Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

petrosp13

Βασικά, άκυρο
Το ίδιο λέμε
Η κατεύθυνση θα παραμείνει ίδια, απλά εμείς θέλουμε Χημεία/ΑΕΠΠ
Αυτό που προτείνω εγώ αφορά το μηχανογραφικό και μόνο
Είναι επιχείρημα ότι το τεράστιο πεδίο αυτό θα πρέπει να διασπαστεί για να δικαιολογήσουμε το /ΑΕΠΠ, αφού οι μισές σχολές θα το χρειάζονται ως προαπαιτούμενο
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

jfk1976

Πάντως με την μείωση των εξεταζόμενων μαθημάτων σε 4 από 6, μειώνονται και οι επιλογές των μαθητών σε σχολές.Έτσι ένας μαθητής του που επιλέγει σχολές υγείας δεν θα μπορεί να επιλέξει πολυτεχνικές σχολές. Σαν εναλλακτική πρόταση μπορούμε να έχουμε την πρόσθεση του μαθήματος ΑΕΠΠ σαν 5ο μαθημα σε πολλά πεδία..

Δημήτρης Αρ.

Το πιο σωστό θα ήταν να υπάρχει η επιλογή ΑΕΠΠ ή χημεία. Κάποιες σχολές θα χρειάζονται το ένα μάθημα κάποιες το άλλο απαραίτητα και για όλες τις υπόλοιπες να υπάρχει ελεύθερη η επιλογή οποιουδήποτε μαθήματος.  Νομίζω προς τα εκεί πρέπει να κινηθούμε. Ζηταω πολλά ομως όπως φαίνεται. .

apom

Παράθεση από: gerk στις 15 Αυγ 2013, 01:36:12 ΠΜ
Όσοι είμαστε στον ιδιωτικό τομέα στην επαρχία, είναι προφανές νομίζω, ότι σε 2 χρονάκια θα ασχοληθούμε με τομείς μάλλον άσχετους με την επιστήμη μας! Αυτό το χάλι με ΠΕΚΑΠ, ΕΠΥ, εσείς του δημοσίου κ' εμείς του ιδιωτικού τομέα κτλ..... δεν περιγράφεται! Αντί ν' αγωνιζόμαστε για να υπάρχει δουλειά για όλους, ασχολούμαστε με το ποιος είναι 'καλύτερος', ποιος είναι ΠΕ19 ή ΠΕ20 και... και...  . Είμαι του τμήματος Πληροφορικής κ' Τηλεπικοινωνιών Αθήνας κ' όπως φαίνεται έκανα την βλακεία ν' ασχοληθώ με την ΑΕΠΠ 11 χρόνια, με μεράκι, κούραση για σημειώσεις, άγχη, ηθική ικανοποίηση σ' επιτυχίες μαθητών μου ή απογοητεύσεις στο αντίθετο! Εκτός των χρηματικών απολαβών, στο μάθημά μας νομίζω έχει μεγάλο ενδιαφέρον, η προσπάθεια του καθενός από εμάς που ασχολείται σοβαρά μ' αυτό, να παρακινεί τον μαθητή να σκέπτεται κ' όχι να παπαγαλίζει έτοιμους τύπους κ' απλά να υλοποιεί πράξεις. Anyway, ξέφυγα...! Tα σέβη μου σε άτομα όπως ο Τσιωτάκης που το παλεύουν δυναμικά (αλλά και το διδακτικό του έργο), σε 'ομοιοπαθούντες' όπως petrossp,apom κ.α. . Είναι τραγικό που οι περισσότεροι ασχολούνται με ΕΠΑΛ (τραγικό επίπεδο) ή με δημοτικά (δεν πήγαινα δάσκαλος τότε;). Ήθελα να συμμετάσχω σε συγκεντρώσεις στην Αθήνα, παρ' όλα τα έξοδα, αλλά δεν βλέπω πια το λόγο! Με τέτοια ανοργανωσιά που επικρατεί στον κλάδο μας τι περιμένετε να γίνει; Με το fb και με μηνύματα στην υποτιθέμενη διαβούλευση; Λοιπόν, εσείς οι πρόεδροι των ΠΕΚΑΠ κ΄σια ή ενωθείτε κ΄κάντε αγώνα σοβαρό με μετωπικές συγκρούσεις αν χρειάστεί (προτάσεις έχουν δοθεί από πολλούς άλλους) ή κλείστε το το μαγαζί γιατί σε λίγα χρόνια η έννοια 'καθηγητής πληροφορικής' δεν θα υφίσταται παρά μόνο σε πανεπιστήμια!

