Θέματα Εξετάσεων 2020-2021 και σχολιασμός

Ξεκίνησε από evry, 17 Ιουν 2021, 02:09:24 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

meteo_xampos

Παιδιά πιστεύω οτι στις φετινές βαθμολογίες (21% πάνω από 18) έπαιξε ρόλο και ο τροπος διδασκαλίας... δεν ήταν μόνο το θέμα ότι είχαμε βατά θέματα, το 2019 ήταν πιο εύκολα και είχαμε 15-16% πάνω από 18... ουσιαστικά τα παιδιά έκαναν το μάθημα μέσω υπολογιστή!!! αυτό μας δείχνει πόσο σημαντικό είναι να δείχνουμε στα παιδιά τον κώδικα!!! ελπίζω πάντως φέτος να μη χρειαστούμε να ξαναδείξουμε κώδικα μέσω τηλεκπαίδευσης...

pvs

Προσωπικά διδάσκω σε φροντιστήρια, πέρυσι και φέτος μιλώντας με τους μαθητές μου και τις δύο χρονιές σχεδόν όλοι συμφώνησαν ότι το μάθημα όχι μόνο δεν υστέρησε μέσω Internet αλλά σχεδόν όλοι μου είπαν ότι είχαν την ευκαιρία να βλέπουν πώς τρέχει το πρόγραμμα, να κάνουμε περισσότερες ασκήσεις και γενικά είδαν την τηλεκπαίδευση με θετικό μάτι (μόνο στο δικό μας μάθημα το τονίζω). Αυτοί που δεν τους άρεσε η όλη διαδικασία φυσικά ήταν οι αδιάφοροι και όσοι έρχονταν στο φροντιστήριο απλά και μόνο για να μπορούν να φεύγουν από το σπίτι. Βέβαια αυτοί (κακώς) δημιουργούν πρόβλημα καθώς οι γονείς πιστεύουν ότι αν ήμασταν από κοντά με κάποιο μαγικό τρόπο τα παιδιά τους θα διέπρεπαν. Τα θέματα φέτος κατά την άποψή μου ήταν λίγο πιο εύκολα από πέρυσι, αν και το εύκολα είναι για εμάς όχι για τα παιδιά. Το ερώτημα που τίθεται πλέον είναι αν του χρόνου θα έχουμε ολόκληρη την ύλη (ελπίζω όχι)  οπότε πλέον θα μιλάμε με άλλα δεδομένα.