Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

AlexPapplir

Παράθεση από: tropheus στις 05 Σεπ 2013, 11:03:59 ΜΜ
To 1/10 του αγώνα που κάναμε τώρα αν κάνουμε σε 9 μήνες όταν θα έχει φύγει αυτή η ....../b] θα πάρουμε αυτό που δίκαια ζητάμε !!!

ψυχραιμία, μας βλέπουν...

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: apom στις 05 Σεπ 2013, 11:01:26 ΜΜ
Επαναλαμβάνω πολλάκις ότι το παιχνίδι είναι στα χέρια των συναδέλφων του δημοσίου...

θέλεις να το πεις λευκή απεργία; ... θέλεις να το πεις κωλυσιεργεία; ... θέλεις να το πεις ''ωχ αδερφέ δεν ξέρω πως γίνεται αυτό αλλά θα ψάξω κι όταν μάθω θα σου πω'' τεχνική βοήθεια σε '' συναδέλφους'' ( ελπίζω να μην υπάρχει έστω κι ένας που να τους θεωρεί συναδέλφους γιατί εάν ήταν θα αντιδρούσαν κι ανάλογα) ; θέλεις να το πεις 100/100 σε όλα τα γραπτα των παννεληνίων ( αυτό κι αν κάνει πάταγο )...

Ομως όπως αντιλαμβάνομαι ελάχιστοι νοιάζονται... άλλος του έβαλαν το μαχαίρι στο λαιμό... άλλος τον βολευει... άλλος φοβάται μην τον βάλουν σε διαθεσιμότητα ... άλλος δεν έχει σχέση με το αντικείμενο και είναι αλεξιπτωτιστής και σου λέει που να τρέχω τώρα... άλλος δεν έχει πάρει χαμπάρι ... άλλος νομίζει ότι θα είναι στο απυρόβλητο λόγω δημοσίου και δεν θα ξυπνήσει μία ωραία πρωία άνεργος... αλλος .... άλλος

τελικά τα παντελόνια δεν είναι για όλους... και ελάχιστοι πραγματικά υποστηρίζουν την μη υποβάθμιση των σπουδών τους εμπράκτως και οι υπόλιποι κρύβονται πίσω από την (sic)  ασφάλεια της μονιμότητας...

Προσωπικά αν τελικά τα πράγματα στραβώσουν και βγεί σε κανά δύο χρόνια φιρμάνι για απομάκρυνση καθηγητών πληροφορικής από σχολεία μην περιμένετε απολύτως καμία στήριξη... με μεγάλη βεβαιότητα ... αντιθέτως μάλιστα...

Φιλικά και ταυτόχρονα απογοητευμένος
Μειντάνης Απόστολος
Καθηγητής Πληροφορικής - μελλοντικός άνεργος - ετών 40

Τώρα μιλάει η πικρία σου..Δεν πιστεύω ότι οι συνάδελφοι του δημοσίου δεν βοήθησαν...Απλά είναι δύο διαφορετικοί κόσμοι, ο καθένας με τις προτεραιότητες του...Σαφώς και έχουν γίνει διάφορα λάθη, αλλά νομίζω θα μιλήσουμε γι αυτά αργότερα
Εγώ ευχαριστώ όποιον προσπάθησε..

thrace

...Στη βάση αυτή, ενώ διαπιστώνεται αρχικά η πρόθεση της πολιτείας να εξορθολογήσει το εκπαιδευτικό σύστημα με το νέο νομοσχέδιο που κατέθεσε προς ψήφιση, η αντιδιαστολή «Χημεία ή Πληροφορική» ως μάθημα επιλογής πανελληνίως εξεταζόμενο σε τεχνολογικές σχολές (ΑΕΙ και ΤΕΙ), όπου προαπαιτούνται και βασικές γνώσεις χημείας, θα δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα και δεν θα επιλύσει τα ήδη υπάρχοντα στο ισχύον σύστημα εισαγωγής φοιτητών....

