Νέο σύστημα εξετάσεων

Ξεκίνησε από P.Tsiotakis, 20 Ιαν 2009, 10:06:17 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

gpapargi

Παράθεση από: evry στις 20 Ιαν 2009, 02:44:25 ΜΜ
το προπαρασκευαστικό έτος θα γίνεται παράλληλα με την κανονική φοίτηση στη Β΄ και στην Γ΄ Λυκείου, με περικοπές δευτερευόντων μαθημάτων και απογευματινά μαθήματα

Έχω 2 ερωτήσεις:

1) Αν υπάρχει προπαρασκευαστικό έτος και αυτό γίνεται παράλληλα με την κανονική φοίτηση στη Β και Γ λυκείου τότε σε τι διαφέρει από τις κατευθύνσεις (πέρα από το όνομα);

2) Πόσοι γονείς θα αφήσουν τα παιδιά τους να πάνε μόνο για απολυτήριο; Κάτι μου λέει ότι οι γονείς θα επιλέξουν τη διαδρομή που οδηγεί στις σπουδές.

Να πω και εγώ ότι πάνω από όλα πρεπει να αλλάξει η νοοτροπία της εκπαίδευσης. Όχι στην ποσότητα, ναι στην ποιότητα.

Θέλουμε σχολείο που να αναδεικνύει και να καλλιεργεί τα πάσης φύσεως ταλέντα πέρα από αυτά που σχετίζονται με το διάβασμα (τέχνες, άθληση). Τα παιδιά με ταλέντο πχ στη μουσική ή στη ζωγραφική (που όμως δεν είναι καλοί στα μαθηματικά) να μη στιγματίζονται ως "κακοί μαθητές" όπως γίνεται σήμερα.

Όσοι ασχοληθούν με τις επιστήμες να μάθουν να σκέφτονται και να κρίνουν.

Η ιστορία να διδάσκεται όπως είναι και όχι όπως θα θέλαμε να είναι ή όπως μας βολεύει. Θυμάμαι στο σχολείο... μου είχε γεννηθεί η ειλικρινής απορία: "Πως γίνεται εμείς οι έλληνες να είμαστε πάντα οι καλοί και οι άλλοι οι κακοί; Είμαστε πολύ τυχεροί που είμαστε τόσο καλοί άνθρωποι. Πάντα δίκιο έχουμε και οι άλλοι πάντα άδικο"

Να σταματήσει το μάθημα των θρησκευτικών που καλλιεργεί το σκοταδισμό και σκοτώνει τη λογική σκέψη.

Να μαθαίνουν τα παιδιά τη γλώσσα μας. Να μιλάνε σωστά. Δε μιλάω για τη φλυαρία στην οποία τα ωθούν στην έκθεση. Μιλάω για σωστό συντακτικό, σωστή γραμματική και πλούσιο λεξιλόγιο. Άσε τα αρχαία για όσους θα πάρουν τέτοια κατεύθυνση. Ας μάθουν πρώτα τα νέα ελληνικά.

Στα πανεπιστήμια να μπαίνουν οι σκεπτόμενοι και όχι οι παπαγάλοι όπως γίνεται σήμερα (φυσική κατάληξη ενός κακού εκπαιδευτικό συστήματος).

Έτσι όπως πάμε σε λίγο δε θα μπορούν να καταλάβουν ούτε ότι το επιπεδο της τηλεόρασής μας είναι χαμηλό.

COACH

Γιατί πάντα στα κείμενα του Γιώργου βλέπω αποτυπωμένες σε γραπτό λόγο τις σκέψεις μου????   ???
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΩΜΟΥ

MichaelP

ΠαράθεσηΝα σταματήσει το μάθημα των θρησκευτικών που καλλιεργεί το σκοταδισμό και σκοτώνει τη λογική σκέψη.

Βρε gpapargi, είσαι μεσα στο μυαλό μου...! Καιρό είχα να ακούσω μια τόσο καλή πρόταση, τόσο επίκαιρη και απλή...!
Μπράβο! Χίλια μπράβο!
αααχ
Να σας πώ και γώ το δικό μου;
Ζούμε στην προϊστορική εποχή σε επίπεδο εσωτερικής αναζήτησης και ανακάλυψης του εαυτού μας. Μόνο εικόνα και τεχνολογία, χρήμα και εύκολα νοήματα. Απλά πράγματα, μη μας βάλετε δύσκολα δεν θέλουμε πολλά πολλά με τον εαυτό μας και τους άλλους.

Φιλικά

tsak

ΠαράθεσηΝα σταματήσει το μάθημα των θρησκευτικών που καλλιεργεί το σκοταδισμό και σκοτώνει τη λογική σκέψη

Συμφωνώ με τα περισσότερα που αναφέρεις gpapargi, αλλά για όνομα του Θεού ποιο σκοταδισμό καλλιεργούν τα Θρησκευτικά ρε φίλε?
Δεν είμαι κανένας θρησκόληπτος ούτε κάθε Κυριακή πάω στην εκκλησία, όμως αν έχουν "ξεβρακωθεί" τα πάντα από πλευράς αξιών, ένας λόγος είναι ότι βασικές αρχές και αξίες που είχαν οι πατεράδες και οι παππούδες μας και οι προπαππούδες αυτών κύριε, σιγά σιγά παραμερίζονται και απαξιώνονται. Κάποιοι  πολέμησαν κάποτε για το τρίπτυχο "πατρίς-θρησκεία-οικογένεια" για να μπορούμε εμείς σήμερα να κάνουμε "chat", να γράφουμε κώδικα, να καμαρώνουμε για το γρήγορα internet που έχουμε στα σπίτια μας και για πολλές άλλες ανέσεις της εποχής μας.

Πες μου ποιες από τις παραπάνω αξίες δεν βάλλονται σήμερα από εμάς τους ίδιους τους Έλληνες ποικιλοτρόπως; Γιατί; Είχαμε να καμαρώνουμε γι' αυτά - μαζί και για τη γλώσσα μας - και ξαφνικά θεωρείται σκοταδιστής ο θρησκευόμενος, εθνικιστής ο πατριώτης, συντηρητικός ο καλός οικογενειάρχης.

Τονίζω πάλι ότι στην εκκλησία πηγαίνω πλέον Χριστούγεννα, Πάσχα και Φώτα για να μην νομίζετε ότι είμαι και κανένας δεξιός ψάλτης με θρησκόληπτες τάσεις. Απλά αρχές που πήρα από κάποια μαθήματα στα σχολικά μου χρόνια, από καθηγητές πραγματικούς παιδαγωγούς και φυσικά από την οικογένειά μου, μάλλον σφυριλάτησαν το χαρακτήρα μου για να αντέχω σε όλη αυτήν την αηδεία που πλασάρεται από διάφορες κατευθύνσεις, παρά "σκότωσαν τη λογική μου σκέψη".

Νομίζω ότι πολλοί αν όχι οι περισσότεροι εδώ μέσα διδάσκετε και σε σχολεία και θα παρακαλούσα να είσαστε πιο προσεκτικοί στα λεγόμενά σας ειδικά μέσα στις σχολικές αίθουσες. Ο ρόλος του εκπαιδευτικού, όσο κι αν απαξιώθηκε τις τελευταίες δεκαετίες, παραμένει και πρέπει να είναι και παιδαγωγικός και αλοίμονο στις νέες γενιές αν μεγαλώνουν με απόψεις "σταματήστε τα θρησκευτικά, καλλιεργούν το σκοταδισμό, σκοτώνουν τη λογική σκέψη". Να τα μαθαίνετε να διαχωρίζουν το ένα από το άλλο.
Αν και θα ήθελα να πω κι άλλα, σταματάω και συγγνώμη αν επεκτάθηκα και σε άλλα και ηθικολόγησα.

gpapargi

Αυτά που περιμένω από ένα παιδί να μάθει στο σχολείο είναι να σκέφτεται λογικά. Να καταλαβαίνει τι είναι λογικό και τι είναι παράλογο. Και να λειτουργεί σαν επιστήμονας… όχι στις τεχνικές  γνώσεις που έχει αλλά στον τρόπο και τις μεθόδους που χρησιμοποιεί για να αναζητά την αλήθεια.

Αυτό που περιμένω να πάρει ο μαθητής από το σχολείο είναι η επιστημονική μέθοδος δηλαδή να αναζητά ακλόνητες ενδείξεις για αυτά που πιστεύει και πάνω από όλα να δένουν λογικά μεταξύ τους.  Αναζήτηση ακλόνητων ενδείξεων και λογική σκέψη είναι τα 2 θεμέλια πάνω στα οποία στηρίζεται η επιστήμη.

Βλέπεις σήμερα ότι πολλά μαθητές (ακόμα και αριστούχοι) και πολλοί καθηγητές κάθονται και διαβάζουν τα ζώδια και τα πιστεύουν ειλικρινά. Πιστεύουν στο κακό μάτι και χρησιμοποιούν φυλακτά και «ματάκια» και σε ακραίες περιπτώσεις πιστεύουν ότι κάποιοι μπορεί να τους κάνουν μάγια. Άλλοι πιστεύουν σε UFO επισκέψεις από εξωγήινους κλπ. 

Όλα αυτά είναι ανοησίες διότι ποτέ δεν υπήρξε κάποια σοβαρή ένδειξη ή λογική εξήγηση για όλα αυτά. Απαιτώ από το σχολείο να ετοιμάσει το μαθητή έτσι ώστε να μπορεί να καταλαβαίνει από μόνος του τι από αυτά στέκει και τι όχι. Είναι δουλειά του σχολείου αυτό.

Θεωρώ πως τα θρησκευτικά καλλιεργούν το σκοταδισμό γιατί αναζητούν μεταφυσικές (και όχι λογικές)  ερμηνείες σχεδόν σε κάθε τι. Διδάσκουν ότι γίνονται θαύματα, ότι τι νερό έγινε κρασί, ότι ο Χριστός αναστήθηκε, ότι με τη χάρη του Αγίου πνεύματος γίνεται να έχεις παρθενογέννεση, ότι με μια ευχή ανάβει η φλόγα στα Ιεροσόλυμα και άλλα πολλά.

Διδάσκουν να πιστεύεις αυτό που σου λέει το δόγμα και να μην αναζητάς ακλόνητες ενδείξεις. Δεν τους ενδιαφέρει αν είναι παράλογο κάτι. Από τη στιγμή το λέει το δόγμα οφείλεις να το πιστέψεις.

Προσωπικά θεωρώ κακό το να πιστεύεις κάτι που δεν είναι λογικό και που δε στηρίζεται σε ακλόνητες ενδείξεις. Θεωρώ κακό για κάποιον ενήλικα το να δίνει μεταφυσικές και παράλογες απαντήσεις στις ειλικρινείς και λογικές απορίες των μικρών παιδιών.  Το αποκαλώ σκοταδισμό… και αυτό ακριβώς κάνουν τα θρησκευτικά.

Τέλος να πω ότι είναι απαράδεκτο από παιδαγωγική και επιστημονική άποψη το να διδάσκεις κάτι που στον υπόλοιπο κόσμο θεωρείται μύθος. Η δική μας πίστη την πιστεύει το 3,5 του παγκόσμιου πληθυσμού. Όλοι οι χριστιανοί της γης είναι το 1/3 του πληθυσμού της γης. Σε όλες τις χώρες του κόσμου μαθαίνουμε τα ίδια μαθηματικά και την ίδια φυσική. Στα θρησκευτικά μαθαίνει ως «απόλυτη αλήθεια»… ο καθένας τα δικά του.  Αν ήσουν σε κάποια μουσουλμανική χώρα φίλε tsak τώρα θα έδινες επιχειρήματα υπέρ του μουσουλμανισμού ενώ εγώ θα σου έλεγα ακριβώς τα ίδια που σου λέω και τώρα.

Είμαι σαφώς υπέρ του να διδάσκουμε την ηθική όπως αυτή προκύπτει από την κοινή λογική. Και επίσης δεν έχω κάτι πιο πάνω από την οικογένεια μου. Με το υπερφυσικό της υπόθεσης έχω πρόβλημα. 

P.Tsiotakis

Ο καθ'ένας μπορεί να βλέπει και να αντιλαμβάνεται τα θαύματα που γίνονται -αν γίνονται- καθημερινά γύρω του με το δικό του τρόπο

gpapargi

Ένα από αυτά που θέλω να πω Παναγιώτη είναι ακριβώς ότι ο κάθε άνθρωπος αντιλαμβάνεται τα πράγματα με τον δικό του διαφορετικό τρόπο. Επειδή τα βιώματα του καθενός είναι υποκειμενικά δεν πρέπει να στηριζόμαστε σε αυτά όταν δίνουμε απαντήσεις σε σοβαρά ερωτήματα γιατί θα πέσουμε σε πλάνες.

Έτσι εξηγείται και το ότι άνθρωποι διαφορετικών θρησκειών βιώνουν διαφορετικές θρησκευτικές εμπειρίες που προφανώς αλληλοαναιρούνται μεταξύ τους (δεν μπορεί όλοι να έχουν δίκιο).

Όταν μιλάμε για το τι διδάσκουμε στα σχολεία, πρέπει να στηριζόμαστε σε πράγματα κοινά αποδεχτά που βασίζονται σε αντικειμενικά στοιχεία και όχι σε προσωπικά βιώματα που διαφέρουν από περιοχή σε περιοχή και από άνθρωπο σε άνθρωπο. Έξω από την παιδεία μας ο καθένας είναι ελεύθερος να λειτουργεί όπως θέλει (και να πιστεύει αυτά που του λένε ή να τα ελέγχει).

tsak

Όταν θα πας μια βόλτα σύντομα κάπου, ρίξε ένα "βλέφαρο" γύρω σου στα πιο απλά πράγματα και άμα βρεις "ακλόνητες ενδείξεις" και "κοινή λογική" για την αρχή και το τέλος αυτών, επέστρεψε και δώσε και σε μας τους "σκοταδιστές" μια εμπεριστατωμένη και επιστημονικώς τεκμηριωμένη απάντηση για την αρχή και το τέλος αυτών των πραγμάτων.
Τουλάχιστον οι αλλόθρησκοι κάπου πιστεύουν κι ας διαφέρουμε στο ποιον πιστεύουμε.
Τα θρησκευτικά σας έφταιξαν τώρα, που οι περισσότεροι καθηγητές είστε στα σχολεία για τρεις και μόνο λόγους: Ιούνιο, Ιούλιο, Αύγουστο...

pgrontas

Παράθεση
Όταν θα πας μια βόλτα σύντομα κάπου, ρίξε ένα "βλέφαρο" γύρω σου στα πιο απλά πράγματα και άμα βρεις "ακλόνητες ενδείξεις" και "κοινή λογική" για την αρχή και το τέλος αυτών, επέστρεψε και δώσε και σε μας τους "σκοταδιστές" μια εμπεριστατωμένη και επιστημονικώς τεκμηριωμένη απάντηση για την αρχή και το τέλος αυτών των πραγμάτων.
Τουλάχιστον οι αλλόθρησκοι κάπου πιστεύουν κι ας διαφέρουμε στο ποιον πιστεύουμε.

Ωραία tsak, λέω να αποδώσουμε τον ωραίο ήλιο που είχε σήμερα στον θεό Απόλλωνα. Αν είχε κεραυνούς, νομίζω ότι θα έφταιγε ο Δίας. Σου αρέσουν οι εξηγήσεις μου; Δεν έχει σημασία, γιατί εγώ μπορεί να τις πιστεύω και δεν έχεις κανένα δικαίωμα να αμφισβητείς την πίστη μου...
Πιστεύω σημαίνει ότι παραιτούμαι από την προσπάθεια εξήγησης. Οπότε μπορώ να "πιστέψω" ότι η Γη είναι επίπεδη, μπορώ να πιστέψω" στους 12 θεούς, μπορώ να "πιστέψω" στην νεράιδα με το μαγικό ραβδί.
Θεωρώ σπουδαία παιδαγωγική πρακτική, να εμφυσήσουμε στα παιδιά τέτοιες αρχές.
Σου φαίνονται γελοία όλα αυτά; Τόσο γελοίες θα φαίνονται και οι αντιλήψεις των τρέχουσων θρησκειών σε μια χιλιετία.

Όσο για το σχόλιο για τους καθηγητές των σχολείων χαίρομαι πραγματικά που δεν ανήκεις σε αυτούς.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

P.Tsiotakis

Εγώ είμαι στο σχολείο και για τον Δεκέμβρη και το Πάσχα.

Επίσης, πιστεύω στην μόνη και ακράδαντη αλήθεια οτι το ηλεκτρόνιο είναι το μικρότερο σωματίδιο ύλης και αποκλείεται ποτέ να απομονωθεί μικρότερο.

Αυτό που δεν κατάλαβα είναι γιατί οποιαδήποτε συζήτηση για το πρόβλημα στην εκπαίδευση ξεκινάει απο το μάθημα των θρησκευτικών, πραγματικά αφού είναι έτσι, ας το καταργήσουμε επιτέλους να λυθούν τα προβλήματα, μα το Δία!!

ΥΓ: στο παλιό φορουμ του sch (2003 και πίσω, που ήταν ανοικτό για όλους), πάντα όλες οι συζητήσεις κατέληγαν κάπως έτσι, για αυτό το κλείσανε  :D

Καρκαμάνης Γεώργιος

Νομίζω ότι κάπου χάθηκε η μπάλα και μάλλον........ πρέπει να αλλάξει τίτλο το συγκεκριμένο θέμα και να γίνει "Τα θρησκευτικά : παρόν και μέλλον".

Νομίζω ότι πρέπει να τα αφήσουμε αυτά και να δούμε τα δικά μας χάλια γιατί όπως πάμε θα καταντήσουμε να είμαστε μόνο η γραμματειακή υποστήριξη του σχολείου

nikosx

Ναι ρε παιδιά αφήστε τώρα τα θρησκευτικά να δούμε τι θα κάνει ο κάθε Μπαμπινιώτης και Βερεμης
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

gpapargi

Παράθεση από: tsak στις 30 Ιαν 2009, 03:32:32 ΜΜ
Όταν θα πας μια βόλτα σύντομα κάπου, ρίξε ένα "βλέφαρο" γύρω σου στα πιο απλά πράγματα και άμα βρεις "ακλόνητες ενδείξεις" και "κοινή λογική" για την αρχή και το τέλος αυτών, επέστρεψε και δώσε και σε μας τους "σκοταδιστές" μια εμπεριστατωμένη και επιστημονικώς τεκμηριωμένη απάντηση για την αρχή και το τέλος αυτών των πραγμάτων.

Και επειδή γύρω μας βλέπουμε πράγματα που δεν καταλαβαίνουμε τη λογική τους θα σταματήσουμε να αναζητούμε λογικές εξηγήσεις γενικότερα.

Ευτυχώς που κάποιοι δεν λειτουργούν έτσι γιατί ακόμα θα πιστεύαμε ότι ο κεραυνός οφείλεται στην οργή του Δία ή ότι ο άνθρωπος κατάγεται από τον Αδάμ και την Εύα (άποψη που πλέον δεν πιστεύεται ούτε από σύγχρονους θεολόγους).

Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 30 Ιαν 2009, 06:46:15 ΜΜ
Αυτό που δεν κατάλαβα είναι γιατί οποιαδήποτε συζήτηση για το πρόβλημα στην εκπαίδευση ξεκινάει απο το μάθημα των θρησκευτικών,

Όσο αφορά εμένα… γιατί το πραγματικό πρόβλημα της παιδείας είναι ότι τα παιδιά δε μαθαίνουν να σκέφτονται με ποιότητα και όχι ότι δε διδάσκουμε πολλή ύλη. Οπότε το ζήτημα των θρησκευτικών (μαζί με άλλα) εμπλέκεται άμεσα. Πιστεύω δηλαδή ότι το πρόβλημα της παιδείας οφείλεται καταρχήν στη νοοτροπία που έχει το εκπαιδευτικό σύστημα και ξεφεύγει από τα στενά πλαίσια κάποιου συγκεκριμένου μαθήματος και της ύλης του. Έχω έντονα την αίσθηση ότι ο Βερεμής θα αλλάξει ίσως πολλά... αλλά φοβάμαι πως όχι τη νοοτροπία. Σε λίγα χρόνια πάλι θα μιλάμε για ένα αποτυχημένο εκπαιδευτικό σύστημα.

Πάντως για μένα εξίσου σημαντικό ζήτημα της παιδείας είναι το ότι τα καλλιτεχνικά ταλέντα δεν έχουν θέση μέσα στο σχολείο και εύκολα στιγματίζονται ως "κακοί μαθητές"... από ανθρώπους που καυχιόνται ότι είναι άνθρωποι της κουλτούρας

GNT

#28
Παράθεση από: gpapargi στις 21 Ιαν 2009, 08:31:47 ΠΜ
Παράθεση από: evry στις 20 Ιαν 2009, 02:44:25 ΜΜ
το προπαρασκευαστικό έτος θα γίνεται παράλληλα με την κανονική φοίτηση στη Β΄ και στην Γ΄ Λυκείου, με περικοπές δευτερευόντων μαθημάτων και απογευματινά μαθήματα

Έχω 2 ερωτήσεις:
*
*
*
Έτσι όπως πάμε σε λίγο δε θα μπορούν να καταλάβουν ούτε ότι το επιπεδο της τηλεόρασής μας είναι χαμηλό.

Οφείλω να ομολογήσω οτι καλύφθηκα...Αφού ζητήσω προκαταβολικά "συγγνώμη" απο όσους παρακουλουθούν το θέμα θα ήθελα κι εγώ με τη σειρά μου να πω 2 πραγματάκια.
Είναι απαραίτητο να καταλάβει κάποιος τι ρόλο έχει η παιδεία σήμερα.Δηλαδή,έχει ως σκοπό να διαμορφώσει ολοκληρωμένες προσωπικότητες που θέλουν να γνωρίσουν το τι συμβαίνει γύρω τους και γιατί αυτό συμβαίνει;Εχει ως σκοπό να δημιουργήσει επιστήμονες με άρτια γνώση του αντικειμένου του,γνώση η οποία προέρχεται από τη σύνδεση θεωρίας - πράξης;Έχει ως σκοπό να καλλιεργήσει κατάλληλα τον μαθητή που μπορεί αύριο μεθαύριο να διαλέξει να μην πάει στο πανεπιστήμιο αλλά να κάνει κάποια άλλη δουλειά που να μην απαιτεί πανεπιστημιακές γνώσεις;Έχει ως σκοπό να διαμορφώσει προσωπικότητες που αν πχ το αφεντικό τους τους πει ότι για να τους προσλάβει ή για να μην τους απολύσει θα χρειαστεί να πάρουν 600 και 700 ευρώ μηνιάτικο και να δουλεύουν 13ωρα εκείνες θα τον αμφισβητήσουν και θα παλέψουν εναντίον του;Ή ακόμη η παιδεία σήμερα έχει ως σκοπό να παρέχει σε όλους τις ίδιες δυνατότητες για πρόσβαση στην 3οβάθμια εκπαίδευση χωρίς να κάνει ταξικές διακρίσεις;

Όλα αυτά δε θα γίνουν όσο η παιδεία υποβάλλεται στις ανάγκες της αγοράς και των μεγαλοεπιχειρήσεων.Όλους τους νέους τους χρειάζονται να είναι υπάκουοι και να αποτελούν αυτό που λέμε φθηνό ευέλικτο εργατικό δυναμικό.

Κι ένα παράδειγμα από τη ζωή.Πληροφορικάριος(Πληροφορικός αν προτιμάτε) φίλος μου, απόφοιτος της Πληροφορικής του ΕΚΠΑ ζήτησε δουλειά από μία συγκεκριμένη επιχείρηση(ονομα αποφεύγω να παραθέσω για ευνόητους λόγους).Πηγαίνει λοιπόν στο "αφεντικό" και όταν ρωτήθηκε με πόσα χρήματα θα ήταν ευχαριστημένος και απάντησε με 1400-1500 ευρώ καθότι πατέρας 2 παιδιών(τα έκανε και νωρίς τρομάρα του :)) το "αφεντικό" του είπε:"Κοίταξτε κύριε ....... αυτή τη στιγμή έχω γύρω στις 10000 απόφοιτους πληροφορικής διαθέσιμους οι περισσότεροι από τους οποίους ζητούν με 500-600 ευρώ. Δεν είναι όλοι του ίδιου επιπέδου.Εσείς που έχετε αποφοιτήσει και από σχολη με όνομα θα θέλατε να εργαστείτε με 800;"
Και το εξοργιστικό είναι ότι το είπε έτσι χύμα ο τύπος...Μέχρι τώρα νόμιζα ότι αυτά είναι πράγματα που δεν λέγονται τόσο χυδαία...

Έτσι για να βλέπουμε και τι εξυπηρετουν και οι υποβαθμίσεις/ιδιωτικοποιήσεις των ΑΕΙ-ΤΕΙ και η δημιουργία των ΚΕΣ κλπ

Κλείνοντας,επειδή μακρυγόρησα, πιστεύω ότι ό,τι και να επιλέξουν στο εξεταστικό επάνω,αυτοί που θα συμμετάσχουν τελικά στο διάλογο το πρόβλημα δεν λύνεται.Το πολυ-πολύ να μετατεθεί για καμια χρονιά πιο μετά...Αλλού είναι η λυση...Και η λύση είναι συνολικότερη.

Υ.Γ1. Ναι να καταργηθούν τα θρησκευτικά για τους λόγους που έγραψε ο συνάδελφος gpapargi
Y.Γ2. Ελπίζω( ;D) να μη βρεθούν μικρότερα σωματίδια από τα λεπτόνια...Έχει κουράσει η ιστορία τόσες εκατονταετίες... Μόρια->άτομα->Λεπτόνια->Ηλεκτρόνιο... Καιρός να τελειώνουμε(Ή μήπως όχι  :D :D :D)

evry

Παράθεση από: GNT στις 14 Φεβ 2009, 11:37:56 ΜΜ
Το πολυ-πολύ να μετατεθεί για καμια χρονιά πιο μετά...Αλλού είναι η λυση...Και η λύση είναι συνολικότερη.

οκ, δεν διαφωνώ με όσα λες, αλλά μπορείς μήπως να μας πεις ποια είναι η λύση γιατί δεν το έπιασα. μήπως η ελεύθερη πρόσβαση όλων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση?
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr