Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: Menelaos στις 05 Σεπ 2013, 12:37:14 ΜΜ
Θα ήθελα να το δω πρωτοσέλιδο και όχι κάπου χαμένο στα νέα...! Κάτι είναι βέβαια και αυτό!!

http://savegreekinformatics.blogspot.gr/2013/09/o.html

NiColas1957

Παράθεση από: Menelaos στις 05 Σεπ 2013, 12:37:14 ΜΜ
Θα ήθελα να το δω πρωτοσέλιδο και όχι κάπου χαμένο στα νέα...! Κάτι είναι βέβαια και αυτό!!

Και εγώ θα ήθελα να το δω πρώτο θέμα MEGA ANT1 SKY, και σε όποιο αντίστοιχο portal λειτουργεί.   Τις ανακοινώσεις, όπως και τα video τα στέλνω όπου μπορώ.
Αυτοί το βάζουνε, αυτούς τους δεσμούς ανέβασα.
Μακάρι να τα ανεβάσουν και άλλοι.

Συνεχίζουμε, πιέζουμε όπως μπορούμε, 5 και σήμερα μίνανε, όπως λέγαμε και στο στρατό !   ;)


che


Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: che στις 05 Σεπ 2013, 02:41:56 ΜΜ
ΝΑ ΚΑΙ Η TRO-MA-KTIKH κωλοτούμπα !



http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2013/09/blog-post_9525.html

Νομίζω βγήκε καλό..

Στείλε το και με mail σας παρακαλώ στις επαφές σας ...

che

είναι όντως καλό Γιάννη ... μπράβο για την ιδέα σου ... νομίζω ότι τρομακτικό από πλευράς επισκεψιμότητας ήταν καλό χτύπημα !

AlexPapplir

Παράθεση από: janag79 στις 05 Σεπ 2013, 02:44:16 ΜΜ
Νομίζω βγήκε καλό..

Στείλε το και με mail σας παρακαλώ στις επαφές σας ...

ο καλλιτέχνης μπορεί να φτιάξει κάτι καλό και από εδώ: (θα παίξει αύριο)
http://www.hellenicparliament.gr/Enimerosi/Vouli-Tileorasi/programma/?date=2013-09-06&tv=7af5f625-968c-4552-9f08-85de21b4b749&p=b83b4913-abbf-4854-b02c-842cc25346bf

AlexPapplir

#3921
αυτό εδώ το έχει δει κανείς;

http://www.hellenicparliament.gr/Vouli-ton-Ellinon/ToKtirio/Fotografiko-Archeio/#6243b0f2-7b48-4d73-8320-7b5c845c19ce

Κουράκης: στο 49' 30''  έχει ενδιαφέρον... (τα έχουμε διαβάσει, αλλά είναι καλό υλικό για βίντεακι).
(είπε: να καταργηθεί το γενικής παιδείας και να προστεθεί σε πανελλαδικά εξεταζόμενο βάζοντας το ή (χημεία-Πληροφορική) και να ληφθεί υπόψη στη δεύτερη ανάγνωση!!! θα συζητηθεί αναλυτικά!!!)

Άρα, σήμερα ξεκινάει το καλό!

Γιοβανόπουλος:  στο 76'  και 20''
. (το καλύτερο απ'όλα!!)

Στύλιος:  175' 25''  (είμαι καθηγητής πληροφορικής ... κλπ)

ΒΙΝΤΕΑΚΙ: "τους ακούτε; ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ-ΝΔ

Λευτέρης Δουκέρης


ΠαράθεσηΒελτιωτικές αλλαγές στο νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο κατέθεσε ο υπουργός Παιδείας Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος, αφήνοντας ανοικτό το ενδεχόμενο αύξησης του ποσοστού μετεγγραφών


news247Σεπτέμβριος 05 2013 15:30





Σε βελτιωτικές αλλαγές προχώρησε ο υπουργός Παιδείας Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος λίγο πριν ξεκινήσει στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής, η συζήτηση σε δεύτερη ανάγνωση, του νομοσχεδίου για το νέο λύκειο.


Όπως ανέφερε ο υπουργός Παιδείας, οι βελτιώσεις αφορούν μεταξύ άλλων τη μαθητεία, την επιστημονική εξειδίκευση, ζητήματα που ανακύπτουν σε ΑΕΙ, αλλαγές στα ΕΠΑΛ και αποσαφηνίσεις για την ειδική αγωγή καθώς και ρυθμίσεις για τις μετεγγραφές για όσους πέτυχαν με την κατηγορία του 5% και του 10%.

Εξάλλου, ο κ. Αρβανιτόπουλος μετά από σχετική πρόταση του εισηγητή του ΣΥΡΙΖΑ Τάσου Κουράκη, άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο να αυξηθεί το όριο εισοδήματος για τις μετεγγραφές καθώς και το ποσοστό τους.

Όπως σημείωσε ο υπουργός, μόνον η αύξηση του εισοδήματος δεν θα έλυνε το πρόβλημα που υπάρχει, καθώς προτεραιότητα θα είχαν και πάλι τα χαμηλά εισοδήματα, για αυτό χρειάζεται και αύξηση του ποσοστού μετεγγραφών και διαβεβαίωσε ότι το υπουργείο θα μελετήσει το θέμα.

Τέλος, ο υφυπουργός Παιδείας, Συμεών Κεδίκογλου, διαβεβαίωσε ότι το υπουργείο δεν εξετάζει αύξηση του ορίου ηλικίας συνταξιοδότησης των καθηγητών ΑΕΙ.

Η συζήτηση σε δεύτερη ανάγνωση του νομοσχεδίου θα συνεχιστεί μέχρι αργά σήμερα, ενώ την ερχόμενη Τρίτη αναμένεται να ψηφιστεί από την Ολομέλεια του Β' θερινού τμήματος της Βουλής.



Πηγή: ΑΠΕ


Για εμάς , ούτε κουβέντα!!!!!!!!!!!!!!
Καμία βελτιωτική αλλαγή!!!!!!!!!!!!!!
Τι μαζοχισμός αρανιτο....πουλιο...τικος!!!!!!!!!!
ΛΕΥΤΕΡΗΣ  ΚΕΡΑΤΕΑ
http://glavrio.blogspot.com"Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του και όταν , πια του διευκολύνει το πέρασμα , αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί , ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει τις δικές του γέφυρ

AlexPapplir

Παράθεση από: Λευτέρης Δουκέρης στις 05 Σεπ 2013, 04:32:06 ΜΜ

Για εμάς , ούτε κουβέντα!!!!!!!!!!!!!!
Καμία βελτιωτική αλλαγή!!!!!!!!!!!!!!
... πίσω έχει η αχλάδα την ουρά... θέλει επεξεργασία και σκληρή εργασία... και διαχείριση αντιδράσεων... "πως θα αποδείξουμε ότι αποφασίζουμε δημοκρατικά;..." λίγες λίγες οι αλλαγές. Η συζήτηση επί των άρθρων συνεχίζεται..

gioufkas

Δεν ξέρω αν έχετε δει αυτό... απο την Ε.Ε.Χ

http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%B5%CE%B5%CF%87-%CE%B1%CF%80%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%B1-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%87%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%87%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CE%AF%CE%B1%CF%82

Μόνο με εμάς ασχολούνται. Χρειάζεται μια ΕΠΙΣΗΜΗ τοποθέτηση από εμάς.

Πόσο φοβούνται ακόμα και τους ίδιους τους μαθητές μας...
(Επιχείρημα 4ο: Θα είναι καλύτερα αν τα παιδιά επιλέγουν μεταξύ της Χημείας και της Πληροφορικής.

Ψευδές αφού σε οποιοδήποτε σοβαρό σύστημα εισαγωγής οι γνωστικές απαιτήσεις των τμημάτων εισαγωγής καθορίζουν ποιο μάθημα θα πρέπει να εξεταστεί και όχι οι υποψήφιοι.)