Βλέπεται ότι ανησυχούν!!! Θεωρούν και οι ίδιοι, ότι είναι  πιθανό μέχρι το τέλος να αλλάξει η κατάσταση και να μπει η πληροφορική ως εξεταζόμενο μάθημα. Όσο για το γεγονός ότι κάθε 10 χρόνια αλλάζει το σύστημα, ή μόνη αλλαγή που θα κάνει η επόμενη κυβέρνηση,  για να μη μείνουν άνεργοι κάποιες χιλιάδες ανθρώπων, θα είναι να προστεθεί το "...Χημεία ή Πληροφορική..."
Συνάδελφοι χαλαρώστε και ξεκουραστείτε για σήμερα...
Αύριο καφεδάκι και μετά τηλέφωνα, καλό βράδυ...

AlexPapplir

Παράθεση από: odysseas στις 05 Σεπ 2013, 11:05:01 ΜΜ
Η ενέργεια που αναλώνετε (και αναλώνεται) για τους Χημικούς πάει χαμένη. Η μόνη απάντηση που έπρεπε να δώσει η ΠΕΚΑΠ από την πρώτη τους κιόλας ανακοίνωση ήταν ότι δεν πρόκειται να απαντάει  σε επιθέσεις από συναδέλφους και ότι το πρόβλημα είναι το νομοσχέδιο.

Το έχουν πει δειλά κι άλλοι εδώ μέσα: αν και το ζήτημα της Πληροφορικής είναι μεγάλο και ουσιαστικό (και καλώς αγωνιζόμαστε γι' αυτό), δεν είναι το μοναδικό πρόβλημα του νομοσχεδίου. Για να το θέσω περιληπτικά, η εκπαίδευση είναι πλέον εντελώς διαλυμένη. Αυτό δεν πρέπει ούτε στιγμή να το ξεχνάμε -- δε θα έχουμε νικήσει αν διδάσκουμε ένα πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα σε ένα λύκειο φρανκενστάιν με τεράστια τμήματα και ολοένα και λιγότερους μαθητές. Ελπίζω να μου επιτρέψετε να έχω αυτή την άποψη.

Ας ηρεμήσουμε κι ας συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε και να ελπίζουμε.
++++++++++++++++++++++++++++++++

Ανδρέας Φαρμακόρης

Τίποτε δεν τελείωσε ακόμη.  Κάναμε τεράστιο αγώνα και οφείλουμε να τον συνεχίσουμε διεκδικώντας το αυτονόητο για την παιδεία και τους μαθητές μας.   Την θέση που αρμόζει στην Επιστήμη της Πληροφορικής στην εποχή της Πληροφορίας. 
Καθηγητης Πληροφορικής ΠΕ19
Λυκειο Αμπελακίων Σαλαμίνας

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: Ανδρέας Φαρμακόρης στις 05 Σεπ 2013, 11:11:51 ΜΜ
Τίποτε δεν τελείωσε ακόμη.  Κάναμε τεράστιο αγώνα και οφείλουμε να τον συνεχίσουμε διεκδικώντας το αυτονόητο για την παιδεία και τους μαθητές μας.   Την θέση που αρμόζει στην Επιστήμη της Πληροφορικής στην εποχή της Πληροφορίας.

Θα παρακαλούσα με ΠΜ να με πείσετε πως αλλιώς να αγωνιστώ ως την Τρίτη, τι άλλο να κάνω δηλαδή..

billdnet

Μου γύρισε όμως

http://www.youtube.com/watch?v=zc_nkj8CwYQ

Συνεχίζω για την γυναίκα μου, τα παιδιά μου, τα φιλαράκια που μάχονται ...

