Γενικός σχολιασμός

Ξεκίνησε από gpapargi, 29 Μαΐου 2013, 10:21:55 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

chris_bek

ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΛΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ , ΒΑΤΑ ΜΕΝ, ΑΛΛΑ ΩΡΑΙΑ
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΕΤΣΙ
ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΕ ΧΑΛΑΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΑΠ' ΕΞΩ

ege

Παράθεση από: gthal στις 29 Μαΐου 2013, 08:32:20 ΜΜ
Πες τα!
αμάν πια!
αμάν αυτή η προχειρότητα!

Γεια σας και από μένα.
Συμφωνώ και επίσης για το θέμα Β2 παραθέτω την γνώμη μου ένα βήμα παραπάνω.
Εφόσον το τελικό αποτελέσμα είναι ένας ταξινομημένος πίνακας οποιαδήποτε λύση που δίνουμε
δεν είναι ένας "αλγόριθμος ταξινόμησης?".
Καταλαβαίνω το σκεπτικό της επισήμανσης στο ερώτημα αλλά θεωρώ το ερώτημα κατ΄ουσίαν λανθασμένο.
(εγώ το θεωρώ άλυτο)

moge

 :( θεματα "σπαζοκεφαλιες" που ταιριαζουν περισσοτερο σε
περιοδικα με σταυρόλεξα και πολλα για το διαθεσιμο χρόνο για επίλυση.
Για τους συναδέλφους που τα θεωρούν πετυχημενα τους παρακαλώ να
αναφέρουν πόσοι από τους μαθητές τους γράψανε άριστα.
Άλλο ένα αρνητικό θεωρώ ότι με θέματα "κουιζ" μεγαλώνει ακόμη
περισσσότερο η γκάμα των ασκήσεων που πρέπει να καλυφθεί και
μια που τα 27 περίπου 2ωρα που έχουμε στη διάθεσξ μας τα θεωρώ
ήδη λιγότερα από αυτά που χρειάζονται να δω τι θα προλάβουμε
να διδάξουμε του χρόνου.
Επίσης τα θέματα Γ και Δ θα μπορούσαν να αποφύγουν τα "θολά"
σημεία. Το παράδειγμα στο Γ είναι επιεικώς αποτυχήμένο (μια που
με τις τιμές που δίνει πολλοί μαθητές θεώρησαν ότι υπερισχύει η
μεγαλύτερη τιμή, θα έπρεπε να δωθεί παράδειγμα που να υπερίσχυε
η μικρότερη τιμή) και στο Δ κάθε φορά που θέλεις να δώσεις
νεα στοιχεία πρέπει να πληκτρολογήσεις πρώτα κάτι "άσχετο"
(αρκει να είναι διαφορετικό απο το Δ και δ) και μετα να δώσεις
τη χώρα. Και αυτό το ¨"άσχετο" πρέπει να το πληκτρολογέι ΚΑΘΕ
φορά. Απαράδεκτο!

P.Tsiotakis

αν στο Β2 δώσεις λύση με "πέρασμα" των τιμών αληθής σε νέο πίνακα
και αντίστοιχα για τις ψευδής
(δηλαδή 2 φορές λειτουργία της αντιγραφή)

τότε παρότι ο τελικός πίνακας είναι ταξινομημένος τελικά δεν έκανες ταξινόμηση

βέβαια, εγώ δεν καταλαβαίνω τι σημαίνει ταξινόμηση λογικών τιμών.

Γενικά αυτό το ερώτημα πάσχει στη διατύπωσή του
για τη λύση που έδωσε η ΚΕΕ δεν το σχολιάζω. Κουτοπονηριά μη γενικεύσιμη, κωδικοποίηση που λύνει μόνο αυτό το πρόβλημα

Αθανάσιος Πέρδος

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 29 Μαΐου 2013, 11:00:05 ΜΜ
βέβαια, εγώ δεν καταλαβαίνω τι σημαίνει ταξινόμηση λογικών τιμών.

