Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

lkt

Το βρήκα μόνος μου...

Αποτελέσματα εκλογών της 11.11.11

Υποβλήθηκε από ΠΕΚΑΠ στις Τρί, 22/11/2011 - 09:59.
Ψήφισαν 631*
Άκυρα 11
Λευκά 2
Έγκυρα 618
* Υπήρξαν ακόμα 6 ταχυδρομικές ψήφοι που δεν υπολογίστηκαν επειδή οι
συνάδελφοι που τις απέστειλαν δεν ήταν οικονομικά τακτοποιημένοι.

Συμπέρασμα: ψήφισα εγώ και η παρέα μου και καταφέραμε να εκλεγούμε! Οι υπόλοιπες 6-7000 ψήφοι που είναι; Κάθε λαός και κάθε κλάδος έχει την ηγεσία που του αξίζει

billdnet

Παράθεση από: lkt στις 22 Αυγ 2013, 04:11:02 ΜΜ
"Συντεχνία" Χημικών vs "Συντεχνία" Πληροφορικών 3-0. Χωρίς να ιδρώσουν οι Χημικοί περνούν στην επόμενη φάση του Λυκείου αλώβητοι και πιο ενισχυμένοι!

Είδες ... όταν είσαι χρόνια στο κουρμπέτι (χημικοί) ξέρεις και τι πρέπει να κάνεις. Πως λέει ο λαός «Ο παλιός είναι αλλιώς» (για να μην πω το άλλο «την παλιά π....».

Είπαν το απλό ... «άσε τους κομπιουτεράδες να γράφουν κατεβατά στο fb, σιγά μωρέ κάποιος θα τα δει καλοκαιριάτικα, και ας πάμε εμείς να κάνουμε αυτό που ξέρουμε τόσα χρόνια .. συν Αθηνά και χείρα κίνει. 

Επίσης, οι χημικοί και οι άλλοι κλάδοι των εκπαιδευτικών ΔΕΝ έχουν 500 ενώσεις όπως εμείς. Έχουν  μια και καλή. Και αυτό που λέω φάνηκε περίτρανα. ΔΕΝ μπορούμε να ΣΥΝΝΕΝΟΗΘΟΥΜΕ. Ακόμη και το στέκι των Πληροφορικών θα το πούμε ένωση στο Τέλος.

Όπου λαλούν πολλοί κοκόροι .....


petrosp13

Ακούει κανείς; ανείς; νείς; είς; ίς; ς;; (echo mode)
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

lkt

Παράθεση από: bill_net στις 22 Αυγ 2013, 04:19:21 ΜΜ
Είδες ... όταν είσαι χρόνια στο κουρμπέτι (χημικοί) ξέρεις και τι πρέπει να κάνεις. Πως λέει ο λαός «Ο παλιός είναι αλλιώς» (για να μην πω το άλλο «την παλιά π....».

Είπαν το απλό ... «άσε τους κομπιουτεράδες να γράφουν κατεβατά στο fb, σιγά μωρέ κάποιος θα τα δει καλοκαιριάτικα, και ας πάμε εμείς να κάνουμε αυτό που ξέρουμε τόσα χρόνια .. συν Αθηνά και χείρα κίνει.
Δυστυχώς έτσι είναι!
Επίσης είναι γεγονός πως πολλοί συνάδελφοι ίσως και λόγω του νεαρού της ηλικίας και επειδή κατάφεραν να διοριστούν σχετικά εύκολα και χωρίς να ταλαιπωρηθούν στον ιδιωτικό τομέα, είχαν καθίσει πάνω σε ένα σύννεφο και άφηναν τον άνεμο να τους παρασύρει χωρίς να κοιτάζουν τι θα έχει από κάτω όταν διαλυθεί το σύννεφο!
Όμως, ό,τι κι αν γίνει τώρα, χρόνος για τη ρεβάνς υπάρχει. Μόνο που χρειάζεται σκληρή προπόνηση...

billdnet

Παράθεση από: lkt στις 22 Αυγ 2013, 04:28:33 ΜΜ
Δυστυχώς έτσι είναι!
Επίσης είναι γεγονός πως πολλοί συνάδελφοι ίσως και λόγω του νεαρού της ηλικίας και επειδή κατάφεραν να διοριστούν σχετικά εύκολα και χωρίς να ταλαιπωρηθούν στον ιδιωτικό τομέα, είχαν καθίσει πάνω σε ένα σύννεφο και άφηναν τον άνεμο να τους παρασύρει χωρίς να κοιτάζουν τι θα έχει από κάτω όταν διαλυθεί το σύννεφο!
Όμως, ό,τι κι αν γίνει τώρα, χρόνος για τη ρεβάνς υπάρχει. Μόνο που χρειάζεται σκληρή προπόνηση...

Μην τα λες αυτά τόσα απλά ... θα σε πουν καθηγηταρά στο τέλος.

lkt

Παράθεση από: bill_net στις 22 Αυγ 2013, 04:31:22 ΜΜ
Μην τα λες αυτά τόσα απλά ... θα σε πουν καθηγηταρά στο τέλος.
Μα δεν κατηγορώ κανέναν! Κι εγώ είναι πιθανόν αν βρισκόμουν στη θέση τους να ταξίδευα πάνω σε ένα τέτοιο σύννεφο! Μια καθαρά υποκειμενική διαπίστωση κάνω!
Α! Ενόψει μετατάξεων και πρωτοβάθμιας, να πω πως η "συντεχνία" των δασκάλων είναι πολύ πιο έμπειρη "ομάδα" και παίζει πολύ καλύτερα από τους χημικούς. Ο νοών νοείτω!


vtsakan

Ενα 2ωρο γενικης δεν κοστίζει περίπου οσο ενα 6ωρο κατεύθυνσης μη εργαστηριακο? Αρα δεν ειναι θεμα θεσεων. Ειναι θεμα ποσοστου πίτας στην παραπαιδεια. Αηδιαστικοι ολοι τους, τοσο οι χημικοί οσο και το υπουργείο που τους ακουει σαν σκυλάκι.
Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.

Katsadouros_Dhm

Παράθεση από: vtsakan στις 22 Αυγ 2013, 05:03:13 ΜΜ
Ενα 2ωρο γενικης δεν κοστίζει περίπου οσο ενα 6ωρο κατεύθυνσης μη εργαστηριακο? Αρα δεν ειναι θεμα θεσεων. Ειναι θεμα ποσοστου πίτας στην παραπαιδεια. Αηδιαστικοι ολοι τους, τοσο οι χημικοί οσο και το υπουργείο που τους ακουει σαν σκυλάκι.
Βασίλη τι λες; Ο σχεδιασμός έγινε με διαβούλευση και συναίνεση τελευταίας πενταετίας... τι σε κάνει να τα πιστεύεις όλα αυτά;

petrosp13

Παράθεση από: vtsakan στις 22 Αυγ 2013, 05:03:13 ΜΜ
Ενα 2ωρο γενικης δεν κοστίζει περίπου οσο ενα 6ωρο κατεύθυνσης μη εργαστηριακο? Αρα δεν ειναι θεμα θεσεων. Ειναι θεμα ποσοστου πίτας στην παραπαιδεια. Αηδιαστικοι ολοι τους, τοσο οι χημικοί οσο και το υπουργείο που τους ακουει σαν σκυλάκι.

Πάρα πολύ σωστή σκέψη
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

lkt

Πριν λίγο στο facebook:
<<Nikolaos D. Skikos Όπως είναι γνωστό η ΠΕΚΑΠ συναντήθηκε και με τους 2 Υφυπουργούς Παιδείας στις 2/8/2013, ενώ ζητήθηκε ραντεβού από τον Υπουργό στις 12/8/2013 και αναμένουμε. Αύριο θα είμαστε πάλι στο υπουργείο για τα τρέχοντα ζητήματα.

Nikolaos D. Skikos Το μόνο σίγουρο είναι η έλλειψη επικοινωνίας και συνεργασίας μεταξύ των στελεχών του Υπουργείου>>

Ουφ ησύχασα τώρα...

vtsakan

Παράθεση από: Katsadouros_Dhm στις 22 Αυγ 2013, 05:09:13 ΜΜ
Βασίλη τι λες; Ο σχεδιασμός έγινε με διαβούλευση και συναίνεση τελευταίας πενταετίας... τι σε κάνει να τα πιστεύεις όλα αυτά;

Δεν ξερω τι να πω. Χτες ο δημοσιογραφος στον αντ1 το ειπε καθαρα - χημεια ή πληροφορική.  Προφανώς η ερωτηση ηταν υπαγορευμενη απο το υπουργείο.  Αρα για πιο λόγο την εκανε; Μα για να μετρήσει αντιδράσεις. Σημερα το υπουργείο θα μετρήσει αντιδράσεις;  Θα ρισκαρει η πεκαπ μα πει το αυτονόητο;  πως δεν θελουμε να γινουμε ιστορια γενικης και θρησκευτικα γενικης. Θελουμε να διδαξουμε αλγοριθμικη, οχι τι ειναι μοντεμ και βρειτε μου 3 διάφορες απο το ρουτερ. Το μαθημα γενικης στην γ ειναι για την επιστημη μας χειρότερο απο καθολου μαθημα στην γ. Ας δούμε τωρα εαν οι ενωσεις μας ενδιαφερονται για την Πληροφορική ή για τις οργανικές τους...
Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.

petrosp13

Τα αυτογκόλ συνεχίζονται
Να δω πού θα κρυφτούν κάποιοι μετά το τέλος της ιστορίας
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

nikosx

Παράθεση από: vtsakan στις 22 Αυγ 2013, 05:20:34 ΜΜ
Δεν ξερω τι να πω. Χτες ο δημοσιογραφος στον αντ1 το ειπε καθαρα - χημεια ή πληροφορική.  Προφανώς η ερωτηση ηταν υπαγορευμενη απο το υπουργείο.  Αρα για πιο λόγο την εκανε; Μα για να μετρήσει αντιδράσεις. Σημερα το υπουργείο θα μετρήσει αντιδράσεις;  Θα ρισκαρει η πεκαπ μα πει το αυτονόητο;  πως δεν θελουμε να γινουμε ιστορια γενικης και θρησκευτικα γενικης. Θελουμε να διδαξουμε αλγοριθμικη, οχι τι ειναι μοντεμ και βρειτε μου 3 διάφορες απο το ρουτερ. Το μαθημα γενικης στην γ ειναι για την επιστημη μας χειρότερο απο καθολου μαθημα στην γ. Ας δούμε τωρα εαν οι ενωσεις μας ενδιαφερονται για την Πληροφορική ή για τις οργανικές τους...
Αν είναι έτσι Βασίλη τότε οι αντιδράσεις μετρήθηκαν. Μετρήθηκαν με την ανακοίνωση της ΕΕΧ και με τη δικιά μας σιωπή.
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

billdnet

Παράθεση από: petrosp13 στις 22 Αυγ 2013, 05:21:54 ΜΜ
Τα αυτογκόλ συνεχίζονται
Να δω πού θα κρυφτούν κάποιοι μετά το τέλος της ιστορίας

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++