Νέα ύλη 2020

Ξεκίνησε από P.Tsiotakis, 30 Μαΐου 2019, 09:28:43 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

xara_pap

Ποσες ώρες θα κάνετε τη βδομάδα οι φροντιστές;

Καραμαούνας Πολύκαρπος

Παράθεση από: Γιάννης Αναγνωστάκης στις 01 Ιουν 2019, 12:29:09 ΠΜ
Η μετονομασία είναι τεράστια ιστορία..Η ύπαρξη αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού, έστω και σε θεωρητικό level, επίσης πολύ σημαντική

Και ειλικρινά, το κεφάλαιο 1 πόσο σημαντικό ήταν στη Β Λυκείου για να λέτε κάποιοι ότι επειδή το έβαλαν στη γ , μας χαιρετάει το μάθημα από την Β; Μπορεί να ήταν και 1 διδακτική ώρα ας πούμε...

Άσε που δεν είναι και όλο το κεφ.1 Παράγραφοι 1.5 και 1.6 για κάποιο λόγο δεν αναφέρονται

meteo_xampos

Εγώ θα ξεκινήσω με τρεις ώρες την εβδομάδα, και ανάλογα με το τι θα βγάλει το Σεπτέμβρη το υπουργείο θα πράξω αναλόγως... Ίσως να πάω στις 4 ώρες την εβδομάδα...

xara_pap

Εγώ κάνω εδώ και πολλά χρόνια τρεις ώρες. Αν δεν αλλάξει, εννοώντας να παραμείνει ως έχει, πρέπει να περάσω σίγουρα στις 4. Υπάρχει λέτε περίπτωση να μας το ακυρώσουν?

P.Tsiotakis

To νέο σχολικό βιβλίο (4ο)

https://www.esos.gr/arthra/62880/ta-vivlia-tis-avg-lykeioy-toy-epomenoy-sholikoy-etoys

προ των πυλών

ΥΓ: δεν μας τιμά να διανέμονται 4 εγχειρίδια στο μάθημα. Αν και είναι ένα από τα σημαντικότερα γνωστικά αντικείμενα στο σχολείο, θα μπορούσαν να ηταν λιγότερα με περισσότερες σελίδες.

evry

Μα δεν είναι 4 βιβλία για το ίδιο μάθημα.
Τα 3 είναι για το ΑΕΠΠ και το άλλο είναι για το μάθημα Πληροφορική!
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

P.Tsiotakis

Παράθεση από: evry στις 03 Ιουν 2019, 10:23:56 ΜΜ
Μα δεν είναι 4 βιβλία για το ίδιο μάθημα.
Τα 3 είναι για το ΑΕΠΠ και το άλλο είναι για το μάθημα Πληροφορική!

Και τα 4 βιβλία για το μάθημα Πληροφορική θα διανέμονται...
I can do this all day (Assemble).

petrosp13

Ο πίνακας δεν συνάδει πάντως με την ανακοίνωση της ύλης σε άλλα μαθήματα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

tsioulak

Παράθεση από: petrosp13 στις 03 Ιουν 2019, 10:38:50 ΜΜ
Ο πίνακας δεν συνάδει πάντως με την ανακοίνωση της ύλης σε άλλα μαθήματα

Γιατι το λες αυτο; για το βιβλιο των μαθηματικων γενικης;

petrosp13

Ναι
Στην Β Λυκείου έχουν βιβλία κατευθύνσεων!
Αν και δεν είμαι σίγουρος, ίσως η Β Λυκείου να αλλάζει την μεθεπόμενη χρονιά
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

zoup

Στο υπάρχον σχέδιο νόμου, η Β λυκείου γίνεται γενικής παιδείας από το 2020-2021.

tsioulak

Παράθεση από: petrosp13 στις 04 Ιουν 2019, 11:13:27 ΠΜ
Ναι
Στην Β Λυκείου έχουν βιβλία κατευθύνσεων!
Αν και δεν είμαι σίγουρος, ίσως η Β Λυκείου να αλλάζει την μεθεπόμενη χρονιά

