Πολιτικές πιέσεις

Ξεκίνησε από gpapargi, 18 Μαΐου 2009, 02:08:42 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

evry


   Πλάκα πλάκα αν το καλοσκεφτείς διορθωτής στο ΑΟΔΕ μπορεί να είναι οποιοσδήποτε ξέρει ανάγνωση. Δεν χρειάζεται να έχεις πάρει κανένα πτυχίο.
   Τώρα όσον αφορά τη Βιολογία δεν ξέρω τι λέει ο φίλος σου που είναι Βιολόγος αλλά Τα Νέα έχουν και σήμερα δημοσίευμα με τίτλο
  Τα δυσκολότερα θέματα των τελευταίων ετών, Αναμένεται σφαγή στη Βιολογία Θετικής Κατεύθυνσης- Καραμπόλα στις βάσεις 
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

P.Tsiotakis

Κάποια μέσα προσπαθούν να συνδυάσουν την αγωνία των οικογενειών των υποψηφίων πουλώντας φύλλα/διαφημίσεις και τις εκλογές ώστε να αποκομίσουν πολιτικό όφελος για τα κόμματα που εκπροσωπούν.

Κι αυτά είτε συμπολιτευόμενοι είτε αντιπολιτευόμενοι

petrosp13

Κοιτάξτε παιδιά
Τα θέματα είναι δύσκολα ή εύκολα ανάλογα με το μαθητικό σύνολο που καλείται να τα αντιμετωπίσει
Αν συμφωνούμε ότι το επίπεδο των μαθητών φθίνει συνεχώς και ότι οι περισσότεροι μαθητές πλέον δεν αγχώνονται καν για τις πανελλαδικές εξετάσεις που κρίνουν το μέλλον τους, τότε τα θέματα της Βιολογίας μπορούν να κριθούν ως δύσκολα ή περίεργα ή όπως αλλιώς θέλουν οι δημοσιογράφοι

Το περσινό επίπεδο δυσκολίας των θεμάτων κρίνεται μάλλον κάτω του μετρίου
Ωστόσο, το 60% των μαθητών έγραψε κάτω από την βάση στην Φυσική, το 75% στα Μαθηματικά, το 47% στο δικό μας μάθημα
Εγώ πλέον είμαι πεπεισμένος ότι εκτός των πολιτικών πιέσεων για βατά θέματα, σίγουρα φτάνουν τα μαντάτα στο Υπουργείο Παιδείας και την Επιτροπή των εξετάσεων για το χαμηλό επίπεδο της πλειοψηφίας των μαθητών μας και γι'αυτό αναγκάζονται κατά κάποιο τρόπο να οδηγηθούν σε βατά θέματα για να μην κλάψουν μανούλες
Μαθητές που δεν έχουν μάθει να σκέφτονται, δεν έχουν μάθει να διαβάζουν, να μελετούν, δεν γνωρίζουν ή δεν μπορούν να φανταστούν τα στοιχειώδη.
Είναι λογικό να μην μπορούμε να τους καλλιεργήσουμε την κριτική ικανότητα στα 18 τους και μέσα σε μια χρονιά, σε ένα εντελώς άγνωστο μάθημα γι'αυτούς. Σίγουρα, κάνουμε ό,τι μπορούμε, όσο μπορεί ο καθένας.

Συνοψίζοντας, η άποψη μου είναι ότι τα θέματα είναι πλέον τόσο εύκολα και τυποποιημένα γιατί:
- Γνωρίζουν ότι οι μαθητές δεν έχουν αποκτήσει επίπεδο γνώσεων σε βάθος
- Γνωρίζουν ότι οι μαθητές δεν έχουν αποκομίσει κριτική ικανότητα στα 12 χρόνια εκπαίδευσης τους
Και για τους δυο παραπάνω λόγους και για να μην γίνει ξεσηκωμός και έχουν πολιτικό κόστος, τα θέματα είναι μονόδρομος. Βατά και τυποποιημένα. Δηλαδή, τα λιγότερο επικίνδυνα για τους ίδιους. Γιατί, αν τα θέματα απαιτούν κριτική ικανότητα και τα παιδιά αποτύχουν (που είναι και το πιθανότερο) θα πρέπει να απολογηθούν για το σύνολο του εκπαιδευτικού συστήματος.

Άρα, η εύκολη λύση. Βατά και τυποποιημένα για να είμαστε όλοι ευχαριστημένοι

Βέβαια, η πλάκα είναι ότι ακόμη και αυτά θεωρούνται δύσκολα για τους μαθητές και κρίνονται δύσκολα από τους καθηγητές για τους μαθητές που έχουν!!!  :D
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

pgrontas

Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 23 Μαΐου 2009, 04:48:47 ΜΜ
Κάποια μέσα προσπαθούν να συνδυάσουν την αγωνία των οικογενειών των υποψηφίων πουλώντας φύλλα/διαφημίσεις και τις εκλογές ώστε να αποκομίσουν πολιτικό όφελος για τα κόμματα που εκπροσωπούν.

Κι αυτά είτε συμπολιτευόμενοι είτε αντιπολιτευόμενοι
Νομίζω ότι συμβαίνει κάτι πιο απλό.
Τα μέσα θέλουν να φτιάξουν είδηση (για να πουλήσουν φύλλα / διαφημίσεις) είτε υπάρχει είτε όχι. Έτσι η υποψία δυσκολίας γίνεται σφαγή.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

COACH

Έχει κανείς ιδέα αν έγινε όντως σφαγή στην βιολογία ή αν απλά τα (ξανα)φουσκώνουν...Γιατί αν όντως έβαλαν ζόρικα ίσως βάλουν και ΑΕΠΠ ζόρικα...
Τι λέτε??
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΩΜΟΥ

evry

 Σφαγή σίγουρα δεν έγινε. Απλά έχω την εντύπωση ότι κάποιο ερώτημα στο τελευταίο θέμα, μάλλον το τελευταίο ήθελε λίγο σκέψη, αλλά όχι κάτι το δύσκολο.
Αυτά μου τα είπαν τα παιδιά που έδιναν και όλα έλεγαν ότι ήταν πιο δύσκολα από πέρυσι, αλλά όχι κάτι τρομερό.
  Πάντως μην πιστεύετε τα δημοσιεύματα, έχουν ξεφύγει και γράφουν ότι μπορούν για να πουλήσουν μερικά φύλλα παραπάνω. Για παράδειγμα σήμερα διάβασα στο Έθνος ότι τα θέματα της Ιστορίας ήταν πολλά και τα μισά παιδιά της θεωρητικής είχαν φύγει στις 2 ώρες. (άφου είχαν πάει πρώτα 2 φορές τουαλέτα η κάθε μια)
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

bagelis

Χαιρετώ όλους τους συναδέλφους (μετά από πολύ καιρό)!!!

Δυστυχώς για διάφορους λόγους δεν μπόρεσα φέτος να είμαι περισσότερο ενεργός αλλά βλέπω ότι κάποια πράγματα δεν αλλάζουν ποτέ!!  :D

Επειδή λοιπόν δεν έχω αλλάξει ούτε εγώ ας (ξανα)θέσω την δικιά μου άποψη για τα πράγματα:

1) Συμφωνούμε όλοι ότι τα περισυνά θέματα δεν ήταν τα καλύτερα που θα μπορούσαν να είναι αλλά τραγικά δεν ήταν.
Αν όλη η γκρίνια είναι γιατί "έπεσε" μία θεωρία από το κεφάλαιο τέσσερα φανταστείτε τι θα γίνει έτσι και πέσει κανά δύσκολο στο Θ4. Χαμός θα γίνει,  ;D

2) Εμένα πιο πολύ με ενοχλεί ο διπλός εμφωλευμένος βρόχος σε διάγραμμα ροής παρά η θεωρία... πιο πολύ με ενοχλούν θέματα του τύπου "GOTO", δομές σε δευτερεύουσες θέσεις μνήμης, χρήση στοίβας στη κλήση υποπρογραμμάτων, δηλαδή θέματα (ασκησάκια μάλιστα τα περισσότερα) του τύπου "βρήκα μια πρόταση ή παράγραφο μέσα στο βιβλίο, την τράβηξα και έβγαλα ολόκληρο ασκησιακό θέμα." Φέτος είδα ασκήσεις του τύπου "πάρε ψευδογλώσσα και κάντο φυσική γλώσσα με βήματα". Πιο τραγικά είναι αυτά τα θέματα παρά μία θεωρία που είχε κουκκίδες σε κανονικό κομμάτι ύλης.

3) Δεν έχουμε δικαίωμα να τραβάμε το μάθημα μία από δω και μία από εκεί. Οι εξετάσεις πρέπει να έχουν μία λογική συνέχεια χρόνο με το χρόνο. Είναι σίγουρο ότι όλοι μας έχουμε βάλει τους μαθητές μας να "παπαγαλίσουν" τη θεωρία. Αν δεν πέσει τίποτα πάλι άδικο δεν είναι? Είναι δίκαιο να βλέπεις την μία χρονιά να βάζουν θεωρία τύπου κεφάλαιο 4 και την άλλη χρονιά τίποτα? Η προετοιμασία που κάνουμε στους μαθητές μας είναι ανεξάρτητη από τα θέματα που έχουν πέσει? Και εν τέλει θέλω και εγώ σαν καθηγητής να ξέρω προς τα που να "κατευθύνω" τους μαθητές μου. Πέφτει θεωρία ή δεν πέφτει? Πέφτουν δύσκολα ερωτήματα για πολύ σκεπτόμενους ή όχι? Το χειρότερο είναι να βλέπουμε τη μία χρονιά το ένα και την άλλη το άλλο. Όλα ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ. Κατά συνέπεια αν φέτος δούμε θέματα για "σκεπτόμενους" εγώ σαν καθηγητής πάλι αδικημένος θα αισθανθώ γιατί δεν είχα τέτοια σημάδια για να προετοιμάσω τους μαθητές μου.

4) Οτιδήποτε είναι τραβηγμένο είναι άδικο, είτε σε επίπεδο "παπαγάλου" είτε "σκεπτόμενου". Η μία πλευρά θα βάλει Σ-Λ "ο αντικειμενοστραφής γεννήθηκε στις παγωμένες όχθες του Ειρηνικού Ωκεανού", (ΣΟΣ το λέω στους μαθητές μου,  ;D), η άλλη πλευρά θα βάλει άσκηση "Ανάλυση αριθμού σε γινόμενο πρώτων παραγόντων" (αυτό δεν το λέω καν, θα μου φύγουν), τίποτα από τα δύο δεν είναι σωστό και τίμιο. Και φυσικά όλοι μας αν κάνουμε ιδιαίτερο σε έναν σημαιοφόρο που θέλει να περάσει ΣΣΑΣ θα του κάνουμε και τα δύο ίσως αλλά το κάνουμε από δική μας ανασφάλεια. Οι εξετάσεις δεν είναι για αυτόν τον μαθητή. Οι εξετάσεις πρέπει να είναι για όλους.

5) Η τεχνολογική ΙΙ είναι ντεμοντέ. Γιατί? Μήπως φταίμε και εμείς? Γιατί αυξάνεται ο πληθυσμός της Θεωρητικής, γιατί πολλοί μαθητές που δεν ενδιαφέρονται για Ιατρική πάνε Θετική, γιατί (τουλάχιστον στο Νομό μου) κάθε μεγάλο Λύκειο έχει και τεχνολογική Ι ? Δηλαδή εμείς τι θέλουμε? Να κάνουμε μάθημα μόνο στους εκκολαπτόμενους γκουρού του προγραμματισμού? Το μάθημά μας είναι ΜΟΝΟ μία χρονιά, ΜΟΝΟ δύο ΣΧΟΛΙΚΕΣ ώρες την εβδομάδα, ξεκινάει από την έννοια πρόβλημα και καταλήγει στον τμηματικό προγραμματισμό, έχει θεωρία έχει και ασκήσεις, τι να πρωτοπρολάβει κανείς? Μήπως σηκώνουμε τον πήχυ του μαθήματος ψηλότερα από ότι πρέπει? Ένα παιδί που θέλει να περάσει σε μία καλή οικονομική σχολή καλώς ή κακώς πρέπει να γράψει καλά στο μάθημά μας, πρέπει τα θέματα να είναι και για αυτόν... Αν το μάθημα είχε βαρύτητα για τις Θετικές Επιστήμες, αν ήταν στη Θετική Κατεύθυνση, αν αν αν τότε θα συμφωνούσα σε πολλά από αυτά που λέτε, αλλά ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας: το μάθημά μας είναι στην Τεχνολογική ΙΙ και η συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών μας στοχεύει σε οικονομικές σχολές και όχι σε Θετικές Επιστήμες και Πολυτεχνεία.

6) Ιδιωτικό σχολείο του Νομού μου (όπως και πολλά φροντιστήρια) ξεκινούν προγραμματισμό από τη Β΄ Λυκείου για να προλάβουν οι μαθητές να εξοικοιωθούν με την έννοια του προγραμματισμού. Τα φροντιστηριακά βοηθήματα βγαίνουν με ολοένα και περισσότερες σελίδες και πολλούς τόμους. Είναι υγιές αυτό? μήπως η τάση για ακραία θέματα "παπαγάλων" ή "σκεπτόμενα" τρέφουν ένα ολόκληρο εμπόριο (φροντιστήρια, ιδιωτικά σχολεία, εκδοτικοί οίκοι, ιδιαιτεράδες) και αυτή είναι η αιτία του κακού? Μήπως και οι δικές μας απόψεις για θέματα που "ξεχωρίζουν" τους άριστους από τους καλούς είναι σε λάθος κατεύθυνση όταν μιλάμε για Μέση Εκπαίδευση?

Να είστε όλοι καλά και καλή επιτυχία στους μαθητές μας!







evry

Πολύ ενδιαφέρον άρθρο του Χρήστου Γιανναρά στην καθημερινή, το αναφέρω διότι λέει αρκετά για την παπαγαλία και τα αίτιά της.

Πρόταση αλλαγής στόχου στην Παιδεία
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Σούλας Βασίλης

Συνάδελφοι δείτε και αυτό.

http://www.alfavita.gr/typos/t24_5_9_0648.php

Καθένας τα δικά του λέει.
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

evry

Το παρακάτω ήταν το δημοσίευμα των Νέων χθες 
  Τα δυσκολότερα θέματα των τελευταίων ετών, Αναμένεται σφαγή στη Βιολογία Θετικής Κατεύθυνσης- Καραμπόλα στις βάσεις 

επίσης είχαν χαρακτηρίσει τα θέματα των μαθηματικών κατεύθυνσης έξυπνες βόμβες και είχαν μιλήσει και εκεί για σφαγή.

Δεν είναι λοιπόν λίγο περίεργο ότι ο ένας εκ των δύο συντακτών που τις προηγούμενες μέρες έλεγε τα παραπάνω βγαίνει και γράφει σήμερα

Άνοδος βάσεων - αύξηση αριστούχων

Καλά ρε παιδιά μα πως γίνεται να γράφουν οι μαθητές άσχημα και να ανεβαίνουν οι βάσεις? Παρακάτω λέει

Λιγότερα σε σχέση με πέρσι γραπτά βαθμολογούνται κάτω από τη βάση στα Μαθηματικά Τεχνολογικής και Θετικής Κατεύθυνσης ενώ την ίδια στιγμή καταγράφονται μεγαλύτερα ποσοστά αριστούχων.

Και ρωτάω εγώ τώρα. Αυτός ο άνθρωπος πρέπει να βγει και να ζητήσει συγγνώμη από τους αναγνώστες του?
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

P.Tsiotakis

όχι, αν οι αναγνώστες του είναι αντιπολιτευόμενοι και χαίρονται να ακουν οτιδήποτε κατά της κυβέρνησης.

Το αντίστοιχο για τα αντίθετα άρθρα...

Vangelis

Να γυρίσουμε στο θέμα μας
Οι εξετάσεις αυτές δεν είναι μόνο για εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο είναι και απολυτήριες.  Δηλαδή κάποιος γράφει μόνο και μόνο για να πάρει το απολυτήριο του.  Θα πρέπει λοιπόν το 10 να μπορούν να το πιάσουν η πλειοψηφία των μαθητών.   Για να μπορούν όμως να πιάσουν 10 πρακτικά τα εύκολα θέματα πρέπει να αντιστοιχούν στο βαθμό 13.  Από εκεί και πάνω πρέπει να υπάρχει διαβάθμιση και ειδικά να υπάρχει κάτι που θα ξεχωρίζει τον μαθητή  του 18 από τον μαθητή του 20.
Να συμπληρώσω ότι πολλοί καλοί μαθητές στον πργραμματισμό χάνουν θέματα θεωρίας γιατί από την πολλή αυτοπεποίθηση που έχουν δεν διαβάζουν αρκετά τη θεωρία.  Και φυσικά αυτό είναι λάθος.

Επίσης μην πυροβολείτε τον πιανίστα  (την επιτροπή εννοώ) δεν είναι τίποτα εξωγήινα όντα δικοί μας συνάδελφοι είναι με πολλά χρόνια εμπειρίας ο καθένας.  Έχουν όλη την πίεση της ευθύνης να επιλέξουν θέματα  που θα κριθούν από όλη την Ελλάδα και θα πρέπει να είναι πρωτότυπα, έξυπνα, να έχουν διακριτικότητα να διαφέρουν από αυτά που έχουν δημοσιεύσει οι εφημερίδες, από αυτά που περιέχουν βοηθητικά βιβλία, και από αυτά που έχουν πέσει τα προηγούμενα χρόνια.  Βάλτε και επιπλέον ότι πρέπει να δημιουργηθούν την προηγούμενη νύχτα των εξετάσεων (για αποφυγή διαρροών)  και πάρτε μια ιδέα για το τι τραβάνε. 
Σκεφτείτε μόνο πόσο χρόνο "φάγατε" εσείς κατα καιρούς για να βγάλετε κάποιο πρωτότυπο θέμα σε τεστ και το συζητάμε αν μπορούν αν γίνουν λάθη ή όχι. 

gpapargi

Παράθεση από: Vangelis στις 25 Μαΐου 2009, 06:02:16 ΜΜ
[...] θα πρέπει να είναι πρωτότυπα, έξυπνα, να έχουν διακριτικότητα [...]

Και μόνο αυτά να ισχύσουν εγώ θα είμαι ευτυχισμένος... και δε θα με νοιάξει κανένα μικρολάθος. Αρκεί μόνο να έχουν διάθεση να προστατέψουν τον πραγματικα σκεπτόμενο μαθητή που είναι είδος προς εξαφάνιση (εξ αιτίας των θεμάτων που επιλέγονται στις εξετάσεις).
Είμαστε έτοιμοι να υπερασπιστούμε μια τέτοια επιτροπή.

evry

#118
Παράθεση από: Vangelis στις 25 Μαΐου 2009, 06:02:16 ΜΜ
Να γυρίσουμε στο θέμα μας
Οι εξετάσεις αυτές δεν είναι μόνο για εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο είναι και απολυτήριες.  Δηλαδή κάποιος γράφει μόνο και μόνο για να πάρει το απολυτήριο του.  Θα πρέπει λοιπόν το 10 να μπορούν να το πιάσουν η πλειοψηφία των μαθητών.   Για να μπορούν όμως να πιάσουν 10 πρακτικά τα εύκολα θέματα πρέπει να αντιστοιχούν στο βαθμό 13.  Από εκεί και πάνω πρέπει να υπάρχει διαβάθμιση και ειδικά να υπάρχει κάτι που θα ξεχωρίζει τον μαθητή  του 18 από τον μαθητή του 20.
Μέχρι εδώ συμφωνούμε, το θέμα είναι ότι στα περσινά θέματα δεν υπήρχε κάτι τέτοιο. Δεν υπήρχε το έξυπνο θέμα που θα ξεχώριζε το μαθητή του 18 από τον μαθητή του 20

Παράθεση
Να συμπληρώσω ότι πολλοί καλοί μαθητές στον πργραμματισμό χάνουν θέματα θεωρίας γιατί από την πολλή αυτοπεποίθηση που έχουν δεν διαβάζουν αρκετά τη θεωρία.  Και φυσικά αυτό είναι λάθος.
Αν πρόκειται για θεωρία που είναι κεντρικής σημασίας στο μάθημα, συμφωνώ απόλυτα, αλλά αν πρόκειται για θεωρία που αναλώνεται στην εξέταση του πόσο καλά έχουν παπαγαλίσει οι μαθητές μέχρι και την τελευταία παράγραφο τότε διαφωνώ απόλυτα. Δηλαδή θέματα σαν το περσινό όπου ζητούσαν τις τεχνικές σχεδίασης αλγορίθμων θα μπορούσαν να μπουν μόνο από άτομα που δεν έχουν καμία σχέση ούτε με το μάθημα ούτε με την επιστήμη γενικότερα (όχι μόνο της πληροφορικής)

Παράθεση
Επίσης  μην πυροβολείτε τον πιανίστα  (την επιτροπή εννοώ) δεν είναι τίποτα εξωγήινα όντα δικοί μας συνάδελφοι είναι με πολλά χρόνια εμπειρίας ο καθένας.  Έχουν όλη την πίεση της ευθύνης να επιλέξουν θέματα  που θα κριθούν από όλη την Ελλάδα και θα πρέπει να είναι πρωτότυπα, έξυπνα, να έχουν διακριτικότητα να διαφέρουν από αυτά που έχουν δημοσιεύσει οι εφημερίδες, από αυτά που περιέχουν βοηθητικά βιβλία, και από αυτά που έχουν πέσει τα προηγούμενα χρόνια.  Βάλτε και επιπλέον ότι πρέπει να δημιουργηθούν την προηγούμενη νύχτα των εξετάσεων (για αποφυγή διαρροών)  και πάρτε μια ιδέα για το τι τραβάνε. 
Σκεφτείτε μόνο πόσο χρόνο "φάγατε" εσείς κατα καιρούς για να βγάλετε κάποιο πρωτότυπο θέμα σε τεστ και το συζητάμε αν μπορούν αν γίνουν λάθη ή όχι.
Κατ'αρχήν να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα. Προφανώς και κανείς δεν έχει δικαίωμα να κάνει κριτική στην επιτροπή για διάφορα λαθάκια που μπορεί να προκύψουν από τα θέματα. Καταλαβαίνουμε ότι σε μια νύχτα είναι πολύ δύσκολο να βγουν τέλεια θέματα. Αυτό που κριτικάρουμε εδώ είναι η φιλοσοφία των θεμάτων, η οποία βασίζεται σε αυτούσιες προτάσεις του βιβλίου και τυποποιημένες ασκήσεις, πράγμα ανεπίτρεπτο για ένα μάθημα προγραμματισμού ή αλγοριθμικής σχεδίασης.
   Επίσης στο στέκι έχουμε βγάλει πολλές φορές πρωτότυπα θέματα. Η επιτροπή δεν θυμάμαι να έχει κάνει κάτι αντίστοιχο. Ειδικά πέρυσι οι ασκήσεις που έβαλε ήταν οι πιο τυποποιημένες και οι λιγότερο πρωτότυπες που έχουν πέσει τα τελευταία χρόνια. Το τελευταίο πρωτότυπο θέμα που θυμάμαι ήταν τα γραμματόσημα του 2007, από εκεί και πέρα το χάος (μιλάω μόνο για ημερήσια).
   
   Όπως και να έχει, αν η φιλοσοφία της επιτροπής είναι κοντά στην κριτική σκέψη και στα πρωτότυπα θέματα θα τους συγχαρούμε, αλλά αν τα θέματα ακολουθήσουν την ίδια γραμμή με πέρυσι, δηλαδή τη γραμμή της παπαγαλίας και της τυποποίησης θα μας βρουν απέναντί τους.

Για να καταλάβουν όλοι τι εννοώ θεωρώ εξαιρετική επιλογή τα θέματα των επαναληπτικών 2007 εκτός της άσκησης με το πτηνοτροφίο, η οποία ήταν και αυτή πολύ καλό θέμα αλλά έπρεπε να "ελαφρύνει" λίγο σε κάποια ερωτήματα.  Τα θέματα 1,2,3 ήταν εξαιρετικά. Τα καλύτερα που έχουν πέσει ποτέ.
Που είναι αυτοί οι άγιοι :angel: άνθρωποι :-\
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

evry

Επειδή κανείς άλλος δεν το έθιξε, και δεν θα ήθελα να περάσει έτσι, (μια και αύριο θα συζητάμε όλοι για τα θέματα) είδε κανείς τα θέματα της Φυσικής?
   Παιδιά είμαι άσχετος από Φυσική και όμως ακόμα και σε μένα φαίνονται γελοία. Μα είναι δυνατόν? Το θέμα 3 μόνο αν κοιτάξτε θα καταλάβετε πόσο χαμηλά έχει πέσει το επίπεδο αυτού του μαθήματος. Ποιο γελοίο θέμα δεν έχω δει στη ζωή μου. Δεν είναι φυσική, είναι καθαρά αλγεβρικό. Μια απλή εφαρμογή τύπων. Τι να πεις... Κατά τα άλλα οι εφημερίδες γράφουν για βατά θέματα.
   Γιώργο (gpapargi) εσύ τα είδες τα θέματα?
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr