Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παρακαλώ τα μέλη του Στεκιού που επιθυμούν την Πληροφορική ως εξεταζόμενο μάθημα να μην αφήσουν σε χλωρό κλαρί
κόμματα , βουλευτές , επιτροπή μορφωτικών υποθέσεων , Υπουργείο τις επόμενες μέρες μέχρι και την Πέμπτη..Email, fax ακόμα και τηλέφωνα αν έχετε!!!

Είναι πολύ βασικό να νοιώσουν (βαθιά..  ::) ) την παρουσία μας

Ξέρω ότι από εβδομάδα όλοι θα έχουμε ακόμα περισσότερες υποχρεώσεις και ακόμα λιγότερο χρόνο, αλλά σκεφτείτε πόσα πράγματα μπορούμε να κάνουμε αφιερώνοντας ο καθένας από μία ώρα για αυτό το σκοπό (και να μην αναλωνόμαστε σε F5..)

Επίσης , ξαναλέω,δεν μας φταίει ο συνάδελφος χημικός τίποτα. Την κόντρα και την επιθετική πολιτική ας την αφήσουμε στις ενώσεις μας (λέμε και καμιά μ...@ να περάσει η ώρα) Αν θέλουμε να ξεμπροστιάσουμε κάποιον, ας εστιάσουμε στους πολιτικούς , στον Λάσκαρη , στους βουλευτές κτλ..

Εμείς του ιδιωτικού τομέα μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και την επιστολή που έστειλα σήμερα για να τονίσουμε την απώλεια θέσεων εργασίας (ή σαφώς και δικές σας επιστολές)

Έχουμε χρόνο για καταλογισμό ευθυνών αργότερα..

control_data

Η Χημεία είναι απαιτούμενη γνώση στη Φυσική. Αυτό μπορεί να μη φαίνεται απο τον οδηγό σπουδών αλλά ένας Φυσικός πρέπει να έχει δυνατότητες μεταπτυχιακών που να έχουνε σχέση με Χημεία. Γενικά η Χημεία είναι απολύτως απαραίτητη στην μελέτη των φυσικών επιστημών.

Παλιότερα το πρόβλημα των Χημικών (μιλώ εκ πείρας) ήτανε οι Φυσικοί που διδάσκανε (σχολικά η φροντιστηριακά) Χημεία. Επίσης σοβαρό πρόβλημα είχανε οι Χημικοί με το οτι η Φυσική είναι πολύ πιο "βασική" επιστήμη απο την δικιά τους. Θυμάμαι τον Χημικό μου να βγάζει αφρούς οργής όταν του είπα οτι η εξίσωση PV=nRT είναι τομέας της θερμοδυναμικής ενώ στην φυσική ποτέ δεν χρειαζόμασταν την Χημεία. Καλό γέλιο.

Πάντως οποιαδήποτε συζήτηση υποτιμά την Χημεία είναι άκυρη. Η Χημεία όχι μόνο ως επιστήμη αλλά ως νοητική δεξιότητα σύνθεσης μεγάλου αριθμού απομνημονευμένων ιδιοτήτων πρέπει να εξετάζεται για τις σχολές που συσχετίζονται με αυτήν καθώς ένας πρωτοετής που δεν έχει ικανότητα απομνημόνευσης μπορεί να έχει σοβαρό πρόβλημα.

Αυτό ακριβώς ισχύει και με την Πληροφορική (με εντελώς διαφορετικές νοητικές απαιτήσεις). Δυστυχώς οι Χημικοί είναι κολλημένοι στα "πέτρινα χρόνια" και στην  "μεγάλη αδικία" που έχουνε φτιάξει στην σφαίρα της φαντασίας τους και αντί να στηρίξουν μια άλλη επιστήμη υποσκάπτουνε το μέλλον τους μέσω των συνδικαλιστικών συντεχνιακών επιτευγμάτων τους.

Όταν σε 2 χρόνια οι Χημικοί μπούνε σε αίθουσες μαθητών που θέλουν να εισαχθούν σε σχολές πληροφορικής και οι οποίοι δεν θα έχουν το δικαίωμα της επιλογής που τους δίνει το τρέχων σύστημα θα νιώσουν μια οργή απέναντί τους. Οργή που πολιτικώς οι νέοι εκφράζουν εξτρεμιστικά (δυστυχώς!) και παραπολιτικώς μέσω κοινωνικής δικτύωσης μπορεί και χειρότερα.

