Δυσκολίες - Προβλήματα στη Διδασκαλία των Τ.Π.Ε. στα 800 Ολοήμερα με Ε.Α.Ε.Π.

Ξεκίνησε από tom, 25 Σεπ 2010, 05:50:05 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

orchid

Παράθεση από: tom στις 29 Σεπ 2010, 10:17:06 ΜΜ
Καλό!  :)
Μπορείς να βάλεις ένα switchaκι και να κουμπώσεις τα καινούρια pc πάνω σε αυτό.

Αυτό θα κάνω, αλλά το πρόβλημά μου είναι χωροταξικό ας πούμε. Οι παλιοί υπολογιστές έχουν CRT οθόνες κι έχουν καλύψει όλους τους τοίχους και οι καινούριοι θα πρέπει ίσως να τοποθετηθούν στη μέση της αίθουσας = καλώδια μέσα στη μέση = δε χωράνε ΚΑΙ θρανία ΚΑΙ καρέκλες ΚΑΙ μαθητές στη μέση...
Άννα Βεσυροπούλου - ΠΕ19

Keep Growing

Προσοχή, το παρακάτω είναι χιούμορ.  :)

...συναδέλφισα, το πρόβλημα πρέπει να λυθεί.
Έχω λοιπόν μια πρόταση.
Μπορείτε να δείτε τον χώρο, όχι μόνο σε οριζόντιο επίπεδο, αλλά και σε κάθετο.
Διπλά κρεβατάκια για τα παιδάκια, (όπως στα παιδικά δωμάτια, το ένα πάνω, το άλλο κάτω) και πάνω στα κρεβάτια και τα μηχανήματα.
Έτσι, όλοι οι καλοί χωράνε και αν σου νυστάξει και κανένας μπόμπιρας ή μπομπιρούλα τραβάει και έναν ύπνο.   ;D
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

orchid

Παράθεση από: Keep Growing στις 29 Σεπ 2010, 10:43:50 ΜΜ
Προσοχή, το παρακάτω είναι χιούμορ.  :)

...συναδέλφισα, το πρόβλημα πρέπει να λυθεί.
Έχω λοιπόν μια πρόταση.
Μπορείτε να δείτε τον χώρο, όχι μόνο σε οριζόντιο επίπεδο, αλλά και σε κάθετο.
Διπλά κρεβατάκια για τα παιδάκια, (όπως στα παιδικά δωμάτια, το ένα πάνω, το άλλο κάτω) και πάνω στα κρεβάτια και τα μηχανήματα.
Έτσι, όλοι οι καλοί χωράνε και αν σου νυστάξει και κανένας μπόμπιρας ή μπομπιρούλα τραβάει και έναν ύπνο.   ;D

Σωστά! Έδωσες νέα διάσταση στην οριζόντια και κατακόρυφη καλωδίωση!  :D
Άννα Βεσυροπούλου - ΠΕ19

orchid

Έχω ακόμα θεματάκι που με απασχολεί είναι ότι σκεφτόμαστε να καλωδιώσουμε όλο το σχολείο, κοινώς να τραβήξουμε καλώδια από το switch στις τάξεις. Γενικά υπάρχει διάθεση και από τους δασκάλους και από τον διευθυντή, ο οποίος είναι πολύ ανοιχτός σε προτάσεις. Έχει ένα 16 port switch στο rack και θα βάλω άλλο ένα για να συνδέσω τα καινούρια μηχανήματα που μας έστειλε ο ΟΣΚ και αργότερα ενδεχομένως τα laptop. Θα πρέπει να βάλω και τρίτο για τις αίθουσες; (προφανώς θα μου πείτε, αλλά μέχρι πόσα switches μπορώ να βάλω;) Γιατί δεν παίρνουμε ένα με πιο πολλά ports βέβαια, αλλά σκέφτομαι να βγάλω έξω από το εργαστήριο αυτό που θα δίνει δίκτυο στις αίθουσες, για να αποφύγουμε τα πολλά μακριά καλώδια.
Άννα Βεσυροπούλου - ΠΕ19

Νίκος Αδαμόπουλος

Αν σε μία αίθουσα θα υπάρχουν περισσότεροι του ενός υπολογιστές οι οποίοι θα συνδέονται ενσύρματα με το δίκτυο τότε καλύτερα να βάλετε εκεί ξεχωριστό switch για να αποφύγετε τα πολλά μακριά καλώδια όπως λες κι εσύ.

Επίσης, αποφύγετε να συνδέετε σε σειρά πολλά switch - μέχρι 3 θα έλεγα.... Αν υπάρχει ανάγκη για περισσότερα μπορείτε να τα συνδέετε σε ένα σχήμα αστέρα.

Νίκος Αδαμόπουλος

Επειδή διαβάζω ότι κάποια σχολεία δεν έχουν Η/Υ, νομίζω ότι πριν επιλεγούν τα 800 σχολεία οι διευθυντές τους είχαν δηλώσει αν διαθέτουν ή όχι εργαστήριο πληροφορικής.

Επίσης, παραθέτω από το http://pekap.blogspot.com/2010/09/hy-800.html

"Προμήθεια H/Y από τον Ο.Σ.Κ. στα 800 ολοήμερα δημοτικά σχολεία

Προκειμένου να εξυπηρετηθούν άμεσα οι ανάγκες των δημοτικών σχολείων με ενιαίο αναμορφωμένο πρόγραμμα για υπολογιστές -στο πλαίσιο της συγχρηματοδοτούμενης Πράξης «Πρόγραμμα πιλοτικής εισαγωγής ηλεκτρονικών υπολογιστών και συναφούς εξοπλισμού σε δημοτικά σχολεία για μία ψηφιακά υποστηριζόμενη διδασκαλία»- ο Ειδικός Γραμματέας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Μιχάλης Κοντογιάννης, ζήτησε από τον Ο.Σ.Κ. να δοθούν ηλεκτρονικοί υπολογιστές σε 178 δημοτικά σχολεία που είχαν από ελάχιστους έως και καθόλου υπολογιστές.
Ο Ο.Σ.Κ. ανταποκρίθηκε άμεσα στο αίτημα του Ειδικού Γραμματέα και τα εν λόγω δημοτικά σχολεία θα μπορέσουν να καλύψουν τις ανάγκες τους και να ανταποκριθούν στο ωρολόγιο ενιαίο αναμορφωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα."


Τέλος, νομίζω πως η προμήθεια των φορητών δεν σχετίζεται άμεσα με το μάθημα των ΤΠΕ. Αφορά το έργο "Π80 - Πρόγραμμα πιλοτικής εισαγωγής ηλεκτρονικών υπολογιστών και συναφούς εξοπλισμού σε δημοτικά σχολεία για μία ψηφιακά υποστηριζόμενη διδασκαλία" (http://p80-laptops.sch.gr/). Αυτοί λογικά θα χρησιμοποιούνται από όποιον εκπαιδευτικό (δάσκαλο) θέλει στο πλαίσιο οποιουδήποτε μαθήματος (εντάξει, λογικά και από τους πληροφορικούς, αλλά όχι αποκλειστικά!).

black21

Και μια προσωπική επισήμανση
Η φασαρία σε κάποιες από τις μικρές τάξεις είναι απίστευτη. Η μισή ώρα περνά σε παρατηρήσεις, σε διαμάχες για το ποιός θα πιάσει το ποντίκι, αυτός ή εκείνος με πείραξε κ.λπ. Δεν ξέρω πως είναι οι δικές σας τάξεις αλλά εκτός της Δ,Ε και ΣΤ οι υπόλοιπες είναι σε ένταση. Μετά από πέντε χρόνια σε Γυμνάσιο - Λύκειο νιώθω ότι δεν έχω τον έλεγχο και όλο αυτό μου προσθέτει άγχος.

orchid

Παράθεση από: black21 στις 30 Σεπ 2010, 03:09:30 ΜΜ
Και μια προσωπική επισήμανση
Η φασαρία σε κάποιες από τις μικρές τάξεις είναι απίστευτη. Η μισή ώρα περνά σε παρατηρήσεις, σε διαμάχες για το ποιός θα πιάσει το ποντίκι, αυτός ή εκείνος με πείραξε κ.λπ. Δεν ξέρω πως είναι οι δικές σας τάξεις αλλά εκτός της Δ,Ε και ΣΤ οι υπόλοιπες είναι σε ένταση. Μετά από πέντε χρόνια σε Γυμνάσιο - Λύκειο νιώθω ότι δεν έχω τον έλεγχο και όλο αυτό μου προσθέτει άγχος.

Είναι μεγάλο πρόβλημα. Σε εμένα τα πρωτάκια και μια τάξη της Δ είναι τα πιο ήσυχα. Τα μεγάλα είναι άστα να πάνε... ίσως γιατί είναι περισσότερα στο τμήμα. Αυτό που κάνω είναι να τους εξηγούμαι από την αρχή (από το πρώτο μάθημα και στην αρχή κάθε ώρας γιατί τα μικρά παιδιά ξεχνάνε σαν τα χρυσόψαρα) ότι αν κάνουν φασαρία θα φύγουμε από το εργαστήριο και θα πάμε στην τάξη. Το εφάρμοσα 2-3 φορές και θα έλεγα ότι αποδίδει αρκετά.
Άννα Βεσυροπούλου - ΠΕ19

Καρκαμάνης Γεώργιος


lia pe19

Καλησπέρα!Στο σχολείο μου το εργαστήριο πληροφορικής είναι μια αποθήκη με 5 υπολογιστές που χωράνε μέχρι 15 παιδιά. Το χρησιμοποίησα μια φορά και στεκόμουν ορθια σε μια γωνια χωρις να μπορω να πάω πάνω απο τα παιδια γιατι δεν είχε χωρο να κινηθω. αναγκάζομαι και κουβαλαω κάθε μέρα το laptop μου και μαζι με προβολέα του σχολείου παω απο ταξη σε ταξη για να κάνω μαθημα. μεταφέρω, συνδέω και αποσυνδέω υπολογιστή προβολέα ηχεία και μπαλαντέζα καθε ωρα. Λένε οτι θα φερουν λυόμενη τάξη και θα μπουνε οι υπολογιστές απο το υπουργείο που θα σταλουνε. Μεχρι τότε εχω να αντιμετωπίσω και όλα τα άλλα προβλήματα που αναφέρονται παραπάνω. Εχω αρχίσει να χάνω την υπομονή μου και δεν ξέρω πώς θα συνεχίσω.

p-p

Λία εγω στο (!!!ΝΕΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ!!!) Δημοτικό που τοποθετήθηκα υπάρχει μόνο ενας υπολογιστής στο γραφείο του διευθυντή με σύνδεση internet PSTN.

Νομίζω είμαι εκτός συναγωνισμού....

Γυρνάω από τάξη σε τάξη, με λαπτοπ(δικό μου), προβολικό(δικό μου), μπαλαντέζα και ηχεία(δικά μου) κάθε ώρα οπως και εσυ...

Πήρα τηλέφωνο για τα 10 laptop που θα... έρθουνε και τους είπα την κατάσταση που έχουμε σαν σχολείο και βιαζόμαστε να πάρουμε τα laptop...και γέλασε και μου είπε πως πρέπει να είμαι νέος συνάδελφος και θα μάθω στην πορεία πως γίνονται οι μεταρυθμίσεις στην Ελλάδα....

“When Kepler found his long-cherished belief did not agree with the most precise observation, he accepted the uncomfortable fact. He preferred the hard truth to his dearest illusions; that is the heart of science.” - Carl Sagan

Mariadnii

Είμαι κι εγώ ένας από αυτούς που καλούμαι να κάνω μάθημα σε ένα τμήμα 25 μαθητών έχοντας 6 υπολογιστές εκ των οποίων οι 2 σέρνονται. Διαβάζοντας τα παραπάνω σχόλια νιώθω λιγότερο απελπισμένη αφού βλέπω πως η κατάσταση είναι γενικότερα ίδια (όχι πως αυτό είναι κοινωνικά θετικό, είναι όμως ψυχολογικά). Κάθε μέρα είναι μια μάχη επιβίωσης μέσα στην αίθουσα! Για φέτος τουλάχιστον δεν περιμένω βοήθεια από το υπουργείο παιδείας, μόνο η δημιουργική φαντασία μας θα βοηθήσει ... αα και κανένα ηρεμιστικό !!!  ;)

black21

Παρατηρώ ότι οι περισσότεροι από εμάς αντιμετωπίζουν απαράδεκτες συνθήκες. Διερωτώμαι αν θα πρέπει να κάνουμε κάτι ή αν θα μείνουμε με σταυρωμένα χέρια. Θεωρώ ότι θα ήταν καλό όλα αυτά να γνωστοποιηθούν προς όλες τις κατευθύνσεις (κυρίως προς τους γονείς) μέσω μιας επιστολής διαμαρτυρίας η οποία πιθανόν να φέρνει την υπογραφή της ΠΕΚΑΠ ή της ΕΠΕ.

akpa

και στο δικό μου σχολείο ίδια κατάσταση. 25 παιδιά στα τμήματα, 4 υπολογιστές πανάρχαιοι χωρίς δίκτυο, πολύμπριζα να κρέμονται στο πάτωμα, και 15 τμ αίθουσα εργαστηρίου.

Ας κάνει η πεκαπ ή η επε μια σωστή δουλεία. Ο κατάλογος των 800 ολοήμερων είναι γνωστός. Ας βρουν τα τηλέφωνα αυτών των σχολείων ας τηλεφωνήσουν και ας κάνουν δυό τρεις ερωτήσεις στο κάθε συνάδελφο σχετικά με τα προβλήματα που αντιμετωπίζει. Και, αν το επιθυμεί ο συνάδελφος, να καταγραφούν τα προβλήματα αυτά.

Η κατάσταση με τα 800 ολοήμερα, οι υποχρεωτικές αποσπάσεις μας εκεί, όλα αυτά έχουν να κάνουν με προεκλογικούς λόγους. Αν τα είχαν οργανώσει σωστά , και εγώ μαζί τους, όμως η κατάσταση φαίνεται να είναι απαράδεκτη.

Η αίσθησή μου είναι ότι τα προβλήματα είναι τεράστια, πρέπει επιτέλους κάποιος να σηκώσει το χαλί για να φανεί  η βρώμα που κρύβεται από κάτω, με αριθμούς και στατιστικά στοιχεία. Μπας και συγκινηθεί κάποιος "αρμόδιος" και βοηθήσει. Αλλιως μας βλέπω μέχρι το μάρτιο με lexotanil όλους μας.  :P
people are motivated by profit.

tom

Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι