ΕΝΤΟΛΗ ΔΕΔΟΜΕΝΑ-ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Ξεκίνησε από vav, 13 Οκτ 2010, 09:07:25 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Sergio

Παράθεση από: gthal στις 26 Ιαν 2011, 01:41:16 ΜΜ
Αυτός ο συμβολισμός μπάζει όμως.
Από πού φαίνεται ότι ο δεδομένος αριθμός Ν πρόκειται να είναι το μέγεθος του πίνακα Α ;
Πουθενά δε φαίνεται, ούτε υπάρχει λόγος να φαίνεται. Αν θέλεις να φαίνεται, μπορείς να βάλεις σχόλιο.

Το μόνο που δηλώνει η εντολή: Δεδομένα //Α, Ν// είναι πως τα 'γλωσσικά αντικείμενα' Α και Ν είναι δεδομένα, γνωστά (μετοχή παρακειμένου :D που σημαίνει: έχουν δοθεί) και επομένως μπορεί να γίνει αναφορά σε αυτά από τις εντολές του αλγόριθμου.

Παράθεση από: gthal στις 26 Ιαν 2011, 01:41:16 ΜΜ
Κι αν θέλαμε να θεωρήσουμε δεδομένον έναν πίνακα Β 30 θέσεων, τι θα γράφαμε  ?
Δεδομένα // Β, 30 //   ? ? ? ?

Όχι: Δεδομένα //Β//

Παράθεση από: gthal στις 26 Ιαν 2011, 01:41:16 ΜΜ
Εγώ (πέρα από το ότι αποφεύγω τη χρήση των Δεδομένα κ Αποτελέσματα) όταν πρέπει να χρησιμοποιήσω αυτή την "εντολή" (?)  χρησιμοποιώ το συμβολισμό πχ
Δεδομένα //Ν, Α[Ν], Β[30]//

Η χρήση των δύο αυτών δηλωτικών εντολών παρουσιάζει σημαντικά παιδαγωγικά πλεονεκτήματα. Νομίζω κακώς την αποφεύγεις.

Όσο για το Δεδομένα //Ν, Α[Ν], Β[30]//, δεν έχω δει παρόμοια χρήσης τους στο βιβλίο.. Αν και τραβηγμένο, θα μπορούσε να ερμηνευτεί όπως αναφέρει ο/η συνάδελφος kadafil:
Παράθεση από: kadafi στις 25 Ιαν 2011, 01:40:20 ΜΜ
αναφέρεται στο περιεχόμενο του Νιοστού κελιού του πίνακα και όχι σε ολόκληρο τον πίνακα

Παράθεση από: gthal στις 26 Ιαν 2011, 01:41:16 ΜΜ
Θεωρώ ότι είναι μια χαρά κατανοητός και μάλιστα συνεπέστερος από του βιβλίου.
Ως εκ τούτου δε νομίζω ότι μπορεί να βαθμολογηθεί αρνητικά από κανέναν.
... Λέτε;  :-\

Με αυτά που 'βλέπουν τα μάτια μας' στα γραπτά των παιδιών, θα συμφωνήσω μαζί σου.. Όμως, με βάση το βιβλίο.. δεν υπάρχει.
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

Sergio

Παράθεση από: ntzios kostas στις 26 Ιαν 2011, 02:28:02 ΜΜ
Γιώργο έχεις απόλυτο δίκιο. Ενώ είναι μία πολύ καλή "Εντολή" ο τρόπος παρουσίασής της στους πίνακες πράγματι μπάζει. Νομίζω ότι αυτό που γράφεις είναι πιο σωστό και διαφωτιστικό και βέβαια δεν πρέπει να βαθμολογηθεί αρνητικά από κανέναν.

Δε βλέπω να μπάζει.. Εξάλλου η ψευδογλώσσα δεν έχει τις ίδιες απαιτήσης με μία γλώσσα προγραμματισμού. Σημασία έχει να είναι σαφής ο αλγόριθμος για τον .. αναγνώστη.  Όταν χρειαστεί να γίνει κατανοητός από τον υπολογιστή, μετατρέπεται σε πρόγραμμα.
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

Sergio

Παράθεση από: petrosp13 στις 26 Ιαν 2011, 03:43:28 ΜΜ
Εφόσον μιλάμε για αλγορίθμους, οποιοσδήποτε συμβολισμός ο οποίος είναι σαφής θα θεωρείται και αποδεκτός
Δεν υπάρχει εξεταστής που θα δει αυτό:
Δεδομένα // Ο[30], Β[30,9]//
και θα κόψει μονάδες

Συμφωνώ.. Δεν παύει όμως να είναι αυτοσχεδιασμός.  Δεν χρησιμοποιείται έτσι στο βιβλίο..
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)