Μαύρα μαντάτα από τη συνάντηση στο Υπουργείο....

Ξεκίνησε από Δημήτρης Γκίνης, 04 Μαρ 2016, 05:02:32 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Δημήτρης Γκίνης

......ειδικά για την Πρωτοβάθμια, όχι ότι οι υπόλοιπες βαθμίδες είναι να πανηγυρίζουν.....

Αφιερωμένο σε όσους νομίζαμε ότι κάτι μπορεί να αλλάξει προς το καλύτερο.

Το δελτίο τύπου που ήρθε μέσω της λίστας της Πεκαπ για τη συνάντηση εκπροσώπων της με στελέχη του Υπουργείου.

thana$i$

Μπορείς να επιλέξεις δεύτερο μάθημα για να ανοίξεις σχολές από άλλη κατεύθυνση, αλλά θέλουμε έναν δρόμο μόνο.
Οι άνθρωποι είναι τόσο γελοίοι που αδυνατούν να βρουν και μια δικαιολογία της προκοπής.
Όσο για την «οριζόντια διάχυση», τόσα χρόνια μετά αδυνατούν  να καταλάβουν, ή κάνουν ότι  δεν καταλαβαίνουν, την διαφορά χρήσης τεχνολογίας από την υποκείμενη επιστήμη. 
Η συζήτηση μοιραία θα εκφυλιστεί στο αν  ο ηλίθιος προκαλεί μεγαλύτερο κακό από τον δόλιο.

Δημήτρης Γκίνης

Ίσως ή ηγεσία του Υπουργείου καταλάβαινε τη διαφορά μεταξύ ΤΠΕ/χρήσης και CS με επιχειρήματα του τύπου:
"Το τιμόνι (του αυτοκινήτου) βρίσκεται στα αριστερά, αυτό δεν σημαίνει ότι ψηφίζει ΣΥΡΙΖΑ"

Υγ: φαντάζομαι ότι θα υπάρχουν και ενστάσεις για τη σχέση ΣΥΡΙΖΑ και Αριστεράς, αλλά έτσι μου βγήκε το λογοπαίγνιο...

Diotima

Παράθεση από: thana$i$ στις 05 Μαρ 2016, 11:45:43 ΠΜ
Μπορείς να επιλέξεις δεύτερο μάθημα για να ανοίξεις σχολές από άλλη κατεύθυνση, αλλά θέλουμε έναν δρόμο μόνο.
Οι άνθρωποι είναι τόσο γελοίοι που αδυνατούν να βρουν και μια δικαιολογία της προκοπής.
Όσο για την «οριζόντια διάχυση», τόσα χρόνια μετά αδυνατούν  να καταλάβουν, ή κάνουν ότι  δεν καταλαβαίνουν, την διαφορά χρήσης τεχνολογίας από την υποκείμενη επιστήμη. 
Η συζήτηση μοιραία θα εκφυλιστεί στο αν  ο ηλίθιος προκαλεί μεγαλύτερο κακό από τον δόλιο.
Συμφωνώ σε όλα και θέλω να απαντήσω στο τελευταίο που γράφεις για το οποίο αναρωτήθηκα πολλές φορές στη ζωή μου και έχω καταλήξει μέσα από τις εμπειρίες μου.
Ο ηλίθιος είναι πολύ πιο επικίνδυνος από το δόλιο και προξενεί πολύ μεγαλύτερο κακό διότι:
Ο δόλιος έχει μεθόδους, αν τις καταλάβεις πλέον τον ξέρεις, ξέρεις ποιος είναι και πως δρα και μπορείς ίσως να βρεις τρόπους να τον αντιμετωπίσεις.
Ο ηλίθιος είναι απρόβλεπτος όμως, μπορεί να κάνει το οτιδήποτε γιατί δε σκέφτεται λογικά, μπορεί να τον επηρεάσει οτιδήποτε, να κάνει το πιο παράλογο πράγμα και να φέρει την απόλυτη καταστροφή ξαφνικά και εκεί που δεν το περιμένει κανείς.
Ένας ορθολογιστής δε μπορεί να σκεφτεί πως μπορεί να φερθεί ο ηλίθιος.
Και το κακό που βλέπω στον τόπο που ζούμε είναι ότι τέτοια άτομα αυξάνονται και πληθύνονται και ειδικά σε θέσεις εξουσίας.

Δημήτρης Γκίνης

Από το esos.gr: Πρόσκληση Ι.Ε.Π. για κατάθεση προτάσεων από εκπαιδευτικούς:

Το Ι.Ε.Π. καλεί τους/τις εκπαιδευτικούς να καταθέσουν προτάσεις για την αντιμετώπιση προβλημάτων της Γενικής Εκπαίδευσης (οι προτάσεις μπορούν να αφορούν σε ζητήματα λειτουργικής φύσης ή και αμιγώς διδακτικής).
Το Ι.Ε.Π. κρίνει ως πολύτιμη αυτήν την επικοινωνία με τους εκπαιδευτικούς στην προσπάθειά του να ανταποκριθεί στο έργο του.
Οι προτάσεις θα καταγραφούν και θα μελετηθούν από ομάδα εργασίας του Ινστιτούτου και τα πορίσματα θα συμπεριληφθούν στις δράσεις του Ι.Ε.Π.
Παρακαλείσθε να στείλετε ένα κείμενο 500-600 λέξεων, στο οποίο πέρα από τις προτάσεις σας να καταγράφονται τα στοιχεία επικοινωνίας σας.
Οι προτάσεις υποβάλλονται μέσω ηλεκτρονικού συστήματος ΕΔΩ

Έχουν χιούμορ όμως, ε....

dpa2006

Έχουν κόσμο για να διαβάσει τόσες προτάσεις;
Δεν μπορώ να το πιστέψω...
Θα εισακουστούν οι προτάσεις ή μόνο αυτές που αρέσουν;
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

Δημήτρης Γκίνης

Αν και δεν είναι καθόλου σίγουρος ότι οι προτάσεις που θα κατατεθούν θα αξιολογηθούν σοβαρά, ας κάνουμε. Τον κόπο να κατάθέσουμε τεκμηριωμένες τις προτάσεις μας

Diotima

Εμένα αυτό μου φαίνεται ύποπτο, διότι μπορείς να καταθέσεις μια πρόταση αλλά η διαδικασία δεν είναι ανοικτή ώστε να μπορείς να δεις τις προτάσεις που κατέθεσαν οι άλλοι.
Μετά μπορούν να βγουν και να πουν ότι οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί σε ένα ζήτημα πρότειναν αυτό ή το άλλο. Εσύ θα μπορείς να το ελέγξεις; Γιατί δεν το κάνουν ανοικτά, όπως στη σελίδα για τον εθνικό διάλογο; Ποια είναι η ομάδα εργασίας που θα μελετήσει τις προτάσεις και θα βγάλει τα πορίσματα που θα συμπεριληφθούν στις δράσεις του Ι.Ε.Π.;
Ονόματα δεν έχουν;
Ίσως είναι μια δράση στα πλαίσια του εθνικού διαλόγου ώστε να φανούν δημοκρατικοί και να πουν, ορίστε, εμείς σας ρωτήσαμε και πήραμε υπ' όψη τη γνώμη σας που είναι αυτή (ότι θέλουν να κάνουν) και έτσι να βγούμε και συνένοχοι.
Τέτοιες διαδικασίες πρέπει να είναι ανοικτές για να έχουν νόημα, να υπάρχει διαφάνεια.