Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

che

Αν ο ανεγκεφαλος ο αρβανιτοπουλος το περάσει μέχρι τέλη Αυγούστου τι νόημα εχει η αντίδραση μας από 11 σεπ ;

P.Tsiotakis


Keep Growing

Νομίζω, πως κάποτε το έχω ξαναγράψει σε αυτό το forum. Ο φασισμός, δεν αντιμετωπίζεται με επιχειρήματα. 
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

tdrivas

τον φασισμό βαθιά κατάλαβε τον, δεν θα πεθάνει μόνος του, τσάκισε τον!!!
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

Keep Growing

Αντρέα, εμείς έπρεπε να είχαμε αντιδράσει από χθες.
Μου έκανε πραγματικά εντύπωση το γεγονός, ότι τα περισσότερα μηνύματα στο forum ήταν για την ΑΕΠΠ, αλλά σχεδόν κανένα μήνυμα δεν είχε στόχο τη διάσωση της ΑΕΠΠ.
Και βέβαια ως συνήθως, τώρα θα αρχίσουμε το γνωστό σπορ, το ρίξιμο του φταιξίματος σε όλους τους άλλους ...
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

che

Επικοινώνησα με την αρθρογράφο του έθνους. Είπε τα εξής :


Το ρεπορταζ δημοσιεύει ολόκληρο το νομοσχέδιο, που ειναι οπωσ θα κατατεθει στη βουλη. Εάν δεν υπάρχει η Πληροφορική, προφανώς δεν συμπεριλαμβάνεται. Απο εκει και πέρα, ίσως αλλάξει κατι στη διάρκεια της συζήτησης στη βουλη.
Αλλα θεωρώ απίθανο να προστεθεί μάθημα, γιατι το σχέδιο αποφασίστηκε διακομματικα.


nikosx

και το παράλογο, διαβάστε το άρθρο και τι λέει για τη διαμόρφωση του χάρτη από τις επιλογές των μαθητών στο 4ο πεδίο
http://www.pallinotropio.gr/pallini-news/item/5087-anatropes-apo-ton-septemvrio-sto-lykeio-kai-ethnikos-organismos-eksetaseon
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

Γιάννης Αναγνωστάκης

'Ολοι εδώ που συμμετέχουμε στο forum, τι κινήσεις κάναμε για να σώσουμε την παρτίδα ; Το οτι επιχειρηματολογούμε εδώ μέσα, όσο σωστά επιχειρήματα και να έχουμε δεν σημαίνει ότι φτάνουν στα αυτιά όσων πρέπει....Πόσοι από σας στείλατε έστω μία επιστολή διαμαρτυρίας; Έστω για το γαμώτο....

Keep Growing

Μωρέ, τότε με την αείμνηστη Αννούλα είχε πάρει φωτιά το επικοινωνιακό δίκτυο της χώρας, αλλά σε κάποιους δεν άρεσε η βαβούρα και έτσι όλα επανήλθαν στο φυσιολογικό ...

Τότε χάσαμε την Αννούλα, τώρα χάνουμε την ΑΕΠΠ και όχι μόνο βέβαια ...   
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Keep Growing

...επίσης, αν κάνει κάποιος τον κόπο να "ξεφυλλίσει" το topic "Εμπρακτος Αγώνας" (μόνο για ανάγνωση), θα διαπιστώσει πως εκτός από τη φλυαρία και την ακαλαισθησία (για κάποιους) οι ζυμώσεις που γίνονταν μεταξύ των απόψεων και επιχειρημάτων, έδιναν πολλές φορές έμπρακτα και απτά αποτελέσματα ...
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

tdrivas

To ΕΣΥΠ και ο κος Κάτσικας δεν πρέπει να πάρουν θέση??
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

NiColas1957


Και ο ΣΕΒ θα πρέπει να πάρει θέση !!!

Διοργάνωσαν ολόκληρο «ΦΟΡΟΥΜ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ» και ανάμεσα στα άλλα προτείνουν τις παρακάτω 16 ειδικότητες!
Πως μπορεί να υπάρχει η εκτίμηση – πρόταση για τις 16 αυτές χρήσιμες ειδικότητες για το μέλλον των επιχειρήσεων, και από την άλλη μεριά να βρίσκεται σε διωγμό η πληροφορική από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση?

http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26510&subid=2&pubid=113076875

Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών:
1.   Ειδικός Ανάπτυξης Εφαρμογών Κινητής Τηλεφωνίας,
2.   Ειδικός Ανάπτυξης Λογισμικού ή Προγραμματιστής,
3.   Αναλυτής Συστημάτων/ Σχεδιαστής Δικτύων,
4.   Αναλυτής Επιχειρησιακών Αναγκών και Διαδικασιών,
5.   Υπεύθυνος Διαδικτύου,
6.   Μηχανικός Δικτύων,
7.   Σχεδιαστής Ενοποιημένων Συστημάτων,
8.   Υπεύθυνος Τεχνικής Ανάπτυξης και Ανάπτυξης Δικτύων,
9.   Υπεύθυνος Ποιότητας Πληροφοριακών Συστημάτων/ Δικτύων,
10.   Υπεύθυνος Ασφάλειας Πληροφοριακών Συστημάτων/ Δικτύων,
11.   Μηχανικός Υλικού,
12.   Ειδικός Εφαρμογής Eλέγχων στην Aνάπτυξη Λογισμικού και στην Eγκατάσταση Υλικού,
13.   Yπεύθυνος Σχεδιασμού Προϊόντων ή/και Υπηρεσιών,
14.   Υπεύθυνος Έργων ΤΠΕ,
15.   Διαχειριστής Βάσεων Δεδομένων και Κέντρων Δεδομένων,
16.   Υπεύθυνος Πληροφοριακού Συστήματος/ Λειτουργίας Δικτύου.


Το ξέρω ότι ακούγεται «τρελό» ή «παράταιρο» αυτό που έγραψα, μιας και ο ΣΕΒ δεν είναι πάντα και ο καλύτερος σύμμαχος των εργαζομένων και μισθοσυντήρητων ή και των δημόσιων λειτουργών, αλλά Αν γινόταν κάτι τέτοιο (για τους δικούς τους λόγους - να στηρίξουν τα συμπεράσματά τους), θα έτρεχαν και δεν θα έφταναν για να συμμαζέψουν τα πράγματα οι φωστήρες του υπουργείου! 

Νικόλας


petrosp13

Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

billdnet

Παρακολουθώ το θέμα εδώ και δύο χρόνια. Δεν περίμενα τέτοια εξέλιξη. Στο διάστημα αυτό, όλοι οι συνάδελφοι παραθέτουμε τα επιχειρήματα μας για την αξία και τα οφέλη της επιστήμης της Πληροφορικής στην εκπαίδευση και στην οικονομία. Όλο αυτό το βλέπω ανούσιο. Υπάρχει άραγε κάποιος από εμάς που δεν γνωρίζει τις αξίες της επιστήμης μας;   

Έχω κουραστεί να διαβάζω σε φόρουμ τα ίδια και τα ίδια. Δεν ξέρω αν έχει νόημα πλέον να καθόμαστε στην καρέκλα μας, να παίρνουμε αγκαλιά το πληκτρολόγιο μας και να «κλαψουρίζουμε» περιμένοντας να γίνει κάποιο θαύμα.

Ο κλάδος μας ηττήθηκε ή έχουμε ακόμα λίγο χρόνο να αντιδράσουμε; Να ακουστούμε; Με ενότητα και συσπείρωση ίσως να πετύχουμε κάτι.

Προτείνω σε πρώτη φάση, να δημιουργήσουμε μια ομάδα, να οργανώσουμε έναν φάκελο με υλικό που θα καταδεικνύει τα οφέλη του μαθήματος της ΑΕΠΠ και τον λόγο που θα πρέπει να υπάρχει στην εκπαίδευση και να τον αποστείλουμε σε όλους τους τηλεοπτικούς σταθμούς, στους 300 της Βουλής και σε όποιον φορέα μπορεί να ασκήσει πιέσεις.

Και κάτι ακόμα. Που είναι η ΠΕΚΑΠ; Σε κάποια παραλία;