Τρόπος Βαθμολόγησης γραπτών ΑΕΠΠ 2011

Ξεκίνησε από pfan, 26 Μαΐου 2011, 10:02:14 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

TNS

ΠαράθεσηΣτο γραπτό υπάρχει πίνακας στον οποίο να φαίνεται ότι πρώτα εμφανίζονται οι αριθμοί της διαδικασίας και μετά του προγράμματος?

Υπάρχει αλλά είναι στο πρόχειρο.

evry

Χμμμ, ενδιαφέρον. Αρκετοί βαθμολογητές πάντως κοιτάνε το πρόχειρο.
όπως και να έχει μπορεί να χάσεις 1 μόριο μπορεί και τίποτα, οπότε μην το σκέφτεσαι
Παράθεση από: TNS στις 26 Μαΐου 2011, 10:37:06 ΜΜ
Υπάρχει αλλά είναι στο πρόχειρο.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

pgrontas

Παράθεση από: TNS στις 26 Μαΐου 2011, 10:29:59 ΜΜ
Καλησπέρα. Τελικά με την απάντηση που έχω δώσει:
     Στο πρόγραμμα θα εμφανιστούν: 4, 9, 16, 25, 36
     Στο υποπρόγραμμα θα εμφανιστούν: 5, 7, 9, 11, 13
Πώς θα βαθμολογηθεί;
Σε τέτοιες απαντήσεις (αν δεν έχει γραφτεί τίποτε άλλο) έχουμε συμφωνήσει να δίνουμε 8/10 επειδή δεν καθορίζεται η σειρά όπως ζητείται και επειδή δεν γίνεται σαφές αν ο μαθητής έχει καταλάβει ότι η έξοδος προγράμματος/υποπρογράμματος είναι κοινή.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

Stefevan

Αν είναι άδικο για αυτόν που δεν πρόσεξε το βασικό σημείο της λύσης της άσκησης και έβαλε όλες τις τιμές λάθος τότε για αυτόν που κατάλαβε την 'πονηριά' του θέματος και την έλυσε τι είναι; Νομίζω και πιστεύω πως δεν πρέπει να χαρίζονται μονάδες υποθέτοντας ότι ο μαθητής θα το έλυνε σωστά αν καταλάβαινε την χαζομάρα που έκανε.  Ο μαθητής είχε αρκετούς μήνες να προετοιμαστεί με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο και θα έπρεπε να είναι άψογα προετοιμασμένος και 100% προσεκτικός για να γράψει. Είναι σκληρός ο ανταγωνισμός στις εξετάσεις και ότι έχεις γράψει πρέπει να πάρεις για να μην αδικηθεί κανείς. Αν υπήρχε οδηγία που να λέει .. κοιτάξτε ρε παιδιά και τον τρόπο που έλυσε την άσκηση τότε εντάξει.. αλλά εδώ απλά ζητούσε να αποτυπωθούν οι τιμές.

Σέβομαι τις απόψεις όλων απλά είναι η άποψη μου  :)

Stefevan

Παράθεση από: evry στις 26 Μαΐου 2011, 10:39:51 ΜΜ
Αρκετοί βαθμολογητές πάντως κοιτάνε το πρόχειρο.

Για ποιο λόγο?

evry

Για να μπορέσουν να καταλάβουν πως σκέφτεται ο μαθητής ώστε να τον αξιολογήσουν με τον καλύτερο και δικαιότερο δυνατό τρόπο
Παράθεση από: Stefevan στις 26 Μαΐου 2011, 10:45:15 ΜΜ
Για ποιο λόγο?

Φαντάζομαι ότι αν κάποιος από εμάς έδινε εξετάσεις και δεν προλάβαινε να περάσει μια λύση στο καλό θα ήλπιζε ο βαθμολογητής να ρίξει και μια ματιά στο πρόχειρο
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Σπύρος Δουκάκης

Όπως έχει ειπωθεί και στο παρελθόν το λάθος καλό είναι να μην μεταφέρεται.

Ο μαθητής/τρια έκανε ένα λάθος καθόλη τη διάρκεια εκτέλεσης του προγράμματος. Με το ίδιο λάθος αντιμετώπισε όλο το θέμα.

