Ημερήσια 2010

Ξεκίνησε από Γιαννούλης Γιώργος, 28 Μαΐου 2010, 08:49:31 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Πιστεύετε ότι η λύση με πίνακες στο Θέμα Γ  :

Είναι λάθος - να κοπούν 3-5 μονάδες
30 (8.7%)
Είναι λάθος - να κοπούν 1-2 μονάδες
23 (6.7%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να κοπούν 1-2 μονάδες
29 (8.5%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να μην κοπούν μονάδες
108 (31.5%)
Είναι σωστή - να μην κοπούν μονάδες
153 (44.6%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 341

gthal

Παράθεση από: dimitra στις 28 Μαΐου 2010, 04:51:37 ΜΜ
Γιατί η ΚΕΕ δεν έλεγε ότι δεν έπρεπε να χρησιμοποιηθούν πίνακες να ξεμπερδεύουμε; Βάζουν ανόητες παγίδες και έτσι ανεβάζουν το επίπεδο των εξετάσεων;;;; Είμαι απίστευτα θυμωμένη. Με όλους μας. Με κάνει να δικαιώνω την Αννούλα που μας θέλει γραμματείς και φαρισαίους. Πολύ θυμωμένη...
Γιατί δεν έλεγαν να γίνει με ΓΛΩΣΣΑ να ξεμπερδεύουμε !;
Έχω κι εγώ πολλά να πω για το σκεπτικό των θεματοδοτών στο συγκεκριμένο, γιατί δείχνει αρκετά ύπουλο αν ήταν προαποφασισμένο ότι θα βαθμολογηθεί έτσι
αλλά ας τα πούμε όταν καταλαγιάσουμε λίγο
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

dski

Γεια σου Παναγιώτη! Να που βρισκόμαστε και πάλι!  :)

Παράθεση από: pgrontas στις 28 Μαΐου 2010, 04:42:41 ΜΜ
Δημήτρη, παλιοσειρά χαιρετώ.Αν τα αποτελέσματα μπορούσαν να εξαχθούν χωρίς πίνακα (όπως στο θέμα Γ) το πραγματικό πρόβλημα θα λυνόταν. Αλλιώς θα ήταν άλυτο.

Τώρα αυτό ειλικρινά δεν το καταλαβαίνω... Δηλ. στον πελάτη/εργοδότη σου θα απαντούσες ότι αυτό το πρόγραμμα είναι αδύνατον να κατασκευαστεί? Όχι ρε Παναγιώτη... Έλεος... Κάτι αντίστοιχο έγραψε πριν λίγα μηνύματα και ο κ. Τσιωτάκης σε απάντηση αντίστοιχου ερωτήματος άλλου συναδέλφου. Τι γραφειοκρατική και εντελώς εξωπραγματική προσέγγιση είναι αυτή? Είπαμε είμαστε πληροφορικοί, όχι γραφειοκράτες... Νομίζω ότι έχετε τσιτώσει τόσο που αρνείστε το αυτονόητο...

Δημήτρης Σκυριανόγλου

gpitsa01

Καλησπέρα
προβληματίστικα πολύ με αυτά που διαβάζω, θέλω μια διευκρίνηση.
Αν κάποιος μαθητής έγραφε στο 3ο θέμα
Δεδομένα // πλήθος , όνομα , επίδοση // όπου πλήθος το πλήθος των αθλητών και όνομα , επίδοση οι πίνακες και δεν χρησιμοποιούσε την εντολή διαβασε .
και χρησιμοποιούσε πίνακα θα ήταν σωστό και αν όχι γιατί έχουμε παρόμοιο στο Α4 θέμα?


SuperTz

Κοιτάω τη σελίδα 56 και βλέπω: "το ακριβές μέγεθος της απαιτούμενης κύριας μνήμης καθορίζεται κατά τη στιγμή του προγραμματισμού, και κατά συνέπεια τη στιγμή της μετάφρασης τους, όχι κατά τη στιγμή της εκτέλεσης του προγράμματος.."
Π.χ. με χρήση διερμηνευτή, όταν έρθει η ώρα να εκτελεστεί είναι γνωστό.

sstergou

Παράθεση από: gthal στις 28 Μαΐου 2010, 04:55:49 ΜΜ
Γιατί δεν έλεγαν να γίνει με ΓΛΩΣΣΑ να ξεμπερδεύουμε !;


Με την ίδια απορία θα μείνω κι εγώ. Αν και νομίζω πως ξέρω...

lsourtzo

Παράθεση από: dimitra στις 28 Μαΐου 2010, 04:51:37 ΜΜ
Ερώτηση: Πόσοι μαθητές μπορούσαν να λύσουν το θέμα Γ χωρίς πίνακες αλλά δεν το έκαναν;
Απάντηση: Πολλοί.

εδώ διαφωνώ κάθετα ...
η άσκηση με πίνακες ήταν πολύ ποιο εύκολη από ότι χωρίς πίνακες ...
μάλιστα τολμώ να πω ότι χωρίς πίνακες ήταν άλυτη για την συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών ... (ίσος και μερικών καθηγητών)

πολλοί μαθητές μου την ξεκίνησαν χωρίς πίνακες γιατί του το είχα επισημάνει στα μαθήματα ...
αλλά όταν βρήκαν τα δύσκολα ... την έκαναν με πίνακες ...

άρα ...

vistrian

Μου φαίνετε τελικά ότι δεν μας ενδιαφέρει εάν έχουν αποκτήσει ΑΛΓΟΡΙΘΜΙΚΗ ΣΚΕΨΗ
ΑΛΛΑ αν έχουν κάνει την άσκηση με πίνακα ή ΌΧΙ.

ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΑΣΤΑ_ΝΑ_ΠΑΝΕ

ΑΝ έκανες_χωρίς_πίνακα = ΑΛΗΘΗΣ ΤΟΤΕ
         Εμφάνισε "ΜΠΡΑΒΟ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΛΥΝΕΙΣ"
ΑΛΛΙΩΣ
         Εμφάνισε "ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΛΥΝΕΙΣ"
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

ΤΕΛΟΣ ΑΣΤΑ_ΝΑ_ΠΑΝΕ

ΩΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
ΕΚΑΝΑ ΛΑΘΟς ΕΓΡΑΨΑ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ!!!!!!!!!!!

Αντε γεια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VR in Computing

thomas67

Σκεφτείτε τι θα γινόταν αν υπήρχε και υποερώτημα
Γ6. Πόσοι αθλητές ξεπέρασαν με την επίδοσή τους τον ΓΜΟ των καλύτερων επιδόσεων όλων των αθλητών .

Μάλλον η σωστή απάντηση θα ήταν .... Αδύνατη η Επίλυση διότι απαιτεί χρήση πινάκων

Συμφωνώ πάντως με το ότι αν εμείς δεν μπορούμε να βγάλουμε άκρη δεν πρέπει να το πληρώσουν οι μαθητές μας. Ας καταλήξει η επιτροπή να δώσει μία οδηγία για απώλεια μονάδων από [0..3] θέτοντας και πάνω όριο ώστε και να μην αδικηθούν οι μαθητές που δεν χρησιμοποίησαν πίνακες, αλλά ούτε αυτοί που χρησιμοποίησαν και βάζοντας στο χέρι στην καρδιά να αναλάβει ο καθένας το βάρος της ευθύνης που του αναλογεί για το πόσο θα κόψει, για την σιωπή του ή τα πολλά που λέει ,λαμβάνοντας όμως υπόψη τη χρήσιμη αν και φορτισμένη κουβέντα που κάνουμε καθώς και τις ασάφειες που διαβάζουμε στο βιβλίο όπου παντρέψαμε το φανταστικό με το πραγματικό και προσπαθούμε να εξηγήσουμε γιατί ο γαμος απέτυχε.
Εμείς οι βαθμολογητές ΝΑΙ ....ακολουθούμε οδηγίες αλλά δεν είμαστε και άβουλα πρόβατα !

tsakmaki

Είναι φανερό ότι ήρθε η ώρα το κακογραμένο βιβλίο να το πληρώσουν τα παιδιά! Αν ήθελαν να εξετάσουν λύση χωρίς πίνακα μπορούσαν να το διατυπώσουν καθαρά. Είναι σα να βάλανε μια παγίδα με δεδομένο οτι θα έπεφταν μέσα το 90% των μαθητών αλλά και των συναδέλφων. Αυτό αδικεί και εμάς και τους μαθητές και το μάθημα. Αν προσθέσουμε και το ΘΕΜΑ Β που ήταν απαράδεκτο (20 μονάδες;) και τις ενστάσεις κάποιων συναδέλφων για το Α4 (που συμμερίζομαι) τότε θα αποφύγω να δώσω συγχαρητήρια στην επιτροπή. Στο βαθμολογικό το δικό μου οι δύο επιτροπές δεν κόψαμε τίποτα και η τριτη δεν ξέρω το συζητούσαν. Πήραμε τηλέφωνο στην ΚΕΕ και μας είπαν κατά την κρίση μας γενικώς.

pgrontas

Παράθεση από: dski στις 28 Μαΐου 2010, 04:56:55 ΜΜ
Γεια σου Παναγιώτη! Να που βρισκόμαστε και πάλι!  :)

Τώρα αυτό ειλικρινά δεν το καταλαβαίνω... Δηλ. στον πελάτη/εργοδότη σου θα απαντούσες ότι αυτό το πρόγραμμα είναι αδύνατον να κατασκευαστεί? Όχι ρε Παναγιώτη... Έλεος... Κάτι αντίστοιχο έγραψε πριν λίγα μηνύματα και ο κ. Τσιωτάκης σε απάντηση αντίστοιχου ερωτήματος άλλου συναδέλφου. Τι γραφειοκρατική και εντελώς εξωπραγματική προσέγγιση είναι αυτή? Είπαμε είμαστε πληροφορικοί, όχι γραφειοκράτες... Νομίζω ότι έχετε τσιτώσει τόσο που αρνείστε το αυτονόητο...

Δημήτρης Σκυριανόγλου

Δημήτρη κάποια προβλήματα είναι άλυτα είτε το θέλουμε είτε όχι. Δεν έχει σημασία το τι λέει ο εργοδότης :)
ΥΓ:
Ξαναλέω ότι δεν συμφωνώ το ότι εξετάστηκε ένα τόσο λεπτό σημείο. Το συγκεκριμένο όμως ήταν επιλύσιμο...
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

C

εγώ ένα έχω να πώ:

έδινα και εγώ φέτος και έλυσα το θέμα με πίνακα.

Αν είχε δωθεί κάποια διευκρίνηση να μην χρησιμοποιούσαμε πίνακες πολύ ευχαρίστως και θα το έλυνα το θέμα χωρίς πίνακες.

Το θέμα το έλυσα με πίνακες προσπαθώντας να δώσω την πιο απλή λύση.

moge

δηλαση το προβλημα:
απο ενα πίνακα 100 θεσεων που περιεχει βαθμους να φτιαξετε εναν αλλο πινακα που να περιεχει τους βαθμους που ειναι πανω απο 15 ειανι αλυτο;
θα ξεχασουμε κι αυτα που ξερουμε......

eurih70

Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 28 Μαΐου 2010, 04:41:00 ΜΜ
και γιατί πρέπει να λύνεται? Δε λύνεται

Στον αλγόριθμο της σειριακής στο βιβλίο, το μέγεθος του πίνακα είναι άγνωστό;

Στους αλγορίθμους που παραθέτει το βιβλίο σε αναζητηση και ταξινομηση εμφανίζονται πινακες με άγνωστο αριθμό στοιχείων Ν. Αρα το πρόβλημα που παρέθεσα , λύνεται σύμφωνα με το βιβλίο!

P.Tsiotakis

Και ξέρουν αλγοριθμική σκέψη αν δεν χειρίζονται σωστά τα δεδομένα που έχουν;;; αν έκαναν ταξινόμηση σε μια δομή που δεν έπρεπε εξαρχής να έχουν στα χέρια τους.

παίδες, νομίζω οτι θέμα κορέστηκε

Σούλας Βασίλης

Παράθεση από: C στις 28 Μαΐου 2010, 05:00:34 ΜΜ
εγώ ένα έχω να πώ:

έδινα και εγώ φέτος και έλυσα το θέμα με πίνακα.

Αν είχε δωθεί κάποια διευκρίνηση να μην χρησιμοποιούσαμε πίνακες πολύ ευχαρίστως και θα το έλυνα το θέμα χωρίς πίνακες.

Το θέμα το έλυσα με πίνακες προσπαθώντας να δώσω την πιο απλή λύση.

Αυτό που φοβόμουν. Οι πιο ευφυείς μαθητές σίγουρα πήγαν με πίνακες.
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52