Γενικά αυτό το ερώτημα πάσχει στη διατύπωσή του
για τη λύση που έδωσε η ΚΕΕ δεν το σχολιάζω. Κουτοπονηριά μη γενικεύσιμη, κωδικοποίηση που λύνει μόνο αυτό το πρόβλημα

Παναγιώτη και εγώ προσπαθώ να καταλάβω αν και ο Άλκης απάντησε με βάση τον ορισμό.
Μπορείς να παραθέσεις τη λύση της ΚΕΕ γιατί δεν την έχω δει.
Ευχαριστώ

spantoulis

Κάποιοι καθηγητές που ασχολούμαστε χρόνια με το μάθημα βρίσκουμε τα θέματα ενδιαφέροντα και φυσικά οι δυσκολίες μας ιντριγκάρουν.
όπως έχω πει όμως και παλαιότερα (περσι τέτοιες μερες πάλι τα λέγαμε) τα θέματα ΔΕΝ απευθύνονται σε εμάς.
Απευθύνονται σε μαθητές που δεν έχουν κανένα προγραμματιστικό backround.
Αλήθεια θα είχε ενδιαφέρον να δούμε το σχολιασμό των θεμάτων από μαθητές, και κυρίως από μαθητές που δεν έχουν φροντιστηριακή βοήθεια.
Πιστεύετε ότι θα σχολίαζαν τη δυσκολία του Α4 και του Γ3 περισσότερο από τη δυσκολία του Δ4 για παράδειγμα?
Νομίζω ότι πολλοί κρίνουμε τα θέματα με τις δικές μας ικανότητες και εμπειρίες και όχι με αυτές των παιδιών.
Άλλωστε τα ποσοστά επιτυχίας ή μάλλον αποτυχίας  στη Ανάπτυξη Εφαρμογών χρόνια τώρα ΦΩΝΑΖΟΥΝ ότι κάτι πάει στραβά.

Άντε και του χρόνου με υγεία, και σε όσους από αύριο πάμε στα βαθμολογικά καλή δύναμη.
Η χρήση υπολογιστών ΔΕΝ είναι πληροφορική

Peandbal

Συνάδελφοι καλησπέρα,
Νομίζω ότι τα θέματα ήταν αρκετά καλά και διαβαθμισμένα σωστά εκτός από το Β2.
Επιτέλους θα έπρεπε κάποτε να βάλουν θέματα με στόχο να ξεχωρίσουν οι άριστοι από τους πολύ-πολύ καλούς.
Δύσκολο να βρεθεί καθαρό 100.
Εξάλλου σκεφτείτε πόσοι από τους μαθητές σας αξίζουν πραγματικά έναν καλό βαθμό στο ΑΕΕΠ.

Καλή βαθμολόγηση και καλό καλοκαίρι.

P.Tsiotakis

οι άριστοι σήμερα έδιναν ηλεκτρολογία

noname

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 29 Μαΐου 2013, 11:37:06 ΜΜ
οι άριστοι σήμερα έδιναν ηλεκτρολογία
Τι τεράστια κουβέντα ανοίγεις!
:)

Γιάννης Σ.

Γεια σας συνάδερφοι.

Πιστεύω πως η φετινή 'καταιγίδα' των δύσκολων θεμάτων μας πήρε και μας. Έτσι τα θέματα κινήθηκαν σε πολύ υψηλό επίπεδο για τα επίπεδα ενός μαθητή που δεν έκανε ιδιαίτερα ή ατέλειωτες ώρες φροντιστήριο. Μπράβο λοιπόν σε αυτούς που βγάζουν τα θέματα μιας και του χρόνου οι γονείς θα τα σκάσουν πολύ περισσότερο σε φροντιστήρια, δεν είναι να πεις και εποχές που δεν έχουν μάι οι οικογένειες... Δεν έχει σημασία αν θα ανέβουν ή θα κατέβουν οι βάσεις, έχει σημασία πως οι επόμενες φουρνιές θα πρέπει να πληρώσουν περισσότερα χρήματα... Γιατί οι οικονομολόγοι δε σκέφτονται όπως οι υπόλοιποι; Άσχετο....

Για τα θέματα τώρα να συμπληρώσω σε όλα τα παραπάνω που ανέφεραν οι συνάδερφοι πως το Β2 είναι πολύ ίδιο με το περσυνό Α5 των επαναληπτικών θεμάτων...

Καλή επιτυχία σε όαλ τα παιδιά και του χρόνου πετάξτε ακόμα περισσότερα λεφτα και κόπο!

:)

gthal

Παράθεση από: spantoulis στις 29 Μαΐου 2013, 11:20:15 ΜΜ
Νομίζω ότι πολλοί κρίνουμε τα θέματα με τις δικές μας ικανότητες και εμπειρίες και όχι με αυτές των παιδιών.
Συμφωνώ πολύ μαζί σου.
Αυτό που λες, το νιώθω και σε κάθε σχολιασμό που λέει "το τάδε θέμα είναι καλό, θυμίζει αραιούς πίνακες, το άλλο είναι καλό γιατί θυμίζει τριγωνικούς κλπ"
"Θυμίζει" !  σε ποιον ;
Σε εμάς θυμίζουν. Εμείς χαιρόμαστε. Μόνοι μας.
Στους μαθητές δεν "θυμίζουν" τίποτα. Ούτε καν τους διδάσκουν κάτι υπό τις συνθήκες που τα βλέπουν. Είμαι σίγουρος ότι κανένας μαθητής δεν έφυγε με σήμερα με την ανακάλυψη "α, έτσι μπορώ να συμπιέσω έναν αραιό πίνακα!"
Δε λέω ότι δεν ήταν καλά αυτά που είναι παρμένα μέσα από την επιστήμη μας. Πολύ καλά ήταν!
Λέω όμως ότι και μόνο αυτή η δήλωση "θυμίζει" προδίδει πόσο στενά τα βλέπουμε από τη δική μας σκοπιά τα πράματα και ότι τελικά αυτού του είδους η κριτική των θεμάτων δεν έχει καμία βαρύτητα όσον αφορά το πώς ένιωσαν οι μαθητές τα θέματα.

Είπα από την αρχή, μόλις είχα δει το Γ και το Δ ότι δε μου άρεσαν (για τα Α και Β δεν έχω ιδιδαίτερες αντιρρήσεις, ως και ωραία ήταν κάποια)
Δεν μου άρεσαν αφ' ενός για αυτή τη "θολούρα" που ανέδιδαν αλλά και για την έλλεψη διαβάθμισης που αισθάνομαι ότι έχουν (το Δ να ξεκινάει με κατασκευή πίνακα συχνοτήτων!)
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

gthal

Παράθεση από: No Gods No Nations στις 30 Μαΐου 2013, 12:02:58 ΠΜ
Έτσι τα θέματα κινήθηκαν σε πολύ υψηλό επίπεδο για τα επίπεδα ενός μαθητή που δεν έκανε ιδιαίτερα ή ατέλειωτες ώρες φροντιστήριο.
Σε βεβαιώνω φίλε μου, πως για τους περισσότερους μαθητές ούτε οι ατέλειωτες ώρες στο φροντιστήριο δεν έφταναν για να μπορέσουν έστω να αγγίξουν κάποια θέματα.
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

soron80

έχουμε μια κυρία εδώ ΠΕ10 που κάνει ΑΟΘ και ΑΟΔΕ με πολύ μεγάλη επιτυχία...
ας βάζουν θέματα φασόν για παπαγάλους και πιστέψτε με σε λίγο θα αναλάβει και μαθητές για να τους κάνει ΑΕΠΠ..

τελικά πρέπει σαν κλάδος πρέπει να αποφασίσουμε τι θέλουμε:
εύκολα ή δυσκολα
φασόν ή έξυπνα
διαβάθμηση στη βαθμολογία ή όλοι 20
το προτεινόμενο διαγώνισμα από το στέκι ήταν πολύ ποιο απαιτητικό και δύσκολο από αυτό των πανελλαδικών (γνώμη μου)..

όσο για το "θυμίζει"
όποιος μαθητής δουλεύεται σωστά ΘΥΜΙΖΕΙ και ΠΑΡΑΘΥΜΙΖΕΙ.
Τσισπαράς Βασίλης
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19

Γιάννης Σ.

Θα απαντήσω συνάδερφε στα ερωτήματά σου με το επαναστατικό και πρωτότυπο : Δεν είναι ΜΑΥΡΟ ή ΑΣΠΡΟ....
;)

Υπάρχουν χιλιάδες αποχρώσεις. Έτσι δε χρειάζεται ούτε να βάζουμε θέμα για παπαγάλους αλλά ούτε και θέματα για πυρηνικούς επιστήμονες. Τώρα όσον αφορά το επαναληπτικό απο το Στέκι είναι απλά ένα επαναληπτικό, όσο σύσκολο και να είναι δε μας ενοχλεί. Δεν υποχρεώνει κανείς τα παιδιά να το λύσουν. Είναι ένα βοήθημα μέσα σε όλα τα άλλα.

Τέλοσπάντων κάθε χρόνο η ίδια... κουραστική από ένα σημείο και πέρα συζήτηση...
:D

gthal

@soron80
Νομίζω ότι θέλουμε:
από εύκολα ως δύσκολα, χωρίς διάζευξη - αυτό θα φέρει και τη διαβάθμιση στη βαθμολογία
από φασόν ως έξυπνα
κανονική κατανομή στη βαθμολογία (η γνώμη μου είναι πως φέτος δε θα την έχουμε, θα δείξει κατά τη βαθμολόγηση)

Το διαγώνισμα του στεκιού και οι πανελλαδικές δεν μπορούν να συγκριθούν. Είναι φτιαγμένα με διαφορετικό σκοπό το καθένα.

Ξέρεις καλά φαντάζομαι κι εσύ ότι το πώς δουλεύεται ένας μαθητής δεν εξαρτάται μόνο από τον καθηγητή του.
Εξαρτάται από το πόσο χρόνο έχει στη διάθεσή του, τι ύλη έχει να καλύψει και φυσικά τις έμφυτες ικανότητές του.
Πες μου εσύ τι ποσοστό των μαθητών βλέπεις ότι μπορούν να δουλευτούν σε σημείο που να καλύψουν άριστα την ύλη αλλά και τις προεκτάσεις της (οι οποίες τείνουν να γίνουν απεριόριστες, με τις επευφημίες όσων επικροτούν αυτή την τάση); γιατί εγώ το βλέπω μονοψήφιο (ίσως και μικρό μονοψήφιο) επί τοις εκατό.
Έτσι λοιπόν, αν τα θέματα προσανατολίζονται προς αυτούς, ας ξεχάσουμε τη διαβάθμιση που τόσο συζητάμε.
Επίσης, δε μου αρέσει το "δουλεύεται σωστά" να σημαίνει "να ξέρει ότι ξέρει και ένας πρωτοετής της πληροφορικής"

Συγχώρεσέ με αν χωρίς να το θέλω κατέδειξα το δικό σου σχόλιο. Ειλικρινά δεν ήξερα από ποιο σχόλιο μου είχε μείνει το "θυμίζει". Τώρα το διασταύρωσα γιατί έπιασα μια ενόχληση στην απάντησή σου. Διάβασα δύο ή τρεις παρόμοιες κριτικές των θεμάτων. Κανέναν δε θέλω να θίξω.
Όμως θέλω να πω: Μετακινηθείτε! Μην τα βλέπετε σαν επιστήμονες της πληροφορικής. Δείτε τα σαν να ήσασταν εσείς στα θρανία. Πόσα από αυτά ξέρατε και πόσα από αυτά είχατε αρκετή εμπειρία για να λύσετε όταν καθόσασταν εσείς σ' αυτή τη θέση; Τότε χαρακτηρίστε τα εύκολα ή δύσκολα.
Έτσι λοιπόν, ένα θέμα δεν μπορεί να είναι κατάλληλο απλώς επειδή εμείς το αναγνωρίζουμε και μπορούμε να το ονοματίσουμε. Ποσώς ενδιαφέρει.
Ένα θέμα είναι καλό αν αντιμετωπίζεται με τις γνώσεις που περιλαμβάνει η ύλη, αν ανατποκρίνεται στο επίπεδο γνωστικής εξέλιξης του 18χρονου, αν είναι έξυπνο, αν εξετάζει κάτι που έχει σημασία, αν το εξετάζει σωστά κλπ κλπ

Επειδή λοιπόν, όπως σου είπα, τα ποσοστά των μαθητών από τους οποίους μπορούμε να ζητάμε κάτι παραπάνω νομίζω είναι πολύ μικρά, στο 90+ τοις εκατό των μαθητών δε θυμίζει τίποτα, ούτε παραθυμίζει. Απλά εμείς .... παραμυθιαζόμαστε    :)
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός