Θεωρίες που βρίσκονται εις διπλούν στο σχολικό.

Ξεκίνησε από ntzios kostas, 15 Μαΐου 2009, 07:36:38 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

odysseas

Κώστα, σε σχέση με τις λειτουργίες του υπολογιστή, τα δύο σημεία που εντοπίζεις γράφουν πρακτικά ακριβώς τα ίδια, δηλαδή η σελ. 117 περιγράφει αριθμητικές πράξεις, συγκρίσεις και μεταφορά δεδομένων (από και προς τη μνήμη).

Παράθεση από: ntzios kostas στις 25 Μαΐου 2010, 02:29:49 ΜΜ
Λειτουργίες του υπολογιστή:
σελίδα 19 τελευταία παράγραφος vs σελίδα 117 τελευταία παράγραφος της 6.1   

Επίσης, δεν πιστεύω ότι η ταξινόμηση και η συγχώνευση είναι "διπλές". Είναι άλλο να αναφέρονται ως λειτουργίες επί των δομών δεδομένων (γενικά) και άλλο ως λειτουργίες επί πινάκων.

Παράθεση από: ntzios kostas στις 25 Μαΐου 2010, 02:29:49 ΜΜ
Ταξινόμηση
σελίδα 66 πράσινο πλαίσιο VS  3.2 παράγραφος (μία από τις βασικές πράξεις επι των δομών δεδομένων)
Συγχώνευση
σελίδα 200 VS 3.2 παράγραφος (μία από τις βασικές πράξεις επι των δομών δεδομένων)                

Τέλος, κάτι που κατάλαβα εγώ από τις φετινές διευκρινίσεις ήταν ότι εφ' όσον η εξεταστέα ύλη καθορίζεται με βάση συγκεκριμένες σελίδες του σχολικού βιβλίου, ο,τιδήποτε βρίσκεται εκτός αυτών των σελίδων αποτελεί ακροβασία. Με άλλα λόγια δε θα συνιστούσα σε έναν μαθητή να αναπαράγει κάτι που γράφεται στο γλωσσάρι, εφ' όσον τουλάχιστον κάτι αντίστοιχο βρίσκεται εντός της εξεταστέας ύλης.

ntzios kostas

Όταν λέω διπλές ερωτήσεις δεν εννοώ αναγκαστικά ότι άλλο εννοεί η πρώτη θεωρία και αλλο η δεύετρη. Έτσι για παράδειγμα για τις λειτουργίες του υπολογιστή, και οι δύο παράγραφοι εννοούν το ίδιο, αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι αν ένας μαθητής γράψει την απάντηση στη σελίδα 117 ότι θα πάρει όλα τα μόρια, γιατί απλά ο διορθωτής δεν θα έχει υπόψη του ότι η απάντηση βρίσκεται και εκεί.

Για την ταξινόμηση τώρα, στους μαθητές μου προτείνω να μάθουν τον ορισμό στη σελίδα 66. Παρ'όλα αυτά  δεν  είμαι σίγουρος και εδώ, ότι αν ένας μαθητής γράψει αυτό που λέει στην 3.2 παράγραφο θα πρέπει να θεωρείται λάθος.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...