Ώρα για ξεκούραση ... πιστεύω αύριο να σας έχω νέα.

vtsakan

Παράθεση από: odysseas στις 05 Σεπ 2013, 11:05:01 ΜΜ
Η ενέργεια που αναλώνετε (και αναλώνεται) για τους Χημικούς πάει χαμένη. Η μόνη απάντηση που έπρεπε να δώσει η ΠΕΚΑΠ από την πρώτη τους κιόλας ανακοίνωση ήταν ότι δεν πρόκειται να απαντάει  σε επιθέσεις από συναδέλφους και ότι το πρόβλημα είναι το νομοσχέδιο.

Το έχουν πει δειλά κι άλλοι εδώ μέσα: αν και το ζήτημα της Πληροφορικής είναι μεγάλο και ουσιαστικό (και καλώς αγωνιζόμαστε γι' αυτό), δεν είναι το μοναδικό πρόβλημα του νομοσχεδίου. Για να το θέσω περιληπτικά, η εκπαίδευση είναι πλέον εντελώς διαλυμένη. Αυτό δεν πρέπει ούτε στιγμή να το ξεχνάμε -- δε θα έχουμε νικήσει αν διδάσκουμε ένα πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα σε ένα λύκειο φρανκενστάιν με τεράστια τμήματα και ολοένα και λιγότερους μαθητές. Ελπίζω να μου επιτρέψετε να έχω αυτή την άποψη.

Ας ηρεμήσουμε κι ας συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε και να ελπίζουμε.

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Το θέμα είναι πως έχουμε τραβήχτει σε εναν πόλεμο που δεν μας αξίζει.  Φταίμε η πεκαπ, οσο φταίει και η εεχ, που δεν προσπαθησαν να μιλήσουν μεταξυ τους και να προτείνουν μια κοινή λυση.

Αναλωθηκαμε να συζητάμε τα του κλαδου μας και χάσαμε το δάσος.  Ειναι ανθρώπινο ωστόσο. 

Το νομοσχέδιο εχει πολλα αρνητικά.  Εαν ειμαι στην εκπαίδευση μετα τα επόμενα 2 χρονια, θα συνεχίσω να τα επισημαίνω.  Εαν οχι ομως; Αυτό παιζετε τωρα. Η επιβίωση του ιδιωτικού κλαδου των πληροφορικων στην εκπαίδευση. 
Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.

Ανδρέας Φαρμακόρης

Παράθεση από: janag79 στις 05 Σεπ 2013, 11:13:17 ΜΜ
Θα παρακαλούσα με ΠΜ να με πείσετε πως αλλιώς να αγωνιστώ ως την Τρίτη, τι άλλο να κάνω δηλαδή..
Επανάληψη μήτηρ πάσης μαθήσεως

Ότι κάνεις ήδη συνάδελφε.
Καθηγητης Πληροφορικής ΠΕ19
Λυκειο Αμπελακίων Σαλαμίνας

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: vtsakan στις 05 Σεπ 2013, 11:16:27 ΜΜ
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Το θέμα είναι πως έχουμε τραβήχτει σε εναν πόλεμο που δεν μας αξίζει.  Φταίμε η πεκαπ, οσο φταίει και η εεχ, που δεν προσπαθησαν να μιλήσουν μεταξυ τους και να προτείνουν μια κοινή λυση.

Στις 22/8 που είχε πάει η ΠΕΚΑΠ στη βουλή είχα προτείνει στο πρόεδρο της ένωσης να της κάνει ανοιχτό κάλεσμα..

AlexPapplir

Παράθεση από: janag79 στις 05 Σεπ 2013, 11:13:17 ΜΜ
Θα παρακαλούσα με ΠΜ να με πείσετε πως αλλιώς να αγωνιστώ ως την Τρίτη, τι άλλο να κάνω δηλαδή..

Φίλε σε καταλαβαίνω απόλυτα! Δεν είσαι ο μόνος. Να ξέρεις ότι έχεις να κάνεις με πολιτικούς που πρώτα τους ενδιαφέρει το επικοινωνιακό παιχνίδι και στη συνέχεια οι νόμοι. Δεν θέλουν πριν ψηφιστεί στη Βουλή να βρεθούν απ' έξω 15000 χημικοί, γιατί έτσι τους έχουν πει τα "δικά τους" παιδιά που τυχαίνει να ανήκουν στη συντεχνία των χημικών. Οι χημικοί ιδρώνουν (οι συντεχνιακοί, όχι όλοι) και αυτό θα έπρεπε να σε χαροποιεί!
Να φτιάξεις βιντεάκια με απόσπάσματα (Κουράκη,  Στύλιου κλπ από την μορφωτικών υποθέσων) για να φτιάξει ταυτόχρονα   και η διάθεσή σου.
Να στείλεις ευχαριστήρια μηνύματα σε βουλευτές που το πάλεψαν καλά μέχρι τώρα και να τους "οπλίσεις" με αντεπιχειρήματα στα σαθρά επιχειρήματα των "Συμπολιτευτών"

Το ΠΑΣΟΚ άλλαξε στάση, όχι μόνο ο Συμεών, επειδή βρέθηκαν κάποια συντεχνιάκια που τα έθρεφαν επί δεκαετίας με αντάλλαγμα ψηφομάζεμα και τους απείλησαν ότι την άλλη φορά δε θα τους στηρίξουν να πιάσει το 3% για την είσοδο στη βουλή.

Υπάρχει μεγάλο πεδιό δράσης ακόμα.  Και να σκέφτεσαι ότι κάποιοι έχουν πάρει ήδη εντολή να φτιάξουν ένα σενάριο με ΑΕΠΠ που να ικανουποιεί όλους. Είπα πολλά. Έχω πολλά πράγματα να κάνω ακόμα.
Καλη δύναμη. Καληνύχτα. Και  "το ματς δεν τελείωσε".

Πέτρος Κ.

Παράθεση από: vtsakan στις 05 Σεπ 2013, 10:57:57 ΜΜ
www.esos.gr/article/eidisis-tritovathmia-ekpaidefsi/epistoli-tmhmaton-xhmikon-mhxanikon-aei-ypoyrgo-paideias-xhmeia-likio

Κανονική στόχευση της πληροφορικής.  Αυτοί που φωνάζουν πως μας ενδιαφέρουν τα ιδιαιτερα, το μόνο που θέλουν είναι ολόκληρη την πίτα.  Κάνουν πως δεν καταλαβαινουν οτι ζητάμε το μαθημα μονο για τις σχολές που εχουν σχέση με τον προγραμματισμο.

Ο θάνατος σου η ζωη μου.

Και όμως με αυτήν πρέπει να συμφωνήσουμε 100%και μάλιστα εγγράφως! Λέει:
Παράθεσηη αντιδιαστολή «Χημεία ή Πληροφορική» ως μάθημα επιλογής πανελληνίως εξεταζόμενο σε τεχνολογικές σχολές (ΑΕΙ και ΤΕΙ), όπου προαπαιτούνται και βασικές γνώσεις χημείας, θα δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα και δεν θα επιλύσει τα ήδη υπάρχοντα στο ισχύον σύστημα εισαγωγής φοιτητών.

Όποτε πρέπει να τους απαντήσουμε ανάλογα:

ΑΝ προαπαιτούνται βασικές γνώσεις χημείας ΤΟΤΕ
    Εξέταση σε ΧΗΜΕΙΑ
ΑΛΛΙΩΣ
    Εξέταση σε ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ


P.Tsiotakis

Η διάφορα ακαδημαϊκών και νπδδ φαίνεται καθαρά
Ξέρουν να χρησιμοποιήσουν συντακτικό


Α ρε ΑΛ είσαι πολυ μανούλα, αναρωτιέμαι σε ποιο υπουργείο θα πας μετα

AlexPapplir


tdrivas

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 05 Σεπ 2013, 11:36:26 ΜΜ
Α ρε ΑΛ είσαι πολυ μανούλα, αναρωτιέμαι σε ποιο υπουργείο θα πας μετα

....δημοσίας τάξης...
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas