ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΩΣ ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΤΑ ΛΥΚΕΙΑ

Ξεκίνησε από pthomop, 24 Μαρ 2009, 11:03:07 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

pthomop

Καλησπέρα σε όλους τους συναδελφους. Ως νέο μέλος θα ήθελα να σας συγχαρώ για την πολύ καλή προσπάθεια και συμμετοχή που υπάρχει στο Στέκι μας.
Επειδή είναι πάρα πολλά τα θέματα που μας καίνε και μας απασχολούν, θα ήθελα να ρωτήσω για αρχή αν κανείς γνωρίζει εαν επιτέλους τα μαθήματα επιλογής θα αναβαθμιστούν.
Κάνοντας διάλογο με κάποιο ατομο(βιολόγος) στο Π.Ι. πρόσφατα, προς μεγάλη του έκπληξη άνέφερε ότι έχουν την εντύπωση τα παιδιά ενδιαφέρονται για το μάθημα και πως θα πρέπει να κάνουμε εύκολα την δουλειά μας. Προφανώς ο κύριος αυτός πρέπει να έχει πολά χρόνια να μπει σε τάξη.
Επίσης κάποιος άλλος συνάδελφος μας έχει ακούσει κάποιες φήμες ότι η Πληροφορική συγκαταλέγεται στα μαθήματα που "υπερφορτώνουν" τους μαθητές Λυκείου  και θα αποσυρθεί αφου μείνουν μόνο τα 6 βασικά και "σημαντικά"(εδώ γελάμε).
Έχετε από την μεριά σας καποια σχετική πληροφορηση γύρω από αυτό το ζήτημα?

P.S. Προσωπικά έχω βαρεθεί να είμαι η "γραμματέας" του εκάστοτε δεινόσαυρου διευθυντή που δεν γνωρίζει να πληκτρολογήσει ούτε το όνομα του και για αυτό καλύτερα να βρεθώ σε ένα δημοτικό παρά αυτό το χάλι που αντιμετωπίζουμε καθημερινά.

Π. Θωμόπουλος

Σούλας Βασίλης

Η αίσθηση η δικιά μου είναι ότι το μάθημα της Πληροφορικής πάει για αναβάθμιση τόσο στο Γυμνάσιο όσο και στο Λύκειο.
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

Wizard

Θεωρώ ότι το μάθημα στο Γυμνάσιο θα γίνει 2ωρο και στο Λύκειο θα γίνει υποχρεωτικό σε όλες τις τάξεις. Αλλιώς, προτείνω αποχή από μη διδακτικά καθήκοντα  ;) ;D

pthomop

Δυστυχώς Βασίλη τα μαθήματα μας ξεφεύγουν πολύ από την στείρα τυπολατρεία των Φυσικομαθηματικών και την ξερή παπαγαλία των φιλολογικών μαθημάτων. Για αυτό δεν είμαι αισιόδοξος. :-\
Ακόμη δεν έχω καταλάβει γιατι να υπάρχουν Μαθηματικά, Φυσική Γ. Παιδέιας και κατεύθυνσης στις Β και Γ τάξεις όταν τα περισσοτερα παιδιά που έχω στον ΑΕΠΠ δεν γνωρίζουν απλή μέθοδο των τριών. Συγκεκριμένα μαθητής αναρρωτήθηκε φέτος αν είναι μέσα στην ύλη ο υπολογισμός ΦΠΑ και γενικότερα η χρήση ποσοστιαίων υπολογισμών στους αλγοριθμους.  :'(

Καρκαμάνης Γεώργιος

 Συνάδερφοι, το να αυξηθούν οι ώρες πληροφορικής είναι κάτι το οποίο όλοι το επιζητούμε.
ΠαράθεσηΘεωρώ ότι το μάθημα στο Γυμνάσιο θα γίνει 2ωρο και στο Λύκειο θα γίνει υποχρεωτικό σε όλες τις τάξεις.   

Όταν έθεσα τον παραπάνω σκέψη σε ένα σχολικό σύμβουλο, η απάντηση που μου έδωσε είναι η εξής   Αν  γίνουν 2, οι ώρες της πληροφορικής Γυμνασίου, θα πρέπει να κόψουν μια ώρα ή να καταργήσουν ένα άλλο μάθημα. Ποιο μάθημα θα είναι αυτό;

Το ίδιο σχεδόν ανέφερε και για το ενιαίο λύκειο.

Δεν ξέρω εάν θα εξελιχτούν προς το καλύτερο ή προς το χειρότερο τα πράγματα. Πιστέυω, πως όποιες αλλαγές είναι να γίνουν ιδίος στο λύκειο, θα γίνουν όταν αλλάξει το σύστημα των πανελληνίων. Εκεί θα φανούμε εαν θα έχουμε την δύναμη σαν κλάδος να μπορέσουμε να διεκδικήσουμε κάτι καλύτερο.

Προς το παρόν αυτό που βλέπω είναι να συμπληρώνουμε ωράριο στο δημοτικό σιγά - σιγά

Σούλας Βασίλης

Πιστεύω ότι μια καλή ιδέα για να αναβαθμιστεί η Πληροφορική στα Γυμνάσια και στα Λύκεια είναι η δημιουργία κρατικού πτυχίου Πληροφορικής για τους μαθητές, πτυχίο που θα χορηγήται εντός του σχολείου με ανάλογες (αδιάβλητες και σοβαρές) εξετάσεις. Κάτι τέτοιο θα ήταν πολύ καλό για την αναβάθμιση του μαθήματος.
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

Laertis

Παράθεση από: Σούλας Βασίλης στις 26 Μαρ 2009, 09:55:24 ΠΜ
Πιστεύω ότι μια καλή ιδέα για να αναβαθμιστεί η Πληροφορική στα Γυμνάσια και στα Λύκεια είναι η δημιουργία κρατικού πτυχίου Πληροφορικής για τους μαθητές, πτυχίο που θα χορηγήται εντός του σχολείου με ανάλογες (αδιάβλητες και σοβαρές) εξετάσεις. Κάτι τέτοιο θα ήταν πολύ καλό για την αναβάθμιση του μαθήματος.
(συμπηρώνω Βασίλη)
..... και πολύ κακό για τις εταιρίες τύπου ECDL που φυτρώνουν σαν τα μανιτάρια και μονοπωλούν εδώ και χρόνια τη γνώση της Πληροφορικής θησαυρίζοντας απο το πουθενά και με μηδέν επενδύσεις.
.... πολύ κακό επίσης για κάθε καρεκλοκένταυρο που τα "παίρνει" απο τις παραπάνω εταιρίες για να ανανεώνει την αδειοδότηση και την ύπαρξή τους, αποκλείοντας το σχολείο ή οποιοδήποτε δημόσιο φορέα απο τη διαδικασία.

Καλά τα λόγια και τα ευχολόγια αλλά πόσο εφικτό το βρίσκεται να γίνει πράξη το κρατικό πιστοποιητικό πληροφορικής με τη σημερινή κατάσταση στην Ελλάδα;
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

pthomop

Δυστυχώς κάτι τέτοιο δεν μπορεί να γίνει (ECDL στα σχολεία) διότι  η κάθε κυβέρνηση ενδιαφέρεται μόνο για το πως η κάθε ιδιωτική πρωτοβουλία θα έχει κέρδος.
Και μια σημερινή πληροφορία που έχω σχετικά με τις προτάσεις των σοφών της Παιδείας είναι ότι τα μαθήματα στο Λύκειο θα πρέπει να είναι μόνο 6, δηλαδή τα "ουσιώδη" (Μαθηματικά, Φυσική, Αγγλικά, Έκθεση, Αρχαία, Χημεία) και κάποια άλλα (χωρίς διευκρίνηση) θα είναι επιλογής. Τα Αγγλικά σώζονται λόγω παγκοσμιοποίησης.
Ας περιμένουμε λοιπόν τις ανακοινώσεις τους.

pgrontas

Παράθεση από: pthomop στις 26 Μαρ 2009, 05:10:08 ΜΜ
Και μια σημερινή πληροφορία που έχω σχετικά με τις προτάσεις των σοφών της Παιδείας είναι ότι τα μαθήματα στο Λύκειο θα πρέπει να είναι μόνο 6, δηλαδή τα "ουσιώδη" (Μαθηματικά, Φυσική, Αγγλικά, Έκθεση, Αρχαία, Χημεία) και κάποια άλλα (χωρίς διευκρίνηση) θα είναι επιλογής.
Ας περιμένουμε λοιπόν τις ανακοινώσεις τους.

