Τελικά Διαγωνίσματα

Ξεκίνησε από joanna, 10 Μαΐου 2009, 02:49:21 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Mariosxania

Ιδιο με σελ 74 του βιβλίου είναι...

papaluk

Να θυμάστε
and δίνει Τ μόνο όταν όλα Τ
or δίνει F μόνο όταν όλα F
not αντιστρέφει ότι έχετε
xor μετράται τα F ενώνει, αν είναι άρτιο νούμερο(0,2,4,6, ktl)  δίνει F

DeiDei

#32
Ειναι απο το Διαγωνισμα 1 ,θεμα 4...
α) Να γραφτεί υποπρόγραμμα που θα ελέγχει εάν ένας ακέραιος αριθμός διαιρείται με το 4, δίνοντας ως έξοδο μία Boolean μεταβλητή.
(4 μονάδες)
β) Να γραφτεί υποπρόγραμμα που θα ελέγχει εάν ένας ακέραιος αριθμός διαιρείται ακριβώς με το 100.
(4 μονάδες)
γ) Να γραφτεί υποπρόγραμμα που θα ελέγχει εάν ένας ακέραιος αριθμός διαιρείται ακριβώς με το 400.

Οταν λεει Boolean εννοει μια μεταβλητη π  να βγαιζει ενα 0 ή 1 , true false klp για να εννοει αν διαιριται με το 4?



Θεεεεε μ...ολα τα προγραμμα στα διαγωνισματα ειναι παλουκια :X
Απο ποιον πλανητη τα βρηκες αυτα ;(
Αν καποιος εχει ετοιμες λυσεις να τις δημοσιευση...για να νιωσουμε κ μεις οι ανιωθοι ;P

dimitra

Λοιπόν, υποπρόγραμμα που ελέγχει αν ένας ακέραιος αριθμός διαιρείται με το 4:

Κώδικας: pascal
Function dividedByFour(x:integer): Boolean;
begin
if xmod4 = 0 then 
	dividedByFour := true
else dividedByFour := false
end;


Πώς βρίσκουμε αν ένας ακέραιος αριθμός χ διαιρείται ακριβώς με τον ακέραιο ψ; Διαιρούμε τον χ με τον ψ και αν το υπόλοιπο είναι 0 τότε ο χ διαιρείται ακριβώς με τον ψ. π.χ. το 20 διαιρείται ακριβώς με το 4: 20 δια 4 μας κάνει 5 και υπόλοιπο 0. Ενώ το 21 δε διαιρείται ακριβώς με το 4: 21 διά 4 μας κάνει 5 και υπόλοιπο 1.

Η συνάρτηση θα μπορούσε να γραφεί πιο εύκολα ως εξής (αν δεν την καταλαβαίνετε, δεν πειράζει, και ο 1ος τρόπος μια χαρά είναι):

Κώδικας: pascal
Function dividedByFour(x:integer): Boolean;
begin
	dividedByFour := xmod4=0;
end;


Συμβουλή δική μου:
Κλείστε τα βιβλία με τη δύση του ηλίου (σαν τις κάλπες ένα πράγμα). Δείτε τους φίλους σας, χαλαρώστε σπίτι σας και κοιμηθείτε καλά. Ο προγραμματισμός θέλει καθαρό μυαλό. Εξετάσεις είναι θα περάσουν και θα τις ξεπεράσετε!

Καλή επιτυχία σε όλους σας!!!
Ενιαίο, δημόσιο και δωρεάν δωδεκάχρονο σχολείο.

DeiDei

Παλι σωθηκα ,νασε καλα βρε θηριο

Ναι θα δω τους φιλους μ, για να μαθουμε οτι δν μαθαμε ολη την χρονια ;D
thnx κ παλι..
α και...
Α κ οσον αφορα το διαγωνισμα με την "Εurovision"με τις 15 χωρες

Σε έναν ευρωπαϊκό διαγωνισμό ροκ τραγουδιού συμμετέχουν συνολικά 15 χώρες από την Ευρώπη. Η βαθμολογία για κάθε χώρα προκύπτει από τον μέσο όρο των βαθμολογιών των υπόλοιπων χωρών. Θέλουμε να γράψουμε πρόγραμμα το οποίο θα κάνει τα εξής:

α) Θα διαβάζει τα ονόματα των χωρών και των βαθμολογιών τους στο διαγωνισμό.
β) Θα βρίσκει την τελική βαθμολογία κάθε χώρας.
γ) Θα υπολογίζει τη μέγιστη βαθμολογία και θα βρίσκει τη χώρα που την έλαβε, αλλά και κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού θα εμφανίζει μήνυμα «Μέχρι στιγμής τη μέγιστη βαθμολογία έχει η χώρα .... με βαθμολογία ....».
δ) Θα υπολογίζει την ελάχιστη βαθμολογία και θα βρίσκει τη χώρα που την έλαβε.

Βσκ η απορια μ ειναι με ποιο τροπο θα λυθει... for i μεσα σε αλλο For i ?

meteo_xampos

max:=0; {θεωρούμε ως max τη μικρότερη δυνατή αθροιστική βαθμολογία}
min:=1000000000000; {θεωρούμε ως min τη μεγαλύτερη δυνατή αθροιστική βαθμολογία}
For i:=1 to 15 do {κάθε χώρα}
begin
   writeln('dwse to onoma ths xwras');
   readln(onoma);
   S:=0; {άθροισμα βαθμολογιών της i χώρας}
   For j:=1 to 14 do {λαμβάνει από τις υπόλοιπες 14 χώρες βαθμολογία, όχι από τον εαυτό της}
   begin
      readln(bathmos); {η βαθμολογία που δίνει η j χώρα στην i χώρα...}
      S:=S+bathmos {αθροίζουμε το bathmos στον αθροιστή S...}
   end {της εμφωλευμένης for}
   if (S>max) then  {αν η συνολική βαθμολογία της i χώρας είναι μεγαλύτερη από την max}
   begin
      max:=S; {νέο max, το S}
      onomamax:=onoma;
      writeln('mexri stigmhs th megisth bathmologia thn exei labei h', onomamax, ' xwra')
   end
   if (S<min) then
   begin
      min:=S;
      onomamin:=onoma
   end
end {της εξωτερικής for}

DeiDei

Νασε καλα ρε φιλε, δυσκολα μας βαζει η Joanna.

Αν ξερει κανεις
Διαγωνισμα 3 - Θεμα 1 - 3.
3.   Να χαρακτηρίσετε ως Σωστές ή Λάθος τις παρακάτω προτάσεις:
1.   Όταν μια τιμή δεδομένου είναι ατομική, εννοούμε ότι δεν αποτελείται από μέρη που μπορούν να προσπελαστούν ανεξάρτητα.
2.   Ο πραγματικός τύπος δεδομένων είναι τακτικός τύπος.

Ποια ειναι σωστα?

Κ αν μπορειτε να πειτε τα SOS θεματα, σε λιγες ωρες γραφω, βοηθηστε τον αδυναμο ;o

meteo_xampos

1. Σωστό (αυτούσιο κομμάτι από το βιβλίο, στη σελίδα 130)
2. Λάθος (πρτελευταία παράγραφος στη σελίδα 130)

Δημιουργία διαγράμματος ροής, μετατροπές μεταξύ δομών επανάληψης, if σε case, και πίνακες τιμών ( με υποπρογράμματα).
Από θεωρία, το πιο hot κεφάλαιο είναι το 7ο. Καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά.

DeiDei

thnx για τις απαντησεις
Αποτι μ λενε καθηγιτες δν θα πεσουν πινακες,δν καναμε καν εμεις...διαγραμματα καναμε αλλα οπως ειπα λενε οτι δν παιζει ,σχεδον καθολου...
Βσκ βλεπω κ ενα φυλλαδιο π ειχε ερθει στον καθηγητη μου με την υλη, οι πινακες δν ειναι καν μεσα..

meteo_xampos

Εννοώ να εκτελέσεις ένα πρόγραμμα, ή ένα αλγόριθμο, και να φτιάξεις πίνακα με τις αλλαγές των μεταβλητών.

DeiDei

Μπα, δν εχω ιδεα απο τετοια, ουτε π ακουμπισαμε το κεφαλαιο με τους πινακες...
Παντος μας διαβεβαιωσαν οτι διαγραμματα δν θα εχει... :S

meteo_xampos

Να εκτελέσεις αλγόριθμο ή πρόγραμμα και να γράψεις στο τετράδιό σου τι εμφανίζεται... Τέτοιες ασκήσεις δεν κάνατε; Για δες αυτό...

DeiDei

Οπα λαθος...αυτη ειναι η procedure...την καναμε

meteo_xampos

Είναι από διαγώνισμα του ΟΕΦΕ που γίνεται στα φροντιστήρια και δόθηκε το Πάσχα. Όπως και να έχει, καλή επιτυχία αύριο!!!

DeiDei

α κ btw, γτ λεει οτι η διαδικασια εχει κληθει 2 φορες? μια φορα βλεπω γω...