Τα πράγματα έχουνε αλλάξει πολύ απο το 1983.

seibei

Παράθεση από: lkt στις 30 Αυγ 2013, 06:51:24 ΜΜ
Από τη στιγμή που οι πανεπιστημιακοί ανέχονται να λοιδορείται με τέτοιο τρόπο η επιστήμη τους από τους χημικούς και τον Αρβανιτόπουλο, τότε είναι κι αυτοί άξιοι της μοίρας τους και θα το βρουν μπροστά τους τα επόμενα χρόνια που θα απαξιωθούν τα τμήματα τους.
+1

apom

Παράθεση από: petrosp13 στις 30 Αυγ 2013, 05:35:03 ΜΜ
Το ξαναλέω
Θα κλείσουμε τις εγγραφές και την ανάγνωση από μέλη που εγγράφηκαν την τελευταία βδομάδα ή όχι;

+1

seibei

Παιδιά δεν είναι μόνο οι χημικοί απεναντί, είναι ολόκληρος ο κλάδος ΠΕ04.

Υπάρχουν πολλά μικρά Λύκεια όπου ο ΠΕ04.x κάνει όλα τα μαθήματα! Είναι τόσο δεμένοι οι ΠΕ04 που έχουν
καταφέρει εντελώς ανορθολογικά και αντιεπιστημονικά πράγματα. Πχ ένας Βιολόγος διδάσκει Φυσική με ΕΝΑ μάθημα γενικής φυσικής στο πτυχίο του! Ενας Φυσικός διδάσκει Βιολογία με ΚΑΝΕΝΑ μάθημα στο πτυχίο του, ένας Γεωλόγος διδάσκει Φυσική και Βιολογία κτλ...
Φυσικά ούτε λόγος να αφήσουν έναν Μηχανικό ή έναν Πληροφορικό να κάνει φυσική πάροτι δεν συγκρίνεται με έναν βιολόγο ή χημικό στο αντικείμενο!

Όσο για το Φυσικό τμήμα ειδικά, όχι μόνο έχουν τομέα ολόκληρο, αλλά κάποιοι απο τους καλύτερους τους φοιτητές μετεκπαιδεύονται ουσιαστικά στα μεταπτυχιακά ραδιοηλεκτρολογίας και αυτοματισμού που κατα 90% γίνονται στα τμήματα Πληροφορικής! (Άλλο μεγάλο καπέλωμα πάνω στην Πληροφορική αλλά δεν είναι του παρόντος!)
Και εμείς είμαστε πολύ ανίσχυροι συντεχνιακά σε σχέση με το ΠΕ04.

Θέλω να πω ότι για το υπουργείο είναι καθαρά μια μάχη συσχετισμών, κανένα ορθολογικό ή επιστημονικο-παιδαγωγικό επιχείρημα δεν έχει σημασία.
Δεν υπάρχει άλλωστε κανένα επιχείρημα στο γιατί πρέπει κάποιος που θελει να γινει μαθηματικός να διδάσκεται 6 ώρες Χημεία και όχι CS.

Το μεγάλο λάθος ήταν οτι μας είχαν έξω απο την αρχη. Οι ΠΕ04 πηραν τα προσχέδια ως κεκτημένο και εννοείται οτι θα έκαναν το παν για να μας αφήσουν απέξω. Αύτη είναι η Ελλάδα...

Η μόνη πρόταση που έχω να κάνω είναι η εξής: Οι πανεπιστημιακοί να καταλάβουν ότι η υποβάθμιση που συντελείται τους αφορά ΑΜΕΣΑ. Θα αποτελέσει κερκόπορτα για τα ίδια τους τα τμήματα και τις θέσεις τους. Να οργανωθούν σε ένα ενιαίο μέτωπο και να πιέσουν για το δίκαιο και σωστό.

Εμείς από την άλλη να δυσφημούμε με κάθε τρόπο και σε κάθε επαφη και συζήτηση την χοντράδα που πάει να γίνει.

Katsadouros_Dhm

Παράθεση από: seibei στις 30 Αυγ 2013, 08:12:43 ΜΜ
...
Πχ ένας Βιολόγος διδάσκει Φυσική με ΕΝΑ μάθημα γενικής φυσικής στο πτυχίο του! Ενας Φυσικός διδάσκει Βιολογία με ΚΑΝΕΝΑ μάθημα στο πτυχίο του, ένας Γεωλόγος διδάσκει Φυσική και Βιολογία κτλ...
Φυσικά ούτε λόγος να αφήσουν έναν Μηχανικό ή έναν Πληροφορικό να κάνει φυσική πάροτι δεν συγκρίνεται με έναν βιολόγο ή χημικό στο αντικείμενο!
...
Πας να ανοίξεις μεγάλη κουβέντα για τις (δεύτερες) αναθέσεις που υπάρχουν ή δεν υπάρχουν στους κλάδους, που δεν είναι του παρόντος. Ας αντιμετωπίσουμε τώρα άλλα θέματα που καίνε και όταν ηρεμήσουμε το ανοίγουμε το θέμα χωρίς φόβο και προκαταλήψεις... Ας το κλείσουμε εδώ προς το παρόν...

balatsa

Καλησπέρα σε όλους. Τον τελευταίο καιρό έχω δώσει και εγώ τον αγώνα μου (mails,τηλεφωνα, κτλ) όπως και οι περισσότεροι εδω μέσα. Σας παρακολουθώ συνεχώς χωρίς να γραφώ τις ενέργειες που έχω κάνει λογω κατασκοπίας που υπάρχει στο site. Εργάζομαι στον ιδιωτικό τομέα πράγμα που σημαίνει ότι σε δυο χρόνια θα είμαι ΑΝΕΡΓΟΣ.
Στο θέμα μας τώρα.
Κατάφερα μετά από χιλιάδες τηλέφωνα και προσπάθειες να έχω αύριο συνάντηση αυτοπροσώπως με δυο βουλευτές (μελή της επιτροπής μορφωτικών και σε διαφορετικές ώρες στα γραφεία τους) με σκοπό να τους γνωστοποιήσω το θέμα. Μην σας φαίνεται τρελό δεν έχουν ακούσει τίποτα και μου το είπαν οι ίδιοι σε τηλεφωνική επικοινωνία μαζί τους.

Θα ήθελα όσοι μπορείτε να μου στείλετε μαζεμένες τις επιστολές των πανεπιστημιακών και οποιαδήποτε άλλη επίσημη επιστολή υπάρχει με σκοπό να φτιάξω ένα φάκελο να τους τα δώσω αύριο εγώ με τα χεράκια μου γιατί δεν πιστεύω κανέναν πλέον.
Αν υπάρχει κάτι ακόμα που θα θέλατε να τονίσω στην αυριανή συνάντηση να μου το πείτε.
Τις επιστολές να μου τις στείλετε με ΠΜ.

Συγγνώμη δεν μπορώ να ανακοινώσω δημόσια τι γίνεται διότι μας παρακολουθούν και δεν μπορώ να κάνω τίποτα γιατί μας προλαβαίνουν όπου και να έχω πάει.

Προς τον κύριο Τσιωτακη
Στείλτε μου ΠΜ με το τηλέφωνο σας να σας καλέσω εγώ για να σας ενημερώσω σχετικά με τις ενέργειες που πιστεύω πως πρέπει να γίνουν.
Μπαλατσός Θωμάς
Καθηγητής Πληροφορικής

Σπύρος Δουκάκης

Αντιπαράθεση Χημικών - καθηγητών Πληροφορικής

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_2_29/08/2013_531510

...
Οι χημικοί πέρασαν στην αντεπίθεση. Ενδεικτικά, χθες η κ. Φιλένια Σιδέρη, μέλος της διοικούσας επιτροπής της Ενωσης Ελλήνων Χημικών, μιλώντας στην «Κ» εστίασε στα στρεβλά του εκπαιδευτικού συστήματος. Οπως αναφέρει σε κείμενό της: «Το εφαρμοζόμενο εκπαιδευτικό σύστημα δεν οικοδομήθηκε με στόχο τον εκσυγχρονισμό της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αλλά κυρίως την εξυπηρέτηση συντεχνιακών αιτημάτων εύρεσης εργασίας. Ενα από τα αποτελέσματα είναι ο προφανής παραλογισμός, η πλειοψηφία των φοιτητών στα 160 τμήματα ΑΕΙ/ΤΕΙ που είτε έχουν κύριο αντικείμενο τη Χημεία (Χημικοί, Χημικοί Μηχανικοί, Τεχνολόγοι Τροφίμων) είτε προαπαιτούν γνώσεις Χημείας (Γεωπόνοι, Μεταλλειολόγοι, Περιβαλλοντολόγοι) να έχουν εξεταστεί σε Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων και Πληροφορικής και όχι στη Χημεία». Και η κ. Σιδέρη τονίζει: «Στο νομοσχέδιο που κατατέθηκε η επιλογή των 4 μαθημάτων θεωρήθηκε ότι έγινε με νέα κριτήρια και η Χημεία είναι ένα από τα εξεταζόμενα μαθήματα για τις θετικές, τεχνολογικές και επιστήμες Υγείας. Δυστυχώς, οι συντεχνιακές πιέσεις από τον κλάδο της Πληροφορικής και στις οποίες διαφαίνεται να ενδίδει η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας έχουν αναστατώσει τον κόσμο των Χημικών. Το επιχείρημα του κλάδου της Πληροφορικής είναι η αναγκαιότητα του τεχνολογικού αλφαβητισμού (που και εμείς θεωρούμε απαραίτητο), τον οποίο συνδέει με την εξέταση της Πληροφορικής για την εισαγωγή σε ΑΕΙ/ΤΕΙ. Το επιχείρημα είναι αβάσιμο και αναληθές, διότι οι μαθητές από το Δημοτικό έως και τη Γ΄ Γυμνασίου έχουν ολοκληρώσει την εκμάθηση όλων των προγραμμάτων που συνδέονται με τον τεχνολογικό αλφαβητισμό και μπορούν να αποκτήσουν σχετικό πιστοποιητικό. Επίσης, σε κανένα ευρωπαϊκό εκπαιδευτικό σύστημα δεν εξετάζεται για τα ΑΕΙ μάθημα Πληροφορικής». «Προβάλαμε τη σημασία της διδασκαλίας της Πληροφορικής στο Λύκειο, ενώ ζητάμε όσοι θέλουν να εισαχθούν σε τμήματα Πληροφορικής να έχουν εξετασθεί στο μάθημα. Δεν υπάρχει αντιπαράθεση για την αξία της διδασκαλίας της Χημείας» ανέφερε χθες στην «Κ» ο γραμματέας της Πανελλήνιας Ενωσης Καθηγητών Πληροφορικής, Ιω. Τσοπάκης.

Katsadouros_Dhm

11 γραμμές για τη Χημεία και 1,5 για την Πληροφορική. Αυτό είναι ισοτιμία...
Και εδώ ταιριάζει το εξής: Εκεί που μας χρωστούσαν μας πήραν και το βόδι...

odyssevax

Η ΟΙΕΛΕ έχει βάλει τα γυαλιά σε όλους. Τώρα τη Δευτέρα θα παραδώσει και μαθήματα στα γραφεία της ΟΛΜΕ. Βλέπετε να μαθαίνετε! ;) Keep walking!

andrika

Παράθεση από: balatsa στις 30 Αυγ 2013, 09:08:44 ΜΜ
Καλησπέρα σε όλους. Τον τελευταίο καιρό έχω δώσει και εγώ τον αγώνα μου (mails,τηλεφωνα, κτλ) όπως και οι περισσότεροι εδω μέσα. Σας παρακολουθώ συνεχώς χωρίς να γραφώ τις ενέργειες που έχω κάνει λογω κατασκοπίας που υπάρχει στο site. Εργάζομαι στον ιδιωτικό τομέα πράγμα που σημαίνει ότι σε δυο χρόνια θα είμαι ΑΝΕΡΓΟΣ.
Στο θέμα μας τώρα.
Κατάφερα μετά από χιλιάδες τηλέφωνα και προσπάθειες να έχω αύριο συνάντηση αυτοπροσώπως με δυο βουλευτές (μελή της επιτροπής μορφωτικών και σε διαφορετικές ώρες στα γραφεία τους) με σκοπό να τους γνωστοποιήσω το θέμα. Μην σας φαίνεται τρελό δεν έχουν ακούσει τίποτα και μου το είπαν οι ίδιοι σε τηλεφωνική επικοινωνία μαζί τους.

Θα ήθελα όσοι μπορείτε να μου στείλετε μαζεμένες τις επιστολές των πανεπιστημιακών και οποιαδήποτε άλλη επίσημη επιστολή υπάρχει με σκοπό να φτιάξω ένα φάκελο να τους τα δώσω αύριο εγώ με τα χεράκια μου γιατί δεν πιστεύω κανέναν πλέον.
Αν υπάρχει κάτι ακόμα που θα θέλατε να τονίσω στην αυριανή συνάντηση να μου το πείτε.
Τις επιστολές να μου τις στείλετε με ΠΜ.

Συγγνώμη δεν μπορώ να ανακοινώσω δημόσια τι γίνεται διότι μας παρακολουθούν και δεν μπορώ να κάνω τίποτα γιατί μας προλαβαίνουν όπου και να έχω πάει.

Προς τον κύριο Τσιωτακη
Στείλτε μου ΠΜ με το τηλέφωνο σας να σας καλέσω εγώ για να σας ενημερώσω σχετικά με τις ενέργειες που πιστεύω πως πρέπει να γίνουν.

Παρα πολυ καλα συναδελφε!!Ολοι μας πιστευω ο καθενας με τα μεσα που διαθετει εχει κανει καποιο αγωνα. Ενας απο αυτους ειμαι και εγω διοτι εμεις οι ιδιωτικοι πλεον αντιμετωπιζουμε αμεσα την ΑΝΕΡΓΙΑ. Και τα δυο χρονια πιστεψε με οτι περνανε παρα πολυ γρηγορα. Απο την μερια μου νιωθω οτι με mail και fb δεν προκειται να κανουμε τιποτα. Μονο διαζωσης απο εδω και περα και παλι χλωμομπλεον το κοβω. Μπραβο που τα καταφερες με τους δυο βουλευτες.

Σε παρακαλω αν θες να μεταφερεις οτι αυτο το νομοσχεδιο υποβαθμιζει τελειως την πληροφορικη και ας λενε οτι αυξανονται οι ωρες. Αυτο πουθελουν αυτοι δεν ειναι η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ αλλα μια παιδικη χαρα.

Αυτο πρεπει να μαθει ο κοσμος γιατι τωρα ολοι πιστευουν οτι ειμαστε και στις  τρεις ταξεις του Λυκειου αρα ολα καλα...
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΛΑΝΗ που αυτοι ηθελαν να περασουν και οπως φαινεται τα καταφερνουν πολυ καλα ως τωρα

Obelix

Παράθεση από: Σπύρος Δουκάκης στις 30 Αυγ 2013, 09:12:20 ΜΜ
Αντιπαράθεση Χημικών - καθηγητών Πληροφορικής

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_2_29/08/2013_531510

...
Οι χημικοί πέρασαν στην αντεπίθεση. Ενδεικτικά, χθες η κ. Φιλένια Σιδέρη, μέλος της διοικούσας επιτροπής της Ενωσης Ελλήνων Χημικών, μιλώντας στην «Κ» εστίασε στα στρεβλά του εκπαιδευτικού συστήματος. Οπως αναφέρει σε κείμενό της: «Το εφαρμοζόμενο εκπαιδευτικό σύστημα δεν οικοδομήθηκε με στόχο τον εκσυγχρονισμό της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αλλά κυρίως την εξυπηρέτηση συντεχνιακών αιτημάτων εύρεσης εργασίας. Ενα από τα αποτελέσματα είναι ο προφανής παραλογισμός, η πλειοψηφία των φοιτητών στα 160 τμήματα ΑΕΙ/ΤΕΙ που είτε έχουν κύριο αντικείμενο τη Χημεία (Χημικοί, Χημικοί Μηχανικοί, Τεχνολόγοι Τροφίμων) είτε προαπαιτούν γνώσεις Χημείας (Γεωπόνοι, Μεταλλειολόγοι, Περιβαλλοντολόγοι) να έχουν εξεταστεί σε Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων και Πληροφορικής και όχι στη Χημεία». Και η κ. Σιδέρη τονίζει: «Στο νομοσχέδιο που κατατέθηκε η επιλογή των 4 μαθημάτων θεωρήθηκε ότι έγινε με νέα κριτήρια και η Χημεία είναι ένα από τα εξεταζόμενα μαθήματα για τις θετικές, τεχνολογικές και επιστήμες Υγείας. Δυστυχώς, οι συντεχνιακές πιέσεις από τον κλάδο της Πληροφορικής και στις οποίες διαφαίνεται να ενδίδει η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας έχουν αναστατώσει τον κόσμο των Χημικών. Το επιχείρημα του κλάδου της Πληροφορικής είναι η αναγκαιότητα του τεχνολογικού αλφαβητισμού (που και εμείς θεωρούμε απαραίτητο), τον οποίο συνδέει με την εξέταση της Πληροφορικής για την εισαγωγή σε ΑΕΙ/ΤΕΙ. Το επιχείρημα είναι αβάσιμο και αναληθές, διότι οι μαθητές από το Δημοτικό έως και τη Γ΄ Γυμνασίου έχουν ολοκληρώσει την εκμάθηση όλων των προγραμμάτων που συνδέονται με τον τεχνολογικό αλφαβητισμό και μπορούν να αποκτήσουν σχετικό πιστοποιητικό. Επίσης, σε κανένα ευρωπαϊκό εκπαιδευτικό σύστημα δεν εξετάζεται για τα ΑΕΙ μάθημα Πληροφορικής». «Προβάλαμε τη σημασία της διδασκαλίας της Πληροφορικής στο Λύκειο, ενώ ζητάμε όσοι θέλουν να εισαχθούν σε τμήματα Πληροφορικής να έχουν εξετασθεί στο μάθημα. Δεν υπάρχει αντιπαράθεση για την αξία της διδασκαλίας της Χημείας» ανέφερε χθες στην «Κ» ο γραμματέας της Πανελλήνιας Ενωσης Καθηγητών Πληροφορικής, Ιω. Τσοπάκης.


Το κακό είναι πως είμαστε ακόμη υποχρεωμένοι να εξηγούμε σε διάφορους την διαφορά μεταξύ χρήσης Η/Υ και προγραμματισμού. Και πως υπάρχουν κάποιοι που επιμένουν να την αποκρύπτουν....

apom

Οτι και να γίνει μέχρι τις 9 του Σεπ εξακολουθώ να πιστέυω ότι οι καθηγητές του δημοσίου έχετε μεγάλη δύναμη και πολύ άνετα μπορείται να σπάσετε τα νέυρα του Υπουργείου μέσα στον χρόνο που διανύουμε... τίποτα δεν θα τελειώσει... αν το θέλετε μέχρι και πεδίο με μόνο μάθημα την πληροφορική μπορείται να απαιτήσετε... τα ''κλειδιά'' τα έχετε εσείς εκτός και μοιρολατρικά δεχτείτε την σταδιακή σας εξαφάνιση... προς τούτο μην έχετε αμφιβολίες... μονιμότητα τέλος.

Θα πρέπει να παλέψετε ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ για την δουλειά σας όπως κι εμείς του ιδιωτικού

apom

Και πραγματικά αρχίζω να αναρωτιέμαι ποιός είναι σε καλύτερη θέση. Εμείς σε 2 χρόνια μπαμ και κάτω αλλά τουλάχιστον το βλέπουμε να έρχετε και προετοιμαζόμαστε. Εσεις θα έχετε το μαρτύριο της σταγόνας...

Ουφ!!! πάλι στην απαισιοδοξία... φταίει και Σεπ που μπαίνει και είναι είναι σαν την Δευτέρα της εβδομάδας... δεν τελειώνει με τίποτα. Κουράγιο ΜΑΣ

stzintzios

Τα παπαγαλάκια συνεχίζουν το έργο τους.

Στο βραδυνό δελτίο του ΣΚΑΪ (30/08/2013 21:50) εμφάνισαν δύο φορές τον τίτλο "Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ" χωρίς όμως να δίνουν πολλές πληροφορίες στους τηλεθεατές κατά την διάρκεια του ρεπορτάζ.

Το επικοινωνιακό παιχνίδι συνεχίζεται...