Θεωρώ ότι δεν πρέπει να τον/την καταδικάσουμε με -10 για αυτό το ΕΝΑ λάθος.

evry

Νομίζω ότι ο Ανδρέας δεν αναφέρεται στην περίπτωση που ο μαθητής έκανε μόνο ένα λάθος, αυτό είναι εύκολο να το διακρίνεις, είναι οι αριθμοί τέτοιοι που φαίνεται. Το πρόβλημα είναι αν έχει κάνει πολλές φορές λάθος. Εκεί είναι δύσκολο
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Sergio

 
Παράθεση από: evry στις 26 Μαΐου 2011, 10:05:54 ΜΜ
Δεν νομίζω ότι θα υπάρξει βαθμολογητής που θα κόψει όλες τις μονάδες για κάποια λάθη στον πίνακα τιμών. Θα πρέπει να τρέξει με το χέρι το πρόγραμμα
Δεν είναι δύσκολο. Στον έναν αριθμό βάζεις + 2 και μετά προσθέτεις στον άλλον τους 2 προηγούμενους. Βγαίνει αμέσως.
Στο δικό μου βαθμολογικό ισχύει το 1 λάθος πιάνεται 1 φορά. Το πρόβλημα είναι να γίνει λάθος στο λάθος γιατί τότε είναι δύσκολο να βγάλεις άκρη.

Το πρόβλημα Εύρη είναι πως αρκετοί πιστεύουν πως το μόνο που εξετάζει το συγκεκριμένο θέμα είναι η σωστή αντιστοίχιση πραγματικών με τυπικές παραμέτρους.  Δεν έχει να κάνει τόσο με την ύπαρξη ή όχι πίνακα τιμών.  Αυτοί που πιστεύουν πως το μόνο που εξετάζει το θέμα είναι σωστή η αντιστοίχιση, θεωρούν πως αυτό το λάθος είναι αρκετό για να στερήσει όλες της μονάδες του ερωτήματος.  Και βέβαια, αυτό το λάθος (η ατυχής αντιστοίχιση) όταν γίνεται, γίνεται σε όλες τις κλήσεις.  Οπότε όλα τα νούμερα βγαίνουν λάθος. 

Παράθεση από: sdoukakis στις 26 Μαΐου 2011, 11:01:54 ΜΜ
Όπως έχει ειπωθεί και στο παρελθόν το λάθος καλό είναι να μην μεταφέρεται.

Ο μαθητής/τρια έκανε ένα λάθος καθόλη τη διάρκεια εκτέλεσης του προγράμματος. Με το ίδιο λάθος αντιμετώπισε όλο το θέμα.

Θεωρώ ότι δεν πρέπει να τον/την καταδικάσουμε με -10 για αυτό το ΕΝΑ λάθος.

Παράθεση από: evry στις 26 Μαΐου 2011, 11:04:40 ΜΜ
Νομίζω ότι ο Ανδρέας δεν αναφέρεται στην περίπτωση που ο μαθητής έκανε μόνο ένα λάθος, αυτό είναι εύκολο να το διακρίνεις, είναι οι αριθμοί τέτοιοι που φαίνεται. Το πρόβλημα είναι αν έχει κάνει πολλές φορές λάθος. Εκεί είναι δύσκολο

Στην πραγματικότητα γίνεται το ίδιο λάθος ξανά και ξανά.. Όλα τα άλλα (1. αντιγραφή – έστω και με τη λάθος σειρά – των τιμών 2. επεξεργασία στη διαδικασία με τις τοπικές μεταβλητές 3) επιστροφή των τιμών στο κύριο πρόγραμμα 4) εκτέλεση του βρόχου) γίνονται σωστά.  Όμως οι 10 μονάδες κόβονται, από κάποιους, όλες.

Έτσι, ελλείψη σαφών οδηγιών βαθμολόγησης και αφού το Υπουργείο αποφάσισε και διέκοψε τη λειτουργία του forum στο ΠΣΔ με το σκεπτικό πως δεν πρέπει να υπάρχει συνεννόηση συντονιστών, φοβάμαι πως το κάθε ΒΚ θα κάνει ότι νομίζει.

Αφού μετά από 5 χρόνια προσπάθειες δεν έχει ακόμα πεισθεί το σώμα των βαθμολογητών πως η βαθμολόγηση πρέπει να γίνεται βάση εξεταζόμενων διδακτικών στόχων αλλά επιμένει συχνά να μοιράζει τις μονάδες στις επιμέρους εντολές ή να βαθμολογεί κατά περίπτωση με 0 ή 10, τι να πω.  Κρίμα.

Εδώ είναι που θα ήταν απαραίτητη η διευκρίνιση από την ΚΕΕ για κάθε θέμα σχετικά με τους επιμέρους διδακτικούς στόχους επιχειρεί να εξετάσει.  Είχαμε κάνει σχετική εργασία με το Βαγγέλη το 2007 μετά από τη συζήτηση που είχαμε στήσει στο Στέκι στις εξετάσεις του 2006 και την είχαμε ανακοινώσει στη Σύρο. Σε αυτή στηρίχτηκε και η πρωτοβουλία δημιουργίας στο ΠΣΔ του χώρου επικοινωνίας των συντονιστών βαθμολόγησης με την ΚΕΕ το 2009 και το 2010, όσο τουλάχιστον την αξιοποίησαν οι εμπλεκόμενοι.  ΚΑΙ αυτή προσπάθεια, φέτος μπήκε στην άκρη.

Πίστεψέ με.  Και πίνακα τιμών να είχε το θέμα, όσοι πιστεύουν πως εξετάζεται ένας στόχος και όχι 4, βαθμολογούν ανάλογα.

Δε λέω ότι έτσι πρέπει να είναι, δυστυχώς όμως αυτό εισπράττω.
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

Stefevan

Δεν είναι καταδίκη για μένα , μάθημα ζωής είναι  :) Και οι πανελλαδικές (πάλι για μένα) μάθημα ζωής είναι και πιστεύω πως δεν είναι κατάλληλες για όλους.

Το πιο δίκαιο θα ήταν να μπαίνει μαύρο αυτοκόλλητο και στα πρόχειρα (αυτό θα κόστιζε). Απλά με ενοχλεί το γεγονός ότι κάτι το κάνουν κάποιοι και όχι όλοι.

evry

Δεν το κάνουν κάποιοι. Νομίζω ότι το κάνουν σχεδόν όλοι. Τι θέλω να πω. Βλέπεις ένα γραπτό που σου έχει απαντήσει για το θέμα Β2 7-8 αριθμούς και αυτό είναι . Ούτε πίνακας τιμών ούτε τίποτα. Ποια είναι η επόμενη κίνησή σου? πας αμέσως στο πρόχειρο. Εγώ το κάνω πλέον εντελώς αυτόματα και το ίδιο οι περισσότεροι συνάδελφοι.
Παράθεση από: Stefevan στις 26 Μαΐου 2011, 11:18:39 ΜΜ
Δεν είναι καταδίκη για μένα , μάθημα ζωής είναι  :) Και οι πανελλαδικές (πάλι για μένα) μάθημα ζωής είναι και πιστεύω πως δεν είναι κατάλληλες για όλους.

Το πιο δίκαιο θα ήταν να μπαίνει μαύρο αυτοκόλλητο και στα πρόχειρα (αυτό θα κόστιζε). Απλά με ενοχλεί το γεγονός ότι κάτι το κάνουν κάποιοι και όχι όλοι.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Sergio

Παράθεση από: evry στις 26 Μαΐου 2011, 11:22:01 ΜΜ
πας αμέσως στο πρόχειρο. Εγώ το κάνω πλέον εντελώς αυτόματα και το ίδιο οι περισσότεροι συνάδελφοι.

Ντροπή σας... αυτό απαγορεύεται  :P

Πέρα απ' την πλάκα. Προσωπικά έχω "διατάξει" όλους μου τους μαθητές τον πίνακα τιμών να τον έχουν ΣΤΟ ΚΑΘΑΡΟ.

Για την ακρίβεια, για να κερδίζουν χρόνο, φέτος τους συμβούλεψα να μη χρησιμοποιήσουν καθόλου πρόχειρο.  Να τα λύσουν κατευθείαν στο καθαρό και μετά να διαγράψουν ό,τι θέλουν για να μη βαθμολογηθεί.  Απορώ πώς δεν το είχα σκεφτεί να τους το λέω παλιότερα..  :-\
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

Σπύρος Δουκάκης

Αυτό ακριβώς εννοώ. Δεν μιλάω για ένα λάθος, άλλα για ένα λάθος που επαναλαμβάνεται πολλές φορές. Αν π.χ. ποτέ δεν τις γυρίσει ανάποδα τότε μιλάω για ένα λάθος.

Αν την μία φορά δεν τις γυρίσει ανάποδα κι την άλλη φορά τις γυρίσει... τότε αλλάζουν τα πράγματα...

Παράθεση από: Sergio στις 26 Μαΐου 2011, 11:14:34 ΜΜ
Στην πραγματικότητα γίνεται το ίδιο λάθος ξανά και ξανά.. Όλα τα άλλα (1. αντιγραφή – έστω και με τη λάθος σειρά – των τιμών 2. επεξεργασία στη διαδικασία με τις τοπικές μεταβλητές 3) επιστροφή των τιμών στο κύριο πρόγραμμα 4) εκτέλεση του βρόχου) γίνονται σωστά.  Όμως οι 10 μονάδες κόβονται, από κάποιους, όλες.

Παράθεση από: sdoukakis στις 26 Μαΐου 2011, 11:01:54 ΜΜ
Ο μαθητής/τρια έκανε ένα λάθος καθόλη τη διάρκεια εκτέλεσης του προγράμματος. Με το ίδιο λάθος αντιμετώπισε όλο το θέμα.

evry

όχι θα τους λες το εξής:
Αν δεν προλάβουν να περάσουν κάτι στο πρόχειρο θα πουν στους επιτηρητές ότι τελειώνουν εκεί!!!!
οπότε θα πρέπει να βάλουν Χ σε όλες τις σελίδες μεταξύ πρόχειρου και καλού

Επίσης για να μην υπάρξει καμιά παρεξήγηση δε λέω ότι βαθμολογούμε το πρόχειρο έτσι?
απλά το πρόχειρο μπορεί να μας δείξει πως σκέφτηκε ο μαθητής, πράγμα πολύ σημαντικό γιατί βαθμολογούμε τη σκέψη και όχι 10 ξερά νούμερα

Παράθεση από: Sergio στις 26 Μαΐου 2011, 11:24:59 ΜΜ
Ντροπή σας... αυτό απαγορεύεται  :P

Πέρα απ' την πλάκα. Προσωπικά έχω "διατάξει" όλους μου τους μαθητές τον πίνακα τιμών να τον έχουν ΣΤΟ ΚΑΘΑΡΟ.

Για την ακρίβεια, για να κερδίζουν χρόνο, φέτος τους συμβούλεψα να μη χρησιμοποιήσουν καθόλου πρόχειρο.  Να τα λύσουν κατευθείαν στο καθαρό και μετά να διαγράψουν ό,τι θέλουν για να μη βαθμολογηθεί.  Απορώ πώς δεν το είχα σκεφτεί να τους το λέω παλιότερα..  :-\
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Sergio

Παράθεση από: evry στις 26 Μαΐου 2011, 11:34:42 ΜΜ
..θα τους λες το εξής:
Αν δεν προλάβουν να περάσουν κάτι στο πρόχειρο θα πουν στους επιτηρητές ότι τελειώνουν εκεί!!!!
οπότε θα πρέπει να βάλουν Χ σε όλες τις σελίδες μεταξύ πρόχειρου και καλού

Αυτό τους έλεγα πέρισυ.. από φέτος τους λέω .. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΧΕΙΡΟ.. ΟΛΑ ΣΤΟ ΚΑΘΑΡΟ ΚΑΙ ΣΒΗΣΤΕ Ο,ΤΙ ΠΕΡΙΣΣΕΨΕΙ !! εξάλου οι βαθμολογητές χαίρονται να βλέπουν διαγραμμένα κομμάτια.. λιγότερη δουλειά   :laugh:
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)