Συνάδελφε το διδάσκω 14 χρόνια το μάθημα.... μην σε παίρνει από κάτω ... θα την βρούμε την άκρη... στην τελική θα πληρώσουμε τους μαθηματικο φυσικούς  και χημικους με το ίδιο νόμισμα... όπως αυτοί αν θυμάσαι μέχρι πριν μερικά χρόνια δίδασκαν πληροφορική μέχρι που τα πράγματα δυσκόλεψαν και πολλοί τα παράτησαν.... έτσι κι εμείς θα εισέλθουμε στον τομέα τους. Μην τρελαθούμε κι όλας!!!! πόσο δύσκολα είναι τα μαθήματα λυκείου!!!!! και το πόσο επιτυχημένοι είναι φαίνεται απο το 60% κάτω από 5 στα φυσικο μαθηματικά!!!! πόσο χειρότερα θα τα πάμε εμείς????

P.Tsiotakis

Παράθεση από: Δημήτρης Αρ. στις 15 Αυγ 2013, 02:18:36 ΜΜ
Το πιο σωστό θα ήταν να υπάρχει η επιλογή ΑΕΠΠ ή χημεία.

το πιο λογικό θα ήταν να επιλέγουν οι μαθητές μεταξύ Επιστήμης Υπολογιστών και Βιολογίας και να μπορούν να δώσουν ένα απο τα παραπάνω αλλά και Χημεία ώστε να διευρύνουν τη γκάμα σχολών στο μηχανογραφικό.

ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΡΑΤΑΜΕ, ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ

τώρα για το τι μπορει να κάνει ο καθένας μας; δεν έχω την απάντηση

Λευτέρης Δουκέρης

δηλαδή απο δήμαρχοι κλητήρες (απο δευτεροβάθμια στα νήπια)
και απο επιστήμονες - τσαρλατάνοι (δηλ απο πληροφορικοί - μαθηματικοί ή χημικοί)

Καθόλου άσχημα....
Αντε και σε ανώτερα!!!!!!!!!

Πέρα απο την πλάκα , με μαθηματικά βλέπω να ασχολούμαι .... πως τόσα χρόνια οι ... παρείσακτοι άσχετοι ήταν .... κόλα-ούζο σε μας
ΛΕΥΤΕΡΗΣ  ΚΕΡΑΤΕΑ
http://glavrio.blogspot.com"Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του και όταν , πια του διευκολύνει το πέρασμα , αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί , ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει τις δικές του γέφυρ

apom

Παράθεση από: lefteris_doy στις 15 Αυγ 2013, 04:13:20 ΜΜ
δηλαδή απο δήμαρχοι κλητήρες (απο δευτεροβάθμια στα νήπια)
και απο επιστήμονες - τσαρλατάνοι (δηλ απο πληροφορικοί - μαθηματικοί ή χημικοί)

Καθόλου άσχημα....
Αντε και σε ανώτερα!!!!!!!!!

Πέρα απο την πλάκα , με μαθηματικά βλέπω να ασχολούμαι .... πως τόσα χρόνια οι ... παρείσακτοι άσχετοι ήταν .... κόλα-ούζο σε μας

Φίλε μου η δουλειά δεν είναι ντροπή όποια κι αν είναι αυτή.... τουλάχιστον ας κάνουμε ότι είναι δυνατόν να μην γίνουμε τσαρλατάνοι... προσπαθώ από την πλευρά μου να τονίσω ότι δεν έρχεται το τέλος του κόσμου... κι εγώ έχω επενδύσει τόσα χρόνια στην διαδασκάλία του μαθήματος αλλά δεν θα τα βάψουμε και μάυρα... θα την βρούμε την άκρη!!!!

Λευτέρης Δουκέρης

Πάντως εμένα δεν με τρελαίνει η στάση της ΠΕΚΑΠ.

Όσοι "αξιωθήκαμε" και πήγαμε μαζί με την ΠΕΚΑΠ στο υπουργείο (για τους 50 γραφικούς λέω.... και πολλοί όχι απο Αθήνα .... π.χ είδα τον Οδυσσέα απο χίο τον Παναγιώτη απο κορινθία όπως και άλλους φίλους απο δερβένι και ακράτα) ενημερωθήκαμε (έξω απο το υπουργείο) αυτοπροσώπως όλοι μας για το τι σχεδιάζει η ΠΕΚΑΠ ...

Αυτο που μου κάνει εντύπωση είναι ότι κάποιοι "δεινόσαυροι " του στεκιού - λίγοι μάλλον δεν έχουν κάνει ούτε μια ανάρτηση - ούτε μία . Δηλ η πληροφορική είναι η ΑΕΠΠ και μόνο; Kάποια κοινωνικοπολιτική άποψη για το τι γίνεται με την πληροφορική τώρα που καίγεται το σπίτι μας δεν υπάρχει ;
ΛΕΥΤΕΡΗΣ  ΚΕΡΑΤΕΑ
http://glavrio.blogspot.com"Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του και όταν , πια του διευκολύνει το πέρασμα , αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί , ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει τις δικές του γέφυρ

Δημήτρης Αρ.

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 15 Αυγ 2013, 04:10:05 ΜΜ
το πιο λογικό θα ήταν να επιλέγουν οι μαθητές μεταξύ Επιστήμης Υπολογιστών και Βιολογίας και να μπορούν να δώσουν ένα απο τα παραπάνω αλλά και Χημεία ώστε να διευρύνουν τη γκάμα σχολών στο μηχανογραφικό.

ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΡΑΤΑΜΕ, ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ

τώρα για το τι μπορει να κάνει ο καθένας μας; δεν έχω την απάντηση
Συμφωνώ απόλυτα. Αλλά ετσι βγαίνουν 5 τα εξεταζομενα μαθήματα.  Νομίζω πως δεν προκειται να αλλάξει ο αριθμός 4.
Εννοείται πως ο καθένας πρέπει να κάνει ό,τι περνάει από το χέρι του αφήνοντας στην άκρη όλες τις μικροδιαφορές. Αυτο που προέχει είναι η επιστήμη Υπολογιστών να μην αφανιστεί

Λευτέρης Δουκέρης

Επαναλαμβάνω μιας και σωστά λέτε ότι δεν μας ενημερώνει κανένας

ΟΤι έξω απο το υπουργείο ο Σκίκος είπε:

στις 27 θα συζητηθεί στις "μορφωτικές υποθέσεις της βουλής " το νέο λύκειο και τότε - μιας και θα κληθούν φορείς ... όπως η ΠΕΚΑΠ να εκφέρουν γνώμη ... θα είμαστε εκεί... ελπίζω όχι 50 πάλι

Το νομοσχέδιο υπολογίζεται ότι θα ψηφιστεί κατά τις 6 Σεπτεμβρίου .

Αυτές λοιπόν είναι οι επόμενες κινήσεις .. όσο αφορά την ατομική παρουσία μας στον ... αγώνα.

Μέχρι τότε ... τους ενοχλούμε ηλεκτρονικά ... όλους.
ΛΕΥΤΕΡΗΣ  ΚΕΡΑΤΕΑ
http://glavrio.blogspot.com"Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του και όταν , πια του διευκολύνει το πέρασμα , αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί , ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει τις δικές του γέφυρ

P.Tsiotakis

Παράθεση από: Δημήτρης Αρ. στις 15 Αυγ 2013, 04:34:11 ΜΜ
Συμφωνώ απόλυτα. Αλλά ετσι βγαίνουν 5 τα εξεταζομενα μαθήματα.  Νομίζω πως δεν προκειται να αλλάξει ο αριθμός 4.
Εννοείται πως ο καθένας πρέπει να κάνει ό,τι περνάει από το χέρι του αφήνοντας στην άκρη όλες τις μικροδιαφορές. Αυτο που προέχει είναι η επιστήμη Υπολογιστών να μην αφανιστεί

4 κατ ελάχστον! προαιρετικά 5

πέρα από το προσωπικό μας ζήτημα, το σχέδιο είναι έκτρωμα. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΓΚΛΩΒΙΣΕΙΣ ΕΤΣΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ...

P.Tsiotakis

Παράθεση από: lefteris_doy στις 15 Αυγ 2013, 04:37:52 ΜΜ
στις 27 θα συζητηθεί στις "μορφωτικές υποθέσεις της βουλής " το νέο λύκειο και τότε - μιας και θα κληθούν φορείς ... όπως η ΠΕΚΑΠ να εκφέρουν γνώμη ... θα είμαστε εκεί... ελπίζω όχι 50 πάλι
Το νομοσχέδιο υπολογίζεται ότι θα ψηφιστεί κατά τις 6 Σεπτεμβρίου .

για το διάστημα 20-26/8 δε μάθαμε τίποτα

Λευτέρης Δουκέρης

Φίλε Παναγιώτη (χρόνια πολλά κιόλας)

Απο τις 20 μέχρι της 26 θα έχει καθιστική διαμαρτυρία στον καναπέ του ο καθένας και θα ψάξει να τα βρει με τον εαυτό του και να συνειδητοποιήσει την "αιδία" του να μην υπάρχει η πληροφορική στο Λύκειο

Πέρα απο την πλάκα μας είπαν ότι προσπαθούν να κινητοποιήσουν τους Πανεπιστημιακούς και πρότειναν να είμαστε με το laptop "υπο μάλης"
ΛΕΥΤΕΡΗΣ  ΚΕΡΑΤΕΑ
http://glavrio.blogspot.com"Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του και όταν , πια του διευκολύνει το πέρασμα , αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί , ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει τις δικές του γέφυρ

Δημήτρης Αρ.

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 15 Αυγ 2013, 04:41:23 ΜΜ
4 κατ ελάχστον! προαιρετικά 5

πέρα από το προσωπικό μας ζήτημα, το σχέδιο είναι έκτρωμα. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΓΚΛΩΒΙΣΕΙΣ ΕΤΣΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ...
Σύμφωνοι αλλά αυτό προϋποθέτει να μπει στο πρόγραμμα μαθήμα γενικής παιδείας δηλαδη να αλλάξει όλο το ωρολογιο πρόγραμμα.  Οι μεγάλοι χαμένοι είναι σίγουρα τα παιδιά και λόγω γενικών γνώσεων αλλα και λόγω περιορισμών για το μηχανογραφικό τους

kostaskls

Πρέπει επιτέλους να τελειώνουμε με αυτούς όλους που θέλουν χρόνια τώρα
να μας εξαφανίσουν.
Όλες οι Ενώσεις πρέπει να είναι μαζί ενωμένες αυτή τη στιγμή.
Δεν είναι ώρα για κόντρες!
Όπως μπορούμε να βοηθήσουμε όλοι!
Κατά τη γνώμη μου πρέπει να πιέσουμε να μπει το μάθημα γενικής παιδείας τουλάχιστον στην Α' και στη Β'.
Στη Γ' μπορεί να είναι εναλλακτική επιλογή της Χημείας.
Είναι δυνατόν να είναι η φιλοσοφία γενικής παιδείας και όχι η Πληροφορική?
Τέλος, προσωπικά έχω στείλει ήδη mail σε βουλευτές της περιοχής μου από το κυβερνητικό
στρατόπεδο και από την αντιπολίτευση!