Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γενικές εξετάσεις => Γ΄ Λυκείου => Εξετάσεις 2015-2016 => Μήνυμα ξεκίνησε από: Laertis στις 15 Ιουν 2016, 07:58:53 ΜΜ

Τίτλος: Θέματα Επαναληπτικών εξετάσεων
Αποστολή από: Laertis στις 15 Ιουν 2016, 07:58:53 ΜΜ
Τα θέματα των επαναληπτικών που δόθηκαν σήμερα.
Λυπάμαι τα παιδιά που για κάποιο σοβαρό λόγο έχασαν την 1η εξέταση με το Νέο Σύστημα. μιλάμε για κανονική καταδίκη, ειδικά στο Γ και Δ θέμα. Εξαιρετικά μεγαλύτερη διαφορά δυσκολίας σε σχέση με τα θέματα των κανονικών εξετάσεων ....

http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2016/EXETASEIS-2016/them_plir_op_c_hmer_ns_160615.pdf (Νέο Σύστημα)

http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2016/EXETASEIS-2016/them_plir_kat_c_hmer_os_160615.pdf (Παλιό Σύστημα)
Τίτλος: Απ: Θέματα Επαναληπτικών εξετάσεων
Αποστολή από: petrosp13 στις 16 Ιουν 2016, 11:07:39 ΠΜ
Η ερώτηση ανάπτυξης που αφορά την αποδοτικότητα ενός αλγορίθμου σε σχέση με έναν άλλο είναι σαφέστατη
Αφορά 2 προτάσεις σε μια παράγραφο του βιβλίου
Και κάποιος μπορεί να έχει αντίλογο ή να δώσει κι άλλες λογικές απαντήσεις
Εξαιρετική επιλογή
Τίτλος: Απ: Θέματα Επαναληπτικών εξετάσεων
Αποστολή από: pvs στις 16 Ιουν 2016, 12:11:15 ΜΜ
Εντελώς υποθετικά αν του χρόνου τα θέματα των εξετάσεων κινηθούν όπως των επαναληπτικών δεν θα πατήσει κανένας μαθητής στην κατεύθυνση. Δέχομαι ότι είναι επαναληπτικές αλλά είναι άδικο να καταδικάζονται μαθητές. Πάντως τα στατιστικά και φέτος ως προς τις επιδόσεις πάλι είναι απογοητευτικά (~40% κάτω από τη βάση)
Τίτλος: Απ: Θέματα Επαναληπτικών εξετάσεων
Αποστολή από: Γιάννης Αναγνωστάκης στις 16 Ιουν 2016, 02:22:50 ΜΜ
Παράθεση από: pvs στις 16 Ιουν 2016, 12:11:15 ΜΜ
Εντελώς υποθετικά αν του χρόνου τα θέματα των εξετάσεων κινηθούν όπως των επαναληπτικών δεν θα πατήσει κανένας μαθητής στην κατεύθυνση. Δέχομαι ότι είναι επαναληπτικές αλλά είναι άδικο να καταδικάζονται μαθητές. Πάντως τα στατιστικά και φέτος ως προς τις επιδόσεις πάλι είναι απογοητευτικά (~40% κάτω από τη βάση)

Οι επαναληπτικές δεν ειναι σε καμία περίπτωση αντιπροσωπευτικό δείγμα θεμάτων

Τα προηγούμενα χρόνια είχαμε 47% κάτω απο τη βάση και 13,9% περίπου στο 18-20
Τώρα έχουμε 40% κάτω απο τη βάση και 15% στο 18-20

Ας μην βλέπουμε φαντάσματα...Εσείς θεωρείτε καλό ότι στη Χημεία και στη Φυσική έγραψαν ποσοστιαία λιγότεροι κάτω απο τη βάση; Απαξίωση ειναι ...
Τίτλος: Απ: Θέματα Επαναληπτικών εξετάσεων
Αποστολή από: twisted στις 16 Ιουν 2016, 02:47:16 ΜΜ
Παράθεση από: Γιάννης Αναγνωστάκης στις 16 Ιουν 2016, 02:22:50 ΜΜ

Ας μην βλέπουμε φαντάσματα...Εσείς θεωρείτε καλό ότι στη Χημεία και στη Φυσική έγραψαν ποσοστιαία λιγότεροι κάτω απο τη βάση; Απαξίωση ειναι ...


Συμφωνώ απόλυτα συνάδελφε όμως το σχεδόν διπλάσιο πλήθος επιλογών, σε σχολές, και τα πιο εύκολα θέματα θεωρώ πως θα κάνουν έναν μαθητή να στραφεί προς τις Θετικές Σπουδές...

Βέβαια ας περιμένουμε να βγουν και οι βάσεις γιατί αν οι πρωτοκλασσάτες σχολές είναι απλησίαστες από τη μάζα τότε ίσως από Σεπτέμβρη διαφοροποιηθούν και πάλι τα πράγματα.
Τίτλος: Απ: Θέματα Επαναληπτικών εξετάσεων
Αποστολή από: pvs στις 16 Ιουν 2016, 03:00:42 ΜΜ
Παράθεση από: Γιάννης Αναγνωστάκης στις 16 Ιουν 2016, 02:22:50 ΜΜ
Οι επαναληπτικές δεν ειναι σε καμία περίπτωση αντιπροσωπευτικό δείγμα θεμάτων

Τα προηγούμενα χρόνια είχαμε 47% κάτω απο τη βάση και 13,9% περίπου στο 18-20
Τώρα έχουμε 40% κάτω απο τη βάση και 15% στο 18-20

Ας μην βλέπουμε φαντάσματα...Εσείς θεωρείτε καλό ότι στη Χημεία και στη Φυσική έγραψαν ποσοστιαία λιγότεροι κάτω απο τη βάση; Απαξίωση ειναι ...
Απαξιώση μπορεί να είναι όμως το στόχο τους τον πέτυχαν. Έβαλαν εύκολα θεμάτα στη φυσική εύκολα στη χημεία και πέρασαν το μήνυμα ελάτε σε εμάς. Για τις βάσεις και το που θα πάνε από τη στιγμή που θα βγούνε μετά τις 20 Αυγούστου είναι άνευ ουσίας καθώς οι μαθητές θα έχουν κάνει τη μισή καλοκαιρινή προετοιμασία οπότε δεν αλλάζουν κατεύθυνση.
Και για να μη λέμε μόνο για τη θετική αυτό το καραγκιοζιλίκι (συγγνώμη για την έκφραση αλλά έχει καταντήσει ανέκδοτο) με το αοθ πρέπει να σταματήσει γιατί κάνει κακό σε εμάς που το έχουμε στην κατεύθυνση και με αυξημένο συντελεστή αν δεν κάνω λάθος.
Είναι ένα μάθημα που κάνει "μάγκες" όλους τους οικονομολόγους, είναι εντελώς προβλέψιμο, απίθανο στο να "χτυπηθεί" σε επίπεδο δυσκολίας θεμάτων η ύλη του βγαίνει μέχρι τον Οκτώβριο.
Την ίδια ώρα εμείς κάνουμε αγώνα δρόμου να βγάλουμε την ύλη μέχρι το Μάρτιο, προσπαθούμε να κάνουμε και την τελευταία υποπερίπτωση σε κάθε αλγόριθμο που έχουμε στην ύλη και κάθε χρόνο ζούμε με την αγωνία αν θα χτυπήσουν το ΑΕΠΠ ως προς τη δυσκολία των θεμάτων και στο τέλος τα ακούμε και από πάνω από γονείς γιατί το παιδί τους δεν έγραψε ΑΕΠΠ ενώ στο αοθ αρίστευσε.
Τίτλος: Απ: Θέματα Επαναληπτικών εξετάσεων
Αποστολή από: Λαμπράκης Μανώλης στις 16 Ιουν 2016, 04:53:18 ΜΜ
Συνάδελφοι καλησπέρα

τα θέματα επαναληπτικών ήταν θεωρώ υψηλής δυσκολίας για τους μαθητές ... το θέμα Γ που πρόλλαβα να λύσω έτσι στα γρήγορα, ήθελε αρκετά πράγματα και ένα ιδιόρυθμο πίνακα μετρητών ... αρκετά δύσκολο θεωρώ .. η προσωπική μου άποψη είναι πως τα θέματα θα πρέπει να είναι σε δυσκολία κάτι ενδιάμεσο μεταξύ "κανονικών" - που είναι ευκολα - και επαναληπτικών - που είναι δύσκολα  ...  κάπου στο ενδιάμεσο θα μου άρεσε εμένα ... γιατί τα θέματα του 2015 και 2016 δεν μου άρεσαν, αν και βέβαια δεν αρίστευσαν οι μαθητές, τα θεώρησα εύκολα .. εγώ θα ήθελα να ανέβει λίγο το επίπεδο των θεμάτων, έτσι ίσως αναβαθμιστεί και το μάθημα (στα δικά μου μάτια έστω) .. βέβαια σε δυσκολότερα θέματα θα πει κάποιος,  θα έγραφαν ακόμη πιο κάτω οι μαθητές ... τι να πω, δεν ξέρω, πάντως θα ήθελα λίγο πιο αναβαθμισμένα θέματα
Τίτλος: Απ: Θέματα Επαναληπτικών εξετάσεων
Αποστολή από: kkapel στις 17 Ιουν 2016, 12:08:30 ΜΜ
Παράθεση από: Λαμπράκης Μανώλης στις 16 Ιουν 2016, 04:53:18 ΜΜ
... το θέμα Γ που πρόλλαβα να λύσω έτσι στα γρήγορα, ήθελε αρκετά πράγματα και ένα ιδιόρυθμο πίνακα μετρητών ... αρκετά δύσκολο θεωρώ ..

Μανώλη καλημέρα.

Με αφορμή το σχόλιό σου, προσπάθησα κι εγώ με τη σειρά μου να λύσω (βλέπε συνημμένο) το Θέμα Γ.  Ομολογώ ότι μου άρεσε η άσκηση και πιστεύω ότι απευθύνεται μάλλον σε δυνατούς λύτες.

Να έχετε όλοι ένα καλό τριήμερο!
Τίτλος: Απ: Θέματα Επαναληπτικών εξετάσεων
Αποστολή από: aggelonik στις 17 Ιουν 2016, 04:38:00 ΜΜ
Καλησπέρα σε όλους κι από μένα, ετοίμασα κι εγω μια πρόχειρη λύση για το θέμα Γ λίγο διαφορετική από την προηγουμενη.
Παράθεση από: kkapel στις 17 Ιουν 2016, 12:08:30 ΜΜ
Μανώλη καλημέρα.

Με αφορμή το σχόλιό σου, προσπάθησα κι εγώ με τη σειρά μου να λύσω (βλέπε συνημμένο) το Θέμα Γ.  Ομολογώ ότι μου άρεσε η άσκηση και πιστεύω ότι απευθύνεται μάλλον σε δυνατούς λύτες.

Να έχετε όλοι ένα καλό τριήμερο!
Κάθε σχόλιο δεκτό!!
Τίτλος: Απ: Θέματα Επαναληπτικών εξετάσεων
Αποστολή από: Sergio στις 17 Ιουν 2016, 10:37:06 ΜΜ
Παράθεση από: aggelonik στις 17 Ιουν 2016, 04:38:00 ΜΜ
Καλησπέρα σε όλους κι από μένα, ετοίμασα κι εγω μια πρόχειρη λύση για το θέμα Γ λίγο διαφορετική από την προηγουμενη.Κάθε σχόλιο δεκτό!!


Πολύ κομψή και έξυπνη λύση.. και εύστοχα ονόματα μεταβλητών.. μόνο το όνομα του προγράμματος με "χάλασε" λίγο ;)
Τίτλος: Απ: Θέματα Επαναληπτικών εξετάσεων
Αποστολή από: Sergio στις 17 Ιουν 2016, 10:39:40 ΜΜ
Παράθεση από: kkapel στις 17 Ιουν 2016, 12:08:30 ΜΜ
Μανώλη καλημέρα.

Με αφορμή το σχόλιό σου, προσπάθησα κι εγώ με τη σειρά μου να λύσω (βλέπε συνημμένο) το Θέμα Γ.  Ομολογώ ότι μου άρεσε η άσκηση και πιστεύω ότι απευθύνεται μάλλον σε δυνατούς λύτες.

Να έχετε όλοι ένα καλό τριήμερο!

Επίσης ωραία λύση, με .. άλλη "ματιά" στην αρχικοποίηση του ΜΙΝ.. (ανευ σημασίας παράλειψη, η δήλωση της μεταβλητής θέση στο υποπρόγραμμα)
Τίτλος: Απ: Θέματα Επαναληπτικών εξετάσεων
Αποστολή από: Λαμπράκης Μανώλης στις 17 Ιουν 2016, 11:57:05 ΜΜ
Συνάδελφοι καλησπέρα

όντως πολύ καλές οι λύσεις .. μία ερώτηση .. αντιγράφω την εντολή του συναδέλφου

ΚΑΛΕΣΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ(ΛΕΞΕΙΣ, Λ - 1, ΝΑΥΤ_ΛΕΞΗ, ΒΡΕΘΗΚΕ, Θ) 

μπορούμε να καλέσουμε με παράμετρο Λ-1 ?? πως θα επιστρεφεί η τιμή ?? δεν πρέπει να είναι μεταβλητή η παράμετρος ?? πως θα "επιστρέψει πίσω" η τιμή της παραμέτρου στην έκφραση  Λ-1?? εγώ πάντως για σιγουριά και μόνο θα έβαζα ένα μετρητή να δείχνει που βρισκόμαστε κάθε φορά .. και στο θέμα Δ των πρώτων εξατάσεων με την σταθερά για το "αγόρι" ή "κορίτσι" πάλι κάποιοι ίσως έχουν αντίρηση ... τι λέτε?? αρκετά δύσκολη για μαθητές πάντως..
Τίτλος: Απ: Θέματα Επαναληπτικών εξετάσεων
Αποστολή από: Λαμπράκης Μανώλης στις 17 Ιουν 2016, 11:58:49 ΜΜ
Παράθεση από: Λαμπράκης Μανώλης στις 17 Ιουν 2016, 11:57:05 ΜΜ
Συνάδελφοι καλησπέρα

όντως πολύ καλές οι λύσεις .. μία ερώτηση .. αντιγράφω την εντολή του συναδέλφου

ΚΑΛΕΣΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ(ΛΕΞΕΙΣ, Λ - 1, ΝΑΥΤ_ΛΕΞΗ, ΒΡΕΘΗΚΕ, Θ)

μπορούμε να καλέσουμε με παράμετρο Λ-1 ?? πως θα επιστρεφεί η τιμή ?? δεν πρέπει να είναι μεταβλητή η παράμετρος ?? πως θα "επιστρέψει πίσω" η τιμή της παραμέτρου στην έκφραση  Λ-1?? εγώ πάντως για σιγουριά και μόνο θα έβαζα ένα μετρητή να δείχνει που βρισκόμαστε κάθε φορά .. και στο θέμα Δ των πρώτων εξατάσεων με την σταθερά για το "αγόρι" ή "κορίτσι" πάλι κάποιοι ίσως έχουν αντίρηση ... τι λέτε?? αρκετά δύσκολη για μαθητές πάντως..



ΚΑΛΕΣΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ(ΛΕΞΕΙΣ, 100, ΛΕΞΗ, ΒΡΕΘΗΚΕ, Θ) 

ωπ ... να το και εδώ .. μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το 100 ως παράμετρο ?? εγώ σαν λογική δεν θα το έκανα, τώρα τυπικά αν επιτρέπεται δεν ξέρω ,,,πως θα "γυρίσει" η τιμή πάλι είναι το θέμα
Τίτλος: Απ: Θέματα Επαναληπτικών εξετάσεων
Αποστολή από: Sergio στις 18 Ιουν 2016, 09:19:03 ΠΜ
Το ζήτημα έχει συζητηθεί εκτενώς στο Στέκι αλλά δεν έχω πρόχειρη αναφορά στην αντίστοιχη συζήτηση. 

Προσωπικά πιστεύω, πλέον, πως πρόκειται για ένα ακόμα σημείο στο οποίο προσπαθούμε να βρούμε "τυπική" απάντηση μέσα από ένα βιβλίο το οποίο αφενός μετράει ήδη 18 χρόνια ζωής, αφετέρου δε σχεδιάστηκε με σκοπό να τονίσει το τυπικό μάλλον παρά να αποτελέσει μια εισαγωγή στην αλγοριθμική σκέψη των μαθητών. 

Με αυτή (τη δεύτερη) έννοια, προσωπικά θεωρώ πως οι πραγματικές παράμετροι μπορούν να είναι οτιδήποτε (μεταβλητές, σταθερές ή εκφράσεις), περιπτώσεις που, όπως έχει αναφερθεί σε άλλες συζητήσεις, παρουσιάζονται σε αρκετά σημεία του διδακτικού πακέτου.  Από κει και πέρα, αν και προσωπικά, σε παλαιότερο post, είχα "περιγράψει" το μηχανισμό περάσματος των τιμών ως copy in - copy out, θεωρώ, πλέον, πως και εκείνη η ερμηνεία που είχα δώσει ήταν και δική μου προσπάθεια στην κατευθυνση του τυπικού οπότε δεν είμαι πλέον (χρόνια μετά) σίγουρος πως συμβάλει στη σωστή προσέγγιση των στόχων του μαθήματος. 

Τελικά νομίζω .. πολύ φασαρία για το τίποτα ..
Τίτλος: Απ: Θέματα Επαναληπτικών εξετάσεων
Αποστολή από: Sergio στις 18 Ιουν 2016, 09:34:19 ΠΜ
Θεωρώ πως ΚΑΙ οι 2 περιπτώσεις κλήσης της διαδικασίας που αναφέρει ο Μανώλης, είναι ΣΩΣΤΕΣ
Τίτλος: Απ: Θέματα Επαναληπτικών εξετάσεων
Αποστολή από: petrosp13 στις 18 Ιουν 2016, 10:39:29 ΠΜ
Και πώς εξηγούμε στα παιδιά την αδυναμία της αντιγραφής προς τα πίσω;
Ότι υπάρχει μηχανισμός που το εξασφαλίζει;
Τίτλος: Απ: Θέματα Επαναληπτικών εξετάσεων
Αποστολή από: Λαμπράκης Μανώλης στις 18 Ιουν 2016, 10:43:12 ΠΜ
Συνάδαλφοι καλημέρα

τι θέμα είναι πως μπορούμε να τα εξηγήσουμε στους μαθητές όλα αυτά, σε σχέση με το σχολικό βιβλίο - εγώ είμαι της άποψης πως καλώς ή κακώς με βάση αυτό πρέπει να κινούμαστε .. στα παραδείγματα λειτουργίας αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι πως στη διαδικασία η πραγαμτική παράμετρος δίνει τιμή στην ατνίστοιχη πραγματική παράμετρο και μετά το τέλος της διαδικασίας η τυπική επιστρέφει στην πραγματική .. αυτό είναι που εγώ προσωπικά δίνω να καταλάβουν στους μαθητές .. σύμφωνα με αυτό πως μπορούμε να εξηγήσουμε πως το Λ-1 δίνει τιμή στο κ και το κ επιστρέφει στο Λ-1 ??   επίσης στο βιβλίο αναφέρει "λίστα παραμέτρων" κατά την κλήση υποπρογράμματος, όπου οι παράμετρος ορίζεται ως μεταβλητή θα μπορούσε να πει κάποιος ...

τι λέτε για όλα αυτά ?? δεν προσπαθώ να διαφωνήσω με τον συνάδελφο, προσπαθώ να καταλάβω κάποια σημεία που μου φαίνονται "γκρίζα" ..
Τίτλος: Απ: Θέματα Επαναληπτικών εξετάσεων
Αποστολή από: Sergio στις 18 Ιουν 2016, 12:12:55 ΜΜ
Πραγματικά πιστεύω πως αυτή η συζήτηση δεν πρέπει να γίνει στο παρόν θέμα.  Και επειδή προσωπικά ήμουν για πολύ καρό ανενεργός στο Στέκι, ίσως κάποιος διαχειριστής θα μπορούσε να μας παραπέμψει στο σωστό χώρο γιατί είμαι σχεδόν σίγουρος πως η συζήτηση αυτή έχει ήδη γίνει αλλού. 
Τίτλος: Απ: Θέματα Επαναληπτικών εξετάσεων
Αποστολή από: karaberis στις 20 Ιουν 2016, 07:23:56 ΜΜ
Πληροφοριακά, η ΓΛΩΣΣΑ δεν δέχεται ως παράμετρο διαδικασίας οτιδήποτε άλλο από μια μεταβλητή, προφανώς για να υλοποιήσει αυτό το μια-προς-μία τιμές εισόδου και εξόδου της διαδικασίας.

Βέβαια το τι κάνει κάποια υλοποίηση της ψευδογλώσσας του βιβλίου (όπως η ΓΛΩΣΣΑ) σε καμιά περίπτωση δεν είναι και απαραίτητα ταυτόσημο με αυτό που είχαν οι συγγραφείς στο μυαλό τους. Άραγε τι να είναι αυτό?

Στη συγκεκριμένη άσκηση, προφανώς απαιτείται μια επιπλέον μεταβλητή για να υλοποιηθεί σε ΓΛΩΣΣΑ. Εξάλλου, αυτό σχεδόν υπονοείται από την εκφώνηση.

Μια ακόμα άσχετη παρατήρηση: Θα έλεγε κάποιος ότι αν επιλυθεί η άσκηση με τη ΣΕΙΡΑ που ζητούνται τα τμήματα κώδικα από την εκφώνηση (Υποπρόγραμμα-πρόγραμμα) ότι καταστρατηγείται ο κανόνας του βιβλίου ότι το ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ γράφεται πρώτο και ακολουθούν τα υποπρογράμματα! Ίσως θα έπρεπε να αλλάξουν την εκφώνηση ως προς αυτό το σημείο.

Και τέλος: Επειδή πλέον οι ασκήσεις έχουν αρχίσει να γίνονται αρκετά πολύπλοκες (με συνέπεια να παρατηρούνται εκτενείς και δυσνοητες εκφωνήσεις που πολλοί μαθητές αδυνατούν να διαβάσουν και να κατανοήσουν ή ακόμα και τρομάζουν μόνο που τις βλέπουν) καλό θα ήταν οι θεματοδότες (που φαντάζομαι ζουν ανάμεσά μας) να προσθέτουν μαζί με τις εκφωνήσεις και ένα σκαρήφημα των δομών στις οποίες στηρίζεται η κάθε άσκηση. Ισχύει το μια εικόνα = χίλιες λέξεις. Όταν βλέπεις τους πίνακες κατανοείς ευκολότερα το κείμενο.
Τίτλος: Απ: Θέματα Επαναληπτικών εξετάσεων
Αποστολή από: alkisg στις 20 Ιουν 2016, 10:15:57 ΜΜ
Παράθεση από: karaberis στις 20 Ιουν 2016, 07:23:56 ΜΜ
Βέβαια το τι κάνει κάποια υλοποίηση της ψευδογλώσσας του βιβλίου (όπως η ΓΛΩΣΣΑ) σε καμιά περίπτωση δεν είναι και απαραίτητα ταυτόσημο με αυτό που είχαν οι συγγραφείς στο μυαλό τους.

Αν λες για το Διερμηνευτή, είχα ρωτήσει κατά την υλοποίησή του τους συγγραφείς του σχετικού κεφαλαίου του βιβλίου, και μου είπαν ότι εννοείται ότι παίρνει και σταθερές (αν και το έχει και σε παράδειγμα στο βιβλίο στους πύργους του Ανόι).
Τίτλος: Απ: Θέματα Επαναληπτικών εξετάσεων
Αποστολή από: kkapel στις 21 Ιουν 2016, 09:36:59 ΜΜ
Καλησπέρα συνάδελφοι.

Μια προσπάθεια επίλυσης του Θέματος Δ.

Ευπρόσδεκτο κάθε σχόλιο.

Καλό βράδυ.
Τίτλος: Απ: Θέματα Επαναληπτικών εξετάσεων
Αποστολή από: Λάμπρος Παπαδόπουλος στις 30 Μαρ 2017, 10:16:11 ΠΜ
Ξέρω οτι είναι παλιά ιστορία αλλά τώρα το είδα...
Το Β1 ήταν σύμφωνο με τις οδηγίες; Οι λίστες δεν δεν εξετάζονταν μόνο ως θεωρία;
Τίτλος: Απ: Θέματα Επαναληπτικών εξετάσεων
Αποστολή από: evry στις 11 Απρ 2017, 06:22:20 ΜΜ
Προφανώς και ήταν εκτός ύλης.
Αλλά τι ψάχνεις τώρα, εδώ το θέμα Δ του 2013 δεν είχε καν λύση (για όποιον θυμάται). Η πλάκα είναι  ότι υπάρχουν αρκετές "λύσεις" του θέματος στο διαδίκτυο!!!
Να θυμίσω και εκείνο το κορυφαίο θέμα των εσπερινών που ο αλγόριθμος παραβίαζε 2-3 κριτήρια το ένα μετά το άλλο αλλά συνέχιζε να εκτελείται!!!
Αυτό συμβαίνει διότι όλοι ασχολούνται με το μάθημα τις 3-4 μέρες μετά τις εξετάσεις που έχουν δώσει οι μαθητές τους. Για τις επαναληπτικές και για αυτές των εσπερινών δεν ασχολείται κανένας.

Δες και το θέμα 4 των επαναληπτικών του 2005. Έχει και αυτό πρόβλημα, όχι στην εκφώνηση αλλά στη λύση που έδωσαν οι περισσότεροι.