Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

andrika

Και αλλο μηνυμα απο τον Κυριακο ο οποιος λεει οτι τελικα θα ειναι εξεταζομενο συμφωνα με τον Γκλαβα... Μιλαμε οι ανθρωποι δεν παλευονται... Δεν παιζονται

Σπύρος Δουκάκης

Επιστολή στον υπ. Παιδείας του Πρύτανη του Πολυτ. Κρήτης για το μάθημα της Πληροφορικής

http://esos.gr/article/eidisis-tritovathmia-ekpaidefsi/epistoli-ypoyrgo-paideias-prytanh-panepisthmioy-ktritis-mathima-plhroforikis

apom

Παράθεση από: odysseas στις 30 Αυγ 2013, 12:13:46 ΜΜ
Μου προώθησαν το πρωί το παρακάτω μήνυμα του Πατριαρχέα, από το facebook:

Για αυτούς που αγωνιούν για το εάν θα είναι εξεταζόμενο έχω προσφορά=πρόταση τελικού διαγωνίσματος

-------------
ΘΕΜΑ1

Ποιά η χρησιμότητα του πληκτρολογίου

ΘΕΜΑ2

Να αναφέρετε 1 τουλάχιστον λειτουργικό σύστημα το οποίο να ξεκινάει από W........

ΘΕΜΑ3

Ποιά από τις παρακάτω εικόνες αναπαριστά ηλεκτρονικό υπολογιστή.
''υποτίθεται ακολουθούν εικονίτσες...''

ΘΕΜΑ4 ... το δύσκολο και αυτό που θα κάνει την διαφορά!!!

Να δοθεί αλγόριθμος ο οποίος θα διαβάζει 2 αριθμούς και... κρατηθείται!!! θα εμφανίζει το αθροισμά τους

---------

Μα καλά είσαστε σοβαροί;; ασχολείστε με το εάν θα είναι εξεταζόμενο; ποιά θα είναι η τράπεζα θεμάτων;; έχετε αντιληφθεί ότι οι μαθητές θα σας πετάνε σαίτες και θα σας ειρωνεύονται;;;

tropheus

Παράθεση από: apom στις 30 Αυγ 2013, 12:21:07 ΜΜ
Για αυτούς που αγωνιούν για το εάν θα είναι εξεταζόμενο έχω προσφορά=πρόταση τελικού διαγωνίσματος

-------------
ΘΕΜΑ1

Ποιά η χρησιμότητα του πληκτρολογίου

ΘΕΜΑ2

Να αναφέρετε 1 τουλάχιστον λειτουργικό σύστημα το οποίο να ξεκινάει από W........

ΘΕΜΑ3

Ποιά από τις παρακάτω εικόνες αναπαριστά ηλεκτρονικό υπολογιστή.
''υποτίθεται ακολουθούν εικονίτσες...''

ΘΕΜΑ4 ... το δύσκολο και αυτό που θα κάνει την διαφορά!!!

Να δοθεί αλγόριθμος ο οποίος θα διαβάζει 2 αριθμούς και... κρατηθείται!!! θα εμφανίζει το αθροισμά τους

---------

Μα καλά είσαστε σοβαροί;; ασχολείστε με το εάν θα είναι εξεταζόμενο; ποιά θα είναι η τράπεζα θεμάτων;; έχετε αντιληφθεί ότι οι μαθητές θα σας πετάνε σαίτες και θα σας ειρωνεύονται;;;


Πέστα αδερφέ !!!

Παναγιώτης Καραγεώργος

Η επιστολή που έστειλα σήμερα στους βουλευτές με θέμα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον

(...για δική μου ψυχοθεραπεία περισσότερο...)


Αγαπητέ κύριε/κυρία βουλευτή και μέλος της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής,

Αλήθεια, σας λέει κάτι η Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον (ΑΕΠΠ); Αν όχι, οφείλω να σας ενημερώσω πως σύμφωνα με το νομοσχέδιο που κατατέθηκε χθες από το Υπουργείο Παιδείας , είναι το μοναδικό πανελλαδικώς μάθημα που καταργείται και που ήδη διδάσκεται εδώ και 14 χρόνια με μόνο θετικά αποτελέσματα στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Γνωρίζετε το αντικείμενο της ΑΕΠΠ; Αν έχετε παιδιά, ανίψια, εγγόνια που να το έχουν δώσει στις Πανελλήνιες Εξετάσεις, ίσως να ξέρετε (ρωτήστε τα να σας πουν την άποψή τους) αν όχι, οφείλω να σας ενημερώσω εν τάχει πως ασχολείται με την επίλυση προβλημάτων, με την αλγοριθμική σκέψη (η σύνταξη του συγκεκριμένου νομοσχεδίου π.χ. είναι ένας αλγόριθμος που θα πρέπει να επιλύει το πρόβλημα της εισαγωγής των παιδιών στα Πανεπιστήμια) που είναι απαραίτητη σε όλες τις Θετικές Επιστήμες.

Η εποχή μας, το σύνολο της ακαδημαϊκής κοινότητας της χώρας  αλλά και η παρέμβαση διεθνούς φήμης καθηγητών που διδάσκουν στο εξωτερικό επιτάσσει την αναγκαιότητα συνέχισης της διδασκαλίας του ως πανελλαδικώς εξεταζομένου μαθήματος  αλλά και της ποιοτικής του αναβάθμισης. Δείτε τι συμβαίνει στα προγράμματα σπουδών της αντίστοιχης Λυκειακής βαθμίδας σε άλλες χώρες. Επιβάλλεται να επενδύσουμε στη διδασκαλία της Πληροφορικής ως Επιστήμης (και όχι ως δεξιότητας -  χρήση απλά πακέτων λογισμικού) για την οικονομική ανάπτυξη. Δε θα σας κουράσω με παράθεση επιστολών, ανακοινώσεων και παρεμβάσεων της Πανεπιστημιακής κοινότητας για το ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ.

Η ΛΟΓΙΚΗ λοιπόν επιτάσσει την ενσωμάτωση της ΑΕΠΠ στα εξεταζόμενα μαθήματα η εμβάθυνση στην οποία είναι απαραίτητη για το σύνολο των Θετικών και Τεχνολογικών Σχολών. Άλλωστε, το δικαιολογεί και ο τίτλος του κορυφαίου τμήματος στην Ελλάδα των Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Ε.Μ.Π.

Υπάρχει ακόμα χρόνος να διορθωθεί το ΛΑΘΟΣ.

Με εκτίμηση,

Καραγεώργος Παναγιώτης

Καθηγητής Πληροφορικής

apom

Παράθεση από: tropheus στις 30 Αυγ 2013, 12:28:51 ΜΜ
Πέστα αδερφέ !!!

Ασε με κάποιος εδώ μέσα... δεν έχουν επαφή με την πραγματικότητα!!! ή απλά δεν τους ενδιαφέρει... Στο τέλος θα δω να αναρωτιούνται για το χρώμα του εξωφύλλου του βιβλίου ύλης... και τους έχω ικανούς να googlaroyn για να βρουν αξιόπιστες πληροφορίες... αλλά τι ανάγκη έχουν προς το παρόν;; αλλά μετα από 3-4 χρόνια που θα είναι υπατμόν εγώ δεν θα είμαι παρόν στην προσπαθειά τους γιατί θα έχω ηδη απολυθεί 2 χρόνια και θα είμαι ήδη σε άλλα μονοπάτια... ήδη όλοι σαν κι εμένα έχουμε αρχίσει να σκεφτόμαστε την επόμενη μέρα κι ευτυχώς έχουμε άπλετο χρόνο για να παρόυμε αποφάσεις...

Συγνώμη για τον τόνο των γραφωμένων... δεν έχω καμία διάθεση να ειρωνευτώ τον οποιονδήποτε αλλά υπάρχουν κάποια όρια!!!

seibei

Παράθεση από: apom στις 30 Αυγ 2013, 12:21:07 ΜΜ
Για αυτούς που αγωνιούν για το εάν θα είναι εξεταζόμενο έχω προσφορά=πρόταση τελικού διαγωνίσματος

Μα καλά είσαστε σοβαροί;; ασχολείστε με το εάν θα είναι εξεταζόμενο; ποιά θα είναι η τράπεζα θεμάτων;; έχετε αντιληφθεί ότι οι μαθητές θα σας πετάνε σαίτες και θα σας ειρωνεύονται;;;
Και θα σε πιάνει ο συνάδελφος στον διάδρομο και θα σου λέει: "κοίτα μην τα πιέζεις τα παιδιά, να χαλαρώνουν λίγο fb κτλ γιατί είναι πολύ φορτωμένα..."
Και ο δ/ντης: "Άστα εκει στο ιντερνετ να διασκεδάσουν λίγο και κατέβα, έχουν έρθει διάφορα από την διεύθυνση..."

tropheus

Παράθεση από: seibei στις 30 Αυγ 2013, 12:52:22 ΜΜ
Και θα σε πιάνει ο συνάδελφος στον διάδρομο και θα σου λέει: "κοίτα μην τα πιέζεις τα παιδιά, να χαλαρώνουν λίγο fb κτλ γιατί είναι πολύ φορτωμένα..."
Και ο δ/ντης: "Άστα εκει στο ιντερνετ να διασκεδάσουν λίγο και κατέβα, έχουν έρθει διάφορα από την διεύθυνση..."

Έτσι έτσι ...

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: Παναγιώτης Καραγεώργος στις 30 Αυγ 2013, 12:37:58 ΜΜ
Η επιστολή που έστειλα σήμερα στους βουλευτές με θέμα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον

(...για δική μου ψυχοθεραπεία περισσότερο...)


Αγαπητέ κύριε/κυρία βουλευτή και μέλος της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής,

Αλήθεια, σας λέει κάτι η Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον (ΑΕΠΠ); Αν όχι, οφείλω να σας ενημερώσω πως σύμφωνα με το νομοσχέδιο που κατατέθηκε χθες από το Υπουργείο Παιδείας , είναι το μοναδικό πανελλαδικώς μάθημα που καταργείται και που ήδη διδάσκεται εδώ και 14 χρόνια με μόνο θετικά αποτελέσματα στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Γνωρίζετε το αντικείμενο της ΑΕΠΠ; Αν έχετε παιδιά, ανίψια, εγγόνια που να το έχουν δώσει στις Πανελλήνιες Εξετάσεις, ίσως να ξέρετε (ρωτήστε τα να σας πουν την άποψή τους) αν όχι, οφείλω να σας ενημερώσω εν τάχει πως ασχολείται με την επίλυση προβλημάτων, με την αλγοριθμική σκέψη (η σύνταξη του συγκεκριμένου νομοσχεδίου π.χ. είναι ένας αλγόριθμος που θα πρέπει να επιλύει το πρόβλημα της εισαγωγής των παιδιών στα Πανεπιστήμια) που είναι απαραίτητη σε όλες τις Θετικές Επιστήμες.

Η εποχή μας, το σύνολο της ακαδημαϊκής κοινότητας της χώρας  αλλά και η παρέμβαση διεθνούς φήμης καθηγητών που διδάσκουν στο εξωτερικό επιτάσσει την αναγκαιότητα συνέχισης της διδασκαλίας του ως πανελλαδικώς εξεταζομένου μαθήματος  αλλά και της ποιοτικής του αναβάθμισης. Δείτε τι συμβαίνει στα προγράμματα σπουδών της αντίστοιχης Λυκειακής βαθμίδας σε άλλες χώρες. Επιβάλλεται να επενδύσουμε στη διδασκαλία της Πληροφορικής ως Επιστήμης (και όχι ως δεξιότητας -  χρήση απλά πακέτων λογισμικού) για την οικονομική ανάπτυξη. Δε θα σας κουράσω με παράθεση επιστολών, ανακοινώσεων και παρεμβάσεων της Πανεπιστημιακής κοινότητας για το ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ.

Η ΛΟΓΙΚΗ λοιπόν επιτάσσει την ενσωμάτωση της ΑΕΠΠ στα εξεταζόμενα μαθήματα η εμβάθυνση στην οποία είναι απαραίτητη για το σύνολο των Θετικών και Τεχνολογικών Σχολών. Άλλωστε, το δικαιολογεί και ο τίτλος του κορυφαίου τμήματος στην Ελλάδα των Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Ε.Μ.Π.

Υπάρχει ακόμα χρόνος να διορθωθεί το ΛΑΘΟΣ.

Με εκτίμηση,

Καραγεώργος Παναγιώτης

Καθηγητής Πληροφορικής


Μπράβο ρε Πάνο

Πολύ καλή

Εγώ πάλι πριν από λίγη ώρα έθεσα το θέμα της ανεργίας με αντίστοιχη επιστολή (επισυνάπτεται)

demodos

Τελικά στην Α' και Β' Λυκείου το μάθημα θα είναι γραπτώς εξεταζόμενο και στην Γ' όχι.
Αν είναι έτσι στην Γ' θα γίνεται η ώρα του παιδιού.
Θα πρέπει να επιμείνουμε να είναι γραπτώς εξεταζόμενο και στην Γ' Λυκείου.
Δεν είναι μπορεί να είναι όλα τα άλλα και μόνο η Πληροφορική να μην είναι.
Πέρα από τον μεγάλο αγώνα που δίνουμε για την ΑΕΠΠ είναι πολύ βασικό
και το γενικής παιδείας να είναι γραπτώς εξεταζόμενο.
Μην ξεχνάμε ότι ο Βαθμός του Λυκείου θα μετράει σαν ενα μάθημα.
Οποτε τα παιδιά δεν θα αδιαφορούν όπως τώρα.
Αν κάποιος πάρει 16 και ο άλλος 20 η διαφορά των 4 μοναδων διαιρούμενη με
8 μαθήματα δίνει 0,5 βαθμό στο τελικό απολυτήριο (που μετράει σαν ένα μάθημα)
Συνάδελφοι το νέο σύστημα είναι η χαρά των φροντιστηρίων.
Οποιο μάθημα μετράει στο μέσο όρο  θα τα στέλνουν τα παιδιά φροντηστήριο.

demodos

Επίσης μην ξεχνάμε αν είναι γραπτώς εξεταζόμενο στην Β' και Γ' Λυκείου και μετράει στο
μέσο όρο πολλά παιδιά θα το επιλέγουν και στην Α' Λυκείου γιατι θα το έχουν και στις δύο
άλλες.

apom

Παράθεση από: demodos στις 30 Αυγ 2013, 01:04:33 ΜΜ
Τελικά στην Α' και Β' Λυκείου το μάθημα θα είναι γραπτώς εξεταζόμενο και στην Γ' όχι.
Αν είναι έτσι στην Γ' θα γίνεται η ώρα του παιδιού.
Θα πρέπει να επιμείνουμε να είναι γραπτώς εξεταζόμενο και στην Γ' Λυκείου.
Δεν είναι μπορεί να είναι όλα τα άλλα και μόνο η Πληροφορική να μην είναι.
Πέρα από τον μεγάλο αγώνα που δίνουμε για την ΑΕΠΠ είναι πολύ βασικό
και το γενικής παιδείας να είναι γραπτώς εξεταζόμενο.
Μην ξεχνάμε ότι ο Βαθμός του Λυκείου θα μετράει σαν ενα μάθημα.
Οποτε τα παιδιά δεν θα αδιαφορούν όπως τώρα.
Αν κάποιος πάρει 16 και ο άλλος 20 η διαφορά των 4 μοναδων διαιρούμενη με
8 μαθήματα δίνει 0,5 βαθμό στο τελικό απολυτήριο (που μετράει σαν ένα μάθημα)
Συνάδελφοι το νέο σύστημα είναι η χαρά των φροντιστηρίων.
Οποιο μάθημα μετράει στο μέσο όρο  θα τα στέλνουν τα παιδιά φροντηστήριο.

Δηλαδη σκοπεύεις να ΜΗΝ βάζεις 20 σε όλους;; θα σε φάνε ζωντανό οι γονείς και τα κοκαλλά σου θα τα κάνουν σούπα  ;)

apom

Προτείνω στους διαχειριστές να δημιουργήσουν νέο τοπικ ... για όσους/ες ενδιαφέρονται για το εάν θα είναι εξεταζόμενο , τι θα περιέχει η τράπεζα θεμάτων, τι χρώμα θα βάψουμε τους τοίχους, και εάν η τυρόπιτα θα είναι τρίγωνη και άλλα ωραία!!! το θέμα του τοπικ είναι τελείως διαφορετικό!!!! και ουσιαστικό....

novaro

Πάντως είναι ξεκάθαρο ότι ο κύριος τους στόχος είναι να κλείσουν πολλά ΤΕΙ και ΑΕΙ πληροφορικής.  Τα παιδιά δεν θα δηλώνουν τμήματα που δεν έχουν θέση στην εκπαιδευτική πυραμίδα ενώ η πληροφορική θα πέσει στα μάτια των παιδιών ως επιστήμη.

Στόχος τους να παραμείνουν περίπου 15 ΑΕΙ + 5 -10 ΤΕΙ. Θέλουν να αναθέσουν την ανάπτυξη στον τομέα μας σε μικρότερα πτυχία. Πάροχοι λύσεων και προϊόντων πληροφορικής με προσωπικό από ΕΠΑΛ και ΙΕΚ και στην κορυφή κάποιους με πανεπιστημιακό πτυχίο. Σπρώχνουν δηλαδή κάποιους από την εκπαίδευση (υπηρεσίες διδασκαλίας αντικειμένου)  στον ιδιωτικό τομέα εκεί που ψάχνουν τη λεγόμενη ανάπτυξη (υπηρεσίες πληροφορικής).

Αφήνουν βέβαια την Πληροφορική στο σχολείο με ακριβώς τον ίδιο ρόλο που θα έχει στα Πανεπιστημια "δευτερης ανάθεσης". Σαν utility επιστήμης χρήσιμη σε όλους.

Το κατάλαβαν βέβαια οι Πανεπιστημιακοί τώρα τελευταία και αντέδρασαν αφού βλέπουν και τις δικές τους τις θεσούλες που προφανώς θα κάνουν φτερά σε μερικά χρόνια και θα ψάχνουν και εκείνοι δουλειά σε τμήματα "δεύτερης ανάθεσης". Το περίεργο βέβαια είναι ότι οι φωνές ακούγονται από τα μεγάλα πανεπιστήμια ενώ οι μικροί (ΑΕΙ, ΤΕΙ περιφερειακά) που είναι και στο στόχαστρο δεν πολυ ασχολούνται. Αν κλεισουν βέβαια τα μικρά το προσωπικό τους με τα βαριά πτυχία θα ψάχνει δουλειά στα μεγάλα που θα παραμείνουν ανοικτά οπότε τελικά τους πέρνει όλους η μπάλα.

Όλα τα παραπάνω είναι προσωπικές σκέψεις με περισσότερη φαντασία από όσο πρέπει θα έλεγα  οπότε τα λάθη είναι αναπόφευκτα.

odysseas

Παράθεση από: apom στις 30 Αυγ 2013, 12:41:04 ΜΜ
Συγνώμη για τον τόνο των γραφωμένων... δεν έχω καμία διάθεση να ειρωνευτώ τον οποιονδήποτε αλλά υπάρχουν κάποια όρια!!!
Παράθεση από: apom στις 30 Αυγ 2013, 01:12:04 ΜΜ
Δηλαδη σκοπεύεις να ΜΗΝ βάζεις 20 σε όλους;; θα σε φάνε ζωντανό οι γονείς και τα κοκαλλά σου θα τα κάνουν σούπα  ;)
Παράθεση από: apom στις 30 Αυγ 2013, 01:14:56 ΜΜ
Προτείνω στους διαχειριστές να δημιουργήσουν νέο τοπικ ... για όσους/ες ενδιαφέρονται για το εάν θα είναι εξεταζόμενο , τι θα περιέχει η τράπεζα θεμάτων, τι χρώμα θα βάψουμε τους τοίχους, και εάν η τυρόπιτα θα είναι τρίγωνη και άλλα ωραία!!! το θέμα του τοπικ είναι τελείως διαφορετικό!!!! και ουσιαστικό....

Σπανίως γράφω μηνύματα όπως αυτό, όμως αισθάνομαι λίγο ενοχλημένος. Την ατζέντα της συζήτησης την καθορίζουν ελεύθερα οι συμμετέχοντες. Κατανοώ την έντασή σου, την αισθανόμαστε όλοι, αλλά είναι προτιμότερο να την εκτονώνουμε στον αγώνα μας. Κι όπως εσύ θες να εκθέτεις αυτά που σε προβληματίζουν, έτσι και οι συνάδελφοι που πιθανώς να κληθούν να διδάξουν ένα μάθημα σε τέτοιες συνθήκες έχουν κάθε δικαίωμα να προβληματίζονται για αυτό.