Ποια γλώσσα θέλετε για την Γ΄ Λυκείου;

Ξεκίνησε από alkisg, 20 Μαρ 2021, 07:22:17 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Ποια γλώσσα θέλετε για την Γ΄ Λυκείου;

ΓΛΩΣΣΑ
Ψευδογλώσσα
ΓΛΩΣΣΑ+Ψευδογλώσσα
Javascript
Python
Άλλη (πείτε ποια στα σχόλια)

Πέτρος Κ.

Python στην Γ.
Αν και προβληματίζομαι σχετικά με το θέμα τις στοίχισης.
Είναι εύκολο για τους μαθητές να ορίζουν τα μπλοκ του κώδικα σε χαρτί;
Τι δείχνει η εμπειρία στα ΕΠΑΛ;



(Και ένα λίγο οφφ τοπικ: θα ήθελα την JS στην Β τάξη, ως συνέχεια της HTML που κάνουν στην Α)

evry

Το θέμα με την εξέταση στο χαρτί έχει λυθεί. Αν δεις τα θέματα στο τέλος υπάρχει οδηγία να βάζουν κάθετες γραμμές ώστε να φαίνεται η στοίχιση.
Η ίδια οδηγία υπήρξε και στις οδηγίες διδασκαλίας και στο βιβλίο εκπαιδευτικού.
Νομίζω ότι αυτό είναι από τα μικρότερα προβλήματα που θα συναντήσει κάποιος αν διδάξει Python.
Στην αρχή δυσκολεύονται οι μαθητές στο περιβάλλον με τις στοιχίσεις αλλά μετά από λίγο καιρό το συνηθίζουν.

Μήπως θα ήταν καλύτερα να κάνουν στην Α τάξη HTML/Javascript μαζί? και μετά να συνεχίσουν στην B?

Επίσης το μάθημα στο οποίο θα υλοποιούσαν οι μαθητές HTML/Javascript εφαρμογές θα μπορούσε να αξιοποιηθεί ώστε να έρθουν σε επαφή με βασικές έννοιες του παγκόσμιου ιστού, των προσωπικών δεδομένων, των anonymized data (είναι και της μόδας τελευταία) και άλλων σημαντικών τεχνολογιών που χρησιμοποιούν κάθε μέρα χωρίς να γνωρίζουν την επιστήμη (και όχι τεχνολογία) που κρύβεται πίσω τους.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

dpa2006

Παράθεση από: evry στις 06 Απρ 2021, 10:54:41 ΜΜ
Το θέμα με την εξέταση στο χαρτί έχει λυθεί. Αν δεις τα θέματα στο τέλος υπάρχει οδηγία να βάζουν κάθετες γραμμές ώστε να φαίνεται η στοίχιση.
Η ίδια οδηγία υπήρξε και στις οδηγίες διδασκαλίας και στο βιβλίο εκπαιδευτικού.
Νομίζω ότι αυτό είναι από τα μικρότερα προβλήματα που θα συναντήσει κάποιος αν διδάξει Python.
Στην αρχή δυσκολεύονται οι μαθητές στο περιβάλλον με τις στοιχίσεις αλλά μετά από λίγο καιρό το συνηθίζουν.

Μήπως θα ήταν καλύτερα να κάνουν στην Α τάξη HTML/Javascript μαζί? και μετά να συνεχίσουν στην B?

Επίσης το μάθημα στο οποίο θα υλοποιούσαν οι μαθητές HTML/Javascript εφαρμογές θα μπορούσε να αξιοποιηθεί ώστε να έρθουν σε επαφή με βασικές έννοιες του παγκόσμιου ιστού, των προσωπικών δεδομένων, των anonymized data (είναι και της μόδας τελευταία) και άλλων σημαντικών τεχνολογιών που χρησιμοποιούν κάθε μέρα χωρίς να γνωρίζουν την επιστήμη (και όχι τεχνολογία) που κρύβεται πίσω τους.

Εξαιρετική ιδέα!
Με τον τρόπο αυτό μαθαίνουν και κατανοούν τις βασικές Τεχνολογίες που υπάρχουν στο Front End Developing σήμερα...! :)
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

dpa2006

Για όσους δεν το γνωρίζουν ήδη

https://blogs.sch.gr/webinarspe1920/2020/03/02/webinar2020003/



Διδασκαλία αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού Γ' ΓΕΛ
2. Πραγματοποιημένες Διαλέξεις
by Ανδρέας Αθανίτης
Κωδικός Διάλεξης: 2020003.
Ημερομηνία και Ώρα Σεμιναρίου: Τρίτη 10/03/2020 18:30-20:00
Εγγραφή/Αίτηση Συμμετοχής

[/color]Αξιολόγηση Σεμιναρίου[/size][/font]
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΟΜΙΛΗΤΗ – ΔΙΑΛΕΞΗΣ
Επώνυμο
Συρρής[/color]
Φωτογραφία
Όνομα
Ιωάννης
Ιδιότητα – Θέση Ομιλητή:
ΣΕΕ ΠΕ86 & Οργ Συντονιστής 2ου ΠΕΚΕΣ Β.Αιγαίου
Αφίσα σεμιναρίου:
Αφίσα Α3 για εκτύπωση σε pdf
Τίτλος Διάλεξης:
Διδασκαλία αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού Γ' ΓΕΛ
Περίληψη:
Το σεμινάριο αφορά τη διδασκαλία του Αντικειμενοστραφούς Προγραμματισμού σύμφωνα με το βιβλίο Πληροφορικής Γ' ΓΕ.Λ., βιβλίο μαθητή, ενότητα 4.
Θα παρουσιαστούν και θα συζητηθούν οι βασικές έννοιες του αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού και η διαφορά του από τον διαδικαστικό προγραμματισμό.
Θα δοθούν παραδείγματα (θεωρητικά) αντικειμενοστραφών προγραμμάτων και θεωρητικές ασκήσεις αποσαφήνισης των βασικών εννοιών των αντικειμενοστραφών προγραμμάτων (ιδιότητες, μέθοδοι, αντικείμενα, κλάσεις, διαγράμματα ιεραρχίας κλάσεων, πολυμορφισμός, διαγράμματα αντικειμένων και διαγράμματα κλάσεων σε αντικειμενοστραφή προγράμματα)
Για την καλύτερη κατανόηση των εννοιών θα παρουσιαστούν 2 προγράμματα σε γλώσσα Python.
Τέλος, θα δοθούν ερωτήσεις για τα σημαντικά σημεία της θεωρίας του κεφαλαίου.
E-mail | URL
stt3000012@stt.aegean.gr
[/t][/t]
Σελίδα Ομιλητή
Διαφάνειες ΠαρουσίασηςΑρχεία Κώδικα: Python_ΠαραδείγματαVideo Παρουσίασης


Δυστυχώς το επόμενο σεμινάριο με την κα Σγουροπούλου Κλειώ, αν και έχει ανοικοινωθεί δεν έχει πάρει ημερομονία ακόμη...  :(


Δίδεται η παρουσίαση σε PDF και ο κώδικας σε Python 3.x


Και ένα παλαιότερο σχετικό σεμινάριο,


https://blogs.sch.gr/webinarspe1920/2016/03/02/webinar2016003/




Αρχές αντικειμενοστρεφούς προγραμματισμού
2. Πραγματοποιημένες Διαλέξεις, Επιστήμη Η/Υ & Πληροφορικής
by Ανδρέας Αθανίτης
Κωδικός Διάλεξης: 2016003.
Ημερομηνία και Ώρα Σεμιναρίου: Τετάρτη 13/4/2016 18:30-20:00
Εγγραφή/Αίτηση Συμμετοχής[/size]
Αξιολόγηση Σεμιναρίου[/size]ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΟΜΙΛΗΤΗ – ΔΙΑΛΕΞΗΣ
ΕπώνυμοΧατζηλυγερούδηςΦωτογραφίαΌνομαΙωάννηςΙδιότητα – Θέση Ομιλητή:Αναπληρωτής Καθηγητής – Τμήμα Μηχ/κών Η/Υ & Πληροφορικής, Πανεπιστήμιο ΠατρώνΑφίσα σεμιναρίου:  Webinar-38-afisa-Α3 σε pdfΤίτλος Διάλεξης:Αρχές αντικειμενοστρεφούς προγραμματισμούΠερίληψη:Ο αντικειμενοστρεφής προγραμματισμός (object-oriented programming) ξεκίνησε ως απάντηση σε προβλήματα του διαδικασιακού προγραμματισμού (procedural programming). Στη διάλεξη αυτή θα παρουσιαστούν οι βασικές αρχές στις οποίες στηρίζεται μια αντικειμενοστρεφής γλώσσα και κατ' επέκταση ένα αντικειμενοστρεφές πρόγραμμα. Θα αναλυθούν έννοιες όπως, ενθυλάκωση, απόκρυψη δεδομένων, διεπαφή αντικειμένου, κλάσεις και ιεραρχίες κλάσεων, στιγμιότυπα, σχέσεις κλάση-υποκλάση-υπερκλάση, κληρονομικότητα, αποστολή μηνυμάτων, πολυμορφισμός. Τα παραπάνω θα αναλυθούν χωρίς ιδιαίτερη αναφορά σε συγκεκριμένη γλώσσα προγραμματισμού.E-mail – URLihatz@ceid.upatras.grhttp://aigroup.ceid.upatras.gr/index.php/el/ihatzΣελίδα ΟμιλητήΔιαφάνειες 39oυ Webinar Hadzilygeroudis oop_principles


Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

dpa2006

Καλησπέρα σε όλους
Να προσθέσω κάτι που θεωρώ πολύ σημαντικό για την επιλογή της Γλώσσας Python.
Η δυνατότητα να τη χρησιμοποιήσουμε ως εργαλείο στη Ρομποτική,
με δύο περιβάλλοντα (editors) τα οποία παρέχουν εγγενή υποστήριξη στη Microbit(αναφέρθηκε στο παραπάνω webinar)

1) τον Mu Editor
που χρησιμοποιείται στην Microbit
https://codewith.mu/en/tutorials/1.0/microbit

και
2) το Thonny, το οποίο εκτός από Ελληνικό Μενού έχει και δωρεάν Πρόσθετο για Microbit.
https://thonny.org/

https://pypi.org/project/thonny-microbit/

Νομίζω πως η χρησιμότητα τους είναι πολύ σημαντική και δεν χρειάζονται άλλες λεπτομέρειες.
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

George Eco

Παράθεση από: dpa2006 στις 15 Απρ 2021, 07:37:43 ΜΜ
Καλησπέρα σε όλους
Να προσθέσω κάτι που θεωρώ πολύ σημαντικό για την επιλογή της Γλώσσας Python.
Η δυνατότητα να τη χρησιμοποιήσουμε ως εργαλείο στη Ρομποτική,

Καλά και με Raspberry μπορούμε κατ' ευθείαν στις GPIO να παίξουμε μπάλα.
Ωστόσο η ρομποτική  μπορεί να διδαχθεί ΕΛΑΦΡΩΣ πιο δύσκολα με arduino περιβάλλον.
Τι θέλω να πω; Η ρομποτική είναι ΕΝΑ ακόμα καλό feature που μπορούμε να έχουμε με τη Python, όχι όμως μόνο με αυτή.
Γενικότερα όμως, η Python μπορεί να βρει εφαρμογές... παντού, άρα και να στηρίξει μια STEM διαθεματική προσέγγιση, αν θέλουμε να μιλήσουμε για μοντέρνο σχολείο και ξεκολλήσουμε από το παραδοσιακό γερμανικό μοντέλο. Κι αυτό εύκολα, με έτοιμες classes και τα λοιπά. Αλλά ξεφεύγουμε από τη standard library σε όλα αυτά, να το θυμόμαστε αυτό.
Οπότε καλή η Python για όλα αυτά, αλλά χρειάζεται γενναίες αλλαγές στο Πρόγραμμα Σπουδών.
Μαζί σου είμαι dpa2006, δε διαφωνώ και μάλιστα να πω, πως ωραίο θα ήταν όπως έχουν πει συνάδελφοι πριν, σε προγενέστερες του Λυκείου τάξεις, να μάθουν και js τα παιδιά. Αν μη τι άλλο, είναι μια μοντέρνα scripting γλώσσα προγραμματισμού, όπως εξελίχθηκε ενδέχεται να τυποποιείται όλο και καλύτερα και στο χέρι μας είναι να διδάσκουμε τόσο Python όσο και js με πειθαρχία java κι όχι με ad-hoc αχταρμάδες spaghetti. Η js  μπορεί να διδαχθεί ως αντικειμενοστραφής ξέφραγο αμπέλι, γιατί μπορεί, σε αντιπαράθεση με τη Java που απαιτεί σωστό σχεδιασμό κλάσεων εξ αρχής. Αλλά with great power comes great responsibility όπως λένε στην Αγγλική, οπότε στο χέρι μας είναι τόσο η python όσο κι η js να διδάσκονται σωστά. Άλλωστε στα ΕΠΑΛ μια χαρά πάει το μάθημα ήδη.

nikosx

MicroBit με MakeCode και στη συνέχεια με Javascript και Python είναι δυνατός συνδυασμός με πολύ καλή διαδικτυακή κοινότητα (μαθήματα κτλ.) για να στηρίξει κάποιος πρόγραμμα σπουδών Πληροφορικής και Ρομποτικής σχεδόν σε όλες τις βαθμίδες.
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

alkisg

Καλημέρα! Για ρομποτική με Javascript είναι διαθέσιμα ένα σωρό περιβάλλοντα και plugins, για παράδειγμα για το microbit που είπες, o MakeCode editor είναι σε Javascript (https://microbit.org/code) ενώ υπάρχουν και Vscode plugins (https://marketplace.visualstudio.com/search?term=microbit&target=VSCode).

Πάντως φάνηκε ότι οι περισσότεροι συνάδελφοι προτιμούν Python παρά Javascript, οπότε μάλλον έχει νόημα να γίνει αυτό που λέει ο Ευριπίδης, ώστε να εξοικοιωθούν και οι καθηγητές με την Javascript στην Α και Β τάξη, και στην επόμενη αλλαγή προγράμματος σπουδών μετά τη σύνταξή μας βλέπουμε... :)

dpa2006

Παράθεση από: George Eco στις 16 Απρ 2021, 10:37:55 ΠΜ
Καλά και με Raspberry μπορούμε κατ' ευθείαν στις GPIO να παίξουμε μπάλα.
Ωστόσο η ρομποτική  μπορεί να διδαχθεί ΕΛΑΦΡΩΣ πιο δύσκολα με arduino περιβάλλον.
Τι θέλω να πω; Η ρομποτική είναι ΕΝΑ ακόμα καλό feature που μπορούμε να έχουμε με τη Python, όχι όμως μόνο με αυτή.
Γενικότερα όμως, η Python μπορεί να βρει εφαρμογές... παντού, άρα και να στηρίξει μια STEM διαθεματική προσέγγιση, αν θέλουμε να μιλήσουμε για μοντέρνο σχολείο και ξεκολλήσουμε από το παραδοσιακό γερμανικό μοντέλο. Κι αυτό εύκολα, με έτοιμες classes και τα λοιπά. Αλλά ξεφεύγουμε από τη standard library σε όλα αυτά, να το θυμόμαστε αυτό.
Οπότε καλή η Python για όλα αυτά, αλλά χρειάζεται γενναίες αλλαγές στο Πρόγραμμα Σπουδών.
Μαζί σου είμαι dpa2006, δε διαφωνώ και μάλιστα να πω, πως ωραίο θα ήταν όπως έχουν πει συνάδελφοι πριν, σε προγενέστερες του Λυκείου τάξεις, να μάθουν και js τα παιδιά. Αν μη τι άλλο, είναι μια μοντέρνα scripting γλώσσα προγραμματισμού, όπως εξελίχθηκε ενδέχεται να τυποποιείται όλο και καλύτερα και στο χέρι μας είναι να διδάσκουμε τόσο Python όσο και js με πειθαρχία java κι όχι με ad-hoc αχταρμάδες spaghetti. Η js  μπορεί να διδαχθεί ως αντικειμενοστραφής ξέφραγο αμπέλι, γιατί μπορεί, σε αντιπαράθεση με τη Java που απαιτεί σωστό σχεδιασμό κλάσεων εξ αρχής. Αλλά with great power comes great responsibility όπως λένε στην Αγγλική, οπότε στο χέρι μας είναι τόσο η python όσο κι η js να διδάσκονται σωστά. Άλλωστε στα ΕΠΑΛ μια χαρά πάει το μάθημα ήδη.

Συμφωνώ...
Δεν θα μπορρούσες να τα πεις καλύτερα και για μένα.
Γενικά είμαι υπέρ της πολλαπλής προσέγγισης και θα ήθελα όχι μόνο σε επίπεδο Τεχνικού Σχολείου αλλά και σε επίπεδο Γενικού Σχολείου να υπάρχει η δυνατότητα να έρχονται τα παιδιά σε επαφή με περισσότερες από μια εφαρμογές και Γλώσσες.
Ευσεβείς πόθοι...
:)
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

George Eco


dpa2006

Παράθεση από: George Eco στις 18 Απρ 2021, 11:38:32 ΜΜ
Ευελπιστώ να ζήσουμε μεγάλες στιγμές.
Το ελπίζω και εγώ
και για να είμαι ειλικρινής το εύχομαι...
:)
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

Πέτρος Κ.

Παράθεση από: alkisg στις 16 Απρ 2021, 01:06:11 ΜΜ
Πάντως φάνηκε ότι οι περισσότεροι συνάδελφοι προτιμούν Python παρά Javascript, οπότε μάλλον έχει νόημα να γίνει αυτό που λέει ο Ευριπίδης, ώστε να εξοικοιωθούν και οι καθηγητές με την Javascript στην Α και Β τάξη, και στην επόμενη αλλαγή προγράμματος σπουδών μετά τη σύνταξή μας βλέπουμε... :)

...και νομίζω ότι δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο για την Β τάξη.

Αρκεί στις οδηγίες που λαμβάνουμε στην αρχή της χρονιάς, μία γραμμή που να αναφέρει : "η διδασκαλία των αλγορίθμων μπορεί προαιρετικά να γίνει με την χρήση των γλωσσών python ή javascript".

Η θεσμοθέτηση (έστω και προαιρετικά) της χρήσης των γλωσσών αυτών για μερικά χρόνια έχει αρκετά πλεονεκτήματα:
- θα υλοποιηθεί μόνο από τους συναδέλφους που πραγματικά το επιθυμούν
- δεν θα υπάρξουν αντιδράσεις για την αλλαγή
- δεν απαιτεί αρχικά νέο βιβλίο
- δημιουργεί κουλτούρα χρήσης πραγματικών γλωσσών και στο Γενικό Λύκειο
- προετοιμάζει για την στιγμή που μία από τις γλώσσες αυτές θα χρησιμοποιηθεί υποχρεωτικά στην Γ Λυκείου.

   

   

Κώστας Τ.

#72
Καλησπερα,

ωραια η συζητηση, αλλα εχετε αναρωτηθει οτι μιλαμε για μαθητες που σε ενα ποσοστο 20-30% χρειαζονται ολοκληρη την καλοκαιρινη περιοδο μεχρι να χωνεψουν τι κανει η Διαβασε;

Που για να καταλαβουν πως βγαζουμε ποσοστο φτανουμε Χριστουγεννα;

Συγγνωμη δηλαδη, αλλα ειναι σωστη η αποψη "αφου και τα υπολοιπα μαθηματα ειναι δυσκολα, οπως πχ οι μαθηματικοι διδασκουν αναλυση, ας το κανουμε και εμεις δυσκολο";

Εχετε καταλαβει οτι κανενας μαθητης της Α Λυκειου δεν εχει καταλαβει εντελως τιποτα απο την javascript; Εσεις δηλαδη θεωρειτε το φετινο εγχειρημα της javascript επιτυχες;

Ας πατησουμε λιγο στη γη.
Το μαθημα θελει βελτιωση; Ναι, 4 βιβλια ειναι ανεκδοτο.
Το μαθημα θελει αλλαγη γλωσσας; Οχι.

Ας το θεσω και διαφορετικα: αν οντως γυρισει το ΓΕΛ σε python, γιατι να μην τους δινουμε και το χαρτι της ειδικοτητας που παιρνουν τα παιδια του ΕΠΑΛ; Θα μου πεις κανουν και δικτυα στο ΕΠΑΛ (δουλευομαστε...)

Προσπαθηστε να περασετε την αλγοριθμικη, συνδυαστικη και δημιουργικη σκεψη. Τα υπολοιπα ειναι ουτοπικα.

ΥΓ: ας λυσουμε πρωτα τα "εσωτερικα" μας προβληματα, που οταν μπουν πιο "μαθηματικες" ασκησεις τα κανουμε μπαχαλο, βλ περσινο θεμα Β με τους πρωτους αριθμους. Ή οταν λεμε ακεραιοι αριθμοι εννουμε για καποιο μαγικο λογο μονο τους θετικους ακεραιους.



alkisg

Παράθεση από: Κώστας Τ. στις 24 Απρ 2021, 10:47:48 ΜΜ
δεν εχετε ενα ποσοστο 20-30% που χρειαζονται ολοκληρη την καλοκαιρινη περιοδο μεχρι να χωνεψουν τι κανει η Διαβασε;

Αυτό συμβαίνει επειδή κανένα από τα υπολογιστικά συστήματα που γνωρίζουν οι 16χρονοι δεν έχει "ΔΙΑΒΑΣΕ". Δεν έχουν δει ποτέ τερματικό/DOS. Πώς να το χωνέψουν;

Η "Δεδομένα" της Ψευδογλώσσας είναι πολύ καλύτερη από την "ΔΙΑΒΑΣΕ". Σε μια μόνο εντολή μπορούν να γίνουν 4 πράγματα:

  • Ορισμός των δεδομένων ενός προβλήματος (μοντελοποίηση).
  • Δήλωση μεταβλητής είτε με είτε χωρίς τύπους, ό,τι προτιμούμε.
  • Πραγματοποίηση της εισόδου από τον χρήστη, η οποία μπορεί να αντιστοιχιστεί σε HTML input boxes που οι μαθητές τα χρησιμοποιούν καθημερινά ως μηχανισμούς εισόδου.
  • Ή, πραγματοποίηση της εισόδου ως παράμετροι που ένας αλγόριθμος περνάει όταν καλεί άλλον αλγόριθμο. Έτσι μοντελοποιούμε καλύτερα και τον δομημένο προγραμματισμό, και την επαναχρησιμοποίηση των αλγορίθμων.
Για ποιο λόγο λοιπόν να διδάσκουμε την "ΔΙΑΒΑΣΕ"; Σε έναν "Διερμηνευτή της Javascriptοψευδογλώσσας" που θα χρησιμοποιούσε εντολή "Δεδομένα", τα αντίστοιχα προγράμματα θα ήταν πιο εύκολα, πιο κατανοητά, πιο μικρά, πιο ευπαρουσίαστα αλλά και πιο επαναχρησιμοποιήσιμα από ότι σε ΓΛΩΣΣΑ.

ripper

Παράθεση από: Κώστας Τ. στις 24 Απρ 2021, 10:47:48 ΜΜ
Ας πατησουμε λιγο στη γη.
Το μαθημα θελει βελτιωση; Ναι, 4 βιβλια ειναι ανεκδοτο.
Το μαθημα θελει αλλαγη γλωσσας; Οχι.

Τα είπες όλα.
Τόσα χρόνια δεν μπορούμε να βγάλουμε  ένα βιβλίο ύλης με σοβαρή δομή  και θελουμε να πάμε και σε γλώσσα προγραμματισμού.