Σχεδιάγραμμα-Χρονοδιάγραμμα ύλης Αεεπ

Ξεκίνησε από nokotsos, 21 Αυγ 2021, 06:29:18 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

nokotsos

Καλησπέρα σας ,
Είναι φέτος η πρώτη φορά που θα διδάξω το αεεπ σε γ λυκείου και θα ήθελα αν μπορεί κάποιος (σύμφωνα με την νέα ύλη του 2022) να μου κάνει ένα απλό Σχεδιάγραμμα-Χρονοδιάγραμμα για το πως πρέπει περίπου να κινηθώ (θα ήθελα να τελιώσω μέχρι τέλος Μαρτίου την ύλη αν είναι δυνατών). Ευχαριστώ εκ των προτέρων. :angel: :)
(Παράδειγμα: Μέχρι τον Σεπτέμβρη να έχω τελιώσει με την δομή επιλογής Αν και Επίλεξε)

George Eco

Καλησπέρα και καλώς ήρθες συνάδελφε. Να βοηθήσουμε βεβαίως, αλλά δε μας λες αν θα διδάξεις σε Λύκειο ή Φροντιστήριο.  :D
Σε περίπτωση που θα διδάξεις σε φροντιστήριο θέλω να γνωρίζω πόσες ώρες σε έχει για να προτείνω κάτι.
Σε Λύκειο τα πράγματα είναι απλούστερα.

nokotsos

Έχετε δίκιο,θα διδάξω σε φροντιστήριο και θα είναι 2 ώρες την βδομάδα (για 1 άτομο) και 3 ώρες την βδομάδα (για 2 άτομα στο τμήμα) 

George Eco

#3
Λοιπόν, γνώμη μου συνάδελφε είναι πως δε πρέπει να βιαστείς να ξεπετάξεις την ύλη, γεγονός που είναι αντικρουόμενος στόχος με τα φροντιστήρια, γιατί θέλουν για το θεαθήναι και για εντυπωσιασμό να καλύπτεται γρήγορα η ύλη.

Με άλλα λόγια πρέπει να δεις το δυναμικό των παιδιών. Αν διαβάζουν και τα πιάνουν γρήγορα, τόσο το καλύτερο.
Το μάθημα κατ εμέ χωρίζεται σε δύο μέρη.

Α] Βασικές εντολές και συνιστώσες αλγορίθμου (σε ΓΛΩΣΣΑ)
Β] Όλα τα υπόλοιπα (πίνακες, δομές, υποπρογράμματα, λοιπά θεωρητικά)

Αν τα παιδιά δε μάθουν το [Α] τέλεια, δε γίνεται να προχωρήσουν. Ακούγεται απλό και προφανές, αλλά δε γίνεται να ξεπετάξει κανείς την ύλη στα βασικά. Αυτό πιστεύω. Αυτό πρέπει να το προσέξεις.  Κατά τα άλλα δε νομίζω να βρεις δυσκολίες.


than_pap

Καλησπέρα και καλή χρονιά!
Ελπίζω να ξεκινήσει μια ουσιαστική συζήτηση πάνω σε αυτό το θέμα καθώς υπάρχουν καθηγητές χωρίς πολλή εμπειρία, και πρέπει από κάπου να ξεκινήσουν.

Με έχει απασχολήσει κι εμένα κατά καιρούς και θα σου περιγράψω σύντομα την μικρή εμπειρία μου.

Τα δυο πρώτα χρόνια, όντας άπειρος, με την ύλη να φτάνει μέχρι και υποπρογράμματα και βαριά κάποια θεωρητικά πάνω σε στοίβα ουρά, περίπου μέσα Γενάρη τελείωνα τη Δομή Επανάληψης και ξεκινούσα Πίνακες με σκοπό να κλείσουμε την ύλη περίπου μέσα Μάρτη και να έχω αρκετό χρόνο για επαναλήψεις διαγωνίσματα προσομοίωσης κλπ.

Τα δυο τελευταία χρόνια με τη νέα ύλη (από την οποία εν τέλει έλειπε ο αντικειμενοστραφής καθώς και κάποιο μέρος της εκσφαμλάτωσης λόγω κόβιντ) μέσα Δεκέμβρη φροντίζω να έχω τελειώσει Δομή Επανάληψης και να ξεκινήσω Πίνακες ώστε να προλάβω βαριά τέλη Μάρτη-μέσα Απρίλη... Στέκομαι αρκετά στη Δομή Επανάληψης γιατί θεωρώ πως είναι πολύ σημαντική καθώς ακόμη και οι επεξεργασίες των πινάκων βασίζονται σε αυτές, στοίβα ουρά, θέμα Α,Β κλπ.

Η αλήθεια είναι ότι φέτος πιθανό να υπάρξει και αντικειμενοστραφής στην ύλη και να ζοριστώ. Παρεμπιπτόντως θεωρώ τελείως παράλογη την προσθήκη αντικειμενοστραφούς σχεδίασης καθώς «Τι νόημα έχει να πάρεις παιδιά που δε γνωρίζουν τι θα πει πληροφορική και να τους μάθεις όλη αυτή την ύλη + ένα σορό από θεωρία χωρίς καμία εφαρμογή σε κώδικα;». Κάποιος θα ισχυριζόταν ότι έχουν διδαχτεί ήδη στη Β Λυκείου αλλά πίστεψέ με 1 στους 10 θα έχει δώσει πραγματικά σημασία στη Β. Τα ρωτάς τι πιστεύουν ότι είναι πληροφορική και σου απαντάνε «Κομπιούτερς».

Ελπίζω να μας πουν τη γνώμη τους οι πιο έμπειροι, κυρίως για να έχουμε ένα μπούσουλα κι εμείς και να βελτιωνόμαστε από τα λάθη μας!

nokotsos

Καλημέρα σας και Καλή αρχή. Στην χρονιά που πέρασε κράτησα σημειώσεις για τον χρονοπρογραμματισμό(ενδεικτικός πάντα). Τον ανεβάζω και ελπίζω να βοηθήσει! :)