Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

petrosp13

Παράθεση από: petrosp13 στις 02 Σεπ 2013, 11:01:42 ΠΜ

Έχω 2 καθηγητές για Ηλεκτρολόγων Πάτρας, Πληροφορικής Αθήνας και Πληροφορικής Χαροκόπειου

Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

nikolasmer

Ηλεκτρολόγοι Πάτρας
Αντώνιος Τζες πρόεδρος μέχρι 31/8/2013
Ιστοσελίδα:    http://www.sml.ee.upatras.gr/Personnel/Faculty/Tzes.aspx
τηλ:    +30-2610-996453
fax:    +302610996823
e- mail:    tzes@ece.upatras.gr
Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

petrosp13

Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

nikolasmer

Χαροκόπειο
Μαλβίνα Βαμβακάρη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στο γνωστικό αντικείμενο Στατιστική-Θεωρία Πιθανοτήτων και Εφαρμογές,
Πρόεδρος του Τμήματος

Γραφείο: 1.3
Τηλ.: +30 210 9549395
e-mail: mvamv[at]hua[dot]gr
Προσωπική ιστοσελίδα: -
Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός


petrosp13

Ολοκληρώθηκε παιδιά
Σας (μας) ευχαριστώ όλους και θα το προωθήσω εκεί από όπου μου ζητήθηκε..
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

billdnet

το θέμα είναι να δουμε αποτελέσματα

AlexPapplir

ΒΟΥΛΗ

02.09.2013

1. Ώρα 12η μεσημβρινή - Αίθουσα Γερουσίας θα συνεδριάσει η Διαρκής Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων, με θέμα ημερήσιας διάταξης:
Επεξεργασία και εξέταση του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων «Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις αρμοδιότητας Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων».
ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ: Ιωάννης Πασχαλίδης και Αναστάσιος Κουράκης.


Κατ' αρχήν μπράβο δε όσους έχουν αναλάβει την οργάνωση με τα ΑΕΙ, ΤΕΙ.

ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΜΕ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ Μ.Υ.

Συνάδελφοι, το νομοσχέδιο προχωράει με τη διαδικασία "του κατεπείγοντος". Αυτό σημαίνει ότι η Επιτροπή ΜΥ δεν θα έχει πολύ χρόνο! Κρίσιμο σημείο είναι η κλήση επιστημονικών ενώσεων  - φορέων και ιδιαίτερα εμάς μας ενδιαφέρει να κληθεί η δικής μας! Για να γίνει αυτό πρέπει κάποιος ή κάποιοι από τη σύνθεση της Επιτροπής να θέσουν το θέμα και να γίνει δεκτό!!! Άρα όποιος από εμάς έχει πρόσβαση σε κυβερνητικό  βουλευτή ή βουλευτή της συμπολίτευσης τον ενοχλεί ΣΗΜΕΡΑ!!!!!

ΌΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΜΕΣΗ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ (κυρίως κυβερνητικούς) πρέπει να τους μεταφέρουν ΣΥΝΤΟΜΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΑ δυο-τρία πράγματα, για να καταλάβουν!!! Πιστέψτε με οι περισσότεροι νομίζουν ότι θέλουμε ώρες! και ότι πρέπει να είμαστε ευχαριστημένοι με το άνοιγμα στα Δημοτικά!!! Πείτε το αντίθετο!! Δεν θέλουμε ώρες (τουλάχιστον δεν είναι μεγάλες αλλαγές που ζητάμε και δεν θα απαιτηθεί προσωπικό για την κάλυψή τους- το διαθέσιμο προσωπικό αρκεί!) Επειδή λανθασμένα πιστεύουν ότι το ζήτημα που μας ενδιαφέρει είναι οι ώρες και δεν θέλουν να αναλάβουν το «πολιτικό κόστος»| προσθήκης ωρών στη δική μας «συντεχνία» δεν χρειάζεται να τους βομβαρδίζουμε με πολλά επιχειρήματα.


Δύο είναι τα σημεία:
1ον το μάθημα γενικής παιδείας (από πανελλαδικά εξεταζόμενο) δεν είναι αναβάθμιση αλλά υποβάθμιση! άρα ζητάμε μετατροπή σε εξεταζόμενο πανελλαδικά με νέο υπο-πεδίο!! = μηδέν αύξηση ωρών (αναφέρουμε το παράδειγμα: π.χ. 4 τμήματα γενικής παιδείας : 4Χ2 =8 ώρες/εβδ,  αν γίνει πανελλαδικό: 1 τμήμα επιστημονικού υπο-πεδίου (τεχνολογικού = μόνο 6 ώρες την εβδομάδα!!!)

2ον αν περάσει έτσι το νομοσχέδιο, θα αντιδράσουν περισσότερα από 90 τμήματα (του γιγάντιου θετικού πεδίου 195 σχολών) που θέλουν πρωτοετείς φοιτητές με γνώσεις αλγοριθμικής και όχι χημείας (γιατί δεν τους ρωτάνε;) Αν δε συμβεί θα ξεκινήσει "διαδικτυακή μάχη" και το ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ!!!!!! ΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΠΟΝΑΕΙ.... Η ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΥ ΖΗΤΑΜΕ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΗ και μπορεί να γίνει ΑΜΕΣΑ από την ΕΠΙΤΡΟΠΗ χωρίς ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ.


demodos


OI ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΞΕΔΙΑΝΤΡΟΠΟΙ.... ΜΑΣ ΤΗΝ ΠΕΦΤΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΦΥΣΙΚΟΙ

Η μία (1) ώρα δεν είναι αρκετή για τη διδασκαλία αυτού του μαθήματος λόγω των καινοτόμων ομαδοσυνεργατικών διαδικασιών που ακολουθεί. Αλλοιώνεται η φιλοσοφία του! Επιπλέον, από ότι φαίνεται η βεβιασμένη εισαγωγή της μίας ώρας (1)  μαθήματος «Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ» δεν είναι αρκετή, με αποτέλεσμα να χάνεται ένα δίωρο σε αποσπασματικές, μη αποτελεσματικές ενέργειες, εις βάρος των μαθητών, αλλά και των εκπαιδευτικών! Δεν ήμαστε αντίθετοι στη διδασκαλία του μαθήματος «Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ», αλλά όχι σε βάρος της «Ερευνητικής Εργασίας», μάθημα βιωματικών δράσεων που αποτελεί ουσιαστική εκπαιδευτική καινοτομία τόσο στο Γενικό όσο και στο Επαγγελματικό Λύκειο (Η καινοτομία των Ερευνητικών Εργασιών στο Νέο Λύκειο, Ηλίας Γ. Ματσαγγούρας, Επιστημονικός Υπεύθυνος, Βιβλίο Εκπαιδευτικού, ΟΕΔΒ,  2011, Αθήνα).
Έτσι, παρακαλούμε να παραμείνει το δίωρο (2) όπως προτείνεται στην αρχική πρόταση του Σχεδίου Νόμου. Επιπλέον, πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι το μάθημα της «Ερευνητικής Εργασίας» λόγω της συστημικής του προσέγγισης, διδάσκεται από όλες τις ειδικότητες των Εκπαιδευτικών και όχι από μια ειδικότητα όπως το μάθημα που προτείνεται, και επιλέγεται έτσι ώστε να διδάσκεται εις βάρος της «Ερευνητικής Εργασίας»!
Παρακαλούμε για τις άμεσες ενέργειες σας, για το συμφέρον των μαθητών μας και την αμοιβαία κατανόηση και συνεργασία μεταξύ των εκπαιδευτικών!

Με τιμή
Οι Σχολικοί Σύμβουλοι των Φυσικών- Ραδιοηλεκτρολόγων:
Δρ. Σαλωνίδου Αθηνά,  με έδρα την Αθήνα
Δρ. Σταμπολίδης Νικόλαος, με έδρα τη Θεσσαλονίκη

ΘΑ ΤΟ ΔΕΙΤΕ ΟΛΟ ΣΤΟ ESOS

petrosp13

Και πού να δεις τι λένε για τα ΕΠΑΛ
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: demodos στις 02 Σεπ 2013, 02:34:18 ΜΜ
OI ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΞΕΔΙΑΝΤΡΟΠΟΙ.... ΜΑΣ ΤΗΝ ΠΕΦΤΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΦΥΣΙΚΟΙ

Η μία (1) ώρα δεν είναι αρκετή για τη διδασκαλία αυτού του μαθήματος λόγω των καινοτόμων ομαδοσυνεργατικών διαδικασιών που ακολουθεί. Αλλοιώνεται η φιλοσοφία του! Επιπλέον, από ότι φαίνεται η βεβιασμένη εισαγωγή της μίας ώρας (1)  μαθήματος «Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ» δεν είναι αρκετή, με αποτέλεσμα να χάνεται ένα δίωρο σε αποσπασματικές, μη αποτελεσματικές ενέργειες, εις βάρος των μαθητών, αλλά και των εκπαιδευτικών! Δεν ήμαστε αντίθετοι στη διδασκαλία του μαθήματος «Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ», αλλά όχι σε βάρος της «Ερευνητικής Εργασίας», μάθημα βιωματικών δράσεων που αποτελεί ουσιαστική εκπαιδευτική καινοτομία τόσο στο Γενικό όσο και στο Επαγγελματικό Λύκειο (Η καινοτομία των Ερευνητικών Εργασιών στο Νέο Λύκειο, Ηλίας Γ. Ματσαγγούρας, Επιστημονικός Υπεύθυνος, Βιβλίο Εκπαιδευτικού, ΟΕΔΒ,  2011, Αθήνα).
Έτσι, παρακαλούμε να παραμείνει το δίωρο (2) όπως προτείνεται στην αρχική πρόταση του Σχεδίου Νόμου. Επιπλέον, πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι το μάθημα της «Ερευνητικής Εργασίας» λόγω της συστημικής του προσέγγισης, διδάσκεται από όλες τις ειδικότητες των Εκπαιδευτικών και όχι από μια ειδικότητα όπως το μάθημα που προτείνεται, και επιλέγεται έτσι ώστε να διδάσκεται εις βάρος της «Ερευνητικής Εργασίας»!
Παρακαλούμε για τις άμεσες ενέργειες σας, για το συμφέρον των μαθητών μας και την αμοιβαία κατανόηση και συνεργασία μεταξύ των εκπαιδευτικών!

Με τιμή
Οι Σχολικοί Σύμβουλοι των Φυσικών- Ραδιοηλεκτρολόγων:
Δρ. Σαλωνίδου Αθηνά,  με έδρα την Αθήνα
Δρ. Σταμπολίδης Νικόλαος, με έδρα τη Θεσσαλονίκη

ΘΑ ΤΟ ΔΕΙΤΕ ΟΛΟ ΣΤΟ ESOS

Και όμως, αυτό μπορεί να το σπρώξει στο να γίνει Πανελλαδικώς εξεταζόμενο!!

tropheus

Πάντως υπομνήματα και επιστολές προς το Υπουργείο στέλνονται συνέχεια και από όλους τους κλάδους.
Αμφιβάλλω εντονότατα αν κάποιος από αυτούς τα διαβάζει πόσο μάλλον να τα λάβει και στα σοβαρά υπόψιν.

Επειδή δυστυχώς δε βλέπω τα πράγματα να αλλάζουν άμεσα για εμάς, μάλλον θα πρέπει να μαζέψουμε δυνάμεις και να δουλέψουμε και μετά την ψήφιση του νομοσχεδίου ...

GioPan

Παράθεση από: janag79 στις 02 Σεπ 2013, 02:36:48 ΜΜ
Και όμως, αυτό μπορεί να το σπρώξει στο να γίνει Πανελλαδικώς εξεταζόμενο!!

συμφωνώ!!!

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: tropheus στις 02 Σεπ 2013, 02:48:39 ΜΜ
μάλλον θα πρέπει να μαζέψουμε δυνάμεις και να δουλέψουμε και μετά την ψήφιση του νομοσχεδίου ...

ΑΥΤΟ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΩΡΑΕΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ..ΠΟΛΕΜΟΣ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ..ΓΙΑΤΙ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ!

GioPan

#3464
Παράθεση από: tropheus στις 02 Σεπ 2013, 02:48:39 ΜΜ
Πάντως υπομνήματα και επιστολές προς το Υπουργείο στέλνονται συνέχεια και από όλους τους κλάδους.
Αμφιβάλλω εντονότατα αν κάποιος από αυτούς τα διαβάζει πόσο μάλλον να τα λάβει και στα σοβαρά υπόψιν.

Επειδή δυστυχώς δε βλέπω τα πράγματα να αλλάζουν άμεσα για εμάς, μάλλον θα πρέπει να μαζέψουμε δυνάμεις και να δουλέψουμε και μετά την ψήφιση του νομοσχεδίου ...

κοίτα εδώ:
Παράθεση
ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΜΕ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ Μ.Υ.

Συνάδελφοι, το νομοσχέδιο προχωράει με τη διαδικασία "του κατεπείγοντος". Αυτό σημαίνει ότι η Επιτροπή ΜΥ δεν θα έχει πολύ χρόνο! Κρίσιμο σημείο είναι η κλήση επιστημονικών ενώσεων  - φορέων και ιδιαίτερα εμάς μας ενδιαφέρει να κληθεί η δικής μας! Για να γίνει αυτό πρέπει κάποιος ή κάποιοι από τη σύνθεση της Επιτροπής να θέσουν το θέμα και να γίνει δεκτό!!! Άρα όποιος από εμάς έχει πρόσβαση σε κυβερνητικό  βουλευτή ή βουλευτή της συμπολίτευσης τον ενοχλεί ΣΗΜΕΡΑ!!!!!

ΌΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΜΕΣΗ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ (κυρίως κυβερνητικούς) πρέπει να τους μεταφέρουν ΣΥΝΤΟΜΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΑ δυο-τρία πράγματα, για να καταλάβουν!!! Πιστέψτε με οι περισσότεροι νομίζουν ότι θέλουμε ώρες! και ότι πρέπει να είμαστε ευχαριστημένοι με το άνοιγμα στα Δημοτικά!!! Πείτε το αντίθετο!! Δεν θέλουμε ώρες (τουλάχιστον δεν είναι μεγάλες αλλαγές που ζητάμε και δεν θα απαιτηθεί προσωπικό για την κάλυψή τους- το διαθέσιμο προσωπικό αρκεί!) Επειδή λανθασμένα πιστεύουν ότι το ζήτημα που μας ενδιαφέρει είναι οι ώρες και δεν θέλουν να αναλάβουν το «πολιτικό κόστος»| προσθήκης ωρών στη δική μας «συντεχνία» δεν χρειάζεται να τους βομβαρδίζουμε με πολλά επιχειρήματα.


Δύο είναι τα σημεία:
1ον το μάθημα γενικής παιδείας (από πανελλαδικά εξεταζόμενο) δεν είναι αναβάθμιση αλλά υποβάθμιση! άρα ζητάμε μετατροπή σε εξεταζόμενο πανελλαδικά με νέο υπο-πεδίο!! = μηδέν αύξηση ωρών (αναφέρουμε το παράδειγμα: π.χ. 4 τμήματα γενικής παιδείας : 4Χ2 =8 ώρες/εβδ,  αν γίνει πανελλαδικό: 1 τμήμα επιστημονικού υπο-πεδίου (τεχνολογικού = μόνο 6 ώρες την εβδομάδα!!!)

2ον αν περάσει έτσι το νομοσχέδιο, θα αντιδράσουν περισσότερα από 90 τμήματα (του γιγάντιου θετικού πεδίου 195 σχολών) που θέλουν πρωτοετείς φοιτητές με γνώσεις αλγοριθμικής και όχι χημείας (γιατί δεν τους ρωτάνε;) Αν δε συμβεί θα ξεκινήσει "διαδικτυακή μάχη" και το ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ!!!!!! ΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΠΟΝΑΕΙ.... Η ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΥ ΖΗΤΑΜΕ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΗ και μπορεί να γίνει ΑΜΕΣΑ από την ΕΠΙΤΡΟΠΗ χωρίς ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ.


Να προσθέσω: Το παιχνίδι παίζεται ακόμα. Όποιος έχει "τα κότσια" να την στήσει έξω από τη Βουλή ή έξω από τα πολιτικά γραφεία των βουλευτών της Επιτροπής (έχουν όλοι στην Αθήνα) και να "τους την πέσει". Να ζητήσει 5 λέπτα επιχειρηματολογίας. Τα πράγματα αλλάζουν και την τελευταία στιγμή!!!

Να δώσω και μία λύση (ίσως να έχει προταθεί ξανά):
σπάσιμο του Θετικού Πεδίου σε δύο Υπο-πεδία:
Στο πρώτο Υποπεδίο: Χημεία με δεξαμενή 50 περίπου σχολών αποκλειστικά συνδεδεμένων με Χημεια.
Στο δεύτερο Υποπεδίο: Αλγοριθμική με δεξαμενή 87 σχολών αποκλειστικά συνδεδεμένων με Αλγοριθμική
+ κοινή δεξαμενή σχολων (οι υπόλοιπες περίπου 70, σε σύνολο 200) στις οποίες θα έχουν δυνατότητα πρόσβασης οι μαθητές απ' όποιο Υποπεδίο και αν προέρχονται. νομίζω ότι έτσι θα είναι ευχαριστημένοι πρώτοι οι μαθητές, έπειτα εμείς και αν δεν διακατέχονται από πλεονεξία και οι Χημικοί.
είναι ένα καλό επιχείρημα για όποιον βρεθεί τετ α τετ με μέλη της Επιτροπής.