Δεν μπορώ να καταλάβω τι σκέφτονται αυτοί οι "σοφοι". Αντί να διευρύνουνε το μυαλό των παιδιών με νέες επιστήμες, επιλέγουνε τα ίδια και τα ίδια. Έχετε σκεφτεί ότι τα ίδια μαθήματα ήταν "ουσιώδη" και το 1909; Δηλαδή από τότε τίποτα δεν έχει αλλάξει στον κόσμο?
Και δεν μιλάω στα στενά πλαίσια του κλάδου μας. Οικονομικά και Βιολογία δεν πρέπει να ξέρει κάθε άνθρωπος που αποφοιτά από το Λύκειο, πόσο μάλλον αυτός που θα σπουδάσει τις συγκεκριμένες επιστήμες;

Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

taeg




Συνάδελφοι, όταν η Πληροφορική μπήκε στο Γυμνάσιο (γύρω στο 1992 ) ήταν δίωρο. Μετά όμως η μία ώρα δόθηκε στην  Τεχνολογία και μέχρι σήμερα Πληροφορική και Τεχνολογία αποτελούν έναν κλάδο. Ποιά σχέση έχει η Πληροφορική του Γυμνασίου με την κατασκευή εργαλείων και εργοστασίου;
Θα ήταν άσχημη ιδέα να γυρίσουμε στο παλιά;

evry

Ρε παιδιά, ρε παιδιά μα είναι φανερό ποιοι είναι αυτοί οι περιβοήτοι σοφοί. Πρόκειται ......

για έναν μαθηματικό, έναν φυσικό, έναν χημικό, μια καθηγήτρια αγγλικών και 2 φιλολόγους!!!

Πάντως ότι στοίχημα θέλετε ότι αποκλείεται αυτά να είναι τα μόνα "βασικά" μαθήματα και τα άλλα να είναι επιλογής. Έχει να πέσει ρουσφέτι. Από τώρα βλέπω μπροστά μου τις διαμαρτυρίες διαφόρων συνδικαλιστικών φορέων που θα βάλουν λυτούς και δεμένους για να μπει και το δικό τους μάθημα και να μην χάσουν τη θεσούλα τους για το καλό της εκπαίδευσης βεβαίως - βεβαίως

Πάντως σοβαρά τώρα το να είμαστε στα επιλογής πιστεύω ότι είναι καλό εφόσον αυξηθούν οι ώρες. Οι περισσότεροι μαθητές για να μην πω όλοι θα επιλέγουν πληροφορική.
Καλύτερα επιλογής και 2-3 ώρες παρά υποχρεωτικό και 1 ώρα
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Καρκαμάνης Γεώργιος

Οι "Σοφοί" ας σκέφτονται όπως θέλουν. Οταν το 1/4 των σχολών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι γύρω από την πληροφορική δεν νομίζω να βγούμε εκτός από την επικείμενη αλλαγή στην εκπαίδευση.

Όπως είπα θα φανεί και η δύναμη που έχουμε σαν κλάδος (Νομίζω πως το γνωρίζεται πως είμαστε οι τρίτοι κατά σειρά σε αριθμό καθηγητών ανά ειδικότητα με πρώτους τους φιλόλογους και έπειτα τους μαθηματικούς)


Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 26 Μαρ 2009, 11:40:13 ΜΜ
Όπως είπα θα φανεί και η δύναμη που έχουμε σαν κλάδος (Νομίζω πως το γνωρίζετε πως είμαστε οι τρίτοι κατά σειρά σε αριθμό καθηγητών ανά ειδικότητα με πρώτους τους φιλόλογους και έπειτα τους μαθηματικούς)

Ωστόσο, είμαστε και ο κλάδος στην πρώτη θέση κατά σειρά αδιαφορίας σε ότι αφορά στη συμμετοχή στα κοινά, και στη μη συνειδητοποίηση του ποιοί είμαστε και πού θέλουμε να πάμε ...  :(

nikosx

Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

Καρκαμάνης Γεώργιος

ΠαράθεσηΩστόσο, είμαστε και ο κλάδος στην πρώτη θέση κατά σειρά αδιαφορίας σε ότι αφορά στη συμμετοχή στα κοινά, και στη μη συνειδητοποίηση του ποιοί είμαστε και πού θέλουμε να πάμε .

Αυτό "σηκώνει" μεγάλη συζήτηση.

pthomop

Παράθεση από: nikosx στις 27 Μαρ 2009, 10:13:19 ΠΜ
καλημέρα,
τα νέα από την Αγγλία πάνω στο θέμα www.alfavita.gr/typos/typos27_3_9_801.php
Τολμήστε να πείτε στους φιλόλογους του Λύκειου σας ότι στο μέλλον θα πρέπει να διδάσκουν την ιστορία με πολυμεσικά μέσα και όχι οι μαθητές να την διαβάζουν παπαγαλία και θα γελάσει το παρδαλό κατσίκι. Εδώ έχουν θεσει βέτο να μην τοποθετηθούν στις αίθουσες πίνακες με μαρκαδόρους διότι τους πειράζει η μυρωδιά. Και αναπνέουμε όλον τον υγειινό ασβέστη από την κιμωλία .
Δυστυχώς ο κλάδος μας δεν έχει τη δύναμη και την πρόσβαση μέσα στα κέντρα αποφάσεων. Δείτε τι προβλήματα δημιουργήθηκαν φέτος στα ΕΠΑΛ. Για αυτό δεν είμαι καθόλου αισιόδοξος.

Καρκαμάνης Γεώργιος

Συζητώντας με φιλολόγους για την προσπάθεια που επιχειρεί το Υπουργείο, με την διάδοση του laptop των 100€ στους μαθητές του Γυμνασίου, ότι θα περιέχουν όλα τα βιβλία σε ηλεκτρονική μορφή, δεν μπορείτε να φανταστείτε τι απόψεις ακούστηκαν και τι οπισθοδρομικές απόψεις υπάρχουν!!!!!!!

pthomop

Παράθεση από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 28 Μαρ 2009, 07:01:10 ΜΜ
Συζητώντας με φιλολόγους για την προσπάθεια που επιχειρεί το Υπουργείο, με την διάδοση του laptop των 100€ στους μαθητές του Γυμνασίου, ότι θα περιέχουν όλα τα βιβλία σε ηλεκτρονική μορφή, δεν μπορείτε να φανταστείτε τι απόψεις ακούστηκαν και τι οπισθοδρομικές απόψεις υπάρχουν!!!!!!!

Νομίζω ότι μπορώ να φανταστώ!!!! >:D

EleniK

Ευτυχώς που υπάρχουν, αν και λίγες εξαιρέσεις φιλολόγων!!!
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

Σούλας Βασίλης

Στα Γυμνάσια και στα Λύκεια έχουν έρθει λογισμικά σχεδόν για όλα τα μαθήματα και πραγματικά αυτή η προσπάθεια είναι η καλύτερη που έχει γίνει σε σχέση με παλιότερες απόπειρες, με βιβλίο μαθητή, βιβλίο καθηγητή και τετράδιο ασκήσεων μαθητή. Ε λοιπόν από την συντριπτική πλειοψηφία των συναδέλφων υπάρχει πλήρης απαξία έστω και να ασχοληθούν να δουν τι είναι αυτά τα λογισμικά. Πίνακας, κιμωλία και άγιος ο θεός δηλαδή. Μόνο στα προγράμματα πιστοποίησης για υπολογιστές έτρεξαν όλοι να δουν περί τίνος πρόκειται και να πιστοποιηθούν,  οι συνάδελφοι Πληροφορικής με καταλαβαίνουν απόλυτα τι λέω γιατί τραβήξαμε πολύ κουπί με το συγκεκριμένο θέμα.
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

pthomop

Παράθεση από: Σούλας Βασίλης στις 28 Μαρ 2009, 10:41:17 ΜΜ
Στα Γυμνάσια και στα Λύκεια έχουν έρθει λογισμικά σχεδόν για όλα τα μαθήματα και πραγματικά αυτή η προσπάθεια είναι η καλύτερη που έχει γίνει σε σχέση με παλιότερες απόπειρες, με βιβλίο μαθητή, βιβλίο καθηγητή και τετράδιο ασκήσεων μαθητή. Ε λοιπόν από την συντριπτική πλειοψηφία των συναδέλφων υπάρχει πλήρης απαξία έστω και να ασχοληθούν να δουν τι είναι αυτά τα λογισμικά. Πίνακας, κιμωλία και άγιος ο θεός δηλαδή. Μόνο στα προγράμματα πιστοποίησης για υπολογιστές έτρεξαν όλοι να δουν περί τίνος πρόκειται και να πιστοποιηθούν,  οι συνάδελφοι Πληροφορικής με καταλαβαίνουν απόλυτα τι λέω γιατί τραβήξαμε πολύ κουπί με το συγκεκριμένο θέμα.
Εκτός από την Βιολόγο η οποία είναι αναπληρώτρια και νέα σε ηλικία, δεν ενδιαφέρθηκε καμμια αλλη ειδικότητα για το υλικό που έλαβε το Λύκειο.

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: EleniK στις 28 Μαρ 2009, 09:35:35 ΜΜ
Ευτυχώς που υπάρχουν, αν και λίγες εξαιρέσεις φιλολόγων!!!

Π.χ.
http://www.netschoolbook.gr
http://blogs.sch.gr/tgiakoum

Πρόκειται όμως για φωτεινή εξαίρεση στο γενικό σκοτάδι που υπάρχει...

dimitrisyeah

Ναι αλλα σκεφτειτε επίσης πως αν αυξηθουν οι ώρες πληροφορικής τα παιδιά θα το επιλέγουν και τα περισσοτερα παιδια θα το επιλεγουν λόγο το οτι το θεωρουν γελιο και το οτι έχουν το σιγουρο 20.
[size=150]
ΑΕΠΠ ΦΟΡΟΥΜ
[/b][/size][/url]
[size=200]
Το Μπλόγκ μου :-)
[/color][/b][/size][/url]

pthomop

Παράθεση από: dimitrisyeah στις 07 Απρ 2009, 05:39:23 ΜΜ
Ναι αλλα σκεφτειτε επίσης πως αν αυξηθουν οι ώρες πληροφορικής τα παιδιά θα το επιλέγουν και τα περισσοτερα παιδια θα το επιλεγουν λόγο το οτι το θεωρουν γελιο και το οτι έχουν το σιγουρο 20.
Πιστεύω ότι αν γίνει κάτι τέτοιο, το μάθημα δεν θα είναι επιλογής και θα σταματήσει επιτέλους η πλάκα.
Το αστείο είναι ότι τα παιδιά της Α΄Λυκείου έρχονται με πολλή ορεξη για το μάθημα. Όμως μόλις πληροφορηθούν γυρω στα μέσα Νοέμβρη ότι δεν μετράει ο βαθμός τότε αρχίζει η γκρίνια και τα παράπονα(είμαστε κουρασμένοι, μάταιο να κουραζόμαστε για κάτι που δεν μας ανταμείβει , κλπ)

EleniK

παρόλο που δεν μετράει, το 20 δεν είναι δεδομένο!!! και δεν τους αρέσει να φαίνεται στον έλεγχο ένα 13 όταν οι υπόλυποι βαθμοί είναι στο 17!
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

Nikosn

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 27 Μαρ 2009, 08:30:15 ΠΜ
Παράθεση από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 26 Μαρ 2009, 11:40:13 ΜΜ
Όπως είπα θα φανεί και η δύναμη που έχουμε σαν κλάδος (Νομίζω πως το γνωρίζετε πως είμαστε οι τρίτοι κατά σειρά σε αριθμό καθηγητών ανά ειδικότητα με πρώτους τους φιλόλογους και έπειτα τους μαθηματικούς)
Ωστόσο, είμαστε και ο κλάδος στην πρώτη θέση κατά σειρά αδιαφορίας σε ότι αφορά στη συμμετοχή στα κοινά, και στη μη συνειδητοποίηση του ποιοί είμαστε και πού θέλουμε να πάμε ...  :(


Επίσης είμαστε και ο μόνος κλάδος όπου μέσα έχουμε ακόμη και θεολόγους +σεμιναρια=ΠΕ19, και άλλες ειδικότητες, αυτές λοιπόν οι λοιπές ειδικότητες δεν "καίγονται" να διδάξουν πληροφορική, αντιθέτως τους αρκεί που διορίστηκαν και θα προτιμούσαν να είναι γραμματείς. Όλοι εμείς βέβαια οι υπόλοιποι που έχουμε σπουδάσει καθαρά πληροφορική και αγαπάμε το αντικείμενο θέλουμε μόνο να διδάξουμε και όχι να γινόμαστε γραμματείς(εγώ πάντως στο σχολείο μου πολύ λίγα και βασικά πράγματα κάνω σε θέματα γραμματείας), εμείς λοιπόν οι υπόλοιποι θα πρέπει να συσπειρωθούμε και να γράψουμε κανα αρθρο, να κάνουμε καμια στατιστική έρευνα, κλπ, και να τα παρουσιάσουμε αυτά στο υπουργείο, και ως έσχατη λύση γιατί όχι και στα κανάλια με τίτλο: ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΟΥΝ/ΑΠΟΣΥΡΟΥΝ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΝ ΕΤΗ 2010.
Νομίζω πως είμαστε αρκετοί οι ενδιαφερόμενοι πραγματικά για την πληροφορική και αυτό το φόρουμ το αποδεικνύει, απλά κάτι πρέπει να κάνουμε εμείς(ναι εμεις εδώ στο φόρουμ) από μόνοι μας, απλά να συντονιστούμε πρέπει, δεν πρέπει να βασιζόμαστε σε άλλους. Μια μέρα ήρθαν στο σχολείο μου κάποιοι συνδικαλιστές να μας μιλήσουν, ο ένας ήταν ΠΕ19, τον ρώτησα λοιπόν για τα μαθήματα πληροφόρικής γενικά στο λύκειο και την αεππ, λέγοντας του γιατι δεν εισιγούνται αλλαγές(υποχρεωτικό το επιλογής, αύξηση ωρων αεππ σε 3 κλπ), ενω όλη η ευρώπη εχει την πληροφορική στις θετικες επιστημες εμεις τη βαζουμε εκτός και η απαντηση ήταν πως εμείς δεν κανουμε κατι σοβαρο, κανουμε δεξιοτητες! Λοιπόν μετα απο τετοια άποψη/απάντηση καταλαβα καταρχας ότι το βασικό πτυχιο του ήταν άσχετο με πληροφορική ή όχι απολύτως κοντά στην πληροφορική.\
  Προτείνω λοιπόν να φτιάξουμε μια σοβαρή ομάδα εδω μέσα που όλα τα μέλη της θα ενδιαφέρονται για την πληροφορική πραγματικά, να εχουν δηλαδή μεράκι για το μάθημα, και να αρχίσουμε και εμεις δειλα δειλα να πιέζουμε κάποιους, δε θελω να ακουστεί πως δε θα καταφερουμε τιποτα, δε το δεχομαι αυτο και όποτε ακούω μια τετοια άποψη καταλαβαίνω γιατι βρισκόμαστε σε αυτη τη κατάσταση....
Η γνώση κατακτάται μέσα από τα λάθη μας

