Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου

Ξεκίνησε από skoud, 02 Οκτ 2010, 11:50:30 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

NiColas1957

#810
ΟΚ το αποσύρω
συγνώμη ... κακό χιούμορ

NiColas1957

#811
ΟΚ το αποσύρω
συγνώμη ... κακό χιούμορ

badim

Σε συζήτηση που είχα με συνάδελφο Μαθηματικό που παρακολουθεί τα σεμινάρια Β'επιδέδου μου είπε ότι τους
μαθαίνουνε logo γιατί όπως είπε ο επιμορφωτής αυτοί θα κάνουνε αλγοριθμική.
Συμφωνα με τον επιμορφωτή το σχολείο χωρίς καθηγητή πληροφορικής είναι το πιο εξελιγμένο μοντέλο και αυτό
ακολουθείται σε όλες τις προηγμένες χώρες  ::) ::).
Σε ερώτηση της συναδέλφου μα εμείς δεν τα ξέρουμς όλα σε σχέση με την πληροφορική , η απάντηση ήταν μην στεναχωριέστε τα
ξέρουν τα παιδιά :D :D
Εγω τώρα γιατί έχω μια εντύπωση ότι η πληροφορική θα βγεί από παντου, δεν ξέρω?? :-X :-X

badim

Σε συνέχεια των παραπάνω απο την ύλη των Μαθηματικών στα σεμινάρια Β'Επιπέδου
Αναζήτηση στο google-Μηχανές αναζήτησης -σύνθετες αναζητήσεις.

alex1alex

Βιντεο απο τη σημερινη Ιστορικη συγκεντρωση της ΠΕΚΑΠ στο Υπουργειο

http://www.youtube.com/watch?v=3QYYyCZ7HK0

http://www.youtube.com/watch?v=qamEE7AZ7ZI

Δηλωσεις Λουβρη μετα τη συναντηση στο υπουργειο

http://www.youtube.com/watch?v=HmGFMmz-_G8

http://www.youtube.com/watch?v=CpMz0M54_gs

Αλεβιζάκος - ΟΛΜΕ

http://www.youtube.com/watch?v=_bKTJ1v12BE

και σε ποιοτητα HD (720) παρακαλω....


μπειτε και εδω και γραφτειτε στη ομαδα του αγωνα

http://www.facebook.com/home.php?sk=group_153223134713673&ap=1


alex1alex


Σπύρος Δουκάκης

Η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία για το Νέο Λύκειο

Επιστολή προς το ΥΠΔΒΜΘ για τη μείωση και περικοπή της ύλης των Μαθηματικών.
Προς
την Υπουργό Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
κα Άννα Διαμαντοπούλου

Αξιότιμη κ. Υπουργέ,

Πρόσφατα βιώσαμε την ατεκμηρίωτη και απαράδεκτη απόφαση του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων για τη μείωση και περικοπή της ύλης των Μαθηματικών. Στα τεκταινόμενα υπάρχει η σαφής πρόθεση του Υπουργείου, να καταστήσει τα Μαθηματικά επιλεγόμενο μάθημα για μεγάλο μέρος του Λυκειακού πληθυσμού, πράγμα που οδηγεί σε υποβαθμισμένο επίπεδο Μαθηματικών γνώσεων πάρα πολλών μαθητών και στην αντίστοιχη μείωση των ωρών διδασκαλίας των Μαθηματικών.

Όλα τα παραπάνω βρήκαν και θα βρουν την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία (Ε.Μ.Ε.) σθεναρά αντίθετη Τα Μαθηματικά πέραν της φιλοσοφικής τους διάστασης, που είναι συμβατή με τις πολιτισμικές καταβολές και την κουλτούρα του Έλληνα, αποτελούν την πλέον κατάλληλη γλώσσα για την κατανόηση και μελέτη άλλων επιστημονικών περιοχών. Πιστεύουμε ότι με τις προτεινόμενες αλλαγές και περικοπές δεν επιτυγχάνεται ο στόχος παροχής συγκροτημένης και αναβαθμισμένης Μαθηματικής Παιδείας στον πολίτη.

Η Ε.Μ.Ε. υποστηρίζει πάγια τον αναβαθμισμένο ρόλο των Μαθηματικών τα οποία μαζί με τη Γλώσσα και τις Φυσικές Επιστήμες πρέπει να αποτελούν τον κορμό των Προγραμμάτων Σπουδών και να εφοδιάζουν τους μαθητές με το αναγκαίο εννοιολογικό και πολιτισμικό υπόβαθρο.

Σε αυτό το πλαίσιο βασικές μας προτάσεις είναι:

Πεντάωρη εβδομαδιαία διδασκαλία των Μαθηματικών στο Δημοτικό, στις τρεις τάξεις του Γυμνασίου και στην 1η Λυκείου με στόχο τη βελτίωση του μαθηματικού επιπέδου γνώσεων των μαθητών.

Για τις τάξεις Β και Γ Λυκείου προτείνεται η διδασκαλία δυο επιπέδων Μαθηματικών: Α επίπεδο -4 ώρες υποχρεωτικές για όλους τους μαθητές, Β επίπεδο-7 ώρες διδασκαλίας.

Η Μαθηματική εταιρεία υποστηρίζει ότι δεν θα πρέπει στα πλαίσια της όποιας διεθνούς εναρμόνισης και επιταγών, να απεμπολήσουμε τον όλως ιδιαίτερο χαρακτήρα της Παιδείας μας σχετικά με τα Μαθηματικά, ο οποίος και επιβραβεύεται από την ποιότητα των αποφοίτων μας που διαπρέπουν παγκοσμίως στις Θετικές Επιστήμες και αυτό παρά το μικρό πληθυσμό της χώρας.

Η Ε.Μ.Ε. με τις παρεμβάσεις της, τις εκδόσεις της και τα Συνέδριά της βρίσκεται πάντα δίπλα στο μαχόμενο μαθηματικό, στους μαθητές και τις μαθήτριες και συμβάλλει στην αναβάθμιση των Μαθηματικών Σπουδών.

Η Ε.Μ.Ε. προτείνει για το μέλλον και την υφή της Μαθηματικής Παιδείας να κληθούν να συμβάλλουν διακεκριμένοι Μαθηματικοί όλων των βαθμίδων της Εκπαίδευσης με ευρύτατες γνώσεις στο αντικείμενο και δηλώνει ότι είναι πρόθυμη να συμβάλει με επεξεργασμένες θέσεις σε όποια σοβαρή προσπάθεια κληθεί θεσμικά να συμμετάσχει.

Για το Διοικητικό Συμβούλιο

της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας
               

Ο Πρόεδρος                                                                                           
                                                                                                                           Ο Γενικός Γραμματέας

Καθηγητής Γρηγόριος Καλογερόπουλος                                                                        Ιωάννης Τυρλής

skoud

Αναβολή της αυριανής συνάντησης με την Υφυπουργό Παιδείας για την Τρίτη 22/2

http://pekap.blogspot.com/2011/02/1722011.html
Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...

sarakiniotis

Μια ανακοίνωση που ηρθε στο Mail του σχολειου (συμπαρασταση απο ΔΑΚΕ  Καθηγητων ΔΕ)

gpapargi

#819
Παράθεση από: sdoukakis στις 16 Φεβ 2011, 11:51:09 ΠΜ
Η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία για το Νέο Λύκειο

Επιστολή προς το ΥΠΔΒΜΘ για τη μείωση και περικοπή της ύλης των Μαθηματικών.
Προς
την Υπουργό Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
κα Άννα Διαμαντοπούλου

Αξιότιμη κ. Υπουργέ,

Πρόσφατα βιώσαμε την ατεκμηρίωτη και απαράδεκτη απόφαση του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων για τη μείωση και περικοπή της ύλης των Μαθηματικών. Στα τεκταινόμενα υπάρχει η σαφής πρόθεση του Υπουργείου, να καταστήσει τα Μαθηματικά επιλεγόμενο μάθημα για μεγάλο μέρος του Λυκειακού πληθυσμού, πράγμα που οδηγεί σε υποβαθμισμένο επίπεδο Μαθηματικών γνώσεων πάρα πολλών μαθητών και στην αντίστοιχη μείωση των ωρών διδασκαλίας των Μαθηματικών.

Όλα τα παραπάνω βρήκαν και θα βρουν την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία (Ε.Μ.Ε.) σθεναρά αντίθετη Τα Μαθηματικά πέραν της φιλοσοφικής τους διάστασης, που είναι συμβατή με τις πολιτισμικές καταβολές και την κουλτούρα του Έλληνα, αποτελούν την πλέον κατάλληλη γλώσσα για την κατανόηση και μελέτη άλλων επιστημονικών περιοχών. Πιστεύουμε ότι με τις προτεινόμενες αλλαγές και περικοπές δεν επιτυγχάνεται ο στόχος παροχής συγκροτημένης και αναβαθμισμένης Μαθηματικής Παιδείας στον πολίτη.

Η Ε.Μ.Ε. υποστηρίζει πάγια τον αναβαθμισμένο ρόλο των Μαθηματικών τα οποία μαζί με τη Γλώσσα και τις Φυσικές Επιστήμες πρέπει να αποτελούν τον κορμό των Προγραμμάτων Σπουδών και να εφοδιάζουν τους μαθητές με το αναγκαίο εννοιολογικό και πολιτισμικό υπόβαθρο.

Σε αυτό το πλαίσιο βασικές μας προτάσεις είναι:

Πεντάωρη εβδομαδιαία διδασκαλία των Μαθηματικών στο Δημοτικό, στις τρεις τάξεις του Γυμνασίου και στην 1η Λυκείου με στόχο τη βελτίωση του μαθηματικού επιπέδου γνώσεων των μαθητών.

Για τις τάξεις Β και Γ Λυκείου προτείνεται η διδασκαλία δυο επιπέδων Μαθηματικών: Α επίπεδο -4 ώρες υποχρεωτικές για όλους τους μαθητές, Β επίπεδο-7 ώρες διδασκαλίας.

Η Μαθηματική εταιρεία υποστηρίζει ότι δεν θα πρέπει στα πλαίσια της όποιας διεθνούς εναρμόνισης και επιταγών, να απεμπολήσουμε τον όλως ιδιαίτερο χαρακτήρα της Παιδείας μας σχετικά με τα Μαθηματικά, ο οποίος και επιβραβεύεται από την ποιότητα των αποφοίτων μας που διαπρέπουν παγκοσμίως στις Θετικές Επιστήμες και αυτό παρά το μικρό πληθυσμό της χώρας.

Η Ε.Μ.Ε. με τις παρεμβάσεις της, τις εκδόσεις της και τα Συνέδριά της βρίσκεται πάντα δίπλα στο μαχόμενο μαθηματικό, στους μαθητές και τις μαθήτριες και συμβάλλει στην αναβάθμιση των Μαθηματικών Σπουδών.

Η Ε.Μ.Ε. προτείνει για το μέλλον και την υφή της Μαθηματικής Παιδείας να κληθούν να συμβάλλουν διακεκριμένοι Μαθηματικοί όλων των βαθμίδων της Εκπαίδευσης με ευρύτατες γνώσεις στο αντικείμενο και δηλώνει ότι είναι πρόθυμη να συμβάλει με επεξεργασμένες θέσεις σε όποια σοβαρή προσπάθεια κληθεί θεσμικά να συμμετάσχει.

Για το Διοικητικό Συμβούλιο

της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας
               

Ο Πρόεδρος                                                                                           
                                                                                                                           Ο Γενικός Γραμματέας

Καθηγητής Γρηγόριος Καλογερόπουλος                                                                        Ιωάννης Τυρλής


Από αυτό το κείμενο νομίζω ότι μπορεί κανείς να διαπιστώσει τα εξής για τους μαθηματικούς:

1) Ενότητα στο κλάδο. Μια οργάνωση που τους εκπροσωπεί αντί για 5-6 που τσακώνονται μεταξύ τους.

2) Πρόεδρος ένας καθηγητής πανεπιστημίου με κύρος και ισχύ.

3) Ενότητα σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες. Η ένωση δια στόματος καθηγητή πανεπιστημίου βγάζει ανακοίνωση για τα μαθηματικά στο δημοτικό, το γυμνάσιο και το λύκειο. Εμείς συζητάμε για να ενημερώσουμε τους δικούς μας ακαδημαϊκούς. Αλήθεια πόσοι από αυτούς και πόσο ασχολήθηκαν με την υπόθεση;

Νομίζω ότι αυτό το κείμενο... αν και δε μιλάει για αυτό το θέμα... δείχνει τη βασική διαφορά του κλάδου μας από τον κλάδο των μαθηματικών.  Πόσο απέχουμε εμείς από αυτό το σημείο;

dkonetas

#820
Παράθεση από: gpapargi στις 17 Φεβ 2011, 08:54:06 ΠΜ
Από αυτό το κείμενο νομίζω ότι μπορεί κανείς να διαπιστώσει τα εξής για τους μαθηματικούς:

1) Ενότητα στο κλάδο. Μια οργάνωση που τους εκπροσωπεί αντί για 5-6 που τσακώνονται μεταξύ τους.

2) Πρόεδρος ένας καθηγητής πανεπιστημίου με κύρος και ισχύ.

3) Ενότητα σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες. Η ένωση δια στόματος καθηγητή πανεπιστημίου βγάζει ανακοίνωση για τα μαθηματικά στο δημοτικό, το γυμνάσιο και το λύκειο. Εμείς συζητάμε για να ενημερώσουμε τους δικούς μας ακαδημαϊκούς. Αλήθεια πόσοι από αυτούς και πόσο ασχολήθηκαν με την υπόθεση;

Νομίζω ότι αυτό το κείμενο... αν και δε μιλάει για αυτό το θέμα... δείχνει τη βασική διαφορά του κλάδου μας από τον κλάδο των μαθηματικών.  Πόσο απέχουμε εμείς από αυτό το σημείο;


έχει 100% δίκιο ο προλαλήσας ...

Απλά να επισημάνω για άλλη μία φορά
1) όσο αφορά στην ενότητα:
Αν θέλουμε να είμαστε δίκαιοι θα έπρεπε να συνυπολογίσουμε ότι αναπόφευκτα είναι οριακά αδύνατον να λειτουργήσει δυναμικά και με ενότητα κάποιος φορέας ο οποίος αποτελείται από ετερογενείς συνιστώσες,  μία εκ των οποίων έχει λειτουργήσει διαχρονικά ενάντια στα συμφέροντα της άλλης.
Αντίθετα η Ένωση Μαθηματικών ΠΟΤΕ δεν θα δεχόταν να έχει ως μέλη της, επιστήμονες άλλης ειδικότητας (πχ πληροφορικούς) ακόμα και αν αντίθετα προς την κοινή λογική και το κοινό δίκαιο είχαν αποκτήσει το δικαίωμα διορισμού ως μαθηματικοί!
άρα δεν μπορούμε να λογίζουμε όλες όσες υπονοείς ως εκπροσώπους του κλάδου!
όπως δεν θα θεωρώ συναδέλφους τους  δασκάλους αν του χρόνου τους ανατεθεί η διδασκαλία του μαθήματος στο δημοτικό. Και όμως με βάση την λογική της συγκεκριμένης ένωσης δεν γνωρίζω με ποιό πρόσχημα θα μπορέσουν να αρνηθούν σε δασκάλους την εγγραφή στην ΠΕΚΑΠ! Με το συγκεκριμένο παράδειγμα το οποίο έχει μείνει αναπάντητο και σε άλλο μήνυμά μου παλαιότερα αποδεικνύεται ότι το αίτημα για ενότητα μπορεί να υπάρχει μόνο αν υπάρχουν κοινά και ενιαία συμφέροντα ή ιδανικά (για κάποιους οι οποίοι την επικαλούνται και σήμερα αυτό μπορεί να είναι και απλά και μόνο το ότι όλοι με οποιαδήποτε μέθοδο καταφέραμε να ..."τρουπώσουμε" στο δημόσιο)

2)Υπάρχει άλλο θέμα στο forum το οποίο αναφέρεται ονομαστικά στον πρόεδρο της ΠΕΚΑΠ. Σκέψου ότι ακόμα και ως έχει τεθεί, δεν έχουν δοθεί απαντήσεις οι οποίες θα διασφάλιζαν το αμφισβητούμενο κύρος, για χρονικό διάστημα μεγαλύτερο του έτους, ενώ παράλληλα ο πρόεδρος έχει και τον διττό ρόλο του υπηρετούντα στα γραφεία των συνομιλητών του στις διεκδικήσεις!
Άρα με δεδομένο ότι τα μέλη της ΠΕΚΑΠ επικροτούνε αυτή την την στάση δεν αποτελεί σημαντική προτεραιότητά τους το κύρος του εκπροσώπου του  φορέα

3) Το α) είναι ένα φαινόμενο το οποίο αναπαράγεται ακόμα και σε επίπεδο τριτοβάθμιας ... και ΕΝ ΜΕΡΕΙ  ευθύνεται για την
αδυναμία προσέγγισης του ακαδημαϊκού χώρου ...
το πως θα προσπαθήσουμε να διευρύνουμε την δραστηριοποίηση των ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΩΝ και σε επίπεδο καθηγητών τριτοβάθμιας είναι όντως ένα θέμα που θα πρέπει να μας απασχολήσει

ΔΚ :-)

ntzios kostas

Παιδιά δεν είναι ώρα για τέτοιες συζητήσεις. Αυτούς έχουμε τώρα με αυτούς θα πορευτούμε μέχρι το τέλος της μάχης. Μετά βλέπουμε.

Πάντως πρέπει να παραδεχτώ ότι για την αντιμετώπιση της κατάστασης αυτής, γίνονται σοβαρές προσπάθειες από αυτούς που μας εκπροσωπούν, .
Ισως, σε περίπτωση που τα πράγματα δεν τα ακούσουμε στην προσεχή συνάντηση και τόσο καλά , να είμαστε πιο σκληροί στις επόμενες ενέργειες μας, τόσο ώστε να υπάρχει λόγος να μας αναφέρουν τα τηλεοπτικά κανάλια. 
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

gpapargi

Θα ήθελα να παρακαλέσω όλους όσους συμμετέχουν στην κουβέντα... ένα μήνυμα που έστειλα με κεντρική ιδέα την ενότητα, να μη γίνει η αφορμή για έναν ακόμα καυγά... ειδικά αυτή τη στιγμή.

dkonetas

http://www.youtube.com/watch?v=Uhp-pbugmak Συνέντευξη για την πληροφορική στην εκπαίδευση ΚΡΗΤΗTV 
Προσκεκλημένοι:
Νίκος Κατσάλης, εκπαιδευτικός Βθμιας, Μέλος τοπικού παραρτήματος Ηρακλείου Ένωσης Πληροφορικών Ελλάδος
Σταθάκη Φανή, εκπαιδευτικός βθμιας, Πρόεδρος Συλλόγου Καθηγητών Πληροφορικής Ανατολικής Κρήτης
Τηλεφωνική επικοινωνία: Απόστολος Κλινάκης, Περιφεριακός Δντης Εκπαίδευσης Κρήτης

fof

Συγχαρητήρια και ένα μεγάλο Μπράβο !!!!  Στους Συναδέλφους από Κρήτη... Πολύ ωραία κίνηση! Γνωστοποίησαν και διέδωσαν με τον καλύτερο τρόπο την αξία της Πληροφορικής σε λίγα λεπτά στο τηλεοπτικό κοινό της Κρήτης. Μακάρι να γινόταν και στην Αθήνα κάτι αντίστοιχο!

Μπράβο σας!