Bug συντάκτη;

Ξεκίνησε από Sergio, 14 Σεπ 2010, 09:25:11 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Sergio

Στάθη,

κάτι πρέπει να παίζει με κάποιο δείκτη που κρατάς για τη λίστα των εντολών (που βρίσκονται στο παράθυρο εντολών)..

Κάνοντας scroll στο παράθυρο των εντολών, εμφανίζεται (εισάγεται) στο παράθυρο σύνταξης η τελευταία εντολή που είχε επιλεγεί. Και με κάθε scroll, ξαναεμφανίζεται, και ξανά και ξανά.. 

Αν δεν έχεις επιλέξει εντολή από το παράθυρο, εμφανίζεται η πρώτη (Αλγόριθμος) .. ξανά και ξανά..

Το έχεις προσέξει;;
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

sstergou

Σε εμένα δεν συμβαίνει. Δοκίμασα με 2 διαφορετικούς players και browsers.

Τι έκδοση του flash player έχεις; Μπορείς να την δεις από δω http://www.adobe.com/software/flash/about/

Καλό είναι να μαζεύονται αναφορές γιατί ετοιμάζω νέα έκδοση με διορθώσεις.

Μπορεί κάποιος άλλος να επιβεβαιώσει το bug?

pgrontas

Και εγώ το επιβεβαιώνω.
Αν εισάγεις μια εντολή, σκρόλαρεις προς τα κάτω και μετά μέχρι πάνω, μόλις αφήσεις το πλήκτρο του mouse θα ξαναεισαχθεί στον συντάκτη.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

gthal

Ναι, μόλις το αναπαρήγαγα κι εγώ
με Chrome 6.0.472.55 και  Flash Player 10,1,82,76

Προϋπόθεση βέβαια είναι το παράθυρο του browser να είναι αρκετά μικρό ώστε να μη χωράει όλη η λίστα των εντολών, οπότε πιάνοντας το scroll bar για να σκρολάρεις, όταν το αφήνεις, εισάγεται στο παράθυρο σύνταξης η τελευταία εντολή που είχε επιλεγεί.
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

sstergou

Οκ, το είδα κι εγώ...
Θα διορθωθεί σύντομα. Το πρόβλημα υφίσταται αν κάποιος κάνει κλικ πάνω στο scrollbar.

Ευχαριστώ για την επιβεβαίωση.

sstergou

Το πρόβλημα διορθώθηκε.

Sergio

Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

Sergio

Με διαφορά δευτερολέπτων είδα την απάντηση και στ άλλο θέμα (παρενθέση στον τελεστή ΟΧΙ)..

Επομένως η προηγούμενη ερώτηση είναι άκυρη.. Sorry
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)