ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ - ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠΟ ΥΠΕΠΘ

Ξεκίνησε από vav, 28 Ιαν 2009, 03:20:07 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

vav

Διευκρινίσεις επί της εξεταστέας ύλης του μαθήματος “Δομημένος Προγραμματισμός” της Γ΄ τάξης ΕΠΑ.Λ

xristina

Για να ρωτήσω και εγώ κάτι. Βέβαια απευθύνθηκα στο σύμβουλό μας και έστειλε στο υπουργείο ερώτημα και άρα αναμένουμε απάντηση.....
Λοιπόν η αναδρομή στο κεφαλαιο 4.4.4 εχει βγει εκτος ύλης.
Όμως στο Κεφάλαιο 12.2.1 σελ.121,122 αφιερώνει μια μεγάλη παράγραφο,αναλυτικά κιόλας στην Αναδρομή. Τώρα εμεις τί κάνουμε,το διδάσκουμε;
Αν ξέρει κάποιος ας μας πει αλλιώς θα σας ενημερώσω για το τι μας απάντησαν από πάνω....
Καλή συνέχεια σε όλους....

xryka


Ιωάννης Γκίνης

Εκπλήσσομαι από το γεγονός ότι κανένας μας δεν σχολίασε το έγγραφο.

Έχω την αίσθηση ότι κάτι δεν πήγε καλά, ότι πάλι μας έριξαν εμάς του ΕΠΑ.Λ.
Αυτό που θέλω να πω, αν κατάλαβα καλά, είναι ότι αδίκως μοχθούσαμε για τη Pascal -πιστέψτε με κάναμε μεγάλη προσπάθεια- αφού με βάση το παρόν μαθαίνοντας τα παιδιά να δουλεύουν με ψευδοκώδικα είναι καλυμμένα. Και καλά τι με πείραξε θα μου πεις, το ζητούμενο δεν είναι να μάθουν τα παιδιά τη Pascal. Συμφωνώ, αλλά έχω μερικές ερωτήσεις:

1. Γιατί επέλεξαν το συγκεκριμένο βιβλίο και όχι το αντίστοιχο του ΓΕ.Λ;
2. Τα κεφάλαια 8 - 13 πως θα τα διδάξουμε στα παιδιά τελικά;
3. Τί και ποιούς θέλουν να εξυπηρετήσουν;

Ευχαριστώ

stratosg

Τώρα να σου απαντήσω, έτσι για να σου φύγει και η απορία. Έχουμε και λέμε λοιπόν.

Απ1. Γιατί αυτό ξέρεις, αυτό εμπιστεύεσαι. Υπήρχε στα ΤΕΕ και σαφώς είναι κάτι το δαφορετικό από του ΓΕΛ. Άρα μας κάνει ξεκάθαρη τη διαφορά της γενικής από την επαγγελματική εκπαίδευση.

Απ2. Εγώ προσωπικά τα κάνω στο εργαστήριο με Pascal και σε τακτά χρονικά διαστήματα γράφουμε και τον ψευδοκώδικα και το διάγραμμα ροής, κι ο Θεός βοηθός.

Απ3. Ιδού η απορία. ʼβυσσος η ψυχή των καρεκλοκένταυρων.

@xryka Και όχι μόνο... Αφου δεν ντρέπονται οι ηγήτορες του κλαδου ανά νομό...αλλά θα μου πείς  αυτοί νοιάζονται μόνο για το πώς θα ξαναπιάσουν τις θέσεις τους (μη χάσουμε και το επιδοματάκι), άλλωστε ποιος νοιάζεται για τα ΕΠΑΛ αφού έχουμε τα ΓΕΛ. Τώρα αν έχεις και καλή σχέση με τους γρίφους, πες μας αν θα εξεταστούν τα παιδιά μας πρώτα ενδοσχολικά, αν ναι πότε και άν όχι τότε τι; Και περιμένεις να έρθει και η διευκρίνιση... Κι εγώ δηλαδή αυτό περιμένω.
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

gedeon

Καλημέρα συνάδελφοι,

Σε εμάς(Πειραιάς) ακόμα δεν έχει έρθει τέτοιο έγγραφο....

xryka

Πιστεύω οτι τα θέματα θα έχουν απ όλα...δηλαδή και ψευδοκώδικα και λογικά διαγράμματα και pascal..ισως δίνουν αλγοριθμό και ζητάνε το αντίστοιχο πρόγραμμα ή το αντιστροφο...
το πρόβλημα είναι ότι οι μαθητές του ΕΠΑΛ ή ας μη το γενικεύω οι δικοί μου μαθητές ενώ προσπαθούν πολύ αν τουσ τύχει θέμα που η εκφώνηση είναι πολύ περιγραφική και μεγάλη μπερδεύοντια και τα κάνουν θάλασσα.. και ακόμα δεν είπαμε συναρτήσεις και υποπρογράμματα.....

fs

Καλησπέρα σε όλους.
να επαναλάβω την ερώτηση που έκανε παραπάνω η xristina? Τι γίνεται με τη Αναδρομή στο Κεφάλαιο 12; Τη διδάσκουμε ή όχι; Έχει κανείς καμιά ενημέρωση; Αν είναι εκτός ύλης δεν θα έπρεπε να αναφεροτάν ξεκάθαρα???

gedeon

Παράθεση από: fs στις 02 Μαρ 2009, 10:02:23 ΜΜ
Καλησπέρα σε όλους.
να επαναλάβω την ερώτηση που έκανε παραπάνω η xristina? Τι γίνεται με τη Αναδρομή στο Κεφάλαιο 12; Τη διδάσκουμε ή όχι; Έχει κανείς καμιά ενημέρωση; Αν είναι εκτός ύλης δεν θα έπρεπε να αναφεροτάν ξεκάθαρα???

Είναι εκτός ύλης. Όντως δε το αναφέρει το Υπουργείο, όμως λέει το εξής :
   "Επίσης, δεν θα δοθούν Ερωτήσεις, Ασκήσεις ή Δραστηριότητες για την επεξεργασία των οποίων απαιτείται ύλη που έχει εξαιρεθεί."

fs

ωραία, οι 4 σειρές που ανάφερει για την αναδρομή η ενότητα 4.4.4 (και που δε λένε και τίποτα ουσιαστικό) είναι εκτός ύλης, στην 12.2.1 σελ. 121 όμως υπάρχουν 10 σειρές ας πούμε "θεωρίας" για την αναδρομή και ένα παραδειγμα σε Pascal.

Άρα για να λύθει μια άσκηση με αναδρομή, "απαιτείται" η ύλη της 4.4.4 που έχει εξαιρεθεί ή η ύλη της 12.2.1 που δεν είναι εκτός σύμφωνα με το υπουργείο;

gedeon

Παράθεση από: fs στις 02 Μαρ 2009, 11:13:51 ΜΜ
ωραία, οι 4 σειρές που ανάφερει για την αναδρομή η ενότητα 4.4.4 (και που δε λένε και τίποτα ουσιαστικό) είναι εκτός ύλης, στην 12.2.1 σελ. 121 όμως υπάρχουν 10 σειρές ας πούμε "θεωρίας" για την αναδρομή και ένα παραδειγμα σε Pascal.

Άρα για να λύθει μια άσκηση με αναδρομή, "απαιτείται" η ύλη της 4.4.4 που έχει εξαιρεθεί ή η ύλη της 12.2.1 που δεν είναι εκτός σύμφωνα με το υπουργείο;

Έχεις απόλυτο δίκιο fs να μπερδεύεσαι, το ίδιο κι εγώ αλλά φαντάζομαι και πολλοί άλλοι.
Αυτό που έγραψα πρίν και υπάρχει στο κείμενο της ύλης του μαθήματος λέει ξεκάθαρα ότι δεν θα κάνεις κάτι (άσκηση, παράδειγμα, κλπ) που αναφέρεται σε
θέματα που έχουν εξαιρεθεί.
Εννοείται ότι το παράδειγμα της παραγράφου 12.2.1 δε πρέπει να το κάνεις, διότι
είσαι αναγκασμένος να εξηγήσεις την αναδρομή όχι μόνο σε πρόγραμμα Pascal,
αλλά σε λογικό διάγραμμα και σε ψευδοκώδικα επίσης.

Υ.Γ. Είναι συνήθης τακτική του υπουργείου να βάζει τέτοιες εκφράσεις στο τέλος της ύλης, διότι δεν κάθονται να δουν αναλυτικά(όσο πρέπει) τι γράφει κάθε παράγραφος. Έτσι με αυτή τη πρόταση καλύπτονται.
    Φυσικά, αν κάποιος μαθητής σε εξετάσεις γράψει άσκηση με αναδρομή θα είναι απολύτως δεκτή, αρκει να έχει τεκμηριώσει την απόδειξη - δηλ. να εξηγήσει την όλη διαδικασία και να καθορίσει πως δουλεύει

vav

ΜΕΤΑ ΑΠΌ ΤΙΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΟΘΗΚΑΝ (ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ) ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ KAI AN ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

ΟΤΑΝ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ PASCAL ΕΝΝΟΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΤΑ ΕΞΗΣ:

1) ΤΟ := ΓΙΑ ΕΝΤΟΛΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ?
2) ΤΟ DIN ΚΑΙ MOD ?

ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΖΩ.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

xryka

και εγώ αυτό κατάλαβα...
επειδή αυτά τα σύμβολα, όπως και των τελεστών σύγκρισης, των λογικών πράξεων...κ.α επειδή στουσ πίνακες και σχήματα που αναφέρει δεν υπάρχουν παρα μόνο σε κάποια παραδείγματα του βιβλίου, το διατύπωσε έτσι για να ναι καλυμένοι. Δε φανταζομαι να εννοεί σε έναν αλφόριθμο και ψευδοκώδικα και λογικα διαγράμματα και pascal!!!!Γιατι το άκουσα και αυτό...............