ΘΕΜΑ Α

Ξεκίνησε από gpapargi, 06 Ιουν 2014, 09:07:43 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

P.Tsiotakis

Παράθεση από: eara στις 06 Ιουν 2014, 11:45:49 ΠΜ
Για το Α3.
το
1+1=3
είναι απλό ή σύνθετο;

Η συνθετη συνθηκη πρέπει να εχει λογικό τελεστή (σελίδα 166)

eara

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 06 Ιουν 2014, 11:47:29 ΠΜ
Η συνθετη συνθηκη πρέπει να εχει λογικό τελεστή (σελίδα 166)
μερσί...

terzantonis

Παράθεση από: apanagio στις 06 Ιουν 2014, 11:20:51 ΠΜ
Για το Α4 α τι γνώμη έχετε;
Είναι σοβαρή ερώτηση αυτή;
Και πιάνει και 6 μονάδες.
Έχω μαθητές που μπορούν να εμφωλέψουν 10 βρόχους με κλειστά τα μάτια αλλά πολύ πιθανό να μην απαντήσουν σωστά σε αυτήν την ερώτηση.
Σκέτη παπαγαλία χωρίς λόγο
Συνάδερφε, πού ακριβώς βρίσκεται η απάντηση στο σχολικό βιβλίο;

ΟΚ, την βρήκα.

meteo_xampos

Το 2ο Σ-Λ είναι απροσδιόριστο... Στο βιβλίο στη σελίδα 66 λέει ότι με βάση το προηγούμενο παράδειγμα (της σειριακής αναζήτησης εννοεί που είναι στο προηγούμενο κεφάλαιο) σκοπός της ταξινόμησης είναι να
διευκολυνθεί στη συνέχεια η αναζήτηση των στοιχείων του ταξινομημένου πίνακα. Πιστεύω ότι θα πρέπει να το πάρουν σωστό οι διορθωτές ότι και να δώσουν τα κοπέλια...

merlin

Σκοπός του ΓΕΛ είναι η εισαγωγή των μαθητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, Σ ή Λ;
Μα γιατί δεν μπορούν να εκφράσουν ένα σωστό - λάθος με όμορφο τρόπο;

π.χ. Ένας από τους σκοπούς της ταξινόμησης είναι να......
ή: Μοναδικός σκοπός της ταξινόμησης είναι να...

Δηλαδή εγώ που μπορεί να ταξινομήσω τις ψήφους (μέρες που είναι) για να βρω ποιοι μπαίνουν στη βουλή το κάνω για να με βοηθήσει στην αναζήτηση;

Πως μπορεί να μην πιάσουν και τις 2 απαντήσεις σωστές στο Α1.2; Επειδή έχει μια παρόμοια πρόταση κάπου μέσα στο βιβλίο και πρέπει να την έχει μάθει απ' έξω ο μαθητής;
Τελικά γνωρίζουμε τι ήθελαν σαν απάντηση;
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

mana

Παρακαλώ ας απαντήσει κάποιος έμπειρος βαθμολογητής στο παρακάτω και προφανώς και όποιος άλλος θέλει.
Τι οδηγίες υπάρχουν σε αυτές τις περιπτώσεις;
Δηλαδή:
Στο Α3 (α ερώτημα) ο μαθητής κάνει μια λάθος αντικατάσταση. Με δεδομένη την νέα συνθήκη που προκύπτει, προχωρά και κάνει σωτά τα β,γ,δ ερωτήματα και το τελικό αποτέλεσμα είναι ΑΛΗΘΗΣ.
Πόσες μονάδες θα χάσει; Την μια μονάδα του α ή την μια του α και τις δύο του δ;
Ευχαριστώ πολύ.

petrosp13

Φαντάζομαι μόνο την αντικατάσταση
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

SPY

Συναδελφοι γειά σας,

Μια παράκληση σε όσους εμπλέκονται στη βαθμολόγηση: Να θεωρηθούν σωστές και οι 2 απαντήσεις στα 2 πρώτα Σ-Λ.

Είναι άδικο να πληρώνουν οι μαθητές την αστοχία της επιτροπής.

Πιό συγκεκριμένα: σελ. 31 του βιβλίου "Οι εκφράσεις διαμορφώνονται από τους τελεστέους, που είναι σταθερές και μεταβλητές και από τους τελεστές." Πιο πάνω οι τελεστές ορίζονται ως αριθμητικοί, λογικοί και συγκριτικοί. Πιο κάτω αναφέρονται και οι παρενθέσεις. Απομονώνοντας το αρχικό κομμάτι προκύπτει ως σωστό το 1ο Σ-Λ.

Επίσης απο μια φράση του βιβλίου που αναφέρει "Από το προηγούμενο παράδειγμα έγινε σαφές ότι ο σκοπός της ταξινόμησης είναι να διευκολυνθεί στη συνέχεια η αναζήτηση των στοιχείων..." προκύπτει ως σωστό το 2ο Σ-Λ.