Circle

Παράθεση από: Νάννος Νίκος στις 22 Νοε 2009, 11:21:41 ΠΜ


Επίσης είμαστε και ο μόνος κλάδος όπου μέσα έχουμε ακόμη και θεολόγους +σεμιναρια=ΠΕ19, και άλλες ειδικότητες, αυτές λοιπόν οι λοιπές ειδικότητες δεν "καίγονται" να διδάξουν πληροφορική, αντιθέτως τους αρκεί που διορίστηκαν και θα προτιμούσαν να είναι γραμματείς. Όλοι εμείς βέβαια οι υπόλοιποι που έχουμε σπουδάσει καθαρά πληροφορική και αγαπάμε το αντικείμενο θέλουμε μόνο να διδάξουμε και όχι να γινόμαστε γραμματείς(εγώ πάντως στο σχολείο μου πολύ λίγα και βασικά πράγματα κάνω σε θέματα γραμματείας), εμείς λοιπόν οι υπόλοιποι θα πρέπει να συσπειρωθούμε και να γράψουμε κανα αρθρο, να κάνουμε καμια στατιστική έρευνα, κλπ, και να τα παρουσιάσουμε αυτά στο υπουργείο, και ως έσχατη λύση γιατί όχι και στα κανάλια με τίτλο: ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΟΥΝ/ΑΠΟΣΥΡΟΥΝ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΝ ΕΤΗ 2010.
Νομίζω πως είμαστε αρκετοί οι ενδιαφερόμενοι πραγματικά για την πληροφορική και αυτό το φόρουμ το αποδεικνύει, απλά κάτι πρέπει να κάνουμε εμείς(ναι εμεις εδώ στο φόρουμ) από μόνοι μας, απλά να συντονιστούμε πρέπει, δεν πρέπει να βασιζόμαστε σε άλλους. Μια μέρα ήρθαν στο σχολείο μου κάποιοι συνδικαλιστές να μας μιλήσουν, ο ένας ήταν ΠΕ19, τον ρώτησα λοιπόν για τα μαθήματα πληροφόρικής γενικά στο λύκειο και την αεππ, λέγοντας του γιατι δεν εισιγούνται αλλαγές(υποχρεωτικό το επιλογής, αύξηση ωρων αεππ σε 3 κλπ), ενω όλη η ευρώπη εχει την πληροφορική στις θετικες επιστημες εμεις τη βαζουμε εκτός και η απαντηση ήταν πως εμείς δεν κανουμε κατι σοβαρο, κανουμε δεξιοτητες! Λοιπόν μετα απο τετοια άποψη/απάντηση καταλαβα καταρχας ότι το βασικό πτυχιο του ήταν άσχετο με πληροφορική ή όχι απολύτως κοντά στην πληροφορική.\
  Προτείνω λοιπόν να φτιάξουμε μια σοβαρή ομάδα εδω μέσα που όλα τα μέλη της θα ενδιαφέρονται για την πληροφορική πραγματικά, να εχουν δηλαδή μεράκι για το μάθημα, και να αρχίσουμε και εμεις δειλα δειλα να πιέζουμε κάποιους, δε θελω να ακουστεί πως δε θα καταφερουμε τιποτα, δε το δεχομαι αυτο και όποτε ακούω μια τετοια άποψη καταλαβαίνω γιατι βρισκόμαστε σε αυτη τη κατάσταση....

...αυτές λοιπόν οι λοιπές ειδικότητες δεν "καίγονται" να διδάξουν πληροφορική, αντιθέτως τους αρκεί που διορίστηκαν και θα προτιμούσαν να είναι γραμματείς.

Αγαπητέ, γενικεύετε αυθαίρετα και αν μη τι άλλο ο παραπάνω συλλογισμός είναι προσβλητικός!


εμείς λοιπόν οι υπόλοιποι

Αλοίμονο αν εμείς οι ίδιοι (οι πληροφορικοί ΠΕ19 κ Π20)  κάνουμε τους διαχωρισμούς...


...να φτιάξουμε μια σοβαρή ομάδα...

Με τις παραπάνω λογικές καμία  ομάδα δεν μπορεί να φτιαχτεί. :(


Δεν έχω επιχειρήματα να αντικρούσω τους συλλογισμούς σου συνάδελφε.  Δεν θέλω καν να μπω στη λογική να ξανασκεφτώ τους παραπάνω συλλογισμούς. Και με αυτό το δεδομένο δεν μπήκα καν στη διαδικασία να δω τι προτείνεις.

Θέλω μόνο να εκφράσω την αντίθεσή μου και την θλίψη μου.

Και, όχι δεν είμαι θεολόγος._

evry

Το θέμα νομίζω το έχουμε συζητήσει πολλές φορές. Σίγουρα υπάρχουν πολλοί καθηγητές πληροφορικής που είναι παντελώς άσχετοι με το αντικείμενο λόγω διαφορετικού πτυχίου, π.χ. μαθηματικοί, φυσικοί, θεολόγοι κλπ. Δεν μπορούμε όμως να γενικεύουμε και να αποδίδουμε σε αυτούς τους ανθρώπους την σημερινή κατάσταση. Η ευθύνη είναι καθαρά πολιτική σε αυτή την περίπτωση, δηλαδή στα κέντρα αποφάσεων.
    Να σημειώσω πάντως ότι ξέρω και πολλούς απόφοιτους πληροφορικής που είναι επίσης παντελώς άσχετοι με το αντικείμενο. Απλά πήραν κάποια στιγμή ένα πτυχίο, δεν μπορούσαν να δουλέψουν έξω και βρήκαν καταφύγιο στην εκπαίδευση. Για να μην θυμίσω τις παλιές καλές εποχές της δεκαετίας του 90 που όλοι οι πληροφορικοί σνόμπαραμε την εκπαίδευση και το παιζαμε στελέχη επιχειρήσεων. Θυμάμαι όταν διορίστηκα οι θέσεις ήταν περισσότερες από τους υποψηφίους!!! Στη συνέχεια φυσικά όταν βρήκαμε τα σκούρα στην βιομηχανία μας έπιασε ξαφνικά η αγάπη για την εκπαίδευση και για το λειτούργημα του εκπαιδευτικού που παλιά σνόμπαραμε.
   Τώρα αν θέλετε να μιλήσουμε για το ποιος μπορεί και ποιος όχι να διδάξει πληροφορική στα σχολεία τότε να τα βάλουμε όλα στα τραπέζι. Δηλαδή εμένα προσωπικά δεν μπορεί κανείς να με πείσει ότι ένας απόφοιτος κάποιου περιφερειακού ΤΕΙ που τυχαίνει να έχει και τον όρο "Πληροφορική" στον τίτλο του ξέρει περισσότερα από έναν απόφοιτο του μαθηματικού Αθήνας που έχει πάρει όλα τα μαθήματα που προσφέρει το μαθηματικό για την πληροφορική και έχει και μεταπτυχιακό στην πληροφορική.  Μάλιστα αυτός ο μαθηματικός έχει πάρει περισσότερα μαθήματα πληροφορικής από έναν ηλεκτρολόγο μηχανικό που έχει επιλέξει την κατεύθυνση της ενέργειας στο πολυτεχνείο και ο οποίος έχει τα ίδια δικαιώματα με έναν απόφοιτο πληροφορικής.
      Αλλά αυτό θίγει τον κλάδο των "καθαρών" πληροφορικών έτσι δεν είναι?

   Επίσης  όταν λες ότι όλοι η Ευρώπη έχει την πληροφορική στις θετικές επιστήμες τι εννοείς? Ότι έχουν στο πρόγραμμα σπουδών τους την πληροφορική σαν βασικό μάθημα? δηλαδή κάνουν αλγορίθμους? σε ποιες ευρωπαϊκές χώρες αναφέρεσαι, γιατί χωρίς να είμαι σίγουρος έχω την εντύπωση ότι στις πιο πολλές χώρες αυτό δεν ισχύει, για παράδειγμα στη Γαλλία νομίζω ότι η πληροφορική σαν γνωστικό αντικείμενο έχει βγει από τα σχολεία.

Τέλος πάντων, ο κλάδος μας είναι αυτός που είναι και δεν πρόκειται να αλλάξει δραματικά τα επόμενα χρόνια εκτός αν γίνει κάτι συνταρακτικό (αύξηση των ωρών πληροφορικής στα γυμνάσιο (πολύ πιθανό) ή άνοιγμα θέσεων στα δημοτικά (μάλλον δύσκολο)), αφού ούτε οι παλιοί πρόκειται να φύγουν σύντομα με συντάξεις ούτε κενές θέσεις υπάρχουν για τους νέους. Θα πρέπει λοιπόν να πορευτούμε με αυτούς που έχουμε και να είμαστε ενωμένοι αν θέλουμε να έχουμε δυναμική και να διεκδικήσουμε επιπλέον ώρες από τις άλλες ειδικότητες.
   Σε αντίθετη περίπτωση αν συνεχίσουμε να μιλάμε διασπαστικά για θεολόγους-πληροφορικούς τότε θα συνεχίσουμε να είμαστε του κλώτσου και του μπάτσου.

Παράθεση από: Circle στις 22 Νοε 2009, 12:35:53 ΜΜ
Και, όχι δεν είμαι θεολόγος._
έγω πάντως για μαθηματικό σε κόβω  :D
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Nikosn

#28
   Τελικά   η έλλειψη ενότητας φταίει για όλα, οι πολιτικοί ακολουθούν αυτα που τους λένε τα συνδικάτα. Στα ΕΠΑΣ εξαφασνίστηκε η πληροφορική λόγω μη ύπαρξης υπευθύνου για να προτείνει μαθήματα... Επίσης φταιει το ότι ο καθενας μας κοιτάει τη δική του εξέλιξη δίχως να ενδιαφέρεται για τιποτε άλλο. Επίσης είμαστε στη 3η θέση σε αριθμο εκπαιδευτικών πληροφορικής, οπότε μπορούμε να κινησουμε νηματα.Aρα δε φταινε οι πολιτικοι αλλά εμείς οι ιδιοι....
Επίσης δεν μίλησα για έλλειψη γνώσεων ή όχι, εχω δει και υποτιθεμενους καθαρούς πληροφορικούς με πολύ λιγότερες γνώσεις "πληροφορικής" ακόμη και από έναν θεολόγο, εγώ μίλησα για έλλειψη ενδιαφέροντος σχετικα με την διδασκαλία της πληροφορικής.
   Νομίζω πως παρεξήγησες τη θέση μου συνάδελφε, απλά αυτό που λέω είναι να δείξουμε ΟΣΟΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΣΤΕ για διδασκαλία πληροφορικής (διότι οι άλλες άσχετες ειδικότητες που μπήκαν απλά πιστεύω πως σε πολυ μεγαλο βαθμό όχι ολοι βεβαια, ενδιαφερθηκαν μονο για διορισμό και αυτό λόγω της ελλειψης γνωσεων που αναποφευκτα εχουν, βέβαια πρέπει να πούμε πως και αρκετοί  καθαροί πληροφορικοί έχουν έλλειψη ενδιαφέροντος...). Ενωμενοι για να προτείνουμε κατι στο υπουργείο πρέπει να είμαστε όλοι, αλλά αυτο δε γίνεται οπότε επειδή πιστευω πως όσοι λαμβάνουν μέρος στο φορουμ αυτό έχουν κάποιο ενδιαφέρον για τη διδασκαλία της πληροφορικής ας κάνουμε κάτι εμείς που είμαστε εδώ έστω και λίγοι.


ps Ελπίζω να ξεκαθάρισα τη θέση μου, δεν κατηγορώ κανεναν, απλά ψαχνω να βρω το λόγο για τον οποίο ειμαστε τοσο απαθείς σαν κλάδος, και όπως φαίνεται όλοι εχουμε μερίδιο ευθυνης γι'αυτο....
ΔΕΝ είμαι μαθηματικος, είμαι απόφοιτος πολυτεχνείου(ΕΜΠ)με ροή ΗΥ συστηματων,και κατεύθυνση ηλεκτρονικος συστηματων και ΤΕΙ ΗΥ Συστηματων Πειραιά και συνεχίζω την εξελιξη....


Η γνώση κατακτάται μέσα από τα λάθη μας

evry

 Όταν είπα μαθηματικός, δεν εννοούσα εσένα αλλά τον circle. Πάντως η στάση του διαχωρισμού σε αυτούς που έχουν πτυχίο πληροφορικής και αυτών που δεν έχουν δεν θα βγει σε καλό.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

pentsas

Καλά τα λες evry.
Αλλά και πάλι το μήνυμά σου δεν είναι καθόλου ενωτικό.
Εγώ θα μπορούσα να προσθέσω και άλλα σε σχέση με την επιλογή των συμβούλων αλλά δε θα το κάνω.
Δε θα το κάνω γιατί θα μπορούσα να γίνω ακόμα πιο "ενωτικός".

Όλοι μπορούν να προσφέρουν (εφόσον το θέλουν φυσικά).

Nikosn

Circle, ζητάω συγνώμη δημοσίως αν σε προσέβαλα λόγω γενίκευσης αυτού που είπα, σίγουρα υπάρχουν και συνάδελφοι δίχως πτυχίο πληροφορικής οι οποίοι θέλουν και προσπαθούν και τα καταφέρνουν πολύ καλά στη διδασκαλία της πληροφορικής αλλά θεωρώ πως η πλειοψηφια δεν προσπαθεί.
   Τέλος πάντων μάλλον κακώς το είδα από αυτή την πλευρά, αλλά δε μπορούσα να το παραβλέψω αυτό διότι έχω αρκετά αρνητικά παραδείγματα. Λοιπόν η ομάδα που είπα να φτιάξουμε αναφέρεται σε ¨ΟΣΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ και όχι σε αυτούς που μονίμως "διδάσκουν" ιντερνετ....(χωρις να με ενδιαφέρει το πτυχίο τους, ακόμη και αν εχουν πτυχιο πληροφορικής  και δεν ενδιαφέρονται να προσφερουν στην εκπαίδευση τι να τους κανουμε σε μια ομαδα προσπάθειας για κατι καλύτερο σχετικα με τα μαθηματα πληροφορικης.
Η γνώση κατακτάται μέσα από τα λάθη μας

pentsas

#32
" Τώρα αν θέλετε να μιλήσουμε για το ποιος μπορεί και ποιος όχι να διδάξει πληροφορική στα σχολεία τότε να τα βάλουμε όλα στα τραπέζι. Δηλαδή εμένα προσωπικά δεν μπορεί κανείς να με πείσει ότι ένας απόφοιτος κάποιου περιφερειακού ΤΕΙ που τυχαίνει να έχει και τον όρο "Πληροφορική" στον τίτλο του ξέρει περισσότερα από έναν απόφοιτο του μαθηματικού Αθήνας που έχει πάρει όλα τα μαθήματα που προσφέρει το μαθηματικό για την πληροφορική και έχει και μεταπτυχιακό στην πληροφορική.  Μάλιστα αυτός ο μαθηματικός έχει πάρει περισσότερα μαθήματα πληροφορικής από έναν ηλεκτρολόγο μηχανικό που έχει επιλέξει την κατεύθυνση της ενέργειας στο πολυτεχνείο και ο οποίος έχει τα ίδια δικαιώματα με έναν απόφοιτο πληροφορικής."

Συνάδελφε... είναι πολύ εύκολο για μένα (τον απόφοιτο του ΤΕΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ) να παραχωρήσω την θέση μου σε κάποιον περισσότερο άξιο.
Δε θα το κάνω όμως, και ξέρεις γιατί.
Καλύτερα να πολεμάς με ένα τουφέκι, παρά να έχεις τανκ και να το γυαλίζεις.
Έλεος με την υπεροψία.
Την βαρέθηκα.


Σημ. Θα παρακαλούσα λοιπόν να είσαστε περισσότερο προσεκτικοί στα γραφόμενά σας (ιδιαίτερα όταν είσαστε γενικοί διαχειριστές).
Είναι πολύ εύκολο να διώξεις πολλούς  απο μια συλλογική προσπάθεια. Είναι όμως πολύ δύσκολο να κερδίσεις έστω και έναν. (βασική παιδαγωγική αρχή).
Διότι πάνω απ' όλα είμαστε δάσκαλοι (σε κοινή θέα).

Nikosn

Ωραία ενότητα εχουμε. Καταλάβατε τώρα τι φταίει?
Εγω πάντως ξεκίνησα λεγοντας πως όσοι μιλαμε εδω ενδιαφερομαστε!
Μετα άρχισαν οι παρεξηγήσεις (ναι εγω τις προκαλεσα).
Συμφωνω με όλους σας πάντως αλλά και με κανένα.
  Να πω λοιπόν πως επειδή δε διδασκουμε σε κανα πανεπιστημιο αυτο που παιζει το μεγαλύτερο ρολο είναι το ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ για διδασκαλια και όχι οι γνωσεις.
Λοιπόν επειδή εγώ ξεκίνησα αυτη τη συζητηση νοιωθω όπως όταν διδάσκω την ΑΕΠΠ και βάζω τα παιδια να κανουν κάτι και να βρουν μονα τους τη λυση, μονο που εδώ είμαι και γω στη θεση του μαθητη!
   Ελπίζω μετα από αυτη τη συζήτηση να καταλάβουμε όλοι μας την αιτια και να προσπαθησουμε να την καταπολεμήσουμε
Η γνώση κατακτάται μέσα από τα λάθη μας

Circle

Παράθεση από: Νάννος Νίκος στις 22 Νοε 2009, 10:59:25 ΜΜ
Circle, ζητάω συγνώμη δημοσίως αν σε προσέβαλα ...

Αγαπητέ συνάδελφε, δεν με προσέβαλες εμένα προσωπικά. Το γράφω και στην πρώτη απάντησή μου, ότι  είμαι αντίθετη με τέτοιες λογικές.  Να θεωρήσουμε όμως ότι έχει λήξει αυτό το σημείο μετά και την δεύτερη τοποθέτηση σου.

Στις άλλες τοποθετήσεις, εγώ τουλάχιστον δεν αισθάνομαι ούτε ανώτερη ούτε κατώτερη από άλλο συνάδελφο και δεν εξέφρασα κάτι ενάντια στην ενότητα του κλάδου.  Ίσα ίσα θεωρώ τους διαχωρισμούς απαράδεκτους (το έχω ξαναγράψειί στην πρώτη απάντησή μου).  Δεν είπα ποτέ τι έχω σπουδάσει και δεν έχει σημασία (για εσάς) είμαι απλά δασκάλα στην κατηγορία ΠΕ19 - ΠΕ20.

Ας λήξει εδώ το θέμα των πτυχίων και των διαχωρισμών και ας γίνουν προτάσεις προς την κατεύθυνση της ουσίας του μαθήματος, έτσι όπως το βλέπει και το ζει ο καθένας.


evry


Δεν είναι θέμα υπεροψίας. Δεν γενίκευσα για τα ΤΕΙ γενικά, αλλά για συγκεκριμένα περιφερειακά ΤΕΙ τα οποία έχουν εξαιρετικά χαμηλό επίπεδο, όπως άλλωστε συμβαίνει τελευταία και με αρκετά ΑΕΙ. Απλά επειδή συνήθως τα περισσότερα ΤΕΙ έχουν χαμηλότερη βάση προσελκύουν και χαμηλότερου επιπέδου φοιτητές. Αν εξαιρέσεις τα 3 παλιά ΤΕΙ (Αθήνας, Θεσσαλονικής , Πειραιά) που έχουν καλό επίπεδο και καλό πρόγραμμα σπουδών οι υπόλοιπες νεοσύστατες σχολές πιστεύεις ότι έχουν το ίδιο επίπεδο? Για να μην μιλήσω για το πρόγραμμα σπουδών τους το οποίο είναι λίγο απ'όλα (πληροφορική, διοίκηση, οικονομικά κλπ) και ότι κάτσει.
  Τους έβαλαν έναν πιασιάρικο τίτλο με τη λέξη πληροφορική ή παραγωγό της και τους έδωσαν και τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα με τους απόφοιτους των άλλων τμημάτων πληροφορικής.
   Δεδομένου ότι οι περισσότεροι φοιτητές μπαίνουν σε αυτές τις σχολές με βαθμολογίες γύρω στο 9-12 με τα σημερινά δεδομένα (και θέματα) δε σημαίνει ότι το επίπεδο είναι χαμηλότερο από άλλες χρονιές? Σκέψου επίσης ότι οι καλοί φοιτητές που διάλεγαν παλιά ένα τέτοιο ΤΕΙ τώρα (λόγω του κομπλεξισμού της ελληνικής κοινωνίας) θα επιλέξουν κάποιο ΑΕΙ. Μην ξεχνάμε ότι τα ΑΕΙ έχουν πολλαπλασιαστεί ενώ ο αριθμός των υποψηφίων έχει μείνει σχεδόν ο ίδιος. Αυτό σημαίνει ότι αυτοί που με τις δέσμες δεν μπορούσαν να μπουν σε καμία σχολή τώρα μπαίνουν σε αυτές με την πιο χαμηλή βάση.
Επίσης χωρίς αυτό να αποδεικνύει αυτά που λέω, είναι όμως μια ένδειξη, στον τελευταίο ΑΣΕΠ έδωσαν πάνω από 2000 απόφοιτοι ΤΕΙ. Ξέρεις πόσοι πέρασαν τη βάση? μόνο 37!!!! Αυτό δε λέει κάτι?

  Αν πιστεύεις ότι ο παραπάνω συλλογισμός μου έχει κάπου λάθος, ή λέω κάτι παράλογο μπορείς να το επισημάνεις αλλά αυτό που είπες περί υπεροψίας δεν το δέχομαι σε καμία περίπτωση. Με τον ίδιο τρόπο που μίλησα για κάποια ΤΕΙ μίλησα και για τους ΗΜΜΥ που δεν έχουν πάρει τη ροή ΗΥ.

   Πάντως καλό το ενδιαφέρον αλλά αυτό συνοδεύεται συνήθως από τις γνώσεις. Ξέρεις κάτι καλά επειδή σε ενδιαφέρει. Αν δεν σου αρέσει δεν θα κάτσεις να ασχοληθείς. Άρα δεν θα μπορέσεις και να το μεταδώσεις στα παιδιά. Η σχέση ενδιαφέροντος - γνώσεων είναι αμφίδρομη

Παράθεση από: pentsas στις 22 Νοε 2009, 11:03:40 ΜΜ
Συνάδελφε... είναι πολύ εύκολο για μένα (τον απόφοιτο του ΤΕΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ) να παραχωρήσω την θέση μου σε κάποιον περισσότερο άξιο.
Δε θα το κάνω όμως, και ξέρεις γιατί.
Καλύτερα να πολεμάς με ένα τουφέκι, παρά να έχεις τανκ και να το γυαλίζεις.
Έλεος με την υπεροψία.
Την βαρέθηκα.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

pentsas

NO PULSE ____________________________________________

I' m going out of this for ever.

Πάω να μελετήσω κηπουρική στο ελεύθερο του χρόνου μου.
Χάρηκα που τα είπαμε.
Αυτό είναι το τελευταίο μου μήνυμα.
Ελπίζω το ΣΤΕΚΙ να αποβάλει και τα τελευταία στεγανά και να συνεχίσει να βοηθά καθηγητές και μαθητές.

evry

Παράθεση από: pentsas στις 23 Νοε 2009, 12:08:23 ΠΜ
Ελπίζω το ΣΤΕΚΙ να αποβάλει και τα τελευταία στεγανά και να συνεχίσει να βοηθά καθηγητές και μαθητές.

Οι απόψεις όπως είπα και πριν είναι προσωπικές
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

alkisg

Παράθεση από: pentsas στις 22 Νοε 2009, 11:03:40 ΜΜ
Σημ. Θα παρακαλούσα λοιπόν να είσαστε περισσότερο προσεκτικοί στα γραφόμενά σας (ιδιαίτερα όταν είσαστε γενικοί διαχειριστές).
Είναι πολύ εύκολο να διώξεις πολλούς  απο μια συλλογική προσπάθεια. Είναι όμως πολύ δύσκολο να κερδίσεις έστω και έναν.
Το στέκι είναι ένας χώρος συζητήσεων. Ανεξάρτητα από το ρόλο του (διαχειριστής, συντονιστής, ομάδες κτλ) ο καθένας εδώ έχει κάποια προσωπική γνώμη και είναι ελεύθερος να την εκφράσει. Δεν απαιτείται από τους διαχειριστές να έχουν "ορθότερες" απόψεις από τους υπόλοιπους - δεν έχουμε καν μέτρο σύγκρισης για κάτι τέτοιο.
Αν κάποιος προσβληθεί από κάποιο μήνυμα, αρκεί να πατήσει το link "αναφορά στο συντονιστή", και η ομάδα διαχείρισης θα κοιτάξει να λύσει το πρόβλημα. Δεν έχει σημασία αν αυτός που δημιούργησε το πρόβλημα είναι διαχειριστής. Αν π.χ. κάποτε η ομάδα διαχείρισης μου πει ότι κάπου παραφέρθηκα, και μια συγνώμη δεν είναι αρκετή, δεν θα έχω πρόβλημα να αναλάβει άλλος το administration.

Όμως, θα υπάρξουν και μηνύματα με τα οποία έχουμε 100% αντίθετη άποψη αλλά δεν είναι προσβλητικά. Σ' αυτά οι διαχειριστές δεν πρέπει να παρέμβουν, αλλιώς τίθεται χειρότερο ζήτημα, της μη ελευθερίας του λόγου. Σ' αυτά τα μηνύματα οι ίδιοι οι συμμετέχοντες μπορούν είτε να κάνουν αυτό που είπες, "Καλύτερα να πολεμάς με ένα τουφέκι, παρά να έχεις τανκ και να το γυαλίζεις.", είτε αυτό που έκανες, δηλαδή να αποσύρονται από τη συζήτηση. Ο καθένας μπορεί ελεύθερα να εκφράσει την άποψή του ή να φύγει ή να ξαναέρθει όποτε θέλει (btw όμως αν θέλετε μη διαγράφετε τους λογαριασμούς σας εκτός αν είστε 100% σίγουροι ότι δεν θα ξαναεπιστρέψετε· είναι δύσκολο διαχειριστικά να ξανααποδώσεις τα μηνύματα του παλιού λογαριασμού σε κάποιον νέο).

Ευτυχώς, στα 7 χρόνια λειτουργίας του, το στέκι σπάνια βίωσε τέτοια προβλήματα (πρέπει να είναι η 3η φορά που κάποιος φεύγει από το στέκι, αν δεν απατώμαι, ενώ ο ένας έχει επιστρέψει...). Και νομίζω ότι το γεγονός ότι έχουμε ελάχιστα προβλήματα ενώ είμαστε εκατοντάδες άτομα που συζητάμε εδώ μέσα, ε, σημαίνει ότι κάπως ενωμένοι είμαστε σαν ειδικότητα και καλές είναι οι συζητήσεις μας εν γένει... έχω δει πολλούς συλλόγους καθηγητών να έχουν πολύ περισσότερα προβλήματα σε διάστημα μιας ώρας απ' ότι είχε το στέκι όλα αυτά τα χρόνια. Μην υποτιμάμε δηλαδή τους εαυτούς μας... ;)

toufeki

Πρώτα να πώ ότι ζητώ συγνώμη για την αναστάτωση (τεχνική) που προκάλεσα.
Ο alkisg με έπεισε να μην αφήσω τα όπλα.
Παραδέχομαι ότι λειτούργησα παρορμητικά, αλλά άνθρωπος είμαι και γώ.

"θα υπάρξουν και μηνύματα με τα οποία έχουμε 100% αντίθετη άποψη αλλά δεν είναι προσβλητικά."

Κανείς δε μπορεί να ξέρει πότε και πόσο ένα μήνυμα μπορεί να προσβάλει.

Παρών λοιπόν και γώ ως toufeki αυτή τη φορά. (αν είμαι ευπρόσδεκτος φυσικά)



evry

Παράθεση από: toufeki στις 23 Νοε 2009, 09:25:23 ΠΜ
Κανείς δε μπορεί να ξέρει πότε και πόσο ένα μήνυμα μπορεί να προσβάλει.
Πες μου ποιο ακριβώς κομμάτι του μηνύματος σε προσέβαλε και αν είναι έτσι θα σου ζητήσω συγγνώμη.  Αν θες στείλε μου pm για να μην κουράζουμε αυτούς που διαβάζουν το φόρουμ

What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

za√‘ag

Δεν ξέρω κατά πόσο είμαι εντός θέματος αλλά διαβάζοντας το topic έχω κάποιες "ενστάσεις/απορίες"

Δηλ.

-- Για ποιο λόγο ένας μαθηματικός/φυσικός/θεολόγος κλπ ο οποίος σπούδασε με οποιοδήποτε τρόπο Πληροφορική και δουλεύει σαν εκπαιδευτικός ΠΕ19/ΠΕ20 μπορεί να μειονεκτεί από ένα "καθαρόαιμο πληροφορικό" ;

-- Και για να ρίξω κι άλλο λάδι στη φωτιά ... ένας διορισμένος ΠΕ19/ΠΕ20 ΧΩΡΙΣ ΑΣΕΠ (της προηγούμενης "συνομοταξίας" ) είναι βέβαιο ότι έχει λιγότερες γνώσεις πληροφορικής ή παιδαγωγικής από ένα "καθαρόαιμο πληροφορικό";

-- Υπάρχει κανένα μέτρο σύγκρισης ή μιλάμε αυθαίρετα;

Στο κάτω-κάτω στα κέντρα λήψης αποφάσεων, για όποια ειδικότητα μιλάμε, βρίσκονται άτομα που ελάχιστες ώρες έχουν διδάξει σε μαθητές και η πλάτη τους είναι γεμάτη με τίτλους και μεταπτυχιακά. Δε νομίζω ότι (σε ότι αφορά στον κλάδο μας) παίρνονται αποφάσεις από θεολόγους ή γυμναστές ... σωστά;

Δεν μπορώ να καταλάβω τη λογική σε όσα αναφέρθηκαν παραπάνω.

Και για να σταματήσουμε αυτό τον "εμφύλιο" ας βρούμε ένα τρόπο να αποβάλλουμε από τον κλάδο μας αυτούς που αποφασίζουν για μας (δεν ξέρω καν πόσες ενώσεις έχουμε σαν κλάδος) χωρίς καν να μας εκφράζουν αλλά απλά έχουν μια "υψηλή θέση" και είναι παντελώς άσχετοι με τα θέματα που πραγματικά απασχολούν τον κλάδο μας.

Και τελειώνοντας .... (για να πω και την δική μου άποψη)

Άσχετοι με το αντικείμενο που διδάσκουν δεν είναι απαραίτητα αυτοί που δεν έχουν τα "τυπικά προσόντα" αλλά αυτοί που δεν ενδιαφέρονται πραγματικά για το ρόλο τους ως "δάσκαλοι" (εκπαιδευτικοί αν το θέλετε). ΔΥΣΤΥΧΩΣ αδιάφοροι υπάρχουν σε όλες τις ειδικότητες και σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης και (προσωπικά πιστεύω) είναι περισσότεροι από όσο θα ανέμενε κανείς. Και όσο περνάνε τα χρόνια μου στην δημόσια εκπαίδευση διαπιστώνω ότι .... δεν κάνω λάθος (!)

Δυστυχώς το ΑΣΕΠ και κάθε ΑΣΕΠ δεν είναι κριτήριο για το πόσο "καλός δάσκαλος" μπορεί να είναι κάποιος.

Το μεράκι για το λειτούργημά μας (δεν το είδα ποτέ ως "επάγγελμα") δεν μπορεί να στηρίζεται μόνο σε μεταπτυχιακούς τίτλους ή σε άλλα "κρύα χαρτιά" .... έτσι πιστεύω ....

.... αν κάνω λάθος πέστε μου
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

evry

 
   Το πρόβλημα με την "αγάπη" για την εκπαίδευση είναι ότι δεν αποτελεί μετρήσιμο κριτήριο. Καταλαβαίνω ότι ο ΑΣΕΠ ειδικά στο παιδαγωγικό/διδακτικό κομμάτι δεν είναι και ο καλύτερος τρόπος επιλογής αλλά τουλάχιστον στο γνωστικό είναι μια σχετικά αξιοκρατική διαδικασία (θέλω να πιστεύω). Δυστυχώς δεν υπάρχει άλλος τρόπος για να ξεχωρίσουν κάποιοι αφού δεν μπορούν να γίνουν όλοι εκπαιδευτικοί.
  Σχετικά με αυτό που είπες για το που μπορεί να μειονεκτεί ένας μαθηματικός/φυσικός/θεολόγος σχετικά με έναν που έχει σπουδάσει πληροφορική η απάντηση είναι απλή: Στα περισσότερα. Αυτοί που ασχολήθηκαν από μεράκι με την πληροφορική δεν έχουν το εύρος γνώσεων κάποιου που έχει σπουδάσει πληροφορική. Μπορεί σε 1-2 θέματα να είναι καλύτεροι αλλά δεν έχουν τη συνολική εικόνα της επιστήμης. Το ίδιο ισχύει και για αυτόν που δεν έχει σπουδάσει μαθηματικά, φυσική κλπ. Αυτή είναι κατά τη γνώμη μου η διαφορά. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν μπορεί να γίνει ένας καλός καθηγητής πληροφορικής, πάντα όμως θα μειονεκτεί από έναν εξίσου καλό καθηγητή πληροφορικής που έχει σπουδάσει την συγκεκριμένη επιστήμη.

     Ένα μέτρο σύγκρισης είναι το πρόγραμμα σπουδών που έχει παρακολουθήσει ο κάθε ένας. Δηλαδή τι μαθήματα έχει πάρει. π.χ. κάποιος που δεν έχει κάτσει να υλοποιήσει ένα compiler έστω και σε πολύ απλή μορφή ή δεν ξέρει τα στοιχειώδη της θεωρίας υπολογισμού και της σχεδίασης αλγορίθμων δεν νομίζω ότι μπορεί να θεωρείται πληροφορικός, για τον πολύ απλό λόγο ότι αυτά μαζί με μερικά άλλα μαθήματα συνιστούν τη βάση της επιστήμης της πληροφορικής. Αν δεν ξέρεις τη θεωρητική βάση της επιστήμης σου, τι σόι επιστήμονας είσαι? Εκτός αν συμφωνήσουμε ότι η πληροφορική δεν είναι επιστήμη οπότε εκεί αλλάζει το πράγμα.
   Για το τελευταίο που λες δεν κάνεις λάθος. Φυσικά και τα "κρύα" χαρτιά δεν καθορίζουν ποιος είναι καλός δάσκαλος. Για παράδειγμα πόσους καθηγητές στο πανεπιστήμιο θυμάστε που να έκαναν καλό μάθημα? Και όμως είχαν πολύ καλά χαρτιά.
   Από την άλλη όμως τι προτείνεις να γίνει? Να δηλώνει ο κάθε ένας ότι θέλει? Το βασικό πτυχίο δεν είναι ένα βασικό κριτήριο?
   
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

za√‘ag

Τελικά ποιο είναι το θέμα αυτού του topic;

Μήπως είναι καλύτερα να ανοίξεις (ως διαχειριστής) νέο θέμα και να μεταφέρεις εκεί τα "εκτός θέματος" όπου να γράψουμε όλα τα "σχετικά";

«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

evry

#44
έγινε

https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2406.new#new

μπορείς να απαντήσεις εδώ

αν και νομίζω ότι ο καθένας έχει πει τις απόψεις του και όποιος διαβάζει μπορεί να κρίνει.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

karaba

asteia pragmata paidia...
o teleytaios pan-episthmonas na kleisei thn porta  :D
karaba

P.Tsiotakis

Παράθεση από: zavag στις 23 Νοε 2009, 09:09:10 ΜΜ
-- Για ποιο λόγο ένας μαθηματικός/φυσικός/θεολόγος κλπ ο οποίος σπούδασε με οποιοδήποτε τρόπο Πληροφορική και δουλεύει σαν εκπαιδευτικός ΠΕ19/ΠΕ20 μπορεί να μειονεκτεί από ένα "καθαρόαιμο πληροφορικό" ;

συμπεριλαμβάνονται και τα σεμινάρια 100, 200, 400 ωρών?


Μάγκες, να καταλάβω δεν έχει το δικαίωμα κάποιος να έχει άποψη ακόμη και υπερβολική? Και αν έχει δεν έχει δικαίωμα να την γράψει στο στέκι?

evry

Συνάδελφοι το θέμα έχει μεταφερθεί εδώ
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2406.new#new

Όποιος θέλει να συνεχίσει την κουβέντα μπορεί να απαντήσει εκεί. Το θέμα εδώ είναι "Πληροφορική ως μάθημα επιλογής στα λύκεια", και το έχουμε φορτώσει ήδη, οπότε απαντήστε εκεί. (Θα κάνω εγώ την αρχή)
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr