους δεν έχουν βασικό πτυχίο. Δυστυχώς αριθμητικά και κυρίως επιστημονικά αποδυναμωθήκαμε.

Πες τα αγαπητέ συνάδελφε,

αλλά που θα πάει, θα το κάνω σουπλά, το κ@λ@χαρτο, για να σερβίρω στο ολοήμερο
τα φαγητά που θα ζεσταίνω, που θα πάει.... :D

ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ

Σπύρος Δουκάκης

Συνάδελφοι,

όποιος επιθυμεί ας μεταφορτώσει το ιστορικό τεύχος της ΕΠΥ (Ελληνική Εταιρεία Επιστημόνων και Επαγγελματιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών) από το σύνδεσμο http://tiny.cc/pliroforiki_greece_epy

Όποιος έχει χρόνο και κέφι, μπορεί να διαβάσει την ιστορία της Πληροφορικής στην Ελλάδα όπως έχει καταγραφεί από το 1977 που δημιουργήθηκε η ΕΠΥ.

Αντί για εφημερίδα αύριο, διαβάστε ηλεκτρονικά το τεύχος. Δείτε την ιστορία, βρείτε τα πρόσωπα του τότε που σήμερα είναι στα πανεπιστήμια ή/και πέρασαν από θέσεις σημαντικές στην κυβέρνηση και ταυτόχρονα υπήρξαν πολύ ενεργά μέλη της ένωσης. Απαντήστε σε ερωτήματα που αφορούν πώς μπήκε η πληροφορική στην εκπαίδευση και άλλα που μπορούν να απαντήσουν σε ερωτήματα του σήμερα.

Όποιος και όποια έχει κέφι μπορεί να ανακαλύψει πολλά ενδιαφέροντα πράγματα μέσα στα κείμενα...

Μετά ας αναστοχαστούμε!

Παράθεση από: Σπύρος Δουκάκης στις 11 Σεπ 2013, 01:30:46 ΠΜ
Σηκώνει μεγάλη κουβέντα και χρειάζεται να γίνει μία μακρά ιστορική αναδρομή για το θέμα...

Παράθεση από: amichail στις 14 Σεπ 2013, 09:05:15 ΜΜ
Αλλά τι συζητάμε τώρα, όταν πλέον οι περισσότεροι καθηγητές στη δική μου σχολή είναι παλιοί συμφοιτητές μου; Μη ξαναρχίσουμε για τον Dijkstra και ότι δεν μπορεί να γραφτεί. Μακάρι να ήθελε ο  Dijkstra (όσο ζούσε) ή έστω ο Σπινέλλης που αναφέρεις να γραφτεί σε οποιαδήποτε ένωσή μας...θα λύνονταν όλα μας τα προβλήματα; Αν εμείς εξακολουθούμε να διαφωνούμε μεταξύ μας;

Αθανάσιος Πέρδος

Εγώ θέλω στη δευτεροβάθμια και στη πρωτοβάθμια να διδάσκουν μόνο πτυχιούχοι τμημάτων ΑΕΙ πληροφορικής και μάλιστα μόνο όσοι έχουν παιδαγωγική κατάρτιση. Φυσικά εγώ δεν χρειάζεται να πάω ΑΣΠΑΙΤΕ γιατί έχω και πτυχίο φυσικού. Μέχρι να αποκτήσουν όλοι παιδαγωγική κατάρτιση, εγώ τους θεωρώ μειωμένων προσόντων.

Ρε πάμε καλά; Αυτό είναι το πρόβλημα μας τώρα;

Ή να κάτσουμε να τα βρούμε όλοι μαζί και να γίνουμε υπολογίσιμοι.

Άντε να πείσεις μετά τον πανεπιστημιακό ή τον συμφοιτητή που δουλεύει προγραμματιστής να συνταχθεί μαζί μας.

Άντε γεια!

pthomop

Για ποια ενοτητα μιλατε συνάδελφοι; Απο τα γυμνάσια και τα λυκεια της περιοχής μου δεν έχω δει κανένα να αγωνιστεί απο αυτούς που έχουν εξασαφαλισμένη την οργανική τους. Και ω! τι συμπτωση!! Οι περισσότεροι δεν ειναι 'γνήσιοι' πληροφορικοί. Και φυσικά δεν συμμετέχουν σε κανένα όργανο όπως είναι η ΠΕΚΑΠ.

apom


apom

ούτε καν γραπτά δεν θα το εξετάζουν...

http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26510&subid=2&pubid=113110562

2. Σε πόσα και ποια μαθήματα θα εξετάζονται οι μαθητές στο πλαίσιο των προαγωγικών και απολυτηρίων εξετάσεων;

Οι μαθητές της Α΄ και της Β΄ Λυκείου θα διαγωνίζονται με γραπτές ενδοσχολικές εξετάσεις σε όλα τα διδασκόμενα μαθήματα της σχολικής χρονιάς, εκτός από τα επιλεγόμενα. Στη Γ΄ Λυκείου, οι γραπτές απολυτήριες εξετάσεις θα διεξάγονται ενδοσχολικά και θα περιλαμβάνουν τα μαθήματα της Νέας Ελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας, των Θρησκευτικών, της Ιστορίας, της Ξένης Γλώσσας και τρία από τα μαθήματα της επιλεχθείσας ομάδας προσανατολισμού που θα αντικαταστήσουν τις κατευθύνσεις. Τα θέματα θα είναι κοινά για όλους τους μαθητές του ίδιου σχολείου, αλλά διαφορετικά σε κάθε σχολείο. Θα λαμβάνονται ηλεκτρονικά και θα ορίζονται κατά 50% με κλήρωση από τράπεζα θεμάτων διαβαθμισμένης δυσκολίας και κατά 50% από τους διδάσκοντες.

apom

#292
παλιός μου καθηγητής στο σχολείο...

http://www.eleftheriaonline.gr/politismos/synentefkseis-parousiaseis/item/28790-giannis-plataros

- Κάποιοι εκπαιδευτικοί των δημόσιων σχολείων κάνουν ιδιαίτερα. Αλλοι γιατί δεν βγαίνουν οικονομικά και άλλοι γιατί θέλουν περισσότερα χρήματα. Θα ήθελα ένα σχόλιό σας για το θέμα αυτό.

"Τα ιδιαίτερα απαγορεύονται και συνιστούν λόγο οριστικής απόλυσης από τη δημόσια εκπαίδευση. Η πιστοποίηση της παράβασης του νόμου έχει αποδειχθεί δυσαπόδεικτη ιστορικώς, για πολλούς λόγους. Ενας λόγος από τους πολλούς, ήταν η κουλτούρα των χαμηλών πειθαρχικών ποινών, ο οποίος λόγος έχει ήδη εκλείψει και δεν ξέρω πόσοι το έχουν αντιληφθεί. Αγνοια πάντως νόμου δε δικαιολογείται από ενηλίκους και εγγραμμάτους. Οσοι τυχόν είναι επίορκοι, ας αναλάβουν τις ευθύνες τους. Οσοι θεωρούν ότι είναι "μεγάλοι επιστήμονες και παιδαγωγοί" ας παραιτηθούν από τη δημόσια εκπαίδευση και ας δοκιμάσουν την τύχη τους στον ελεύθερο επαγγελματικό στίβο. Δεν έχω δει όμως κάποιον να κάνει αυτή την "ηρωική έξοδο". Η λογική τού "και ταύτα έδει ποιήσαι κακείνα μη αφιέναι" φαίνεται ίσως να επικρατεί. Προσωπικώς προτρέπω τους γονείς, εάν έχουν ακόμη οικονομική άνεση να προστρέχουν σε ομαδικά φροντιστήρια της αγοράς που έχουν εξ ίσου καλούς καθηγητές, με τα ίδια πτυχία. Οσοι πάλι δεν έχουν την οικονομική άνεση, να προσφύγουν στα ενδοσχολικά φροντιστήρια που θα έχουμε και φέτος και τα ονομάζουμε "πρόσθετη διδακτική στήριξη" ή "ενισχυτική διδασκαλία". Και εκεί οι καθηγητές έχουν τα ίδια πτυχία. Με στοιχειώδη εποπτεία και αυτοί οι θεσμοί λειτουργούν ικανοποιητικά, έχουμε πλέον και αρκετή εμπειρία".


... αποφασίστε να βγάλετε το μάτι από κανένα ... κοράκι... ή κόρακας κοράκου μάτι δεν βγάζει;;; >:(

seibei

Ενός κακού :συνδικαλιστική αδυναμία
Μύρια έπονται :Στόχευση του κλάδου, κατάργηση ΑΕΠΠ, θεολόγοι στο Λύκειο, PhD στο δημοτικό, κτλ κτλ

Τα παιδιά της πληροφορικής, είναι σε μεγάλο βαθμό πρώην άριστοι μαθητές που μπήκαν με όνειρα σε κάποιο από τα πιο υψηλόβαθμα τμήματα και εκεί φοίτησαν οι περισσότεροι ακομμάτιστοι. Κάποια στιγμή βλέποντας το αδιέξοδο της ελληνικής "ελεύθερης" αγοράς (ανέκδοτο), και για χίλιους δυο άλλους λογους επέλεξαν το σχολείο.
Ερχόμενοι στο σχολείο ώς "overqualified", θεώρησαν πως δεν απειλούνταν. Λάθος! Το ελληνικό κράτος-κοινωνία είναι μια ζούγκλα της αναξιοκρατίας και των ημετέρων. Όποιος και αν είσαι, αν δεν έχεις την προστασία που χρειάζεται θα ποδοπατηθείς σαν σκουλήκι. Αυτό δεν έγινε τώρα με μας; Υποχρεώτικές μετατάξεις, αναξιοκρατία, κατάργηση μαθήματος και ωρών, γελοιοποίηση με μάθημα γενικής παιδείας ούτε καν εξεταζόμενο! Που και να μην ήμασταν της "ψηφιακής εποχής", στη εξορία θα μας έστελναν.
Ελπίζω στις επόμενες εκλογές της ΠΕΚΑΠ, να ψηφίσουμε τουλάχιστον 2-3.000. Επίσης, καλοβλέπω ενίσχυση μιας ένωσης όπως πχ η ΕΠΥ. Όσο αρχαιότερη είναι αυτή τόσο το καλύτερο. Ενα πράγμα μας έμεινε να κάνουμε πια. Να κινητοποιηθούμε και να κινητοποιήσουμε.
Η επιχειρηματολογία και η λογική δεν είναι, δυστυχώς, ο τρόπος της κοινωνίας-ζούγκλας μας... 

seibei

Παράθεση από: apom στις 15 Σεπ 2013, 01:37:37 ΠΜ
παλιός μου καθηγητής στο σχολείο...

Προσωπικώς προτρέπω τους γονείς, εάν έχουν ακόμη οικονομική άνεση να προστρέχουν σε ομαδικά φροντιστήρια της αγοράς


Ενδιαφέρουσα πρόταση όταν προτείνεται απο Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης!!! (Μεσσηνίας!!!)

Αραγε οι προϊστάμενοί του είναι σύμφωνοι;


Javert

Παράθεση από: amichail στις 14 Σεπ 2013, 09:05:15 ΜΜ
Απαντώ ως απλό μέλος και όχι με οποιαδήποτε επίσημη ιδιότητα.
Σύμφωνα με το καταστατικό της ΕΠΕ το οποίο είναι διαθέσιμο στον ιστότοπο της, η περίπτωση αυτή καλύπτεται από τις παραγράφους 1 και 6 του άρθρου 11:
1. Τα μέλη της Ένωσης είναι τακτικά, δόκιμα και επίτιμα.
6. Επίτιμα μέλη της Ένωσης μπορούν να ανακηρυχθούν με ομόφωνη απόφαση του Δ.Σ., ή με απόφαση της Γ.Σ., πρόσωπα που έχουν προσφέρει εξαιρετικές ή ειδικές υπηρεσίες για την ευόδωση των σκοπών της Ένωσης ή συντελούν αποδεδειγμένα με οποιοδήποτε τρόπο στην προαγωγή της Πληροφορικής.


Δεν γίνονται έτσι αυτές οι δουλειές. Δηλαδή ένας καθηγητής πανεπιστήμιου, που δεν έχει βασικό πτυχίο πληροφορικής, αλλά έχει μεταπτυχιακό και διδακτορικό στην πληροφορική, έχει γράψει βιβλία, έχει κάνει έρευνα, έχει δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά, θα πρέπει να κάνει τι; Αίτηση να γίνει δεκτός; Να στείλει πχ το βιογραφικό του; Και να συνεδριάσει μετά η ΕΠΕ; Never going to happen.
Αυτοί οι άνθρωποι αξίζουν σεβασμό. Αυτούς τους στέλνεις εσύ σαν ΕΠΕ επιστολή και τους λες ότι θα ήταν μεγάλη τιμή να γίνουν ατελώς μελή της.


Κάπου πήρε το μάτι μου για ένα συνέδριο πληροφορικής. Τι ατζέντα θα έχει; Μπορούμε εκεί να θέσουμε θεμέλια για τη δημιουργία μιας ισχυρής ένωσης; Οι 18 καθηγητές (που είναι και πρόεδροι τμημάτων) και υπογραφούν για την στήριξη της ΑΕΠΠ; Τι απόψεις έχουν γι'αυτό το θέμα;
Η ΕΠΥ που ακούγεται εδώ συχνά. Συμφωνεί να βγει δυναμικά στο προσκήνιο;
Γιατί αν συνεχίσουμε με καμιά δεκαριά αδύναμες και ανίσχυρες ενώσεις, με μετατάξεις στην πρωτοβάθμια, με καθηγητές αποκλειστικά σεμιναρίων που το μόνο που τους νοιάζει είναι η οργανική δίπλα στο σπίτι τους, μετρώντας τα χρόνια να βγουν σε σύνταξη και μη συμμετέχοντας σε οποιαδήποτε προσπάθεια. Τα χειρότερα έρχονται.

stpdt

#297
Παράθεση από: seibei στις 15 Σεπ 2013, 02:37:13 ΠΜ
;D ;D ;D ;D  αλλά και  :'( :'( :'( :'(

Είδες;
Το περιστατικό με την Κωσταντοπούλου και τον Βιρβιδάκη είναι η απόλυτη επιβεβαίωση αυτών που λέγαμε.

Κάπως έτσι, με παρόμοιες διαδικασίες έφυγε και το μάθημά μας από το λύκειο.

Αν αποκτήσουμε πολιτική σκέψη θα καταλάβουμε ότι το πρόβλημα εστιάζεται στην δημοκρατία και στην ψηφοφορία. Και αυτό το πρόβλημα είναι καθολικό. Ξεκινάει από ψηλά και καταλήγει χαμηλά. Όταν αναζητούμε λύσεις στα προβλήματά μας, όταν κάποιες δράσεις προκρίνονται και κάποιες απορρίπτονται, όταν κάποιοι μιλούν και κάποιοι λογοκρίνονται, τότε διαπιστώνουμε ότι το έλλειμμα δημοκρατίας εντοπίζεται ακόμα και στην ΠΕΚΑΠ, ακόμα και εδώ σε μας και στους διαχειριστές του φόρουμ.

Το σήριαλ με τον Βιρβιδάκη συνεχίζεται...
http://news247.gr/eidiseis/politiki/virvidakhs_apeiloun_ta_paidia_moy_kai_thn_oikogeneia_moy.2412308.html





Γιάννης Αναγνωστάκης

11.20  O Κεδίκογλου στο Σκαι...

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: apom στις 15 Σεπ 2013, 01:27:56 ΠΜ
ούτε καν γραπτά δεν θα το εξετάζουν...

http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26510&subid=2&pubid=113110562

2. Σε πόσα και ποια μαθήματα θα εξετάζονται οι μαθητές στο πλαίσιο των προαγωγικών και απολυτηρίων εξετάσεων;

Οι μαθητές της Α΄ και της Β΄ Λυκείου θα διαγωνίζονται με γραπτές ενδοσχολικές εξετάσεις σε όλα τα διδασκόμενα μαθήματα της σχολικής χρονιάς, εκτός από τα επιλεγόμενα. Στη Γ΄ Λυκείου, οι γραπτές απολυτήριες εξετάσεις θα διεξάγονται ενδοσχολικά και θα περιλαμβάνουν τα μαθήματα της Νέας Ελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας, των Θρησκευτικών, της Ιστορίας, της Ξένης Γλώσσας και τρία από τα μαθήματα της επιλεχθείσας ομάδας προσανατολισμού που θα αντικαταστήσουν τις κατευθύνσεις. Τα θέματα θα είναι κοινά για όλους τους μαθητές του ίδιου σχολείου, αλλά διαφορετικά σε κάθε σχολείο. Θα λαμβάνονται ηλεκτρονικά και θα ορίζονται κατά 50% με κλήρωση από τράπεζα θεμάτων διαβαθμισμένης δυσκολίας και κατά 50% από τους διδάσκοντες.

Copy-paste απο Νομοσχέδιο

Οι γραπτές απολυτήριες εξετάσεις στη Γ΄ Τάξη του
Γενικού Λυκείου και Δ΄ Τάξη του Εσπερινού Λυκείου διε-
ξάγονται ενδοσχολικά και περιλαµβάνουν τα µαθήµατα
της Νέας Ελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας, της ει-
σαγωγής στις Αρχές της Επιστήµης των Η/Υ, των Θρη-
σκευτικών, της Ιστορίας, της Ξένης Γλώσσας (για τα Ε-
σπερινά Γενικά Λύκεια περιλαµβάνουν µόνο το µάθηµα
της Νέας Ελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας) και τρία
(3) από τα µαθήµατα της επιλεχθείσας Οµάδας Προσα-
νατολισµού, σε θέµατα που είναι κοινά για όλα τα τµή-
µατα του ίδιου σχολείου και ορίζονται ως εξής: α) κατά
ποσοστό 50%, µε κλήρωση από τράπεζα θεµάτων δια-
βαθµισµένης δυσκολίας και β) κατά ποσοστό 50%, από
τον διδάσκοντα ή τους διδάσκοντες. Τα γραπτά διορθώ-
νονται από τον οικείο διδάσκοντα