Είναι κρίμα τα Σ-Λ να χρησιμοποιούνται ως εργαλείο ελέγχου αποστήθισης φράσεων του βιβλίου και μάλιστα αμφιλεγόμενων και χωρίς ιδιαίτερη γνωστική αξία. Στους δύσκολους καιρούς για το μάθημα νομίζω ότι όλοι οφείλουμε να υπερασπιστούμε τους μαθητές.


elenitaaaaa

αυτοί που θα παμε αυριο σε βαθμολογικά για ενημέρωση καλό ειναι να επισημάνουμε αυτά τα σημεία ...

chzisi

#54
Α2 δ-ε. Σύμφωνα με τον ορισμό της Έκφρασης, οι λογικές εκφράσεις αποτελούνται από λογικούς τελεστές και τελεστέους. Δεν ορίζεται κάπου στο σχολικό βιβλίο το ποια λογική έκφραση θεωρείται απλή, βέβαια ορίζεται το ποια θεωρείται σύνθετη (σελ 166). Είναι ταυτόχρονα οι «Χ>3» και η «Α ΚΑΙ Β» απλές λογικές εκφράσεις; Η ως απλή λογική έκφραση θεωρούμε μόνο τη σύγκριση;


Επίσης για το Α1, αν ανατρέξουμε στη σελίδα 46 στην παράγραφο 4 θα δούμε ότι :
"4. Εκφράσεις: σχηματίζονται από σταθερές, μεταβλητές, συναρτήσεις, τελεστές και παρενθέσεις. "
ενώ στη σελίδα 31:
"Εκφράσεις(expressions). Οι εκφράσεις διαμορφώνονται από τους τελεστέους, που είναι σταθερές και μεταβλητές"(οι συναρτήσεις; οι παρενθέσεις;)"και από τους τελεστές"
πετυχημενο

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: merlin στις 06 Ιουν 2014, 03:28:15 ΜΜ
Σκοπός του ΓΕΛ είναι η εισαγωγή των μαθητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, Σ ή Λ;
Μα γιατί δεν μπορούν να εκφράσουν ένα σωστό - λάθος με όμορφο τρόπο;

π.χ. Ένας από τους σκοπούς της ταξινόμησης είναι να......
ή: Μοναδικός σκοπός της ταξινόμησης είναι να...

Δηλαδή εγώ που μπορεί να ταξινομήσω τις ψήφους (μέρες που είναι) για να βρω ποιοι μπαίνουν στη βουλή το κάνω για να με βοηθήσει στην αναζήτηση;

Πως μπορεί να μην πιάσουν και τις 2 απαντήσεις σωστές στο Α1.2; Επειδή έχει μια παρόμοια πρόταση κάπου μέσα στο βιβλίο και πρέπει να την έχει μάθει απ' έξω ο μαθητής;
Τελικά γνωρίζουμε τι ήθελαν σαν απάντηση;

Τα 2 πρώτα Σ/Λ ήταν απλώς απαράδεκτα.

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: SPY στις 06 Ιουν 2014, 03:39:37 ΜΜ
Συναδελφοι γειά σας,

Μια παράκληση σε όσους εμπλέκονται στη βαθμολόγηση: Να θεωρηθούν σωστές και οι 2 απαντήσεις στα 2 πρώτα Σ-Λ.

Είναι άδικο να πληρώνουν οι μαθητές την αστοχία της επιτροπής.

Πιό συγκεκριμένα: σελ. 31 του βιβλίου "Οι εκφράσεις διαμορφώνονται από τους τελεστέους, που είναι σταθερές και μεταβλητές και από τους τελεστές." Πιο πάνω οι τελεστές ορίζονται ως αριθμητικοί, λογικοί και συγκριτικοί. Πιο κάτω αναφέρονται και οι παρενθέσεις. Απομονώνοντας το αρχικό κομμάτι προκύπτει ως σωστό το 1ο Σ-Λ.

Επίσης απο μια φράση του βιβλίου που αναφέρει "Από το προηγούμενο παράδειγμα έγινε σαφές ότι ο σκοπός της ταξινόμησης είναι να διευκολυνθεί στη συνέχεια η αναζήτηση των στοιχείων..." προκύπτει ως σωστό το 2ο Σ-Λ.

Είναι κρίμα τα Σ-Λ να χρησιμοποιούνται ως εργαλείο ελέγχου αποστήθισης φράσεων του βιβλίου και μάλιστα αμφιλεγόμενων και χωρίς ιδιαίτερη γνωστική αξία. Στους δύσκολους καιρούς για το μάθημα νομίζω ότι όλοι οφείλουμε να υπερασπιστούμε τους μαθητές.



Συμφωνώ και επαυξάνω! Φτάσαμε στο σημείο να βλέπουμε την πρόταση και να αναρωτιόμαστε:
"Τι να θέλει η επιτροπή να είναι η πρόταση; ΣΩΣΤΗ ή ΛΑΘΟΣ;"

Ως προς το τεχνικό θέμα της βαθμολόγησης, νομίζω ότι το πληροφοριακό σύστημα της καταχώρισης της βαθμολογίας από τα βαθμολογικά κέντρα, στα ερωτήματα Σ/Λ αν ο βαθμός του ενός βαθμολογητή διαφέρει από το βαθμό του άλλου βαθμολογητή τότε το χτυπάει...

elenitaaaaa

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 06 Ιουν 2014, 06:05:10 ΜΜ
Ως προς το τεχνικό θέμα της βαθμολόγησης, νομίζω ότι το πληροφοριακό σύστημα της καταχώρισης της βαθμολογίας από τα βαθμολογικά κέντρα, στα ερωτήματα Σ/Λ αν ο βαθμός του ενός βαθμολογητή διαφέρει από το βαθμό του άλλου βαθμολογητή τότε το χτυπάει...
ναι το χτυπαει και καλουνε κ τους 2 για να διορθωθει.
αρα θα πρεπει υποθέτω να υπάρχει ομοφωνία στο βαθμολογικό ωστε να δεχονται και τα 2 σωστα. αλλιως θα υπαρξουν προβληματα

evry

Σχετικά με το θέμα Α δεν θα σχολιάσω για τη θεωρία, εμένα αν μαθητής, μου γράψει ότι συντάκτης είναι το word θα το δεχτώ.
Στα ΣΛ τώρα στα 2 πρώτα πράγματι υπάρχει σοβαρό πρόβλημα.

Στο 1ο αν κάποιος μαθητής απαντήσει Λάθος με το σκεπτικό ότι μια έκφραση δεν διαμορφώνεται μόνο από  τους τελεστές και τους τελεστέους αλλά και από τις παρενθέσεις τι γίνεται?
Μάλιστα οι παρενθέσεις αναφέρονται στο ίδιο εδάφιο λίγο πιο κάτω. Αυτό μάλλον δεν το πήραν χαμπάρι όταν το έβαζαν.

Για το 2ο ΣΛ έχουν ειπωθεί πολλά. Εχώ θα αναφέρω τα παρακάτω σκεπτικά που κατά τη γνώμη μου δείχνουν ότι έχει πρόβλημα:

1) Η ταξινόμηση γίνεται πράγματι στις περισσότερες περιπτώσεις για να έχουμε γρήγορη αναζητηση. Τι είδους αναζήτηση? Μα δυαδική φυσικά. Ουπς εκτός ύλης δεν την ξέρουν οι μαθητές

2) Οι μαθητές ξέρουν την σειριακή αναζήτηση μόνο, οπότε για αυτούς οι έννοιες αναζήτηση και σειριακή είναι σχεδόν ταυτόσημες. Επίσης στο βιβλιο λέει ότι όταν ο πίνακας είναι ταξινομημένος δεν κάνουμε σειριακή αναζήτηση !!!

Πάντως πολλοί καλοί μαθητές απάντησαν το θέμα ως Λάθος γιατί κατάλαβαν ότι το θέμα εννοεί ότι η αναζήτηση είναι ο μοναδικός λόγος για τον οποίο κάνουμε ταξινόμηση.

Τώρα όσο και αν διαφωνούμε δεν μπορεί να γίνει τίποτα με αυτές τις ερωτήσεις γιατί είναι κλειστού τύπου άρα το σύστημα χτυπάει. Είμαστε υποχρεωμένοι να δεχτούμε τις λύσεις της επιτροπής εκτός αν στείλουν διευκρίνηση.
Η γνώμη μου είναι ότι από την εμπειρία που έχω σε αυτές τις περιπτώσεις ως συντονιστής ότι ερώτηση και να κάνεις και όσο δίκιο και να έχεις από την στιγμή που υπάρχει στο βιβλίο δεν έχεις καμία τύχη είδικά τώρα που είναι και ΣΛ
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

SPY

Παράθεση από: evry στις 06 Ιουν 2014, 06:44:18 ΜΜ
...
Στα ΣΛ τώρα στα 2 πρώτα πράγματι υπάρχει σοβαρό πρόβλημα.
...

Πάντως πολλοί καλοί μαθητές απάντησαν το θέμα ως Λάθος γιατί κατάλαβαν ότι το θέμα εννοεί ότι η αναζήτηση είναι ο μοναδικός λόγος για τον οποίο κάνουμε ταξινόμηση.

Τώρα όσο και αν διαφωνούμε δεν μπορεί να γίνει τίποτα με αυτές τις ερωτήσεις γιατί είναι κλειστού τύπου άρα το σύστημα χτυπάει. Είμαστε υποχρεωμένοι να δεχτούμε τις λύσεις της επιτροπής εκτός αν στείλουν διευκρίνηση.
Η γνώμη μου είναι ότι από την εμπειρία που έχω σε αυτές τις περιπτώσεις ως συντονιστής ότι ερώτηση και να κάνεις και όσο δίκιο και να έχεις από την στιγμή που υπάρχει στο βιβλίο δεν έχεις καμία τύχη είδικά τώρα που είναι και ΣΛ

Αγαπητέ συνάδελφε επειδή τα παιδιά που προσπάθησαν αξίζουν καλύτερη τύχη, νομίζω ότι μπορείς να παραιτηθείς από συντονιστής ή να απέχεις από τη βαθμολόγηση, και οφείλεις να δημοσιοποιήσεις και να καταγγείλεις την στάση της επιτροπής που είναι η μόνη υπεύθυνη.