Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10
1
Γ΄ Λυκείου / Απ: Καποιο Feeling
« Τελευταίο μήνυμα από George Eco στις Σήμερα στις 04:45:35 πμ »
Εγώ πάντως κάνω προβλέψεις και πέφτω ΚΑΘΕ χρονιά μέσα. Δε κάνω πλάκα.
Γράφω στα παιδιά στο πίνακα τι μπορεί να πέσει. Και πέφτω πάντα μέσα. ΠΑΝΤΑ.
Διότι πολύ απλά γράφω στο πίνακα όλη την ύλη.

2
Γ΄ Λυκείου / Απ: Καποιο Feeling
« Τελευταίο μήνυμα από nikosx στις Χθες στις 10:33:29 μμ »
Ελπίζω απλώς να πέσουν θέματα που αναδεικνύουν τον σκεπτόμενο έναντι του παπαγάλου. Τα θέματα ανάπτυξης ευνοούν τον παπαγάλο έναντι τους σκεπτόμενου.

Οι φυσικοί και οι χημικοί έχουν αφαιρέσει τα  θέματα ανάπτυξης από τις εξετάσεις και καλά κάνουν γιατί είναι θετικές επιστήμες. Οι οικονομολόγοι, αντίθετα, βάζουν πάντα τέτοιο θέμα. Εμείς τώρα τελευταία βλέπω ότι τείνουμε να βάζουμε θέματα ανάπτυξης πράγμα που μας απομακρύνει από τη νοοτροπία της θετικής κατεύθυνσης στην οποία θα θέλαμε τόσο πολύ να είμαστε. 

edit: Προσθέτω στα παραπάνω ότι θα ήθελα να προστατευτεί η επιστημονικότητα του μαθήματος. Τι δουλειά έχουν ΑΔΟΜΗΤΑ διαγράμματα ροής που πρέπει να μετατραπούν σε ψευδοκώδικα; Τι δουλειά έχουν διαγράμματα ροής γενικώς;
Τα θέματα των πανελληνίων καθορίζουν το προφιλ του μαθήματος.

Συμφωνώ σε όλα, αλλά για να γίνει αυτό πρέπει να αφαιρεθούν αρκετά κομμάτια από την ύλη ή να βγεί ένα (και μόνο ένα επιτέλους) νέο βιβλίο.
3
Γ΄ Λυκείου / Απ: Καποιο Feeling
« Τελευταίο μήνυμα από Laertis στις Χθες στις 09:22:30 μμ »
Καποιο feeling για τα θεματα της παρασκευή??  :D :D :D :D :D

Μάσησα φύλλα δάφνης αλλά δεν μου ήρθε η φλασιά.
Λέω αντί για προβλέψεις να κάνω ένα στιφάδο με τις δάφνες που περίσσεψαν να μας δει κι ο Θεός  :laugh:
4
Γ΄ Λυκείου / Απ: Καποιο Feeling
« Τελευταίο μήνυμα από andreas_p στις Χθες στις 08:33:02 μμ »
1) Να είναι άρτια διατυπωμένα.
2) Όχι ... τσελεμεντέδες.
3) Πρωτόγνωρα.
4) Να μη σχετίζονται με απομνημόνευση.
5
Γ΄ Λυκείου / Απ: Καποιο Feeling
« Τελευταίο μήνυμα από gpapargi στις Χθες στις 07:43:27 μμ »
Ελπίζω απλώς να πέσουν θέματα που αναδεικνύουν τον σκεπτόμενο έναντι του παπαγάλου. Τα θέματα ανάπτυξης ευνοούν τον παπαγάλο έναντι τους σκεπτόμενου.

Οι φυσικοί και οι χημικοί έχουν αφαιρέσει τα  θέματα ανάπτυξης από τις εξετάσεις και καλά κάνουν γιατί είναι θετικές επιστήμες. Οι οικονομολόγοι, αντίθετα, βάζουν πάντα τέτοιο θέμα. Εμείς τώρα τελευταία βλέπω ότι τείνουμε να βάζουμε θέματα ανάπτυξης πράγμα που μας απομακρύνει από τη νοοτροπία της θετικής κατεύθυνσης στην οποία θα θέλαμε τόσο πολύ να είμαστε. 

edit: Προσθέτω στα παραπάνω ότι θα ήθελα να προστατευτεί η επιστημονικότητα του μαθήματος. Τι δουλειά έχουν ΑΔΟΜΗΤΑ διαγράμματα ροής που πρέπει να μετατραπούν σε ψευδοκώδικα; Τι δουλειά έχουν διαγράμματα ροής γενικώς;
Τα θέματα των πανελληνίων καθορίζουν το προφιλ του μαθήματος.
6
Linux / Απ: Δεν έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο ο server
« Τελευταίο μήνυμα από alkisg στις Χθες στις 06:26:23 μμ »
Στείλαμε ένα update των sch-scripts που αποφεύγει το πρόβλημα χρησιμοποιώντας από προεπιλογή πέντε DNS servers:

Κώδικας: Bash
  1. $ cat /etc/dnsmasq.d/sch-scripts.conf
  2. # Specify DNS servers that work inside or outside GSN
  3. server=194.63.238.4
  4. server=194.63.237.4
  5. server=194.63.239.164
  6. server=8.8.8.8
  7. server=208.67.222.222
7
Γ΄ Λυκείου / Απ: Καποιο Feeling
« Τελευταίο μήνυμα από evry στις Χθες στις 04:21:10 μμ »
Ρε παιδιά έλεος!
Πάλι τα ίδια?
Αφού έχουμε πει χίλες φορές ότι αυτό το πράγμα δεν βοηθάει κανέναν.
Δεν έχει νόημα.
8
Γ΄ Λυκείου / Απ: Καποιο Feeling
« Τελευταίο μήνυμα από petrosp13 στις Χθες στις 03:45:53 μμ »
Εκσφαλμάτωση
Δυαδική
Κώδικας στοίβας-ουράς
Θεωρία ανάπτυξης από κεφάλαια 1 και 6
9
Γ΄ Λυκείου / Καποιο Feeling
« Τελευταίο μήνυμα από konnacarmen στις Χθες στις 03:26:09 μμ »
Καποιο feeling για τα θεματα της παρασκευή??  :D :D :D :D :D
10
Linux / Απ: Δεν έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο ο server
« Τελευταίο μήνυμα από alkisg στις Χθες στις 12:20:17 μμ »
ΟΚ πάλι, μπράβο τους για την γρήγορη απόκριση, αν και κρίμα που πέφτει τόσο συχνά...
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10