COONa - COONa - CHOO - CHOO - Na

apom

Να ρωτήσω κάτι άλλο; Σε τμήματα πληροφορικής η Φυσική τι δουλειά έχει ως εξεταζόμενο; Ενδεχωμένως να χρειάζεται η Ηλεκτρονική Φυσική κάτι όμως που είναι εξαιρετικά εξειδικευμένο...

Γιάννης Αναγνωστάκης

#3926
Παράθεση από: gioufkas στις 05 Σεπ 2013, 05:41:34 ΜΜ
Δεν ξέρω αν έχετε δει αυτό... απο την Ε.Ε.Χ

http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%B5%CE%B5%CF%87-%CE%B1%CF%80%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%B1-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%87%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%87%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CE%AF%CE%B1%CF%82

Μόνο με εμάς ασχολούνται. Χρειάζεται μια ΕΠΙΣΗΜΗ τοποθέτηση από εμάς.


Μπείτε λίγο γιατί άμα συνεχίσω να γράφω εγώ άλλα θα με κυνηγάνε..

Keep Growing

#3927
.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

vtsakan

#3928
Θέλει ηρεμία και επιχειρήματα. Ο άσχετος αναγνώστης δεν ξέρει τι παίζεται.
Παραθέτω εδώ την δική μου απάντηση (για να την διαβάσουν και οι χημικοί της παρέας)

Γιατί αγαπητοί συνάδερφοι να χρησιμοποιούμε 2 μέτρα και 2 σταθμά όταν μετράμε σχολές;
1. Σε παλιότερη ανακοίνωση η ένωσή σας είχε απαριθμήσει 167 σχολές σχετικές με χημεία. Αυτές έγιναν 100 σε 1 εβδομάδα;
2. 33 σχολές που αναφέρετε έχουν ΚΥΡΙΟ αντικείμενο την πληροφορική. Γιατί δεν αναφέρετε πως υπάρχουν δεκάδες άλλες (μαθηματικό, φυσικό,....) που έχουν συμπεριλάβει στο πρόγραμμα σπουδών τους ολόκληρη κατεύθυνση Πληροφορικής. Μην αναφέρω τα μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών.

Αυτό που δεν καταλαβαίνω επίσης είναι απο που έως που πιστεύετε πως οι καθηγητές πληροφορικής θέλουν τα παιδιά που επιθυμούν να σπουδάσουν στο Γεωπονικό να διδαχθούν πληροφορική κατεύθυνσης! Αυτά τα παιδιά φυσικά και θα κάνουν Χημεία!

Τέλος, ας μην μιλάμε σας παρακαλώ για το επίπεδο δυσκολίας των θεμάτων. Είναι κοινός τόπος πως η Χημεία είναι, εξαιτίας των θεμάτων που μπαίνουν τα τελευταία χρόνια, το ευκολότερο μάθημα της Θετικής. Δείτε σας παρακαλώ απο τα στατιστικά του Υπουργείου πόσα παιδιά γράφουν κάτω απο την βάση προγραμματισμό κάθε χρόνο.

Μία πιο ψύχραιμη ματιά, μακρυά απο την αντιπαράθεση μεταξύ μας, που το νομοσχέδιο έφερε, θα σας δείξει πως ο λόγος της μη επιλογής της μέχρι τώρα θετικής κατεύθυνσης απο τους μαθητές δεν είναι ο προγραμματισμός, αλλά τα πραγματικά άνισα σε δυσκολία αντικείμενα της Διοίκησης και της Βιολογίας.
Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.

vtsakan

To esos μιλάει για επίθεση.
http://www.esos.gr/article/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/epithesi-enosis-xhmikon-kata-syllogon-plhroforikis

Αυτό κατα την γνώμη μου είναι καλό. Δείχνουν στην κοινωνία ποιοι πραγματικά είναι.
Μάλλον η πρωινή συνεδρίασή τους αυτό είχε σαν αποτέλεσμα.

Πράγματι όμως ανακοίνωση γηπέδου.
Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.