Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

dtzimas

Η Χημεία & η Πληροφορική ειναι συναρπαστικές επιστήμες. Οι εκπαιδευτικοί χημικοί και πληροφορικής είναι εξαιρετικοί συνάδελφοι. Η ΠΕΚΑΠ είναι άξια ένωση. Το ΔΣ της ΕΕΧ είναι ξεφτίλα με τέτοιες ανακοινώσεις που βγάζει. Να τους χλευάσουν οι συνάδελφοί μας μάχιμοι Χημικοί.

Crazy_Waters

Εντωμεταξύ στο ρωμαϊκο οχυρό Μπαμπαόρουμ που βρίσκεται δίπλα στο γαλατικό χωριό:

http://ylikonet.gr/forum/topics/3647795:Topic:180565?commentId=3647795%3AComment%3A184964&xg_source=activity


Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: Crazy_Waters στις 26 Αυγ 2013, 01:22:16 ΠΜ
Εντωμεταξύ στο ρωμαϊκο οχυρό Μπαμπαόρουμ που βρίσκεται δίπλα στο γαλατικό χωριό:

http://ylikonet.gr/forum/topics/3647795:Topic:180565?commentId=3647795%3AComment%3A184964&xg_source=activity

Δεν παλεύονται..κάποιοι άνθρωποι πρέπει να ντρέπονται..

kadafi

#2238
Παιδιά δεν υπάρχει θέμα Χημείας Vs  Πληροφορικής. Υπάρχει θέμα μεταξύ ΕΕΧ και ΠΕΚΑΠ (ή ΕΠΕ κλπ). Και εκεί ο αγώνας είναι άνισος. Κάτι σαν αγώνας μεταξύ Δαβίδ και Γολιάθ. Ξέρετε πότε ιδρύθηκε η ΕΕΧ; Το 1924. Σε μια δεκαετία θα γιορτάσει ένα αιώνα ζωής. Η ΠΕΚΑΠ ιδρύθηκε το 1996 (δηλαδή είναι 17 ετών...ανήλικη!!!) ενώ η ΕΠΕ ακόμα χειρότερα 10 ετών (έτος ίδρυσης το 2001).
Πιστεύετε ότι αυτές οι παλιές καραβάνες δεν ξέρουν πως να κινηθούν και πώς να δράσουν όταν αισθανθούν κίνδυνο; Λέτε να δουν καλοπροαίρετα τις προτάσεις μας και να κάνουν πίσω στο σκεπτικό του Υπουργείο να σπρώξει τις "κλασσικές επιστήμες";;;
Αναρωτιόμουν ποια είναι αυτά τα παλικάρια που είναι 15000 άτομα...Είναι καθηγητές της Β/θμιας; Είναι Πανεπιστημιακοί; Ε λοιπόν αν μπείτε στη σελίδα τους θα δείτε ότι αποτελούνται από ένα σωρό συλλόγους, ακόμα και από έναν με τίτλο " Σύλλογος Φίλων του Αγίου Μένιγνου του Κναφέως" ( :angel: προστάτης των Χημικών ). Έχουν εκπροσώπους σε όλα τα Υπουργεία και σε ένα κάρο σημαντικούς Διεθνείς Οργανισμούς... Προσφωνούνται και ως "Σύμβουλοι του Κράτους".
Αυτοί οι άνθρωποι είναι πανίσχυροι μπροστά σε εμάς. Από την άλλη η δικιά μας επιστήμη έχει τρομερή δυναμική και απήχηση στον κόσμο. Το δικό μας θέμα δεν είναι η ΠΕΚΑΠ ή η ΕΠΕ ή αν θα πρέπει να ενωθούν. Θα πρέπει να δημιουργηθεί μια αντίστοιχη ένωση της ΕΕΧ που θα αποτελείτε από Κορυφαίους Πανεπιστημιακούς, Καθηγητές και γενικά άτομα , εταιρίες, συλλόγους που έχουν άμεση σχέση με την Επιστήμη των Υπολογιστών ή την Πληροφορική. Μόνο τότε θα έχουμε την τύχη στην Ελλάδα να θεωρούμαστε Επιστήμη!!! Είναι λυπηρό αλλά είναι αληθινό... Φαντάζεστε το κύρος μιας τέτοιας Ένωσης και τι πάταγο θα έκανε μια απλή της ανακοίνωση;;;

Και μετά μας κατηγορούν οι Χημικοί οτι είμαστε συντεχνία, έχουμε πελατειακές σχέσεις κλπ...Παρόλα αυτά αγωνιζόμαστε όπως μπορούμε για το αυτονόητο γιατί απλά ζούμε στην Ευρωανατολίτικη Ελλάδα! Εγώ την Τετάρτη θα είμαι εκεί και θα πρέπει να είμαστε όλοι μας γιατί τα πράγματα είναι πολύ σοβαρά.

Ίσως θα πρέπει να αποκτήσουμε και προστάτη Άγιο!  :angel:
Ελευθερίου Κωστής
Μηχανικός Υπολογιστών
Καθηγητής Πληροφορικής (ΠΕ20)

kadafi

Παράθεση από: Crazy_Waters στις 26 Αυγ 2013, 01:22:16 ΠΜ
Εντωμεταξύ στο ρωμαϊκο οχυρό Μπαμπαόρουμ που βρίσκεται δίπλα στο γαλατικό χωριό:

http://ylikonet.gr/forum/topics/3647795:Topic:180565?commentId=3647795%3AComment%3A184964&xg_source=activity



Παιδιά μην ασχολείστε... Εκεί μιλάει η ελίτ της επιστημονικής κοινότητας που έχει κάνει σπορ το ποιος θα βάλει πιο βαρβάτα θέματα στις Πανελλαδικές (Φυσικός ή Χημικός) για να θεωρείται μετά ο γα*άω  επιστήμονας
Ελευθερίου Κωστής
Μηχανικός Υπολογιστών
Καθηγητής Πληροφορικής (ΠΕ20)

panos_t

Παράθεση από: kadafi στις 26 Αυγ 2013, 01:55:08 ΠΜ
Παιδιά δεν υπάρχει θέμα Χημείας Vs  Πληροφορικής. Υπάρχει θέμα μεταξύ ΕΕΧ και ΠΕΚΑΠ (ή ΕΠΕ κλπ). Και εκεί ο αγώνας είναι άνισος. Κάτι σαν αγώνας μεταξύ Δαβίδ και Γολιάθ. Ξέρετε πότε ιδρύθηκε η ΕΕΧ; Το 1924. Σε μια δεκαετία θα γιορτάσει ένα αιώνα ζωής. Η ΠΕΚΑΠ ιδρύθηκε το 1996 (δηλαδή είναι 17 ετών...ανήλικη!!!) ενώ η ΕΠΕ ακόμα χειρότερα 10 ετών (έτος ίδρυσης το 2001).
Πιστεύετε ότι αυτές οι παλιές καραβάνες δεν ξέρουν πως να κινηθούν και πώς να δράσουν όταν αισθανθούν κίνδυνο; Λέτε να δουν καλοπροαίρετα τις προτάσεις μας και να κάνουν πίσω στο σκεπτικό του Υπουργείο να σπρώξει τις "κλασσικές επιστήμες";;;
Αναρωτιόμουν ποια είναι αυτά τα παλικάρια που είναι 15000 άτομα...Είναι καθηγητές της Β/θμιας; Είναι Πανεπιστημιακοί; Ε λοιπόν αν μπείτε στη σελίδα τους θα δείτε ότι αποτελούνται από ένα σωρό συλλόγους, ακόμα και από έναν με τίτλο " Σύλλογος Φίλων του Αγίου Μένιγνου του Κναφέως" ( :angel: προστάτης των Χημικών ). Έχουν εκπροσώπους σε όλα τα Υπουργεία και σε ένα κάρο σημαντικούς Διεθνείς Οργανισμούς... Προσφωνούνται και ως "Σύμβουλοι του Κράτους".
Αυτοί οι άνθρωποι είναι πανίσχυροι μπροστά σε εμάς. Από την άλλη η δικιά μας επιστήμη έχει τρομερή δυναμική και απήχηση στον κόσμο. Το δικό μας θέμα δεν είναι η ΠΕΚΑΠ ή η ΕΠΕ ή αν θα πρέπει να ενωθούν. Θα πρέπει να δημιουργηθεί μια αντίστοιχη ένωση της ΕΠΕ που θα αποτελείτε από Κορυφαίους Πανεπιστημιακούς, Καθηγητές και γενικά άτομα , εταιρίες, συλλόγους που έχουν άμεση σχέση με την Επιστήμη των Υπολογιστών ή την Πληροφορική. Μόνο τότε θα έχουμε την τύχη στην Ελλάδα να θεωρούμαστε Επιστήμη!!! Είναι λυπηρό αλλά είναι αληθινό... Φαντάζεστε το κύρος μιας τέτοιας Ένωσης και τι πάταγο θα έκανε μια απλή της ανακοίνωση;;;

Και μετά μας κατηγορούν οι Χημικοί οτι είμαστε συντεχνία, έχουμε πελατειακές σχέσεις κλπ...Παρόλα αυτά αγωνιζόμαστε όπως μπορούμε για το αυτονόητο γιατί απλά ζούμε στην Ευρωανατολίτικη Ελλάδα! Εγώ την Τετάρτη θα είμαι εκεί και θα πρέπει να είμαστε όλοι μας γιατί τα πράγματα είναι πολύ σοβαρά.

Ίσως θα πρέπει να αποκτήσουμε και προστάτη Άγιο!  :angel:
Παρόλα αυτά αγωνιζόμαστε όπως μπορούμε για την ώρα

Τους Αγίους Στηβτζομπήδι, Μπιλγκεητάκη, Λινουτορβαλάκη, ΑλανΤουρικάκη , ΦονΝοϊμανίδη και Τσαρλσμπαμπάτζάκη. Αλλά  και αυτοί θα καούν στην πυρά με χημικά ταχείας αναφλέξεως από την ΕΕΧ πρίν κάνουν το θαύμα τους

Crazy_Waters

Εντάξει έχει δύναμη η ΕΕΧ, αλλά δεν είναι δα και το ΤΕΕ! ;D Ένα Επιμελητήριο Πληροφορικής (πάγιο αίτημα της ΕΠΕ) θα είχε τη βαρύτητα που χρειαζόμαστε, αλλά αυτό δεν είναι του παρόντος. Όπως έχει αναφερθεί ξανά δεν είναι το ζήτημα Πληροφορική vs Χημείας ούτε ΠΕΚΑΠ vs ΕΕΧ, αλλά λογική vs παράνοιας. Πιστεύω ότι οι μέχρι τώρα κινήσεις μας ήταν στη σωστή κατεύθυνση αλλά χρειάζεται να ενταθούν.

Υ.Γ. Ο Πρόεδρος του Τμήματος Παιδείας και Χημικής Εκπαίδευσης της ΕΕΧ είναι Σχ. Σύμβουλος στην Εύβοια, ίσως μπορεί να τον προσεγγίσει κάποιος αντίστοιχος Σύμβουλος Πληροφορικής. Τουλάχιστον για να μη βγάζουν τέτοιες κατάπτυστες ανακοινώσεις!

kadafi

Παράθεση από: Crazy_Waters στις 26 Αυγ 2013, 02:12:05 ΠΜ
...
Υ.Γ. Ο Πρόεδρος του Τμήματος Παιδείας και Χημικής Εκπαίδευσης της ΕΕΧ είναι Σχ. Σύμβουλος στην Εύβοια, ίσως μπορεί να τον προσεγγίσει κάποιος αντίστοιχος Σύμβουλος Πληροφορικής. Τουλάχιστον για να μη βγάζουν τέτοιες κατάπτυστες ανακοινώσεις!

Επειδή διδάσκω στην Εύβοια, ο παραπάνω κύριος γυρίζει τον Νομό για συναντήσεις παρέα με τον δικό μας σύμβουλο και τον έχω γνωρίσει... δεν νομίζω να ιδρώσει το αυτί του... Για την ιστορία είναι αυτός που έβαλε θέματα φέτος στις Πανελλαδικές και έκαψε τα παιδιά στη Χημεία
Ελευθερίου Κωστής
Μηχανικός Υπολογιστών
Καθηγητής Πληροφορικής (ΠΕ20)

Crazy_Waters

Και εγώ είχα την ατυχία να τον παρακολουθήσω από κοντά... Πάντως σε κάτι τέτοιους υπερόπτες πρέπει να απευθύνεσαι "επί ίσοις όροις", για αυτό είπα να προσεγγιστεί από "ομοιόβαθμο".

dream

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ :
25-08-13 ΣΗΜΕΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΤΟΥ ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΑΡΒΑΝΙΤΟΠΟΥΛΟΥ, ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΕΘΝΟΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ» και στη Δημοσιογράφο Βίβιαν Μπενέκου
Διαθέσιμο στη διεύθυνση:http://minedu.gov.gr/grafeio-typoy-kai-dimosion-sxeseon-main/deltia-typoy-main/9988-25-08-13.html

Δελτίο Τύπου

«ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΟΛΥΘΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ - ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ»

ΣΗΜΕΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΤΟΥ ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΑΡΒΑΝΙΤΟΠΟΥΛΟΥ, ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΕΘΝΟΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ» και στη Δημοσιογράφο Βίβιαν Μπενέκου

Όπως ξεκαθαρίζει ο Υπ. Παιδείας και Θρησκευμάτων στη συνέντευξή του, απευθυνόμενος στη κοινότητα των Εκπαιδευτικών, «... κανένας εκπαιδευτικός δεν περισσεύει, κανένας εκπαιδευτικός δεν πρόκειται να απολυθεί...».

Επισημαίνει επίσης ότι με το Ν.Σ. για το Νέο Λύκειο «... κατοχυρώνουμε την οργανική θέση όλων των καθηγητών και δασκάλων στο σχολείο, ώστε να μπορούν να αφιερωθούν απερίσπαστοι στο έργο τους...».

Ο Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος τονίζει στη Συνέντευξή του :

Για το πρόγραμμα κινητικότητας – διαθεσιμότητας των εκπαιδευτικών

... κανένας εκπαιδευτικός δεν περισσεύει, κανένας εκπαιδευτικός δεν πρόκειται να απολυθεί...

...το Κυβερνητικό Συμβούλιο Μεταρρύθμισης, υπό την προεδρεία του Πρωθυπουργού την 23η Ιουλίου 2013 ενέκρινε την πρόταση αναδιάρθρωσης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων που υποβάλαμε. Σύμφωνα με αυτή την απόφαση, κανείς από τους 150.000 εκπαιδευτικούς δεν περισσεύει...

...επί χρόνια διορίζονταν εκπαιδευτικοί σε περιοχές που δεν υπήρχαν καταγεγραμμένες ανάγκες, με αποτέλεσμα σε ένα νομό να περισσεύουν και στο διπλανό νομό να υπάρχουν κενά στην ίδια ειδικότητα...

...η διαθεσιμότητα των δύο χιλιάδων εκατό εκπαιδευτικών του Ιουλίου ...οι μετατάξεις και οι μεταθέσεις εκπαιδευτικών που πλεονάζουν σε κενές θέσεις...ολοκληρώνουν την ανακατανομή των εκπαιδευτικών με στόχο την άμβλυνση πολυετών παθογενειών ...


Για την οργανική θέση των εκπαιδευτικών και την εργασιακή τους ασφάλεια στο μέλλον

...δίνουμε τέλος στην εργασιακή ανασφάλεια, στη σύγχυση και στην αδιαφάνεια της οργανικής θέσης με την οργανική τοποθέτηση, του λειτουργικού κενού με το οργανικό κενό, των χρονικών περιορισμών και όλων αυτών των διοικητικών και γραφειοκρατικών αγκυλώσεων που επί χρόνια δημιουργούσαν πλέγμα αβεβαιότητας...

...κατοχυρώνουμε την οργανική θέση όλων των καθηγητών και δασκάλων στο σχολείο, ώστε να μπορούν να αφιερωθούν απερίσπαστοι στο έργο τους...

Για το «άνοιγμα» των σχολείων τον Σεπτέμβρη

...Σχολεία ανοικτά, οι Εκπαιδευτικοί στις τάξεις τους, τα βιβλία στη θέση τους, μέσα σε ένα νέο πλαίσιο λειτουργίας της Δημόσιας Δωρεάν Παιδείας. Ώστε κάθε ώρα μαθήματος να πιάνει τόπο, να δίνει γνώσεις, εφόδια και προοπτικές, και να καλλιεργεί τις δεξιότητες...

...η Δημόσια Δωρεάν Παιδεία δεν είναι μια τυπική υποχρέωση της πολιτείας, προσανατολισμένη στο να εξυπηρετεί μόνο αυτούς που την παρέχουν και όχι αυτούς που έχει σκοπό να ωφελήσει...

...η Δημόσια Δωρεάν Παιδεία πρέπει να δίνει ίσες ευκαιρίες σε κάθε νέο και νέα, να διασφαλίσουν την προσωπική τους ευημερία, συνεισφέροντας ταυτόχρονα στον εθνικό πλούτο...

...η υπερβολή των συνδικαλιστών της ΟΛΜΕ ενίοτε - θυμάστε τον περασμένο Μάιο - ξεπερνά τόσο την φαντασία όσο και την κοινωνική ευθύνη που απαιτείται να έχουν σε τέτοιους καιρούς...

Για τα βασικά χαρακτηριστικά του Νομοσχεδίου για το Λύκειο

...ενισχύουμε θεμελιωδώς τη Δημόσια Δευτεροβάθμια και Μετα–Δευτεροβάθμια Δωρεάν Παιδεία.  Με το αναβαθμισμένο Γενικό Λύκειο, το καινοτόμο με καθολική μαθητεία τετραετές Επαγγελματικό Λύκειο και τις Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης και τα ΙΕΚ ανοίγουμε δρόμους εκπαίδευσης και κατάρτισης που οδηγούν στη γνώση αλλά και στην επαγγελματική αποκατάσταση...

...όσοι υποστηρίζουν ότι κάθε φορά που μεγαλώνουν οι απαιτήσεις του σχολείου οδηγούνται οι μαθητές στα φροντιστήρια, ακυρώνουν στην πράξη τη Δημόσια Δωρεάν Παιδεία, εφόσον θεωρούν εκ προοιμίου ότι δε μπορεί να τους προετοιμάσει για να ανταποκριθούν σε αυτές...

...έχουμε αυξημένες απαιτήσεις από τους μαθητές, τους παρέχουμε όμως μέσα στο σχολείο τις δυνατότητες να ανταποκριθούν σε αυτές...

...και μόνο η μείωση σε 4 από 6 των εξεταζομένων μαθημάτων στις Πανελλαδικές και η αύξηση των ωρών διδασκαλίας τους από 14 σε 20 ώρες εβδομαδιαίως «ακυρώνει» το φροντιστήριο...

...κανένας νόμος, καμιά μεταρρύθμιση δεν αρκούν για να ξεπεραστούν κατεστημένες νοοτροπίες. Αυτή η νοοτροπία υποβαθμίζει και αδικεί το δημόσιο σχολείο αλλά και τους εκπαιδευτικούς που το υπηρετούν...

...πρέπει επιτέλους να αποφασίσουμε κατά πόσον επιδιώκουμε ή όχι την ενίσχυση της Γνώσης, τη μείζονα προσπάθεια ή εάν αναζητούμε συνεχώς εύκολες λύσεις...

...ταξική παιδεία επιδιώκουν όσοι προασπίζονται ένα Δημόσιο σχολείο υποβαθμισμένο, χαμηλών απαιτήσεων, της «ήσσονος» προσπάθειας, ώστε ευκαιρίες στη γνώση, στη πρόσβαση στο Πανεπιστήμιο, να έχουν οι έχοντες και κατέχοντες, που μπορούν να διαθέτουν για τα ακριβοπληρωμένα ιδιαίτερα...

..ενισχύουμε τις απαιτήσεις της φοίτησης στο Γενικό Λύκειο με στόχο αποφοίτους με εφόδια Γενικής Παιδείας, που θα μπορούν να διεκδικούν την αριστεία στη ζωή τους...

dream

"Για την οργανική θέση των εκπαιδευτικών και την εργασιακή τους ασφάλεια στο μέλλον

...δίνουμε τέλος στην εργασιακή ανασφάλεια, στη σύγχυση και στην αδιαφάνεια της οργανικής θέσης με την οργανική τοποθέτηση, του λειτουργικού κενού με το οργανικό κενό, των χρονικών περιορισμών και όλων αυτών των διοικητικών και γραφειοκρατικών αγκυλώσεων που επί χρόνια δημιουργούσαν πλέγμα αβεβαιότητας...

...κατοχυρώνουμε την οργανική θέση όλων των καθηγητών και δασκάλων στο σχολείο, ώστε να μπορούν να αφιερωθούν απερίσπαστοι στο έργο τους..."

Τι εννοεί ? Πρέπει να ξεκαθαριστεί?
Δεν ξέρω αν είναι αντιπερισπασμός ενόψει Σεπτεμβρίου ή προετοιμασία ενόψει αξιολόγησης..


Crazy_Waters

Μεταφορά των οργανικών σε επίπεδο σχολείου ή ΔΔΕ ή περιφέρειας = Ευκολότερες απολύσεις.

Αυτός νομίζω ότι είναι ο στόχος του και το παρουσιάζει ως χάρη για να τσιμπήσουμε.

andrika


tdrivas

γράψτε στα @..@ σας τον κάθε κομπλεξικό..Πλέον, αυτή τη γλώσσα θα χρησιμοποιούμε..
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

Katsadouros_Dhm

#2249
Παράθεση από: andrika στις 26 Αυγ 2013, 10:50:47 ΠΜ
http://dictyo.gr/2011-10-04-12-17-46/41436-------q-----------q.html
Παρα πολυ ωραια....
Με το 31% των ωρών στην Α' και Β΄ Λυκείου, το 50% της Γ' Γενικής και το 100% ολόκληρης κατεύθυνσης σε 1η ανάθεση σε φιλολόγους
(καλά, τι έχουν πάρει από ώρες οι άνθρωποι!!  :D ) και γω τα ίδια θα έλεγα.