Η Β Λυκειου οντως αλλαζει απο το 2020-2021, τωρα για τα μαθηματικα γενικης της Γ, εκτος του οτι μπορει να ξανα αλλαξει η εξεταστεα υλη και να μπουνε παλι, υπαρχει η περιπτωση να ειναι στην διδακτεα υλη (αλλα οχι στην εξεταστεα) ή μπορει πολυ απλα να βγαλανε τα βιβλια με την αρχικη υλη.

tsioulak

Παράθεση από: meteo_xampos στις 03 Ιουν 2019, 05:51:58 ΜΜ
Εγώ θα ξεκινήσω με τρεις ώρες την εβδομάδα, και ανάλογα με το τι θα βγάλει το Σεπτέμβρη το υπουργείο θα πράξω αναλόγως... Ίσως να πάω στις 4 ώρες την εβδομάδα...

3 ωρες για τα θερινα και οταν βγει το extra βιβλιο βλεπουμε (μάλλον για 4); και εγω αυτο λεω στα φροντιστηρια που με ρωτανε.

gpapargi

Το πλήθος των φροντιστηριακών ωρών θα το ξέρουμε ότι δούμε πόσο βαθιά θα διδαχτεί ο αντικειμενοστραφής προγραμματισμός. Αν είναι με ασκήσεις που θα γράφεις κώδικα θα χρειαστεί χρόνος. Αν είναι απλώς θεωρία μπλα μπλα, δε θα χρειαστεί τίποτα.
Επίσης θα ήθελα να ξέρω αν θα διδαχτεί η στοίβα και η ουρά με κώδικα. Πχ να υλοποιηθούν υποπρογράμματα για ώθηση, απώθηση και προγράμματα που κάνουν χρήση αυτών.
Από αυτά θα καθοριστεί το πλήθος των ωρών που θα χρειαστούν.

Τέλος θα ήθελα να πω ότι για μένα είναι λάθος το να διδάσκεις object oriented χωρίς πρώτα τα παιδιά να έχουν αφομοιώσει τις αρχές του procedural προγραμματισμού. Αφού δε διδάσκεται και δεν εξετάζεται η σωστή ανάλυση σε υποπρογράμματα τα παιδιά δεν έχουν μπει στο λογική του διαδικαστικού προγραμματισμού. Πως θα καταλάβουν τη διαφορά φιλοσοφίας με τον αντικειμενοστραφή;

Το μάθημα θα μπορούσε να έχει μια ουσιαστική αναβάθμιση αν έμπαινε μέσα το κεφάλαιο 5 (εκεί θα χρειαζόταν το νέο βιβλίο), η αναδρομή και γιατί όχι τεχνικές από το κεφάλαιο 4. Θα είχαμε νέο ασκησιολόγιο αναβαθμισμένο. Τώρα υπάρχει κίνδυνος να αυξηθεί η παπαγαλία αν μπει ο αντικειμενοστραφής "θεωρητικά".

 

gthal

Παράθεση από: gpapargi στις 05 Ιουν 2019, 09:58:10 ΠΜ
Τέλος θα ήθελα να πω ότι για μένα είναι λάθος το να διδάσκεις object oriented χωρίς πρώτα τα παιδιά να έχουν αφομοιώσει τις αρχές του procedural προγραμματισμού. Αφού δε διδάσκεται και δεν εξετάζεται η σωστή ανάλυση σε υποπρογράμματα τα παιδιά δεν έχουν μπει στο λογική του διαδικαστικού προγραμματισμού. Πως θα καταλάβουν τη διαφορά φιλοσοφίας με τον αντικειμενοστραφή;

Συμφωνώ απόλυτα.
Και γενικά, με τόση ύλη θεωρίας που προστέθηκε, μοιάζει η πληροφορική να είναι ένα μάθημα κατά το ήμισυ (τουλάχιστον) θεωρητικό   :'(
(αν, μάλιστα, οι δομές και ο αντικειμενοστραφής μπουν και σε ασκησιακό επίπεδο, τότε φοβάμαι πως ούτε 4 φροντισητριακές ώρες δεν θα επαρκούν)
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός