Θέμα 1

Ξεκίνησε από evry, 12 Ιουν 2019, 09:34:42 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

evry

Εδώ σχολιάζουμε το θέμα 1
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

progmat

Α1. 1.Σ  2.Λ  3.Λ  4.Σ   5.Λ

Α3. α) 6 8 10     β) 7   γ) 1  3

Α5.
     Ρ<- 0
               ΟΣΟ Μ2 > 0 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
                 ΑΝ Μ2mod2 = 1 ΤΟΤΕ
                    Ρ <- Ρ + Μ1
                    Μ1 <- Μ1 * 2
                    Μ2 <- Α_Μ(Μ2/2)
                 ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
                ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
                 ΓΡΑΨΕ Ρ

evry

Μέσα στην επανάληψη μόνο η πρώτη εντολή  ;)

Παράθεση από: progmat στις 12 Ιουν 2019, 11:05:59 ΠΜ
               Ρ<- 0
               ΟΣΟ Μ2 > 0 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
                 ΑΝ Μ2mod2 = 1 ΤΟΤΕ
                    Ρ <- Ρ + Μ1
                    Μ1 <- Μ1 * 2
                    Μ2 <- Α_Μ(Μ2/2)

                 ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
                ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
                 ΓΡΑΨΕ Ρ
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Λαμπράκης Μανώλης

Μέσα στην επιλογή ;)

marvic

Στο θέμα Α5 το ΤΕΛΟΣ_ΑΝ είναι πριν την εντολή Μ1<--Μ1 *2

marvic

ΧΧμμμμ.. Δεν το πετάει σε μεθεπόμενο βήμα.. Αλλά σε αυτήν την περίπτωση δεν είναι ο πολλαπλασιασμόσ αλά ρωσικά. και δεύτερον εννοείτε πως τελειώνει εκεί η ΑΝ(καθώς γράφεται στην ίδια γραμμή), οπότε δεν χρειάζεται να το στείλει αλλού..

konnacarmen

Ρ<- 0
ΟΣΟ Μ2 > 0 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
      ΑΝ Μ2mod2 = 1 ΤΟΤΕ
            Ρ <- Ρ + Μ1
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
        Μ1 <- Μ1 * 2
         Μ2 <- Α_Μ(Μ2/2)
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΓΡΑΨΕ Ρ

Το σωστό είναι αυτο?

progmat


progmat

Ρ<- 0
 ΟΣΟ Μ2 > 0 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
      ΑΝ Μ2mod2 = 1 ΤΟΤΕ
            Ρ <- Ρ + Μ1
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
        Μ1 <- Μ1 * 2
         Μ2 <- Α_Μ(Μ2/2)
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΓΡΑΨΕ Ρ


Ναι

konnacarmen

μπορεί κάποιος να μου πει η θεωρία που είναι μεσα απο το βιβλίο;

dg69

Προφανώς οι δύο εντολές είναι έξω από την Αν. Στο βιβλίο από κάτω από την έκφραση σε φυσική γλώσσα, υπάρχει η αντίστοιχη κωδικοποίηση. Είναι σε μορφή ψευδογλώσσας όπου η σύνταξη μιας απλής ΑΝ, με μία εντολή, μπορεί να γραφεί σε μια γραμμή και να μην μπει ΤΕΛΟΣ_ΑΝ.
Αν μπουν μέσα στην ΑΝ, δεν είναι ο πολλαπλασιασμός ΑΛΑ ΡΩΣΙΚΑ

evry

Η συγχώνευση και ο διαχωρισμός είναι πράξεις που μπορούν να γίνουν σε πίνακες?

Προσοχή!! Η έννοια της συγχώνευσης όπως περιγράφεται στις δομές δεδομένων είναι διαφορετική από αυτή στις τυπικές επεξεργασίες πινάκων.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

pvs

Στα διαγράμματα της οσο και της μέχρις_ότου αν βάλουμε ναι όχι αντί για αληθής ψευδής λογικά δεν υπάρχει πρόβλημα, σωστά;

P.Tsiotakis

Παράθεση από: evry στις 12 Ιουν 2019, 11:29:20 ΠΜ
Η συγχώνευση και ο διαχωρισμός είναι πράξεις που μπορούν να γίνουν σε πίνακες?
το τετράδιο οδηγιών μαθητή ενώνει 2 πίνακες σε νέο ενιαίο πίνακα στη σελίδα 61. Ο διαχωρισμός είναι το αντίθετο της συγχώνευσης (σελίδα 61).

konnacarmen

η απάντηση μέσα στο  βιβλίο είναι;

P.Tsiotakis

Παράθεση από: Konstantina Petropoulou στις 12 Ιουν 2019, 11:36:19 ΠΜ
η απάντηση μέσα στο  βιβλίο είναι;
αντλείται από τη σελίδα 56 του βιβλίου μαθητή

evry

Δε νομίζω ότι είναι τόσο απλό.
Αν έχεις έναν πίνακα με αριθμούς και θες να τους διαχωρίσεις σε θετικούς αρνητικούς δεν ξέρεις εκ των προτέρων το μέγεθος των δυο πινάκων που προκύπτουν!

Εξαρτάται από το κριτήριο διαχωρισμού.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

P.Tsiotakis

Παράθεση από: evry στις 12 Ιουν 2019, 11:39:58 ΠΜ
Αν έχεις έναν πίνακα με αριθμούς και θες να τους διαχωρίσεις σε θετικούς αρνητικούς δεν ξέρεις εκ των προτέρων το μέγεθος των δυο πινάκων που προκύπτουν!
Εξαρτάται από το κριτήριο διαχωρισμού.

νομίζω οι δύο πίνακες θα έχουν το μέγεθος του αρχικού και δυνητικά όλα τα στοιχεία του.
Μεγαλύτερο πρόβλημα βρίσκω το ερώτημα πού θα ενταχθεί το 0.

dg69

Παράθεση από: evry στις 12 Ιουν 2019, 11:39:58 ΠΜ
Δε νομίζω ότι είναι τόσο απλό.
Αν έχεις έναν πίνακα με αριθμούς και θες να τους διαχωρίσεις σε θετικούς αρνητικούς δεν ξέρεις εκ των προτέρων το μέγεθος των δυο πινάκων που προκύπτουν!

Εξαρτάται από το κριτήριο διαχωρισμού.

Μπορείς να δηλώσεις τους νέους πίνακες, με το ίδιο πλήθος του αρχικού... (δεν είναι και ότι καλύτερο, αλλά γίνεται φαντάζομαι...). Ας μείνουν στοιχεία κενά στους νέους πίνακες

cets89

Σύμφωνα με την εκφώνηση (κωδικοποίηση των βημάτων του αλγορίθμου σε ΓΛΩΣΣΑ), για να είναι πλήρης η απάντηση στο ερώτημα Α5 πρέπει να περιλαμβάνει:
α. Τμήμα δηλώσεων (Ακέραιες: Μ1, Μ2, Ρ) και
β. Είσοδο δεδομένων (Διάβασε Μ1, Μ2)
As soon as an Analytical Engine exists, it will necessarily guide the future course of the science. Whenever any result is sought by its aid, the question will then arise--
By what course of calculation can these results be arrived at by the machine in the shortest time?
--CHARLES BABBAGE (1864)

evry

Όχι με βάση τον ορισμό δεν μπορείς!
Μιλάει για ενοποίηση σε επίπεδο δομών, αναφέρεται στους κόμβους της δομής και όχι στις τιμές της!
Για αυτό είπα ότι δεν είναι προφανές. Σηκώνει κουβέντα.
Παράθεση από: dg69 στις 12 Ιουν 2019, 11:43:01 ΠΜ
Μπορείς να δηλώσεις τους νέους πίνακες, με το ίδιο πλήθος του αρχικού... (δεν είναι και ότι καλύτερο, αλλά γίνεται φαντάζομαι...). Ας μείνουν στοιχεία κενά στους νέους πίνακες
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

evry

Όχι δεν χρειάζεται. Ζητάει κωδικοποίηση μόνο των συγκεκριμένων βημάτων!

Παράθεση από: cets89 στις 12 Ιουν 2019, 11:46:15 ΠΜ
Σύμφωνα με την εκφώνηση (κωδικοποίηση των βημάτων του αλγορίθμου σε ΓΛΩΣΣΑ), για να είναι πλήρης η απάντηση στο ερώτημα Α5 πρέπει να περιλαμβάνει:
α. Τμήμα δηλώσεων (Ακέραιες: Μ1, Μ2, Ρ) και
β. Είσοδο δεδομένων (Διάβασε Μ1, Μ2)
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

cets89

Σωστά, Ευριπίδη έχεις δίκιο!
As soon as an Analytical Engine exists, it will necessarily guide the future course of the science. Whenever any result is sought by its aid, the question will then arise--
By what course of calculation can these results be arrived at by the machine in the shortest time?
--CHARLES BABBAGE (1864)

P.Tsiotakis

Παράθεση από: evry στις 12 Ιουν 2019, 11:47:06 ΠΜ
Όχι με βάση τον ορισμό δεν μπορείς!
Μιλάει για ενοποίηση σε επίπεδο δομών, αναφέρεται στους κόμβους της δομής και όχι στις τιμές της!
Για αυτό είπα ότι δεν είναι προφανές. Σηκώνει κουβέντα.
διαχωρισμός είναι η αντίθετη πράξη της συγχώνευσης
συγχώνευση είναι η ένωση δύο ή περισσότερων δομών σε μία και ενιαία δομή.

evry

Ακριβώς ένωση των δομών όχι των τιμών που έχουν οι δομές.
Η ένωση γίνεται σε επίπεδο κόμβων και όχι σε επίπεδο τιμών.
Αυτές οι πράξεις έχουν νόημα σε λίστες και όχι σε πίνακες.

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 12 Ιουν 2019, 11:54:26 ΠΜ
διαχωρισμός είναι η αντίθετη πράξη της συγχώνευσης
συγχώνευση είναι η ένωση δύο ή περισσότερων δομών σε μία και ενιαία δομή.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

evry

Έχεις τον πίνακα
1,2,-2, -3, 1,1,5,-5

Κάνεις διαχωρισμό σε θετικούς και αρνητικούς:
1,2,1,1,5
-2,-3,-5

Δεν μπορείς να κάνεις συγχώνευση και να γυρίσεις πίσω στον ίδιο ακριβώς πίνακα, αφού δεν γνωρίζεις σε ποιες θέσεις ακριβώς ήταν
Δεν ορίζεται λοιπόν αντίθετη (αντίστροφη) πράξη!
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

P.Tsiotakis

Ευριπίδη, στην ταξινόμηση, διατάσσεις τους κόμβους ή τις τιμές στους πίνακες;;

evry


Πολύ σωστή ερώτηση.
Διατάσσεις τους κόμβους συγκρίνοντας τις τιμές.
Επειδή όμως οι κόμβοι δεν μπορούν να μετακινηθούν στους πίνακες, αλλάζεις τα περιεχόμενά τους.
Ο ορισμός της ταξινόμησης όμως μιλάει για μετάθεση κόμβων.
Οι βασικές πράξεις στις Δομές Δεδομένων αναφέρονται σε κόμβους. Για αυτό δεν μπορούν να υλοποιηθούν όλες με πίνακες.
Στο παράδειγμα που έδειξα με τον διαχωρισμό δεν μπορεί να γίνει με πίνακες γιατί δεν ξέρεις προκαταβολικά τον αριθμό των κόμβων των τελικών δομών.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

bugman

 Και η μνήμη του υπολογιστή ένας πίνακας είναι, άρα σε ένα πίνακα ότι θέλουμε μπορεί να γίνει. Πχ θα μπορούσαμε να είχαμε δύο πίνακες, ένας με τιμές, και ένας με νούμερα που δείχνουν στον άλλο πίνακα. Αυτό που δείχνει ο δείκτης είναι η επόμενη τιμή. Αρκεί να έχουμε μια μεταβλητή με το δείκτη της πρώτης τιμής. Στο δεύτερο πίνακα η μηδενική τιμή είναι το Null, ή αλλιώς τερματικός δείκτης, που δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στη τιμή που ανήκει δείχνει ότι είναι το τελευταίο στοιχείο. Μπορεί κανείς να φτιάξει οποιεσδήποτε δομές.

gbougioukas

Από αυτά που λέει το βιβλίο, οι μόνες πράξεις των δομών δεδομένων που δεν εφαρμόζονται στους πίνακες είναι δύο: η διαγραφή και η εισαγωγή (λόγω του ότι ο πίνακας είναι στατική δομή δεδομένων). Οι υπόλοιπες, τουλάχιστον λόγω έλλειψης επαρκούς δικαιολόγησης στο βιβλίο, θα πρέπει να θεωρηθούν σωστές απαντήσεις για το Α2.
Γιώργος Μπουγιούκας
Computer Science (BSc), Bioinformatics & Neuroinformatics (MSc)
https://gbougioukas.wordpress.com/
https://apothesis.eap.gr/handle/repo/54953

cets89

Παράθεση από: gbougioukas στις 12 Ιουν 2019, 02:45:15 ΜΜ
Από αυτά που λέει το βιβλίο, οι μόνες πράξεις των δομών δεδομένων που δεν εφαρμόζονται στους πίνακες είναι δύο: η διαγραφή και η εισαγωγή (λόγω του ότι ο πίνακας είναι στατική δομή δεδομένων). Οι υπόλοιπες, τουλάχιστον λόγω έλλειψης επαρκούς δικαιολόγησης στο βιβλίο, θα πρέπει να θεωρηθούν σωστές απαντήσεις για το Α2.
Συμφωνώ!
As soon as an Analytical Engine exists, it will necessarily guide the future course of the science. Whenever any result is sought by its aid, the question will then arise--
By what course of calculation can these results be arrived at by the machine in the shortest time?
--CHARLES BABBAGE (1864)

pvs

Επιτρέψτε μου τώρα που έχουμε ηρεμήσει όλοι μας να κάνω ξανά την ίδια ερώτηση,
στα διαγράμματα της όσο και της μέχρις_ότου οι λέξεις ΝΑΙ ΟΧΙ Ή Α, Ψ αντί για τις λέξεις ΑΛΗΘΗΣ, ΨΕΥΔΗΣ θα βαθμολογηθούν το ίδιο ή είναι λάθος? Προσωπικά θεωρώ ότι είναι σωστές αλλά θα ήθελα και τη γνώμη σας. Σας ευχαριστώ όλους

Λαμπράκης Μανώλης

Γιατί να κοπεί κάτι με το Ναι ή Όχι ?? δε νομίζω  ... εγώ πάλι θα ρωτούσα κάτι που δεν έχει ρωτήσει κάποιος... πως θα πρέπει να συμβολίσει κάποιος όλες τις "εντολές" μέσα στην επανάληψη με ένα σχήμα ?? ορθογώνιο παραλληλόγραμμο  ?? κάποιοι μαθητές ρώτησαν "και αν έχει Διάβασε πχ δεν θέλει πλάγιο ??" .. υποθέτω δεν πρέπει να κοπεί κάτι όπως και να το έκαναν ..

elenitaaaaa

Η επιλογή του ορθογωνίου γίνεται από τους συγγραφείς του βιβλίου. Υπάρχει δηλαδή στη θεωρία του βιβλίου μαθητή. Το αν θα κοπούν μονάδες για άλλο σχήμα, υποθέτω εξαρτάται και λίγο από τον βαθμολογητή και το βαθμολογικό κέντρο.

Βασίλης Παπαχρήστος

Μια ερώτηση κι από εμένα. Τι θα κοστίσει περίπου σε κάποιον μαθητή που έχει κάνει την κωδικοποίηση στο Α5 σε αλγόριθμο;

Λαμπράκης Μανώλης

Παράθεση από: elenitaaaaa στις 12 Ιουν 2019, 07:18:38 ΜΜ
Η επιλογή του ορθογωνίου γίνεται από τους συγγραφείς του βιβλίου. Υπάρχει δηλαδή στη θεωρία του βιβλίου μαθητή. Το αν θα κοπούν μονάδες για άλλο σχήμα, υποθέτω εξαρτάται και λίγο από τον βαθμολογητή και το βαθμολογικό κέντρο.

Συμφωνώ, στο βιβλίο σελ 36 (στην εκδοση που έχω εγώ), υπαρχει η εκτέλεση πράξεων είναι σε παραλληλόγραμμο ... έτσι όμως δεν περιορίζουμε τις εντολές μόνο σε εκχώρηση τιμής ?  νομίζω δεν είναι παράλογο να βάλει κάποιος πχ και ορθογώνιο και πλάγιο για να καλύψει όλες τις περιπτώσεις .. νομίζω μπερδεύει ..

gbougioukas

Παράθεση από: Λαμπράκης Μανώλης στις 12 Ιουν 2019, 08:22:24 ΜΜ
Συμφωνώ, στο βιβλίο σελ 36 (στην εκδοση που έχω εγώ), υπαρχει η εκτέλεση πράξεων είναι σε παραλληλόγραμμο ... έτσι όμως δεν περιορίζουμε τις εντολές μόνο σε εκχώρηση τιμής ?  νομίζω δεν είναι παράλογο να βάλει κάποιος πχ και ορθογώνιο και πλάγιο για να καλύψει όλες τις περιπτώσεις .. νομίζω μπερδεύει ..

Δεν θα πρέπει να κοπεί βαθμός γι' αυτό. Αν έγραφα εγώ εξετάσεις, στον βαθμό που ο δεδομένος κώδικας έχει την μεταγλωσσική περιγραφή (και όχι έγκυρο κώδικα) "εντολές", θα έβαζα στο διάγραμμα την εξίσου μεταδιαγραμματική περιγραφή "εντολές" (απλά το κείμενο χωρίς σχήμα).
Γιώργος Μπουγιούκας
Computer Science (BSc), Bioinformatics & Neuroinformatics (MSc)
https://gbougioukas.wordpress.com/
https://apothesis.eap.gr/handle/repo/54953

evry

Παράθεση από: gbougioukas στις 12 Ιουν 2019, 02:45:15 ΜΜ
Από αυτά που λέει το βιβλίο, οι μόνες πράξεις των δομών δεδομένων που δεν εφαρμόζονται στους πίνακες είναι δύο: η διαγραφή και η εισαγωγή (λόγω του ότι ο πίνακας είναι στατική δομή δεδομένων). Οι υπόλοιπες, τουλάχιστον λόγω έλλειψης επαρκούς δικαιολόγησης στο βιβλίο, θα πρέπει να θεωρηθούν σωστές απαντήσεις για το Α2.

Συμφωνώ να θεωρηθούν σωστές αφού το βιβλίο εκεί οδηγεί, αλλά ο διαχωρισμός δομών όταν μιλάμε για στατικούς πίνακες (για τους λόγους που εξήγησα παραπάνω) έχει θέμα.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

gbougioukas

Παράθεση από: Βασίλης Παπαχρήστος στις 12 Ιουν 2019, 07:52:15 ΜΜ
Μια ερώτηση κι από εμένα. Τι θα κοστίσει περίπου σε κάποιον μαθητή που έχει κάνει την κωδικοποίηση στο Α5 σε αλγόριθμο;

Θεωρώ δεν είναι ουσιαστικό σφάλμα. Ίσως κάποιοι μπερδεύτηκαν επειδή στην εκφώνηση χρησιμοποιεί την έκφραση "αλγόριθμος" (πολλαπλασιασμού αλά ρωσικά), αλλά στο τέλος το ζητάει σε Γλώσσα.  Προσωπικά θα έκοβα το πολύ 0,5 βαθμούς (στους 10 που είναι το ερώτημα)
Γιώργος Μπουγιούκας
Computer Science (BSc), Bioinformatics & Neuroinformatics (MSc)
https://gbougioukas.wordpress.com/
https://apothesis.eap.gr/handle/repo/54953

Sergio

Εφοσον είναι αλγοριθμικά σωστή η λύση που δίνεται, έστω και σε ψευδοκώδικα, εγώ θα έκοβα μία μονάδα για λαθεμένη ερμηνεία της εκφώνησης..
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

ntzios kostas

Προσωπικά τίποτα. Άλλωστε η μοναδική διαφορά είναι το τμήμα δηλώσεων και στο συγκεκριμένο πρόβλημα δεν μπορεί να γίνει από τη στιγμή που είναι τμήμα προγράμματος.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

gthal

Κάποιος μαθητής μου έδωσε Διάγραμμα Ροής κατά λαθος
Τι λέτε για αυτό ;
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: gthal στις 13 Ιουν 2019, 12:55:53 ΠΜ
Κάποιος μαθητής μου έδωσε Διάγραμμα Ροής κατά λαθος
Τι λέτε για αυτό ;

Εννοείς για το Α5! Ένας κι από μένα!

Γενικά οι μαθητές έχουν μια δυσκολία με την ανάγνωση και κατανόηση του γραπτού λόγου... Άλλα διαβάζουν κι άλλα καταλαβαίνουν, ενώ πολλές φορές διαβάζουν στο περίπου προσπαθώντας να "σκανάρουν" βιαστικά το κείμενο για σκόρπιες λέξεις κλειδιά και προφανώς ξεφεύγουν πράγματα.

Βασίλης Παπαχρήστος

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 13 Ιουν 2019, 05:31:43 ΜΜ
Εννοείς για το Α5! Ένας κι από μένα!

Γενικά οι μαθητές έχουν μια δυσκολία με την ανάγνωση και κατανόηση του γραπτού λόγου... Άλλα διαβάζουν κι άλλα καταλαβαίνουν, ενώ πολλές φορές διαβάζουν στο περίπου προσπαθώντας να "σκανάρουν" βιαστικά το κείμενο για σκόρπιες λέξεις κλειδιά και προφανώς ξεφεύγουν πράγματα.
Τεράστια αλήθεια. Πλέον έχω καταλήξει να λέω στους μαθητές μου, ιδίως στα προγράμματα των θεμάτων Γ και Δ, ότι το δύσκολο είναι να καταλάβετε τι σας ζητάει να κάνετε, το εύκολο θα είναι να το κάνετε.

andreas_p

Χάθηκαν τα ελληνικά !
Μεταξύ  survivor - power of love και εξάρτησης απ' την όποιας μορφής  οθόνη !
Το θέμα είναι κυρίως γλωσσικό !!!
Πολλές φορές αισθάνομαι  ... φιλόλογος  !

Α.Π.

Sergio

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ Α3:

ΤΙ αποφασίστηκε στο δικό σας βαθμολογικό;;

Στο δικό μας υπήρξαν δύο προτάσεις:
1) Μία μονάδα για καθεμιά από τις 6 αναμενόμενες τιμές
2) Δύο μονάδες για καθένα από τα ερωτήματα α - β - γ

"Ψηφίστηκε" η άποψη 2..
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

pfan

Μα δεν είναι ξεκάθαρο ότι βαθμολογούμε 1 μονάδα για κάθε εμφάνιση τιμής;;
Εμείς έχουμε μια μονάδα για κάθε εμφάνιση τιμής.

Πύρζα Φανή
Καθηγήτρια Πληροφορικής

gthal

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 13 Ιουν 2019, 05:31:43 ΜΜ
Γενικά οι μαθητές έχουν μια δυσκολία με την ανάγνωση και κατανόηση του γραπτού λόγου... Άλλα διαβάζουν κι άλλα καταλαβαίνουν, ενώ πολλές φορές διαβάζουν στο περίπου προσπαθώντας να "σκανάρουν" βιαστικά το κείμενο για σκόρπιες λέξεις κλειδιά και προφανώς ξεφεύγουν πράγματα.
Ναι, είναι πιθανό. Άλλες φορές δεν το διαβάζουν καθόλου νομίζοντας ότι ξέρουν τι ζητάει (γιατί έχουν ξαναδεί παρόμοιο στυλ)
Χαρακτηριστικές είναι ασκήσεις αντιστοίχισης σε διαγωνίσματα όπου οι απαντήσεις έπρεπε να είναι πχ 1.δ , 2.α κλπ  και αυτοί απαντούν αντίστροφα α.2 ,  β.4 κλπ
Παράθεση από: Βασίλης Παπαχρήστος στις 13 Ιουν 2019, 06:28:11 ΜΜ
Τεράστια αλήθεια. Πλέον έχω καταλήξει να λέω στους μαθητές μου, ιδίως στα προγράμματα των θεμάτων Γ και Δ, ότι το δύσκολο είναι να καταλάβετε τι σας ζητάει να κάνετε, το εύκολο θα είναι να το κάνετε.
Πολύ σωστό
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

Σάκης Δημόπουλος


meteo_xampos

Και αν γράψουν στο β) την τιμή και μετά πουν ατέρμων βρόγχος; Το έκαναν αυτό δυο πολύ αγχωμένες μαθήτριες...

tasospap

Παράθεση από: Sergio στις 14 Ιουν 2019, 05:31:34 ΠΜ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ Α3:

ΤΙ αποφασίστηκε στο δικό σας βαθμολογικό;;

Στο δικό μας υπήρξαν δύο προτάσεις:
1) Μία μονάδα για καθεμιά από τις 6 αναμενόμενες τιμές
2) Δύο μονάδες για καθένα από τα ερωτήματα α - β - γ

"Ψηφίστηκε" η άποψη 2..

Απορώ πως ψηφίστηκε η άποψη 2.

κάποιος δηλαδή ο οποίος βρήκε στο α. 1/3 , λαμβάνει 0,33 μόρια και στο γ. 1/2 λαμβάνει 0,50 μόρια

Το σύνολο 0,83 μόρια.  ::) ::) ::)

petrosp13

Εγώ συμφωνώ με το 2-2-2 πάντως
Είναι τρεις διαφορετικές περιπτώσεις που πρέπει να εκτελέσει
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

dimitrios67

Στο δικό μου, ειναι 1 μοναδα για καθε τιμή, συνολο: 6. (3+1+2)

ΜΑΚΡΙΔΑΚΗ ΣΤΕΛΛΑ

Καλησπέρα,
Θέλω λίγο να σχολιασω το ερώτημα Α2. Συμφωνώ στο ότι το βιβλίο αναφέρει ότι μπορούν όλες οι λειτουργίες των δομών δεδομένων να εφαρμοσθούν στους πίνακες εκτός από εισαγωγή και διαγραφή. ΟΜΩΣ στο κεφάλαιο 9 αναφέρει ως λειτουργιες των πινακων τις :αναζητηση,ταξινομηση, συγχωνευση , αθροισμα, max/min.
Γιατι λοιπον η αντιγραφη,προσπελαση, διαχωρισμος να θεωρηθουν σωστες ως απαντησεις;

petrosp13

Τυπικές επεξεργασίες, όχι λειτουργίες
Δεν μπορεί να γίνει προσπέλαση και αντιγραφή σε πίνακες;;;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

pgrontas

Παράθεση από: ΜΑΚΡΙΔΑΚΗ ΣΤΕΛΛΑ στις 27 Ιουν 2019, 09:50:34 ΜΜ
Καλησπέρα,
Θέλω λίγο να σχολιασω το ερώτημα Α2. Συμφωνώ στο ότι το βιβλίο αναφέρει ότι μπορούν όλες οι λειτουργίες των δομών δεδομένων να εφαρμοσθούν στους πίνακες εκτός από εισαγωγή και διαγραφή. ΟΜΩΣ στο κεφάλαιο 9 αναφέρει ως λειτουργιες των πινακων τις :αναζητηση,ταξινομηση, συγχωνευση , αθροισμα, max/min.
Γιατι λοιπον η αντιγραφη,προσπελαση, διαχωρισμος να θεωρηθουν σωστες ως απαντησεις;

Δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς εννοείς. Θεωρείς ότι θα έπρεπε να γίνουν δεκτές ως λειτουργίες και το άθροισμα και η εύρεση min/max ή ότι πρέπει να θεωρηθούν λάθος η αντιγραφή, προσπέλαση, διαχωρισμός;
Αν εννοείς το δεύτερο, συμφωνώ με τον petrosp13.
Αν εννοείς το πρώτο, γενικά νομίζω το νόημα των λειτουργιών του κεφ. 3, είναι ότι δεν υπάρχει μια δομή δεδομένων που κάνει όλες τις λειτουργίες καλά, αλλά άλλες είναι αποδοτικές στην αναζήτηση, άλλες στην προσπέλαση κτλ. Με αυτή την έννοια μπορούμε να πούμε ότι η εύρεση min/max είναι μια τέτοια λειτουργία αφού υπάρχουν δομές που είναι πολύ αποδοτικές σε αυτό (πχ. σωροί), ενώ άλλες δεν είναι (πχ. πίνακες). Σε ότι αφορά το άθροισμα δεν έχω ακούσει κάποια δομή που να το βελτιστοποιεί πέρα από ότι μπορεί να γίνει με προσπέλαση, οπότε θα έλεγα μάλλον όχι.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson